Voor Janine, maar ook Sander en Christiaan, is het jammer dat ze die twee mannen leert kennen via zo’n programma en dan mee moet in keuzemomenten en dergelijke.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:32 schreef Seeburg54 het volgende:
Sander lijkt me een leuke vent, maar ik heb medelijden met die jongen. Die Janine blijft maar janken, dat moet je toch niet willen. Fijn ook voor zijn zelfvertrouwen. Hij verdient beter.
Ze halen niet het beste in elkaar naar boven. Heb ook de indruk dat het patroon dat zich nu bij hen voordoet voor beiden niet onbekend is en dat het in hun liefdeslevens vaker zo loopt.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind Rob een aparte kerel maar dit verdient hij niet. Die Wendy is zo fake
De scene van Hans op de (elektrische) fiets was fantastisch, hij was zo 'out of place'. Die scene is voor mij Boer zoekt vrouw in een notendop. Hij deed dat duidelijk alleen voor Annette - en er is al niet veel voor nodig om haar gelukkig te maken. Ze is zo dankbaar.quote:Op maandag 2 mei 2022 07:30 schreef Mandéra het volgende:
Ik ben echt #TeamHans vind het zo leuk voor hem dat het uiteindelijk toch iets lijkt te worden nadat Dinie weg is gegaan. Volgens mij een hele warme man met de nodige humor. Hij bloeit helemaal op met Annette.
Zoals ik al voorspelde, waren er veel parallellen met Geert en Vera. Vera had alleen het fatsoen om Geert voor het keuzemoment te vertellen dat ze hem niet zo leuk vond als hij haar vond. En dus ging hij op pad met tweede keuze Angela. We zien nu wat er was gebeurd als Geert met Vera op pad was geweest.quote:Rob en Wendy mega cringe. Ik snap niet wat die gozer in haar ziet ik vind haar zelf best een lijk maar smaken verschillen. Dat met die hotelkamer is wel naar van haar. De moed zou mij ook in de schoenen zakken als ik Rob zou zijn.
Jouke is wel beter te pruimen sinds hij duidelijk heeft gemaakt dat hij gevoelens voor één dame had. Hij past prima in het gezin van Karlijn. Ik vond dat wel leuk om te zien.quote:Jouke en Karlijn is nu saai geworden voor TV het gaat allemaal goed dus niet interessant voor de kijkcijfers om er heel veel aandacht aan te besteden. Evert en Maud gaat wel nog een belevenis worden. Ik was echt verrast dat hij haar koos. Stille wateren hebben dus echt diepe gronden.
Ik had dat wel gedaan. En dan lekker de blues spelen op je gitaar.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:36 schreef Mani89 het volgende:
Man man man man man wat een intens treurige kille teringzooi bij Rob en Wendy. Na dat hele gezeik over die bedden draai je toch gelijk om en ga je weer naar huis als je Rob bent?
Rob heeft zelf gezegd (? geloof twee afleveringen geleden, niet die van vorige week, maar de aflevering daarvoor) dat hij in zo'n situatie niet zou settlen voor degene die niet zijn primaire voorkeur heeft. Hij zou dus niet alsnog met Sonja op citytrip gaan als Wendy een harde streep had getrokken zoals Vera heeft gedaan, dan zou hij gewoon niet meer gaan.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zoals ik al voorspelde, waren er veel parallellen met Geert en Vera. Vera had alleen het fatsoen om Geert voor het keuzemoment te vertellen dat ze hem niet zo leuk vond als hij haar vond. En dus ging hij op pad met tweede keuze Angela. We zien nu wat er was gebeurd als Geert met Vera op pad was geweest.
En ik kan me niet voorstellen dat hij Silvia zou hebben behandeld zoals Geert met Angela omging. Rob is een veel lievere man.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:21 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Rob heeft zelf gezegd (? geloof twee afleveringen geleden, niet die van vorige week, maar de aflevering daarvoor) dat hij in zo'n situatie niet zou settlen voor degene die niet zijn primaire voorkeur heeft. Hij zou dus niet alsnog met Sonja op citytrip gaan als Wendy een harde streep had getrokken zoals Vera heeft gedaan, dan zou hij gewoon niet meer gaan.
Oneens. Dat kan echt wel wat worden maar Janine moet er wel gewoon helemaal voor gaan. Zo'n knop gaat vaak vanzelf wel om en kennismaken met de familie van de ander kan daarbij ook een welkom duwtje in de rug zijn.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:32 schreef Seeburg54 het volgende:
Sander lijkt me een leuke vent, maar ik heb medelijden met die jongen. Die Janine blijft maar janken, dat moet je toch niet willen. Fijn ook voor zijn zelfvertrouwen. Hij verdient beter.
Nee daarom ziet hij ook niks in een pity city trip met Sonja.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En ik kan me niet voorstellen dat hij Silvia zou hebben behandeld zoals Geert met Angela omging. Rob is een veel lievere man.
Een 'pity trip'!quote:Op maandag 2 mei 2022 09:32 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nee daarom ziet hij ook niks in een pity city trip met Sonja.
Ze geeft hem steeds hoop, bijvoorbeeld door te zeggen dat ze misschien later wel bij elkaar wil slapen. Bij mij wekt ze de indruk dat ze allang weet dat ze hem niet leuk genoeg vindt en daarom vind ik haar gedrag niet chic.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:33 schreef June. het volgende:
Ik snap wel dat Wendy niet samen in 1 bed wil met Rob. Rob gaat te hard van stapel. Aan de andere kant geeft ze hem ook mixed feelings door veelvuldig te knuffelen en dat zoenen op de mond.
En dat siert hem, dat mag ook gezegd worden.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:21 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Rob heeft zelf gezegd (? geloof twee afleveringen geleden, niet die van vorige week, maar de aflevering daarvoor) dat hij in zo'n situatie niet zou settlen voor degene die niet zijn primaire voorkeur heeft. Hij zou dus niet alsnog met Sonja op citytrip gaan als Wendy een harde streep had getrokken zoals Vera heeft gedaan, dan zou hij gewoon niet meer gaan.
Aam de houding van Janine was te zien, dat zij niet weer een reis naar Friesland wil inplannen.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:32 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik verwacht dat de productie in zo’n geval nog wel op haar heeft ingepraat om toch wél die citytrip te gaan doen. Anders valt een deel van de programmavulling weg.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze geeft hem steeds hoop, bijvoorbeeld door te zeggen dat ze misschien later wel bij elkaar wil slapen. Bij mij wekt ze de indruk dat ze allang weet dat ze hem niet leuk genoeg vindt en daarom vind ik haar gedrag niet chic.
Maar die Wendy is toch ook totaal geen aantrekkelijke vrouw? Vind zelfs een Maud veel aantrekkelijker.quote:Op maandag 2 mei 2022 03:18 schreef Za het volgende:
[..]
Wendy is echt een hele nare vrouw.
Vwb Rob, hij is de meest intelligente van de boeren, het meest analytisch en het meest representatief. Daarnaast is hij attent, maar praat soms wat veel, wellicht uit onzekerheid.
Ik denk dat hij een hele lieve kerel is, die helaas al dag 1 gevangen was in de spinnenwebben van Wendy, door haar komt hij vreemd over, zij zet hem voor schut, maakt hem onzeker en belachelijk.
Hij zal gerust een leuke vrouw vinden hierna, daar maak ik me geen zorgen over.
Ik vind het alleen jammer dat hij tegen zo iemand moet aanlopen, hopelijk zal het zijn onbevangenheid en levenslust niet beinvloeden.
Ja maar zijn daar dan boetes op ofzo? Ik bedoel je hebt toch 1 op 1 tijd gehad, en je weet toch echt wel, dat gaat hem niet worden. Ik geloof namelijk niet in dat het kan "groeien" Je weet volgens mij vrij snel of je het wel of niet ziet zitten. Dan komt dat toch er wel uit bij die 1 op 1's ? Nou als het er dan niet is dan komt het ook niet en zou ik ook niet op city trip gaanquote:Op maandag 2 mei 2022 09:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de productie in zo’n geval nog wel op haar heeft ingepraat om toch wél die citytrip te gaan doen. Anders valt een deel van de programmavulling weg.
Ik denk daarom dat Wendy wellicht niet zo’n hard oordeel verdient.
Zoals Henk, de bollenkweker in seizoen 3 Hij ging voor Carlijn, en toen dat niet doorging vanuit haar kant, was hij eerlijk genoeg om niet meer te switchen naar een van de andere twee dames.,quote:Op maandag 2 mei 2022 09:21 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Welke scene heb ik gemist? De sfeer was toch uitstekend bij die familie in Friesland?quote:Op maandag 2 mei 2022 09:38 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Aam de houding van Janine was te zien, dat zij niet weer een reis naar Friesland wil inplannen.
Wendy doet mij de hele tijd denken aan kloontje het reuzenkind uit land van ooitquote:Op maandag 2 mei 2022 09:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar die Wendy is toch ook totaal geen aantrekkelijke vrouw? Vind zelfs een Maud veel aantrekkelijker.
Dat jij dat niet gelooft maakt het niet ineens waarheid voor iedereen.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:44 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja maar zijn daar dan boetes op ofzo? Ik bedoel je hebt toch 1 op 1 tijd gehad, en je weet toch echt wel, dat gaat hem niet worden. Ik geloof namelijk niet in dat het kan "groeien" Je weet volgens mij vrij snel of je het wel of niet ziet zitten. Dan komt dat toch er wel uit bij die 1 op 1's ? Nou als het er dan niet is dan komt het ook niet en zou ik ook niet op city trip gaan
Net nadat ze was komen aanrijden. Een reis van meer dan vier uur naar dat verre Friesland werd benadrukt, met het zicht op de lege weilanden tot aan de horizon,quote:Op maandag 2 mei 2022 09:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Welke scene heb ik gemist? De sfeer was toch uitstekend bij die familie in Friesland?
Wendy is een tease.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:33 schreef June. het volgende:
Ik snap wel dat Wendy niet samen in 1 bed wil met Rob. Rob gaat te hard van stapel.. Denk dat hij wel lekker lepeltje lepeltje hadden willen liggen met haar.
Maar goed, aan de andere kant geeft ze hem ook mixed feelings door veelvuldig te knuffelen en dat zoenen op de mond.
Ah, dat kan ik me niet herinneren. Die afstand is nog wel een ding dan.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:49 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Net nadat ze was komen aanrijden. Een reis van meer dan vier uur naar dat verre Friesland werd benadrukt, met het zicht op de lege weilanden tot aan de horizon,
Mwah, het zou niet de eerste keer zijn dat er geen citytrip plaatsvond, die tijd vullen ze dan wel op met meer beelden van de andere stellen, ik denk ook niet dat Wendy zich zomaar even om laat praten door de productie, dan moet ze zelf ook al hebben willen gaan, al was het maar voor het reisje an sich.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de productie in zo’n geval nog wel op haar heeft ingepraat om toch wél die citytrip te gaan doen. Anders valt een deel van de programmavulling weg.
Ik denk daarom dat Wendy wellicht niet zo’n hard oordeel verdient.
quote:Op maandag 2 mei 2022 09:53 schreef Leandra het volgende:
Rob is op pity trip, alleen hij weet het nog niet.
Maar Rob ziet alleen die benen.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar die Wendy is toch ook totaal geen aantrekkelijke vrouw? Vind zelfs een Maud veel aantrekkelijker.
Ik vertrouw op je vrouwelijke inzicht.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar Rob ziet alleen die benen.
Rob is ook geen aantrekkelijke man trouwens, op een foto misschien niet onaantrekkelijk maar door dat niet aankijken begint het al onaantrekkelijk te worden en zijn manier van doen maakt dat alleen maar erger.
Ik heb niet zo’n hard oordeel over Wendy. Sorry!quote:Op maandag 2 mei 2022 09:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, het zou niet de eerste keer zijn dat er geen citytrip plaatsvond, die tijd vullen ze dan wel op met meer beelden van de andere stellen, ik denk ook niet dat Wendy zich zomaar even om laat praten door de productie, dan moet ze zelf ook al hebben willen gaan, al was het maar voor het reisje an sich.
Ik wel. Tegelijkertijd is het ook vaak gewoon het karakter van iemand waardoor mensen zelf niet helemaal door lijken te hebben of iets hard overkomt of niet. Sommige mensen hebben ook heel weinig tact op potentieel ongemakkelijke momenten en schatten dat compleet verkeerd in. Dat moment met het bed dat moet je koste wat het kost vermijden.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb niet zo’n hard oordeel over Wendy. Sorry!
Ach dit soort botte boeren heb je genoeg hoor. Van kinds af aan nooit 1 seconde gewend geweest om over gevoel te praten, (ook door de opvoeding) dan is het gewoon vrijwel onmogelijk om dat ineens open te breken.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:17 schreef Quotidien het volgende:
Ik vind die Christiaan zo'n apart figuur. Alsof hij het hele gen voor persoonlijkheid gewoon mist. Zou er intern wel iets gebeuren of heeft die gewoon geen gedachten?
"Wat maakt Janine zo bijzonder?" "Het werken, het bedrijf" "Ja maar zij persoonlijk" "Harde werker"
Moeilijk voor te stellen dat je iets voor iemand voelt en dat het beste wat je kunt bedenken om woorden te geven aan dat gevoel "het bedrijf is mooi" is.
Eens, maar er komt gewoon niks anders dan dooddoeners uit. Op een bepaald moment komt dat met Yvon ter sprake en dan zegt hij "zo ben ik", Dat is in al die afleveringen het enige echte stukje introspectie en inzicht dat ik van hem gezien heb. Maar een gemiddelde dwerghamster heeft meer karakter dan die jongen.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach dit soort botte boeren heb je genoeg hoor. Van kinds af aan nooit 1 seconde gewend geweest om over gevoel te praten, (ook door de opvoeding) dan is het gewoon vrijwel onmogelijk om dat ineens open te breken.
Daar zit verder heel weinig in.
Eigenlijk is het ook best wel zielig. Hij dacht ook echt dat hij gekozen zou worden. Heeft zelf niet in de gaten wat er aan ontbreekt. Lijkt ook wel of hij een beperking heeft of zo. Maar het ergste vind ik bij dit soort figuren dat ze vaak helemaal niet onzeker zijn, maar zichzelf helemaal oké vinden. Nee, doe mij die dwerghamster maar dan.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Eens, maar er komt gewoon niks anders dan dooddoeners uit. Op een bepaald moment komt dat met Yvon ter sprake en dan zegt hij "zo ben ik", Dat is in al die afleveringen het enige echte stukje introspectie en inzicht dat ik van hem gezien heb. Maar een gemiddelde dwerghamster heeft meer karakter dan die jongen.
Ja daar is niks mis mee, maar als je op dit moment nog niet samen met iemand wil slapen in een kamer, dan zit het er gewoon niet in naar mijn idee...quote:Op maandag 2 mei 2022 09:33 schreef June. het volgende:
Ik snap wel dat Wendy niet samen in 1 bed wil met Rob. Rob gaat te hard van stapel.. Denk dat hij wel lekker lepeltje lepeltje hadden willen liggen met haar.
Maar goed, aan de andere kant geeft ze hem ook mixed feelings door veelvuldig te knuffelen en dat zoenen op de mond.
Naja, ik denk wel dat ze op 1 kamer had willen slapen als er aparte bedden waren. Dat was er niet. Ik had denk ik dezelfde keus gemaakt, helemaal bij zo'n opdringerige vent. Maar bij Wendy heb ik, net als vele anderen, ook het gevoel dat het nooit iets gaat worden en dat ze hem aan het lijntje houdt. Sneu.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja daar is niks mis mee, maar als je op dit moment nog niet samen met iemand wil slapen in een kamer, dan zit het er gewoon niet in naar mijn idee...
Ja maar als je iemand in dit stadium nog een opdringerige vent vind, wat ik begrijp, dan kan je eigenlijk je conclusies toch wel trekken? Je geeft min of meer aan dat je het niet eens aandurft samen in een bed te slapen met zo'n figuur.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:32 schreef June. het volgende:
[..]
Naja, ik denk wel dat ze op 1 kamer had willen slapen als er aparte bedden waren. Dat was er niet. Ik had denk ik dezelfde keus gemaakt, helemaal bij zo'n opdringerige vent. Maar bij Wendy heb ik, net als vele anderen, ook het gevoel dat het nooit iets gaat worden en dat ze hem aan het lijntje houdt. Sneu. Ik zie dat Janine het nog wel echt een kans wil geven.
Volgens mij wilde ze gewoon de optie hebben om in twee aparte bedden te slapen vanwege jumping Rob. En dat kon daar alleen met twee aparte kamers.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja daar is niks mis mee, maar als je op dit moment nog niet samen met iemand wil slapen in een kamer, dan zit het er gewoon niet in naar mijn idee...
Misschien wil ze aan het begin van de week wel samen slapen, maar als het tegenvalt kunnen terugvallen op een eigen bed. Als je zoiets pas later gaat regelen is dat veel lastiger dan direct.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar als je iemand in dit stadium nog een opdringerige vent vind, wat ik begrijp, dan kan je eigenlijk je conclusies toch wel trekken? Je geeft min of meer aan dat je het niet eens aandurft samen in een bed te slapen met zo'n figuur.
Precies. Ze wil hem gewoon helemaal niet.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar als je iemand in dit stadium nog een opdringerige vent vind, wat ik begrijp, dan kan je eigenlijk je conclusies toch wel trekken? Je geeft min of meer aan dat je het niet eens aandurft samen in een bed te slapen met zo'n figuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |