quote:
Op maandag 25 april 2022 10:03 schreef Jojoke het volgende:[..]
Update.
Deze aflevering krijg ik juist weer meer het idee dat Evert voor Nans gaat. Ook door de kleine aanrakingen. Het hele verloop is goed gemonteerd door de televisiemakers.
Hans en Annette zag er vrij snel al gezelliger uit dan ik had verwacht. Misschien was ze niet zijn eerste keuze, maar uiteindelijk wel de beste keuze.
Janine en Sander zien er elke aflevering veelbelovend uit, maar dan zegt ze dat ze het echt niet weet. Hoe dan? Ze heeft heel Christiaan met nog geen vinger aangeraakt en zit ondertussen wel gezellig te stoeien met Sander. Speelt er iets meer? Lijkt hij op een ex of denkt ze dat hij haar boerderij leuker vindt dan haar?
We hoefden niet te raden wat Jouke en Karlijn gingen doen toen Yvonne het erf afreedt. Dat wordt een zoetsappige citytrip.
Het wordt spannend of Rob en Wendy de citytrip halen. Of dat ze straks naar huis rijdt en zich dan bedenkt. Volgens mij moeten ze tussendoor ook nog de familie en vrienden leren kennen, dus misschien dat dat nog helpt.
Update.
Verrek, het wordt toch Maud! Slim gemonteerd van de redactie. Fantastisch nieuws voor de kijkcijfers natuurlijk. De eerste beelden van de citytrip zien er veelbelovend uit!
Aw, Hans en Annette zijn schattig samen. Han kijkt altijd alsof hij elk moment in tranen uit kan barsten, maar Annette laat hem lachen.
Over tranen gesproken. Ik weet niet wat haar vorige vent heeft uitgehaald, maar Janine is een beetje de wandelende versie van Mijn Houten Hart. Hopelijk krijgt Sander de gelegenheid om elkaar beter te leren kennen. Ten opzichte van de logeerweek zag ik nog niet heel veel meer toenadering. Ook niet minder overigens. Het is afwachtend of de citytrip het vuurtje verder aanwakkert.
Jouke en Karlijn gaan zich wel vermaken tijdens de citytrip. Daar hoeven ze de deur niet voor uit.
Tussen Rob en Wendy is geen toenadering zichtbaar. Integendeel, Wendy lijkt uit beleefdheid op citytrip mee te gaan maar heeft al besloten om daarna de handdoek in de ring te gooien. Alles lijkt daarop te wijzen, maar misschien worden we nog verrast.