SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)
Zweepje mee, die gaat zich wel vermakenquote:Op zondag 1 mei 2022 21:21 schreef kibo het volgende:
Hans heeft voor de gelegenheid z'n ketelpak met open kruis meegenomenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Echt een wonder dat Sander nog niet is afgeknapt op haar.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Nou ja, ik denk dat hij voorlopig 1 hand wel gaat gebruiken.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Karlijn in bikini genot.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Die neemt genoegen met elk persoon met een gat dat langs komt.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:24 schreef Fascination het volgende:
Echt een wonder dat Sander nog niet is afgeknapt op haar.
Wel een aardige kerel verder trouwens.![]()
DAT WORDT NEUKEN IN DE KEUKEN!!!!I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Ik vind Rob een aparte kerel maar dit verdient hij niet. Die Wendy is zo fake
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Zo hard en koud.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind Rob een aparte kerel maar dit verdient hij niet. Die Wendy is zo fake![]()
Nou cancel heel die trip maar als je niet eene in een kamer wil slapen samenI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Rob heeft zijn gitaar mee dus die gaat natuurlijk even een mooie serenade houden voor haar deur/raam.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:32 schreef Eightyone het volgende:
Is er nog kermis in de buurt, bij Wendy en Rob?
(Theekopjes-potentie.)![]()
![]()
Op zich kan dat soms best aantrekkelijk zijn. Als ze dan daarna maar wel ontdooien.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Maud heeft (of had, ik zag hem niet) een grote hond. Daar zal die constructie bij haar buitendeur voor zijn (geweest), zodat de hond niet zo de straat op kan (kon).
Ik deel dus totaal niet de gemiddelde sentimenten en oordelen hier over Maud en ik ben er wel behoorlijk mee in mijn nopjes dat Evert voor haar heeft gekozen.The love you take is equal to the love you make.![]()
quote:Op zondag 1 mei 2022 21:56 schreef Lienekien het volgende:
Maud heeft (of had, ik zag hem niet) een grote hond. Daar zal die constructie bij haar buitendeur voor zijn (geweest), zodat de hond niet zo de straat op kan (kon).
Ik deel dus totaal niet de gemiddelde sentimenten en oordelen hier over Maud en ik ben er wel behoorlijk mee in mijn nopjes dat Evert voor haar heeft gekozen.
Van plastic zeker?![]()
Wat een bloedmooie meid die Karlijn.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Wendy en Rob maken mij onrustig. Maar verder ben ik eigenlijk best enthousiast. Ook over Maud die Evert lekker los maakt.
En Hans en Anette leuk!
En ik vond Jouke en Karlijn ook leuk!
Tja, Janine moet stoppen met janken. Brrrr... | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Man man man man man wat een intens treurige kille teringzooi bij Rob en Wendy. Na dat hele gezeik over die bedden draai je toch gelijk om en ga je weer naar huis als je Rob bent?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Maud en Evert waren leuk deze aflevering, die zus van Maud ook. Janine heeft eerst traumaverwerking nodig voordat ze zich weer in een relatie stort. Hans en Grietje zijn het hoogtepunt van dit seizoen, en zij is 100x leuker dan die weduwe. En als Karlijn en Jouke zijn uitgebonkt vraag ik me af of die wel een match voor het leven zijn.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Rob en Wendy is echt cringe om te kijken. Krijg nu heel sterk het gevoel dat Wendy alleen meedeed om het winnen, terwijl Rob wel 100% voor haar gaat. Had ook best medelijden met hem toen ze dingen ging vragen over die kamer. Productie had gewoon 1 kamer moeten boeken en dat was het. Plus Reims? Had dan Strausburg gedaan.
Jouke en Karlijn zijn gewoon leuk samen. Hij heeft wel de juiste gekozen uit die 3.
Ik denk ook dat Hans beter is met Annette dan met Dini. Dini was wat serieuzer en Annette net even gezelliger dan Dini. Die "Hansleiding" vond ik geweldig.
Ben gewoon geen fan van Maud. Beetje overdreven allemaal en die zus is precies zo, maar dan klein beetje minder. Maar wie heeft er nou een hangmat in huis?
Janine moet minder denken en meer op gevoel doen. Zij wilde eigenlijk Christiaan, maar die zegt gewoon te weinig. Zelfs nog een laatste gesprek voordat ze de keuze moest maken en dan nog geen strijd. Zelfs met dat gesprekje met Yvon kwam er geen zinnig woord uit die gast.
Ben ook benieuwd hoe lang ze met Sander gaat uithouden, want als zij naar die citytrip nog geen gevoel heeft voor hem dan word het een lastig verhaal![]()
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Ik heb Maud in mijn hart gesloten. Wat een lieve aflevering was het.![]()
En Hans en Annette.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
quote:![]()
Ik heb geen medelijden met Rob. Had-ie maar niet met z'n pik moeten kiezen.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Wendy is een tease.
Ze vindt Rob helemaal niks, maar zegt toch even dat ze haar andere roodkleurige dekbed 'te vurig' vond staan hihi hihi knipoog.
Rob instant met een harde lul.
Wat een sneu wijf.![]()
Die Christiaan was ook meer van het bedrijf dan van Janine, ze heeft wel goed gekozen, iemand die voor haar gaat...![]()
Update.quote:Op maandag 25 april 2022 10:03 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Update.
Deze aflevering krijg ik juist weer meer het idee dat Evert voor Nans gaat. Ook door de kleine aanrakingen. Het hele verloop is goed gemonteerd door de televisiemakers.
Hans en Annette zag er vrij snel al gezelliger uit dan ik had verwacht. Misschien was ze niet zijn eerste keuze, maar uiteindelijk wel de beste keuze.
Janine en Sander zien er elke aflevering veelbelovend uit, maar dan zegt ze dat ze het echt niet weet. Hoe dan? Ze heeft heel Christiaan met nog geen vinger aangeraakt en zit ondertussen wel gezellig te stoeien met Sander. Speelt er iets meer? Lijkt hij op een ex of denkt ze dat hij haar boerderij leuker vindt dan haar?
We hoefden niet te raden wat Jouke en Karlijn gingen doen toen Yvonne het erf afreedt. Dat wordt een zoetsappige citytrip.
Het wordt spannend of Rob en Wendy de citytrip halen. Of dat ze straks naar huis rijdt en zich dan bedenkt. Volgens mij moeten ze tussendoor ook nog de familie en vrienden leren kennen, dus misschien dat dat nog helpt.
Verrek, het wordt toch Maud! Slim gemonteerd van de redactie. Fantastisch nieuws voor de kijkcijfers natuurlijk. De eerste beelden van de citytrip zien er veelbelovend uit!
Aw, Hans en Annette zijn schattig samen. Han kijkt altijd alsof hij elk moment in tranen uit kan barsten, maar Annette laat hem lachen.
Over tranen gesproken. Ik weet niet wat haar vorige vent heeft uitgehaald, maar Janine is een beetje de wandelende versie van Mijn Houten Hart. Hopelijk krijgt Sander de gelegenheid om elkaar beter te leren kennen. Ten opzichte van de logeerweek zag ik nog niet heel veel meer toenadering. Ook niet minder overigens. Het is afwachtend of de citytrip het vuurtje verder aanwakkert.
Jouke en Karlijn gaan zich wel vermaken tijdens de citytrip. Daar hoeven ze de deur niet voor uit.
Tussen Rob en Wendy is geen toenadering zichtbaar. Integendeel, Wendy lijkt uit beleefdheid op citytrip mee te gaan maar heeft al besloten om daarna de handdoek in de ring te gooien. Alles lijkt daarop te wijzen, maar misschien worden we nog verrast.![]()
Rob en Wendy zaten ook wel in een F1 hotel leek het wel. Sta je alweer achter ten opzichte van de setting bij Hans.
![]()
Ik zie de Lucky TV afleveringen alweer aankomen na deze. Al heb je die voor Rob en Wendy niet eens nodig. Wendy zit er alleen voor de gratis citytrip, die voelt echt niks voor Rob.
Hans en Annette zijn een leuk en lief stel. Denk dat Janine wel goed gekozen heeft voor Sander maar ik vraag me af of dat lang stand houdt. En Maud en Evert, dat verraste me. Na de laatste aflevering dacht ik echt dat hij voor Nans ging. Al vind ik ze wel een leuk stel zo samen in de hangmat.
Jouke en Karlijn dat zag er zo ook wel goed uit.![]()
Evert en MaudLeuk
Janine en Sander, zag er toch best hoopvol uit.
Rob en Wendy. Wat een ongemakkelijke tv is dat, zeg.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Wendy is echt een hele nare vrouw.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind Rob een aparte kerel maar dit verdient hij niet. Die Wendy is zo fake
Vwb Rob, hij is de meest intelligente van de boeren, het meest analytisch en het meest representatief. Daarnaast is hij attent, maar praat soms wat veel, wellicht uit onzekerheid.
Ik denk dat hij een hele lieve kerel is, die helaas al dag 1 gevangen was in de spinnenwebben van Wendy, door haar komt hij vreemd over, zij zet hem voor schut, maakt hem onzeker en belachelijk.
Hij zal gerust een leuke vrouw vinden hierna, daar maak ik me geen zorgen over.
Ik vind het alleen jammer dat hij tegen zo iemand moet aanlopen, hopelijk zal het zijn onbevangenheid en levenslust niet beinvloeden.![]()
Ik ben echt #TeamHans vind het zo leuk voor hem dat het uiteindelijk toch iets lijkt te worden nadat Dinie weg is gegaan. Volgens mij een hele warme man met de nodige humor. Hij bloeit helemaal op met Annette.
Rob en Wendy mega cringe. Ik snap niet wat die gozer in haar ziet ik vind haar zelf best een lijk maar smaken verschillen. Dat met die hotelkamer is wel naar van haar. De moed zou mij ook in de schoenen zakken als ik Rob zou zijn.
Janine zal na de citytrip wel de deur dichtgooien voor Sander met een dooddoener a la "afstand is te groot". Vond allebei haar jongens eigenlijk niet veel voorstellen behalve dat Sander iets spraakzamer is dan Christiaan.
Jouke en Karlijn is nu saai geworden voor TV het gaat allemaal goed dus niet interessant voor de kijkcijfers om er heel veel aandacht aan te besteden. Evert en Maud gaat wel nog een belevenis worden. Ik was echt verrast dat hij haar koos. Stille wateren hebben dus echt diepe gronden.![]()
Dat zeiden ze ook van die stotteraar uit de NOP en die huisarts. Ben zo de namen vergeten.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:40 schreef Mani89 het volgende:
En als Karlijn en Jouke zijn uitgebonkt vraag ik me af of die wel een match voor het leven zijn.
Maar die zijn ook nog samen. Wietze een Neeltje ook.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Dat dit zomaar kan?!quote:Op zondag 1 mei 2022 22:52 schreef needakill het volgende:
Ben gewoon geen fan van Maud. Beetje overdreven allemaal en die zus is precies zo, maar dan klein beetje minder. Maar wie heeft er nou een hangmat in huis?
Beste vakantieman, dit kan toch niet zomaar???Go hard or go home![]()
Ik verbaas me altijd nog meer over de boeren hier op FOK! dan de boeren in dat programma. Christus, echt over alles wat te zeiken. Wat iemand zegt, wat iemand draagt, welke plantenpot ze voor de deur hebben. Stel wereldvreemden.Go hard or go home![]()
Ik denk dat Maud niet dezelfde energie verwacht als die ze geeft, ik zie dan ook geen reden waarom Maud en Evert niet langdurig bij elkaar zouden passen. Ik vind het een mooi koppel.
Die situatie bij Rob begrijp ik niet zo, ben je verplicht om op citytrip te gaan?
Ik bedoel na de tijd die je 1op1 doorbrengt weet je volgens mij vrij snel of het wat wordt of niet, dan gaan we toch niet maar gewoon wat aanrommelen op verschillende kamers?
Het beste wat Hans is overkomen is dat Dini het allemaal niet meer zag zitten. Hij lijkt echt zoveel meer plezier in zijn leven te hebben.
Lullig voor Sander, maar dat gaat hem niet worden, hello friendzoneDrop you like an ill, bad habit![]()
Wat zou @needakill vinden van mijn hangmat in de tuin? Mag dat wel?quote:Op maandag 2 mei 2022 08:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat dit zomaar kan?!
Beste vakantieman, dit kan toch niet zomaar??? | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Forum Opties Forumhop: Hop naar: