abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 mei 2022 @ 08:30:15 #51
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_204604891
Ik ben meteen gaan shoppen voor een goede hangmat, nu vraag me ik af wat het nadeel van een hangmat met spreidstok is
Drop you like an ill, bad habit
pi_204604905
Sander lijkt me een leuke vent, maar ik heb medelijden met die jongen. Die Janine blijft maar janken, dat moet je toch niet willen. Fijn ook voor zijn zelfvertrouwen. Hij verdient beter.
pi_204604914
De Xenos verkoopt hangstoelen. Voor IN huis.

Ik vind trouwens dode dieren aan je muur wel weer gek of opgezette beesten.
Zal je dode oma even in de gang zetten als kapstok.
Go hard or go home
pi_204605005
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 08:32 schreef Seeburg54 het volgende:
Sander lijkt me een leuke vent, maar ik heb medelijden met die jongen. Die Janine blijft maar janken, dat moet je toch niet willen. Fijn ook voor zijn zelfvertrouwen. Hij verdient beter.
Voor Janine, maar ook Sander en Christiaan, is het jammer dat ze die twee mannen leert kennen via zo’n programma en dan mee moet in keuzemomenten en dergelijke.

Uit de terugblik met Christiaan blijkt dat voor hem de deur nog op een kier staat.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_204605118
Het bemoeien en ondertussen in dit topic meelezen tijdens het kijken van BZV vind ik juist hetgeen dat dit programma leuk maakt.
pi_204605123
quote:
7s.gif Op zondag 1 mei 2022 21:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind Rob een aparte kerel maar dit verdient hij niet. Die Wendy is zo fake :r
Ze halen niet het beste in elkaar naar boven. Heb ook de indruk dat het patroon dat zich nu bij hen voordoet voor beiden niet onbekend is en dat het in hun liefdeslevens vaker zo loopt.
pi_204605140
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 07:30 schreef Mandéra het volgende:
Ik ben echt #TeamHans vind het zo leuk voor hem dat het uiteindelijk toch iets lijkt te worden nadat Dinie weg is gegaan. Volgens mij een hele warme man met de nodige humor. Hij bloeit helemaal op met Annette.
De scene van Hans op de (elektrische) fiets was fantastisch, hij was zo 'out of place'. Die scene is voor mij Boer zoekt vrouw in een notendop. Hij deed dat duidelijk alleen voor Annette - en er is al niet veel voor nodig om haar gelukkig te maken. Ze is zo dankbaar.

quote:
Rob en Wendy mega cringe. Ik snap niet wat die gozer in haar ziet ik vind haar zelf best een lijk maar smaken verschillen. Dat met die hotelkamer is wel naar van haar. De moed zou mij ook in de schoenen zakken als ik Rob zou zijn.
Zoals ik al voorspelde, waren er veel parallellen met Geert en Vera. Vera had alleen het fatsoen om Geert voor het keuzemoment te vertellen dat ze hem niet zo leuk vond als hij haar vond. En dus ging hij op pad met tweede keuze Angela. We zien nu wat er was gebeurd als Geert met Vera op pad was geweest.

quote:
Jouke en Karlijn is nu saai geworden voor TV het gaat allemaal goed dus niet interessant voor de kijkcijfers om er heel veel aandacht aan te besteden. Evert en Maud gaat wel nog een belevenis worden. Ik was echt verrast dat hij haar koos. Stille wateren hebben dus echt diepe gronden.
Jouke is wel beter te pruimen sinds hij duidelijk heeft gemaakt dat hij gevoelens voor één dame had. Hij past prima in het gezin van Karlijn. Ik vond dat wel leuk om te zien.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_204605158
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 22:36 schreef Mani89 het volgende:
Man man man man man wat een intens treurige kille teringzooi bij Rob en Wendy. Na dat hele gezeik over die bedden draai je toch gelijk om en ga je weer naar huis als je Rob bent?
Ik had dat wel gedaan. En dan lekker de blues spelen op je gitaar.
pi_204605166
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 09:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Zoals ik al voorspelde, waren er veel parallellen met Geert en Vera. Vera had alleen het fatsoen om Geert voor het keuzemoment te vertellen dat ze hem niet zo leuk vond als hij haar vond. En dus ging hij op pad met tweede keuze Angela. We zien nu wat er was gebeurd als Geert met Vera op pad was geweest.
Rob heeft zelf gezegd (? geloof twee afleveringen geleden, niet die van vorige week, maar de aflevering daarvoor) dat hij in zo'n situatie niet zou settlen voor degene die niet zijn primaire voorkeur heeft. Hij zou dus niet alsnog met Sonja op citytrip gaan als Wendy een harde streep had getrokken zoals Vera heeft gedaan, dan zou hij gewoon niet meer gaan.
pi_204605171
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 09:21 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Rob heeft zelf gezegd (? geloof twee afleveringen geleden, niet die van vorige week, maar de aflevering daarvoor) dat hij in zo'n situatie niet zou settlen voor degene die niet zijn primaire voorkeur heeft. Hij zou dus niet alsnog met Sonja op citytrip gaan als Wendy een harde streep had getrokken zoals Vera heeft gedaan, dan zou hij gewoon niet meer gaan.
En ik kan me niet voorstellen dat hij Silvia zou hebben behandeld zoals Geert met Angela omging. Rob is een veel lievere man.
pi_204605198
quote:
Oneens. Dat kan echt wel wat worden maar Janine moet er wel gewoon helemaal voor gaan. Zo'n knop gaat vaak vanzelf wel om en kennismaken met de familie van de ander kan daarbij ook een welkom duwtje in de rug zijn.
pi_204605214
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 09:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
En ik kan me niet voorstellen dat hij Silvia zou hebben behandeld zoals Geert met Angela omging. Rob is een veel lievere man.
Nee daarom ziet hij ook niks in een pity city trip met Sonja.

Aangezien Wendy weet hoe Rob is vind ik het niet onfatsoenlijk dat ze ondanks haar twijfels geen harde streep heeft getrokken. Het is hun goedrecht om beiden te kiezen voor lekker aan te modderen en zien waar het schip strandt.
  maandag 2 mei 2022 @ 09:33:08 #63
208890 June.
Seriously?
pi_204605219
Ik snap wel dat Wendy niet samen in 1 bed wil met Rob. Rob gaat te hard van stapel.. Denk dat hij wel lekker lepeltje lepeltje hadden willen liggen met haar.

Maar goed, aan de andere kant geeft ze hem ook mixed feelings door veelvuldig te knuffelen en dat zoenen op de mond.
Shine bright like a diamond.
pi_204605221
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 09:32 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Nee daarom ziet hij ook niks in een pity city trip met Sonja.
Een 'pity trip'! :D
pi_204605228
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 09:33 schreef June. het volgende:
Ik snap wel dat Wendy niet samen in 1 bed wil met Rob. Rob gaat te hard van stapel. Aan de andere kant geeft ze hem ook mixed feelings door veelvuldig te knuffelen en dat zoenen op de mond.
Ze geeft hem steeds hoop, bijvoorbeeld door te zeggen dat ze misschien later wel bij elkaar wil slapen. Bij mij wekt ze de indruk dat ze allang weet dat ze hem niet leuk genoeg vindt en daarom vind ik haar gedrag niet chic.
  maandag 2 mei 2022 @ 09:36:14 #66
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204605235
quote:

[..]
En dat siert hem, dat mag ook gezegd worden.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_204605243
quote:
Aam de houding van Janine was te zien, dat zij niet weer een reis naar Friesland wil inplannen.
  maandag 2 mei 2022 @ 09:39:26 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204605249
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 09:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ze geeft hem steeds hoop, bijvoorbeeld door te zeggen dat ze misschien later wel bij elkaar wil slapen. Bij mij wekt ze de indruk dat ze allang weet dat ze hem niet leuk genoeg vindt en daarom vind ik haar gedrag niet chic.
Ik verwacht dat de productie in zo’n geval nog wel op haar heeft ingepraat om toch wél die citytrip te gaan doen. Anders valt een deel van de programmavulling weg.
Ik denk daarom dat Wendy wellicht niet zo’n hard oordeel verdient.
The love you take is equal to the love you make.
pi_204605271
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 03:18 schreef Za het volgende:

[..]
Wendy is echt een hele nare vrouw.

Vwb Rob, hij is de meest intelligente van de boeren, het meest analytisch en het meest representatief. Daarnaast is hij attent, maar praat soms wat veel, wellicht uit onzekerheid.

Ik denk dat hij een hele lieve kerel is, die helaas al dag 1 gevangen was in de spinnenwebben van Wendy, door haar komt hij vreemd over, zij zet hem voor schut, maakt hem onzeker en belachelijk.

Hij zal gerust een leuke vrouw vinden hierna, daar maak ik me geen zorgen over.

Ik vind het alleen jammer dat hij tegen zo iemand moet aanlopen, hopelijk zal het zijn onbevangenheid en levenslust niet beinvloeden.
Maar die Wendy is toch ook totaal geen aantrekkelijke vrouw? Vind zelfs een Maud veel aantrekkelijker.
  maandag 2 mei 2022 @ 09:44:47 #70
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_204605273
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 09:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik verwacht dat de productie in zo’n geval nog wel op haar heeft ingepraat om toch wél die citytrip te gaan doen. Anders valt een deel van de programmavulling weg.
Ik denk daarom dat Wendy wellicht niet zo’n hard oordeel verdient.
Ja maar zijn daar dan boetes op ofzo? Ik bedoel je hebt toch 1 op 1 tijd gehad, en je weet toch echt wel, dat gaat hem niet worden. Ik geloof namelijk niet in dat het kan "groeien" Je weet volgens mij vrij snel of je het wel of niet ziet zitten. Dan komt dat toch er wel uit bij die 1 op 1's ? Nou als het er dan niet is dan komt het ook niet en zou ik ook niet op city trip gaan
pi_204605274
quote:

[..]
Zoals Henk, de bollenkweker in seizoen 3 Hij ging voor Carlijn, en toen dat niet doorging vanuit haar kant, was hij eerlijk genoeg om niet meer te switchen naar een van de andere twee dames.,
pi_204605276
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 09:38 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Aam de houding van Janine was te zien, dat zij niet weer een reis naar Friesland wil inplannen.
Welke scene heb ik gemist? De sfeer was toch uitstekend bij die familie in Friesland?
  maandag 2 mei 2022 @ 09:46:28 #73
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_204605285
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 09:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Maar die Wendy is toch ook totaal geen aantrekkelijke vrouw? Vind zelfs een Maud veel aantrekkelijker.
Wendy doet mij de hele tijd denken aan kloontje het reuzenkind uit land van ooit
pi_204605299
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2022 09:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Een 'pity trip'! :D
_O-
  maandag 2 mei 2022 @ 09:49:17 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204605303
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 09:44 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja maar zijn daar dan boetes op ofzo? Ik bedoel je hebt toch 1 op 1 tijd gehad, en je weet toch echt wel, dat gaat hem niet worden. Ik geloof namelijk niet in dat het kan "groeien" Je weet volgens mij vrij snel of je het wel of niet ziet zitten. Dan komt dat toch er wel uit bij die 1 op 1's ? Nou als het er dan niet is dan komt het ook niet en zou ik ook niet op city trip gaan
Dat jij dat niet gelooft maakt het niet ineens waarheid voor iedereen.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')