abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204605568
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 10:24 schreef Quotidien het volgende:

[..]
Eens, maar er komt gewoon niks anders dan dooddoeners uit. Op een bepaald moment komt dat met Yvon ter sprake en dan zegt hij "zo ben ik", Dat is in al die afleveringen het enige echte stukje introspectie en inzicht dat ik van hem gezien heb. Maar een gemiddelde dwerghamster heeft meer karakter dan die jongen.
Eens. Dit is niet veel maar ik ken genoeg mensen die zo zijn. Gewoon van die mensen die door het leven heen rollen en waarvan je als ze 85 zijn nauwelijks het idee hebt dat ze er geweest zijn. Behalve dan dat ze fysiek op deze aardbol hebben rondgelopen. ;)
pi_204605625
Ik had mij helemaal niet gerealiseerd dat de afstand tussen Janine en Sander 4 uur rijden is. Waar woont die Sander dan?

Begrijp wel dat zoiets je wat meer doet twijfelen, voor Nederlandse begrippen zijn dat ongekende afstanden. Janine is zelfs sneller in Parijs.
  Moderator/colorchick maandag 2 mei 2022 @ 10:51:00 #103
382129 crew  Donna
pi_204605677
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 10:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik had mij helemaal niet gerealiseerd dat de afstand tussen Janine en Sander 4 uur rijden is. Waar woont die Sander dan?

Begrijp wel dat zoiets je wat meer doet twijfelen, voor Nederlandse begrippen zijn dat ongekende afstanden. Janine is zelfs sneller in Parijs.
Lollum. Redelijk dichtbij Jouke (Witmarsum).
pi_204605708
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 10:51 schreef Donna het volgende:

[..]
Lollum. Redelijk dichtbij Jouke (Witmarsum).
Ah. Helemaal in het noordwesten van Friesland dus. :') En zij woont praktisch op het meest zuidelijke puntje van Nederland. :D

Dan zit het ook niet mee, had beter ook wat Vlaamse kandidaten mee kunnen laten doen.
  Vis een optie? maandag 2 mei 2022 @ 11:21:26 #105
70532 loveli
N
pi_204605950
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 03:18 schreef Za het volgende:

[..]
Wendy is echt een hele nare vrouw.

Vwb Rob, hij is de meest intelligente van de boeren, het meest analytisch en het meest representatief. Daarnaast is hij attent, maar praat soms wat veel, wellicht uit onzekerheid.

Ik denk dat hij een hele lieve kerel is, die helaas al dag 1 gevangen was in de spinnenwebben van Wendy, door haar komt hij vreemd over, zij zet hem voor schut, maakt hem onzeker en belachelijk.

Hij zal gerust een leuke vrouw vinden hierna, daar maak ik me geen zorgen over.

Ik vind het alleen jammer dat hij tegen zo iemand moet aanlopen, hopelijk zal het zijn onbevangenheid en levenslust niet beinvloeden.
Andere ogen zien een andere Rob. Hij geeft mij de (verkeerde) kriebels.
crap in = crap out
pi_204606002
Ben ik de enige die bij Rob voor het eerst een blik van "ow de gevoelens zijn niet wederzijds" zag? In het hotel kwam bij Rob de waarheid binnen en dat vond hij niet zo leuk.
pi_204606009
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 10:26 schreef Donna het volgende:
Super leuk dat Janine die schaapjes mee had als cadeautje voor de baby's trouwens! O+
Ja dat was echt leuk!
  maandag 2 mei 2022 @ 11:28:34 #108
186807 Madhouse11
A je To !
pi_204606021
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 22:26 schreef Madhouse11 het volgende:
Wenslijstje :

Evert - Nans
Jouke - Lotte
Hans - Annette
Rob - Sylvia
Janine - Michiel

Verwachting :

Evert - Maud
Jouke - Marion
Hans - Dinie
Rob - Wendy
Janine - Sander
Niet slecht , alleen Jouke heeft een andere afslag genomen.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_204606102
De nieuwe column van Rick Evers BZV staat weer op zijn Facebookpagina (https://www.facebook.com/rickeversbzv/).

Hij doet het. Hij kiest Maud. Hij. Kiest. Gewoon. Voor. Maud. Ongelofelijk. Vorige week voorspelde ik nog een citytrip met Nans, maar het is echt Maud geworden. En ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik ongelijk had.
Maud en Evert zijn fantastisch. En ook al doet ze een beetje alsof Evert een verstandelijke beperking heeft, wat kan ons dat boeien. Het werkt. Ze zijn verliefd. Vlak na het keuzemoment gingen ze zelfs spiegelen. Volgens Maud doen mensen dat als ze elkaar leuk vinden. Ik betwijfel echter of dat zo is. Ik betrap mezelf er namelijk ook wel eens op dat ik precies zo zit als een zakelijke gesprekspartner tegenover mij en soms is dat toch echt een man van in de zestig.
Voor Evert breekt er nu een gekke periode aan. Een vrouw gewoon op de mond zoenen in plaats van drie pakkerds op de wang is toch even wennen. Na een dag hard werken in een hangmat gaan liggen in plaats van op de bank ploffen is toch even wennen. Erachter komen dat er gewoon nog een Maud is, is toch even wennen. Gelukkig had Maud2 dikke gehakbaln. Dat maakt een boel goed. Verder hoop ik dat Maud en Maud2 langzaamaan een beetje aan Evert gaan wennen en ophouden met net doen alsof de beste man een buitenaards wezen is. ‘Ik vind dat jij hem zo goed verstaat, zus.’ ‘Ja, knap van mij, hè zus. En volgens mij vindt hij mijn gehaktballen erg lekker. Kijk hem eens schransen. Weet je trouwens zeker dat hij ons niet kan horen?’
En waar ik stiekem heel hard hoop dat Evert en Maud een eigen serie krijgen, hoop ik misschien wel net zo hard dat Janine dat niet krijgt. Tjongejonge wat een getreuzel en een getrut zeg. Zoals ik vorige week al zei: maak gewoon die keuze, Sjaan. En bewaar eventueel het 06-nummer van de ander, dan kun je altijd nog wisselen. Hoe moeilijk kan het zijn? In een laatste ultieme do-or-die-poging probeerde Sjaan nog één keer om Chris aan de praat te krijgen. Dat ging ongeveer zo:
Janine: ‘Ik vind jou best gesloten.’
Chris: ‘Ja’
Janine: ‘Ik heb eigenlijk meer van je nodig.’
Janine: ‘Ik leg jou steeds alle woorden in de mond.’
Janine: ‘Ork, ork, ork, soep eet je met een...’
En dat was het. De druppel die de emmer deed overlopen. De man wiens lievelingsspreekwoord ‘spreken is zilver, zwijgen is goed’ is, werd naar huis gestuurd en de man met de rodetractorverzameling mocht blijven. Toch sneu voor Christiaan. Die moet nu op zoek naar een nieuw mens die schapen heeft en een buitenleven in Limburg. Want dat was immers het allerleukste aan ons Sjaan. Of het wat wordt tussen Janine en Sander? Ik weet het niet. Hij is wel erg enthousiast en heeft bovendien nogal dikke schappen. Ik zie het somber in.
Hans ging bij Annette langs. Hij hoopte op koffie met appeltaart, maar helaas. Hans kon zijn jas aanhouden, want er moest direct gefietst worden. Had hij trouwens kunnen weten als hij de hansleiding eerder had ontvangen, maar die kreeg hij pas ‘s avonds. Origineel idee trouwens. Zelf speel ik met het idee om ook een paar bzv-handleidingen op de markt te brengen:
- Hoe haal ik die plaat voor mijn kop weg?
- Hoe krijg ik haar toch zover dat ze vanavond naar mijn kamer komt?
- Als ik maar plek heb voor één stuk extra bagage, kies ik dan voor een hommelkast of toch een gitaar?
- Zou ze het doorhebben als ik vanavond stiekem naar haar kamer sluip?
Heeft iemand het e-mailadres van Rob?
Sorry, ik was nog bij Hans en zijn duifje. Een prachtig stel, daar moet ik niet te snel aan voorbij gaan. Hans is zo gelukkig, die werd er weer helemaal emotioneel van. Nu zegt dat niet zo heel veel, want Hans wordt al emotioneel als de mandarijnen bij Albert Heijn in de bonus zijn, maar toch. Het is een leuk stel. En die Annette. Zo positief. Zelfs van een hotelkamer vol oude zooi wordt ze enthousiast. Inclusief bad waar de grote teen van Hans net inpast. Maar het geeft allemaal niets, want ze slapen lekker samen op één kamer, in één bed. En dat kan niet iedereen zeggen, toch Robbie?
Oh wacht, eerst nog even naar Joukie-boy. Mooi hè, dat-ie ineens gaat praten als ie verliefd is. Weg zijn het ochtendhumeur, de botte opmerkingen en de ik-wil-eigenlijk-gewoon-liever-alleen-zijn-houding. Jouke is op Karlijn en Karlijn is op Jouke. Het zoveelste succesverhaal van Boer Zoekt Vrouw.
En over succes gesproken. Die Rob en Wendy, wat een mooi stel is dat hè. Tenminste, dat vindt Rob. Hij moet denken aan dat ene liedje: ‘1 miljoen vlinders in de buik’. Wendy denkt ondertussen ook aan liedjes. ‘Sweet but Psycho’ bijvoorbeeld. En ‘Run’. Maar helaas kan ze niet weg. Wie a zegt, moet namelijk b zeggen, dus krijgt Rob keurig een rondleiding door het huis. Geen hommelkasten bij Wendy, maar wel een schitterend dekbed en een functionele inrichting.
De citytrip van de tortelduifjes gaat naar Reims, waar in het hotel de nu al legendarische receptiescène werd geschoten. ‘Do you want one of two rooms?’ ‘Ehhh, zijn er twee aparte bedden? Niet? Kunnen ze dan uit elkaar geschoven worden? Ook niet? Doe voor mij dan maar een andere kamer. Oh trouwens, doe maar een ander hotel. Of een andere stad. Mag het ook een ander land zijn? Een andere man misschien? Iemand die net zo lang is als ik, die niet zingt, niet knippert met zijn ogen, geen fruitboer is, in de buurt woont, niet playbackt op Katy Perry, lekker ruikt, me niet om de seconde probeert te zoenen, geen hommelkasten heeft, geen gitaar heeft, de wijn gewoon in de kelder bewaart en niet op het aanrecht, sorry ik dwaal af. Wat was de vraag ook alweer?
Zin in volgende week. Dan komen Evert & Maud weer op tv. Gezellig.
pi_204606231
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 11:21 schreef loveli het volgende:

[..]
Andere ogen zien een andere Rob. Hij geeft mij de (verkeerde) kriebels.
Ik snap wel wat je zegt en het is ook een vervelende man maar de constante beschuldigingen dat het een of andere verkrachter is hier gaan me ook wel wat ver.

Wendy reageert er totaal verkeerd op, doodvermoeiend.
  Moderator/colorchick maandag 2 mei 2022 @ 11:56:59 #111
382129 crew  Donna
pi_204606248
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 11:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik snap wel wat je zegt en het is ook een vervelende man maar de constante beschuldigingen dat het een of andere verkrachter is hier gaan me ook wel wat ver.

Wendy reageert er totaal verkeerd op, doodvermoeiend.
Wendy gaat enorm goed op de aandacht en het gevoel dat iemand haar keihard wil. Een enorme tease.
Ik zie mezelf een beetje terug toen ik 19 was. Alleen deed ik dat bij/met mannen* die ik zelf ook echt graag wilde. :P

*en die hadden allemaal niet van die serial killer oogjes zoals Rob.
pi_204606257
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 11:56 schreef Donna het volgende:

[..]
Wendy gaat enorm goed op de aandacht en het gevoel dat iemand haar keihard wil. Een enorme tease.
Ik zie mezelf een beetje terug toen ik 19 was. Alleen deed ik dat bij/met mannen* die ik zelf ook echt graag wilde. :P

*en die hadden allemaal niet van die serial killer oogjes zoals Rob.
Ik vond die vrouw helemaal rechts verreweg de leukste van Rob's vrouwen. Onbegrijpelijk dat hij die wegstuurde.

pi_204606285
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 11:37 schreef JanGroen het volgende:
De nieuwe column van Rick Evers BZV staat weer op zijn Facebookpagina (https://www.facebook.com/rickeversbzv/).
[...]
Janine: ‘Ik vind jou best gesloten.’
Janine: ‘Ik heb eigenlijk meer van je nodig.’
Janine: ‘Ik leg jou steeds alle woorden in de mond.’
Janine: ‘Ork, ork, ork, soep eet je met een...’
[...]
_O-
  Moderator/colorchick maandag 2 mei 2022 @ 12:04:07 #114
382129 crew  Donna
pi_204606325
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 11:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik vond die vrouw helemaal rechts verreweg de leukste van Rob's vrouwen. Onbegrijpelijk dat hij die wegstuurde.

[ afbeelding ]
Ja die vond ik ook het leukste!
pi_204607139
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 08:32 schreef Seeburg54 het volgende:
Sander lijkt me een leuke vent, maar ik heb medelijden met die jongen. Die Janine blijft maar janken, dat moet je toch niet willen. Fijn ook voor zijn zelfvertrouwen. Hij verdient beter.
We weten nog niet waarom ze zat te janken. Misschien was ze overmand door de plotselinge gevoelens van hartstochtelijke liefde voor Sander. Of ze had net haar been verzwikt. Wat ook zou verklaren waarom Sander een shot eerder haar op zijn rug door de stad droeg.
pi_204607240
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 13:34 schreef Jojoke het volgende:

[..]
We weten nog niet waarom ze zat te janken. Misschien was ze overmand door de plotselinge gevoelens van hartstochtelijke liefde voor Sander. Of ze had net haar been verzwikt. Wat ook zou verklaren waarom Sander een shot eerder haar op zijn rug door de stad droeg.
Dat is zo. Ik vind ze eigenlijk perfect bij elkaar passen.
pi_204607378
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 09:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:

Maar die Wendy is toch ook totaal geen aantrekkelijke vrouw?
Er zijn vrouwen, soms niet om aan te zien en mean, die in staat zijn mannen het hoofd compleet het hoofd op hol te brengen.

Bv voor deze vrouw:

Vermoordde Scott Peterson zijn beeldschone zwangere echtgenote:

quote:
Vind zelfs een Maud veel aantrekkelijker.
Maud is sowieso aantrekkelijk.
pi_204607442
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 13:59 schreef Za het volgende:

[..]
Er zijn vrouwen, soms niet om aan te zien en mean, die in staat zijn mannen het hoofd compleet het hoofd op hol te brengen.

Bv voor deze vrouw:

[ afbeelding ]

Vermoordde Scott Peterson zijn beeldschone zwangere echtgenote:

[ afbeelding ]
[..]
Maud is sowieso aantrekkelijk.
Dat is wel vrij gestoord ja.
pi_204607726
Karlijn is 28 toch? Beiden wel echt een perfecte settle leeftijd. 5 jaar eerder had ik wel een paar keer langer nagedacht als ik Jouke was.
  maandag 2 mei 2022 @ 15:19:28 #120
65846 Bocaj
47th President.
pi_204608595
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 14:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Karlijn is 28 toch? Beiden wel echt een perfecte settle leeftijd. 5 jaar eerder had ik wel een paar keer langer nagedacht als ik Jouke was.
28 perfecte settle leeftijd? Ok boomer
pi_204608608
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 16:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
28 perfecte settle leeftijd? Ok boomer
Er zullen er genoeg zijn die het later doen maar zeker in boerengezinnen is dat een prima leeftijd. (En vaak zelfs nog een paar jaar eerder.)
pi_204608874
Ik had echt niet verwacht dat Evert Maud zou kiezen. Na die liefdesbrief van Maud zei of deed hij totaal niets. Ben heel benieuwd naar hun citytrip.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_204609334
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 17:05 schreef Injetta het volgende:
Ik had echt niet verwacht dat Evert Maud zou kiezen. Na die liefdesbrief van Maud zei of deed hij totaal niets. Ben heel benieuwd naar hun citytrip.
Zo'n onverwachte brief heeft eerst tijd nodig om in te dalen.
  maandag 2 mei 2022 @ 18:20:12 #125
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_204609660
Met de kennis van nu denk ik dat er vorige week een soort van innerlijke rust bij Evert neerdaalde toen die brief werd voorgelezen. Een bevestiging van haar gevoelens, weten dat het goed zit en dan kan je inderdaad maar het beste een biertje drinken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')