Eens. Dit is niet veel maar ik ken genoeg mensen die zo zijn. Gewoon van die mensen die door het leven heen rollen en waarvan je als ze 85 zijn nauwelijks het idee hebt dat ze er geweest zijn. Behalve dan dat ze fysiek op deze aardbol hebben rondgelopen.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Eens, maar er komt gewoon niks anders dan dooddoeners uit. Op een bepaald moment komt dat met Yvon ter sprake en dan zegt hij "zo ben ik", Dat is in al die afleveringen het enige echte stukje introspectie en inzicht dat ik van hem gezien heb. Maar een gemiddelde dwerghamster heeft meer karakter dan die jongen.
Lollum. Redelijk dichtbij Jouke (Witmarsum).quote:Op maandag 2 mei 2022 10:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik had mij helemaal niet gerealiseerd dat de afstand tussen Janine en Sander 4 uur rijden is. Waar woont die Sander dan?
Begrijp wel dat zoiets je wat meer doet twijfelen, voor Nederlandse begrippen zijn dat ongekende afstanden. Janine is zelfs sneller in Parijs.
Ah. Helemaal in het noordwesten van Friesland dus.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Lollum. Redelijk dichtbij Jouke (Witmarsum).
Andere ogen zien een andere Rob. Hij geeft mij de (verkeerde) kriebels.quote:Op maandag 2 mei 2022 03:18 schreef Za het volgende:
[..]
Wendy is echt een hele nare vrouw.
Vwb Rob, hij is de meest intelligente van de boeren, het meest analytisch en het meest representatief. Daarnaast is hij attent, maar praat soms wat veel, wellicht uit onzekerheid.
Ik denk dat hij een hele lieve kerel is, die helaas al dag 1 gevangen was in de spinnenwebben van Wendy, door haar komt hij vreemd over, zij zet hem voor schut, maakt hem onzeker en belachelijk.
Hij zal gerust een leuke vrouw vinden hierna, daar maak ik me geen zorgen over.
Ik vind het alleen jammer dat hij tegen zo iemand moet aanlopen, hopelijk zal het zijn onbevangenheid en levenslust niet beinvloeden.
Ja dat was echt leuk!quote:Op maandag 2 mei 2022 10:26 schreef Donna het volgende:
Super leuk dat Janine die schaapjes mee had als cadeautje voor de baby's trouwens!
Niet slecht , alleen Jouke heeft een andere afslag genomen.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:26 schreef Madhouse11 het volgende:
Wenslijstje :
Evert - Nans
Jouke - Lotte
Hans - Annette
Rob - Sylvia
Janine - Michiel
Verwachting :
Evert - Maud
Jouke - Marion
Hans - Dinie
Rob - Wendy
Janine - Sander
Ik snap wel wat je zegt en het is ook een vervelende man maar de constante beschuldigingen dat het een of andere verkrachter is hier gaan me ook wel wat ver.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Andere ogen zien een andere Rob. Hij geeft mij de (verkeerde) kriebels.
Wendy gaat enorm goed op de aandacht en het gevoel dat iemand haar keihard wil. Een enorme tease.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je zegt en het is ook een vervelende man maar de constante beschuldigingen dat het een of andere verkrachter is hier gaan me ook wel wat ver.
Wendy reageert er totaal verkeerd op, doodvermoeiend.
Ik vond die vrouw helemaal rechts verreweg de leukste van Rob's vrouwen. Onbegrijpelijk dat hij die wegstuurde.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Wendy gaat enorm goed op de aandacht en het gevoel dat iemand haar keihard wil. Een enorme tease.
Ik zie mezelf een beetje terug toen ik 19 was. Alleen deed ik dat bij/met mannen* die ik zelf ook echt graag wilde.![]()
*en die hadden allemaal niet van die serial killer oogjes zoals Rob.
quote:Op maandag 2 mei 2022 11:37 schreef JanGroen het volgende:
De nieuwe column van Rick Evers BZV staat weer op zijn Facebookpagina (https://www.facebook.com/rickeversbzv/).
[...]
Janine: ‘Ik vind jou best gesloten.’
Chris: ‘Ja’
Janine: ‘Ik heb eigenlijk meer van je nodig.’
Janine: ‘Ik leg jou steeds alle woorden in de mond.’
Janine: ‘Ork, ork, ork, soep eet je met een...’
[...]
Ja die vond ik ook het leukste!quote:Op maandag 2 mei 2022 11:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vond die vrouw helemaal rechts verreweg de leukste van Rob's vrouwen. Onbegrijpelijk dat hij die wegstuurde.
[ afbeelding ]
We weten nog niet waarom ze zat te janken. Misschien was ze overmand door de plotselinge gevoelens van hartstochtelijke liefde voor Sander. Of ze had net haar been verzwikt. Wat ook zou verklaren waarom Sander een shot eerder haar op zijn rug door de stad droeg.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:32 schreef Seeburg54 het volgende:
Sander lijkt me een leuke vent, maar ik heb medelijden met die jongen. Die Janine blijft maar janken, dat moet je toch niet willen. Fijn ook voor zijn zelfvertrouwen. Hij verdient beter.
Dat is zo. Ik vind ze eigenlijk perfect bij elkaar passen.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:34 schreef Jojoke het volgende:
[..]
We weten nog niet waarom ze zat te janken. Misschien was ze overmand door de plotselinge gevoelens van hartstochtelijke liefde voor Sander. Of ze had net haar been verzwikt. Wat ook zou verklaren waarom Sander een shot eerder haar op zijn rug door de stad droeg.
Er zijn vrouwen, soms niet om aan te zien en mean, die in staat zijn mannen het hoofd compleet het hoofd op hol te brengen.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar die Wendy is toch ook totaal geen aantrekkelijke vrouw?
Maud is sowieso aantrekkelijk.quote:Vind zelfs een Maud veel aantrekkelijker.
Dat is wel vrij gestoord ja.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:59 schreef Za het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen, soms niet om aan te zien en mean, die in staat zijn mannen het hoofd compleet het hoofd op hol te brengen.
Bv voor deze vrouw:
[ afbeelding ]
Vermoordde Scott Peterson zijn beeldschone zwangere echtgenote:
[ afbeelding ]
[..]
Maud is sowieso aantrekkelijk.
28 perfecte settle leeftijd? Ok boomerquote:Op maandag 2 mei 2022 14:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Karlijn is 28 toch? Beiden wel echt een perfecte settle leeftijd. 5 jaar eerder had ik wel een paar keer langer nagedacht als ik Jouke was.
Er zullen er genoeg zijn die het later doen maar zeker in boerengezinnen is dat een prima leeftijd. (En vaak zelfs nog een paar jaar eerder.)quote:Op maandag 2 mei 2022 16:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
28 perfecte settle leeftijd? Ok boomer
Zo'n onverwachte brief heeft eerst tijd nodig om in te dalen.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:05 schreef Injetta het volgende:
Ik had echt niet verwacht dat Evert Maud zou kiezen. Na die liefdesbrief van Maud zei of deed hij totaal niets. Ben heel benieuwd naar hun citytrip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |