abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 maart 2022 @ 21:31:27 #1
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_204069728

Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
SPOILER
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
SPOILER
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
SPOILER
Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
SPOILER
Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
SPOILER
Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)
SPOILER
Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
SPOILER
Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)
SPOILER
Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)
SPOILER
Seizoen 12 (met Evert, Joost, Janine, Hans, Rob, Hilda, Gerben, Rob, Robert en Jouke)

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/

De FOK! reeks: http://forum.fok.nl/topicchain/1972

De BZV-wiki vind je hier.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_204069734
MaudGod _O_
  zondag 13 maart 2022 @ 21:31:48 #3
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_204069736
Janine wordt een Annemiek 2.0 vrees ik
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_204069786
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:31 schreef Revanches het volgende:
Janine wordt een Annemiek 2.0 vrees ik
Ik heb dit bij de voorstelronde voorspeld.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_204069792
Voorspelling:
Jouke: Lotte
Evert: Maud
Hans: Annette
Rob: Wendy
Janine: Geen
pi_204069802
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 20:47 schreef Fosive het volgende:
Vinden jullie dat deze boerin knappe mannen heeft?
Ze zijn toch ook niet echt lelijk? Gewoon normaal :)
It could have been much worse, but it should have been better 🎶
pi_204069813
Deze boerin is ook niet knap
pi_204069850
Het programma kan niet NOG oubolliger he...
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_204070268
Echt een waardeloos programma dit, snap de populariteit dan ook niet en wie hier naar kijkt.
Serieus benieuwd naar.
pindazakje
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 maart 2022 @ 22:22:54 #10
862 Arcee
Look closer
pi_204070504
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2022 23:13 schreef Arcee het volgende:
Voorspelling:

Hans -> Ria
Jouke -> Marion
Janine -> Sander
Evert -> Nans
Rob -> Wendy

Deze post zoek ik de rest van het seizoen op. :Y)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_204070556
Wenslijstje :

Evert - Nans
Jouke - Lotte
Hans - Annette
Rob - Sylvia
Janine - Michiel

Verwachting :

Evert - Maud
Jouke - Marion
Hans - Dinie
Rob - Wendy
Janine - Sander
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_204070626
Kijken jullie ook naar de vlaamse versie van boer zoekt vrouw? Ik vind dat ook erg leuk, lijkt minder gehaast te zijn.
  zondag 13 maart 2022 @ 22:41:31 #13
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_204070744
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 22:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Echt een waardeloos programma dit, snap de populariteit dan ook niet en wie hier naar kijkt.
Serieus benieuwd naar.
Jij kijkt toch ook voor de dames van Jouke? :P
  zondag 13 maart 2022 @ 22:43:04 #14
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_204070767
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2022 22:41 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Geen idee wie dat is, ik heb het niet langer dan 5 minuten kunnen aanzien. Hoop dom gelul om niks.
pindazakje
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 maart 2022 @ 22:43:08 #15
862 Arcee
Look closer
pi_204070768
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 22:26 schreef Madhouse11 het volgende:
Verwachting :

Evert - Maud
Kan me daar maar weinig bij voorstellen, maar goed, je weet het nooit met de liefde.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_204071204
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 22:26 schreef Madhouse11 het volgende:
Wenslijstje :

Evert - Nans
Jouke - Lotte
Hans - Annette
Rob - Sylvia
Janine - Michiel

Verwachting :

Evert - Maud
Jouke - Marion
Hans - Dinie
Rob - Wendy
Janine - Sander
Wensenlijstje zeker. Maar kan me ook niet voorstellen Maud en Evert _O-
pi_204071212
Janine wil tegengas en kiest Christiaan? :D
pi_204071931
quote:
Allemaal heel erg bedankt voor jullie medeleven en beterschapswensen. Ontzettend attent. Alleen... ik ben niet ziek. Ik was alleen wat verlaat. En de reden gaat jullie geen donder aan. Dit is namelijk de samenvatting van Boer Zoekt Vrouw en niet van Rick Deelt Zijn Privéleven. Zo, dat is eruit. Nu door naar belangrijke zaken. De ongemakkelijke uitjes. Eens kijken of Jouke, Evert, Janine, Hans en Rob het een beetje naar hun zin hadden.

Jouke wel. Die begon met een cursus acrobatiek. Echt iets voor onze Friese vriend. Alle dames in strakke pakjes en veel fysiek contact. Voor de dames zelf was het iets minder comfortabel. Je zou maar in een strak acrobatenpakje in de nek van je date moeten hangen. Het schijnt trouwens dat deze activiteit eigenlijk voor Rob bedoeld was, maar dat de dames dat geweigerd hebben omdat ze bang waren dat onze kersenplukker zijn handjes niet thuis kon houden.

Terug naar Jouke, die na de vleeskeuring ging midgetgolfen. Dat vonden de dames een stuk prettiger. Lotte zag dat Jouke af en toe oogcontact maakte, Karlijn vindt het leuk om te klieren en Marion is dol op zijn oog-wenkbrouwcombinatie. Je moet er maar opkomen. Tijdens het eten ging het even over eten. Jouke vertelde dat hij het liefst pasta maakt. Niet omdat hij dat zo lekker vindt, maar omdat het snel klaar is. Ik snap dat helemaal. Zelf eet ik iedere zondag Chinees. Ik lust helemaal geen Chinees, maar ze zitten bij me om de hoek, dus makkelijk is het wel.

Oh ja, vergeet ik bijna nog het allerbelangrijkste: Karlijn en Marjon gaan door naar de logeerweek. Lotte ook, maar dan uiteraard wel als huismoeder.

Bij Evert gingen ze pijl en boog schieten. En voor de mensen die het leuk vinden om in de reacties alle spreekwoorden met 'pijl', 'boog', 'schieten' en 'roos' te benoemen: ga je gang, ik heb er geen zin in. Wat me wel verbaasde was dat Maud niet onder vuur werd genomen door de anderen. Misschien is ze in het echt leuker dan op televisie, alles kan. Uiteraard maakte Maud ook nog even van de gelegenheid gebruik om Everts handen aan te raken. Maud droomt van Everts handen. Sterker nog, ze hoeft Evert helemaal niet, ze wil alleen zijn handen.

Evert vroeg zich ondertussen af of de dames zijn dialect wel verstonden. Ze zeiden allemaal in koor 'ja', maar waren vervolgens stomverbaasd dat de beste man vervolgens gewoon bleef zitten. Ze dachten namelijk dat hij vroeg of ze nog soep wilden. Daarna gingen ze bloemschikken. En daar wil ik toch nog iets over kwijt. Al is het maar voor al die onzekere boeren in Nederland die heel graag vaste verkering willen en denken dat het normaal is om tijdens je eerst date te gaan bloemschikken, volksdansen, brand stichten of een cursus acrobatiek. Tegen al die mensen wil ik zeggen: DAT ZIJN GEEN NORMALE DATES. Zo dat is eruit.

Oh ja, Evert koos voor Nans, Maud en Cora. Cora moest ervan huilen.

Janine begon met een ongemakkelijke barbecue met aangebrande hamburgers. Er staat rebel op haar shirt, maar Janine is zo ongeveer even rebels als een wattenstaafje. Geeft verder niets natuurlijk, tis een lieve meid. En het varen op een lawaaiboot kwam goed uit, want dan hoef je ook niet zo veel te praten. Ja, kan wel, maar dan komen we qua verstaanbaarheid uit op niveautje Evert. Niet te doen dus.

Tijdens het maken van het hart van hout kwamen ze er al vrij snel achter dat Christiaan zijn lijmpistool net een aflevering te vroeg had meegenomen. Dat was vandaag namelijk goed van pas gekomen. Gelukkig konden sommigen ook met ander gereedschap uit de voeten en ontstond er zowaar een hart van sloophout waar ze bij menig sociale werkplaats jaloers op zouden zijn. Waarom het ding in brand moest worden gestoken is mij een raadsel en zag er een beetje luguber uit. Of het moet te maken hebben met 'in vuur en vlam staan', 'brandende liefde' en meer van dat soort clichés. Maar als dat zo is, vrees ik dat Yvon ze de volgende aflevering rupsen laat eten om ze vlinders in de buik te laten voelen. Heel vreemd allemaal.

Christiaan, Sander en Michiel mogen volgende week schaapjes tellen.

Bij Hans zat de sfeer er lekker in. 'En hak en teen en loop maar door en hak en teen en loop maar terug.' Het was een activiteit waar Maud zich ongetwijfeld thuis had gevoeld. Maar Maud hoort niet bij Hans, Maud hoort bij Evert. En dat vinden we natuurlijk vooral hartstikke fijn voor onze gevoelige paardenman. Tussen het 'dansen' door had Hans nog een paar keer geflirt, maar hij wist niet meer precies met welke. Ook Annet vond het prettig. Vooral de aanrakingen. De enigste die Annet nog knuffelde waren haar zoons en haar kleinkinderen. En dat klopt natuurlijk niet. Het is namelijk 'enige' en niet 'enigste'.

Tussen het dansen en de oudhollandsche spelen deden ze bij Hans nog een spelletje 'wie kan het vaakst het woordje 'samen' in een zin zetten'. Daarna gaf Hans aan wat hij het allerbelangrijkste aan een date vindt: 's ochtends een bakje koffie en 's middags een bakje koffie. Horen jullie dat? KRO-NCRV? Al die gekkigheid is helemaal niet nodig. Volksdansen, brand stichten, acrobaatlessen, allemaal onzin. Gewoon 's ochtends koffie en 's middags koffie. Klaar.

De leukste boer van alle boeren koos Dinie (die wel), Margriet en Annette. Waarbij laatstgenoemde zich een ongeluk schrok.

Tja, Rob. Wat moet ik daar nou nog over zeggen. Helaas voor hem ging de vleeskeuring in acrobatenpakjes aan zijn neus voorbij en moest hij het doen met een date zonder fysieke aanraking. Het werd een cursus karikatuurtekenenen. Nelly tekende Rob met een aangezichtsverlamming en won ook nog. Maar dat zegt waarschijnlijk meer over het tekentalent van de dames. Rob was vooral blij dat hij zich opnieuw een hele aflevering heeft ingehouden en niemand besprongen heeft. Maar als we Yvon mogen geloven, komt daar volgende week verandering in. De dames die daarvoor moeten uitkijken zijn Sonja, Wendy en Silvia. Wendy probeerde Rob nog even af te schrikken door haar kinderen op tafel te gooien (die ook allebei tweeënhalve meter schijnen te zijn), maar daar trapte de kersenplukker niet in.
Dat wordt spannend volgende week. En dan ben ik ook weer keurig op tijd. Beloofd.
Bron: https://www.facebook.com/rickeversbzv/posts/3287968764771235
pi_204072507
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2022 22:41 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Ik vraag me wel eens af hoe mannen de dag doorkomen. Als ze al wild worden van de doodnormale dames van Jouke, hoe moeten ze zich dan handhaven in de echte wereld waar ze zich omringd weten door doodnormale dames?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_204072660
De online uitzending laat zien dat Hilda zo ontdaan was door de brief van de vriend van haar overleden vriendin dat ze een tijdje alle brieven links heeft laten liggen. Misschien maar goed ook dat ze niet genoeg brieven heeft gehad voor het intensief gevolgd worden.

pi_204073315
Ik word echt enorm ongemakkelijk van die Rob.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 14 maart 2022 @ 12:18:42 #23
65846 Bocaj
47th President.
pi_204074709
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:31 schreef scrupuleus het volgende:
MaudGod _O_
JA!

Daar gaan we nog veel lol aan beleven! :Y
  maandag 14 maart 2022 @ 12:20:27 #24
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204074734
Volgens Twitteraar Carmen Indi moet Maud behoorlijk meevallen. Ze heeft er meer tweets over geplaatst.

twitter
  Moderator maandag 14 maart 2022 @ 12:22:27 #25
382129 crew  Donna
pi_204074758
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2022 12:20 schreef Eightyone het volgende:
Volgens Twitteraar Carmen Indi moet Maud behoorlijk meevallen. Ze heeft er meer tweets over geplaatst.

[ tweet ]
Misschien was Maud ook gewoon zenuwachtig die eerste keer? Vond haar nu met de date heel erg mee vallen.
pi_204075083
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2022 12:20 schreef Eightyone het volgende:

[ tweet ]
Niet gemaakt, wel theatraal - misschien moet Carmen er eens een woordenboek bij pakken.
  maandag 14 maart 2022 @ 15:02:54 #27
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_204076584
Als een natte vaatdoek articuleren en dan denken dat je een dialect hebt :')

"Ik kom uit Drenthe" uh nee je mompelt binnensmonds
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Tettenkoning maandag 14 maart 2022 @ 15:04:29 #28
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204076594
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 08:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe mannen de dag doorkomen. Als ze al wild worden van de doodnormale dames van Jouke, hoe moeten ze zich dan handhaven in de echte wereld waar ze zich omringd weten door doodnormale dames?
Geen last van hoor :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Vis een optie? maandag 14 maart 2022 @ 15:14:37 #29
70532 loveli
N
pi_204076706
Betekent "ietwat" tegenwoordig ook iets anders dan vroeger?
crap in = crap out
pi_204077228
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 08:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
:D _O-
  maandag 14 maart 2022 @ 16:34:18 #31
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_204077565
Jouke wil gewoon een huishoudster die hij af en toe kan neuken.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_204078312
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:34 schreef DonDruiper het volgende:
Jouke wil gewoon een huishoudster die hij af en toe kan neuken.
Het programma heet inderdaad boer zoekt vrouw, maar dank je dat je het concept nog eens uitlegt. :?
  maandag 14 maart 2022 @ 17:50:52 #33
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_204078522
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 17:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Het programma heet inderdaad boer zoekt vrouw, maar dank je dat je het concept nog eens uitlegt. :?
Ik hoop toch echt niet dat dat het basis concept is van het programma
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_204082295
Maud doet me met vlaggen denken aan Milou die ook over de top aanwezig was bij Boer Bastiaan om hem voor haar te winnen. Evert gaat er mooi in mee want geen aandacht gewend ofzo. Janine inderdaad kandidaat om Annemiek 2.0 te worden. Leuk joh vrouwelijke boeren mee laten doen. Zou het de tweede keer achter elkaar worden dat de conclusie luidt: "ik kan niet kiezen dus dan kies ik maar niemand" ? Heb nu niet het idee dat ze warm loopt voor ook maar 1 van haar kerels.

Ben stiekem wel een beetje jaloers op Jouke haha. Hij trekt in ieder geval geen lelijke dames aan. Met Rob heb ik echt niks, vind het allemaal niet echt interessant wat ze over hem en zijn vrouwen laten zien.
pi_204082976
Ik denk wel dat Yvonne wel de juiste vraag had gesteld aan Janine. Ze wilt een vent met tegengas, maar uiteindelijk toch voor die lieve gast gaat. Enige gast waarvoor ze warm loopt is die Sander en Michiel, maar denk dat Michiel misschien zijn spullen uiteindelijk pakt. Dan met Sander werkt het ook niet, want hij is te lief volgens haar.

Jouke wilt gewoon een chick die voor hem kiest en daarvoor ook haar leven wilt opgeven. Zo kwam het wel over toen bij dat eten en dat ze erover hadden dat ze dan maar in het weekend konden afspreken. Hij kiest voor Marion puur om de looks, maar had beter met Lotte kunnen gaan.

Evert gaat echt voor Maud. Zij zoekt juist een beetje een sulletje en heeft ze in Evert wel gevonden. Hoe die gast meerdere brieven had snap ik echt niet.

Rob word gewoon mateloos vervelend. Alles wat hij doet is altijd met een rare bedoeling. Die vrouwen happen ook echt als krolse katten

Hans vind ik baas. Van hem moet er gewoon weer een maatje zijn en daar is hij ook duidelijk in. Altijd wel leuke stukken van hem.
  Vis een optie? maandag 14 maart 2022 @ 23:23:31 #36
70532 loveli
N
pi_204083066
Ik zie Sander niet in het zuiden aarden, maar de Limburger werd naar huis gestuurd.
crap in = crap out
pi_204084983
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 23:14 schreef needakill het volgende:
Ik denk wel dat Yvonne wel de juiste vraag had gesteld aan Janine. Ze wilt een vent met tegengas, maar uiteindelijk toch voor die lieve gast gaat.
Ik denk dat Janine niet weet ze wil. En laten we wel wezen: heb je zelf nooit meegemaakt dat er potentiële geliefden waren die op papier perfect waren maar voor wie je in het echt niks voelde? Ik vind het eerder wonderlijk dat het zo vaak goed gaat in Boer Zoekt Vrouw. Misschien komt het door de wanhoop en uitzichtloosheid van boeren die zich opgeven: ze moeten genoegen nemen met het aanbod of hun dagen in eenzaamheid slijten. Jonge vrouwen hebben doorgaans wat meer opties.

quote:
Jouke wilt gewoon een chick die voor hem kiest en daarvoor ook haar leven wilt opgeven.
Het is niet mijn gewoonte om mensen te corrigeren, maar ik denk dat het verstandig is dat je dit even leest: Hij wil / hij wilt.
pi_204085127
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 22:32 schreef mir1986 het volgende:
Kijken jullie ook naar de vlaamse versie van boer zoekt vrouw? Ik vind dat ook erg leuk, lijkt minder gehaast te zijn.
Ik vind dit seizoen echt te gehaast en raar geknipt en geplakt.
Alsof ze met z'n allen de bus moeten halen. :{w
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_204085494
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ik vind dit seizoen echt te gehaast en raar geknipt en geplakt.
Alsof ze met z'n allen de bus moeten halen. :{w
Ja, dat idee heb ik ook inderdaad. Raar seizoen zo, jammer. Hopelijk wordt het nog beter.
pi_204085522
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 09:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik denk dat Janine niet weet ze wil. En laten we wel wezen: heb je zelf nooit meegemaakt dat er potentiële geliefden waren die op papier perfect waren maar voor wie je in het echt niks voelde? Ik vind het eerder wonderlijk dat het zo vaak goed gaat in Boer Zoekt Vrouw. Misschien komt het door de wanhoop en uitzichtloosheid van boeren die zich opgeven: ze moeten genoegen nemen met het aanbod of hun dagen in eenzaamheid slijten. Jonge vrouwen hebben doorgaans wat meer opties.

Janine staat wel voor een lastige keuze, want blijkbaar is ze opzoek naar die man die haar tegengas geeft (geeft ze ook aan in de voorrondes) en aan de andere kant is dat vertrouwde bad van een lieve jongen ook verleidelijk. Het is inderdaad lastig om een goede partner te vinden doormiddel van een brief, 5 minuten gesprek en een groepsdate. Hopelijk vind ze alsnog de juiste partner, maar de kans dat ze die via Boer zoekt Vrouw vind is niet groot.
pi_204086189
Ach, iemand willen die tegengas geeft, dat is altijd zo'n cliché. Uiteindelijk wordt niemand daar vrolijk van.
  dinsdag 15 maart 2022 @ 21:57:11 #42
130755 Kinga
versier hier
pi_204094429
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 23:23 schreef loveli het volgende:
Ik zie Sander niet in het zuiden aarden, maar de Limburger werd naar huis gestuurd.
Ja dit dus. Ze heeft de knapste kerels gekozen, maar die wonen ook nog het verste weg. Die ene uit Texel en de Fries vindt zij duidelijk het leukst, maar dat wordt helemaal niks. Jammer dat ze Stefan naar huis heeft gestuurd.
pi_204114995
Die video's over de dates van de boeren die niet in het programma zitten zijn eigenlijk veel leuker om te kijken dan het programma zelf.
  zondag 20 maart 2022 @ 15:12:40 #44
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_204153066
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 21:57 schreef Kinga het volgende:

[..]
Ja dit dus. Ze heeft de knapste kerels gekozen, maar die wonen ook nog het verste weg. Die ene uit Texel en de Fries vindt zij duidelijk het leukst, maar dat wordt helemaal niks. Jammer dat ze Stefan naar huis heeft gestuurd.
Vind je dat knappe mannen of relatief aan de rest vd kandidaten?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 20 maart 2022 @ 15:13:58 #45
130755 Kinga
versier hier
pi_204153090
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:12 schreef Quotidien het volgende:

[..]
Vind je dat knappe mannen of relatief aan de rest vd kandidaten?
Wat zij denkt de knapsten zijn uit haar briefschrijvers. Ben bang dat ze alleen gaan blijven.
pi_204158979
Logeren *O*
pi_204159000
Geile Evert. @de_boswachter
pi_204159035
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 19:42 schreef Zipportal het volgende:
Geile Evert. @:de_boswachter
Stukje geil.
U MAD?
  Tettenkoning zondag 20 maart 2022 @ 20:04:27 #50
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204159428
  zondag 20 maart 2022 @ 20:25:50 #51
130755 Kinga
versier hier
pi_204159852
Ik wil ook nog even zeggen: Ik vind Rob een engerd.
pi_204159923
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:25 schreef Kinga het volgende:
Ik wil ook nog even zeggen: Ik vind Rob Jouke een engerd.
pi_204159985
Intro genot.
pi_204159995
Hansgod
U MAD?
pi_204160002
Co de Roodt
  zondag 20 maart 2022 @ 20:33:41 #56
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204160019
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:33 schreef tralalala het volgende:
Co de Roodt
Koop
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_204160020
Ongelukkige timing met die broer
pi_204160022
Hebben jullie ook een melkput?

~@monkyyy
pi_204160030
Goed kapsel
pi_204160037
Stier pakt boer
pi_204160044
‘een handje helpen’

@Zipportal - De Babbelbox vraagt: help jij wel eens iemand ‘een handje’?
U MAD?
  zondag 20 maart 2022 @ 20:34:53 #62
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204160056
Janine eindigt met een vlaai denk ik.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_204160060
Hopelijk veel Karlijn
pi_204160062
Evert had ook even de tondeuse erover kunnen halen zou ik denken…
pi_204160074
Gemeenteambtenaar
pi_204160076
Internetbedrijf? Webshop?
pi_204160077

Stukje kersenteler @Zipportal @Wereldgozer
U MAD?
pi_204160079
Lange slungel.
  zondag 20 maart 2022 @ 20:36:02 #69
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204160081
Wendy is wel 2 meter gok ik.
pi_204160084
De gelukkige van Janine heeft gelijk een schuld van een paar milli aan de broek hangen.
  roze zondag 20 maart 2022 @ 20:36:12 #71
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204160086
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:35 schreef Stepperoller het volgende:
Internetbedrijf? Webshop?
OnlyFans?
Your beauty never ever scared me.
  zondag 20 maart 2022 @ 20:36:40 #72
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_204160097
Yvonne :')
RED ONS HENNIEGOD
pi_204160114
Wendy lijkt al wel een sekerheidje.
pi_204160115
Koop?
  zondag 20 maart 2022 @ 20:37:35 #75
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204160120
Dat is niet goed, Koop.
pi_204160121
Present *O*

Ben benieuwd in hoeverre de situatie met Koop impact gaat hebben op de logeerweek.
pi_204160125
Gebruikt ben geworden
pi_204160126
Onderliggend lijden met Janine
pi_204160127
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:37 schreef Remco het volgende:
Koop?
Die krijgen ze op de koop toe.
pi_204160130
Ik woon zelf in Limburg maar ik versta die zeurderige Limburgse proem niet.
U MAD?
  zondag 20 maart 2022 @ 20:38:19 #81
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_204160133
Ah Janine loopt nog met een trauma dus besluit in Boer Zoekt Vrouw te duiken. Goed man.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_204160142
Hansgenot. Stukje obesitas.
U MAD?
pi_204160144
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:38 schreef de_boswachter het volgende:
'

Jij komt uit deze regio?
pi_204160145
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:38 schreef de_boswachter het volgende:
Poalliften.
  zondag 20 maart 2022 @ 20:39:05 #85
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204160148
Bassie zit vol kattenkwaad.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  zondag 20 maart 2022 @ 20:39:09 #86
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_204160150
En gij Hans
RED ONS HENNIEGOD
pi_204160152
Hans Goering.
pi_204160163
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:39 schreef tralalala het volgende:

[..]
'

Jij komt uit deze regio?
Ja :D @Sfancta ook. Maar dit is niet de regio waar Janine vandaan komt.
U MAD?
pi_204160165
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:39 schreef monkyyy het volgende:
Bassie zit vol kattenkwaad.
monkyyyy aanwezig, @Wereldgozer VERZAAKT.
pi_204160174
Tumorneusje
pi_204160176
Dat gevreet al.
  zondag 20 maart 2022 @ 20:40:10 #92
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204160177
Alles is voor Bassie *O*
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 20 maart 2022 @ 20:40:10 #93
130755 Kinga
versier hier
pi_204160179
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:36 schreef Sfancta het volgende:
De gelukkige van Janine heeft gelijk een schuld van een paar milli aan de broek hangen.
Huh hoezo?
pi_204160185
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:39 schreef Zipportal het volgende:

[..]
monkyyyy aanwezig, @:wereldgozer VERZAAKT.
Stukje met de schoonfamilie gourmetten. CUCKED
U MAD?
pi_204160201
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:40 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Stukje met de schoonfamilie gourmetten. CUCKED
Dat binnen BBQ 'en ging de vorige keer niet goed daar.

SAD.
pi_204160202
Margriet moet iets in haar leven…

Dus boer zoekt vrouw.
pi_204160204
Hans kun je naar buiten rollen.
U MAD?
  zondag 20 maart 2022 @ 20:41:45 #98
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204160209
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:41 schreef Joop_W het volgende:
Margriet moet iets in haar leven…

Dus boer zoekt vrouw.
De Hutspotclub was al vol.
pi_204160214
Rob gaat voor de lange blondine
The secret of getting ahead is getting started
pi_204160218
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:39 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ja :D @:sfancta ook. Maar dit is niet de regio waar Janine vandaan komt.
Die meid moet nu sws een babe zijn (mits 18+) We zijn geen Patrick Geretsen.
pi_204160221
Sow die gaat al klaar liggen. Koekoek.
U MAD?
  zondag 20 maart 2022 @ 20:42:24 #102
482080 AgnesGru
pi_204160230
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Rob gaat voor de lange blondine
Dat denk ik ook :Y
pi_204160232
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:40 schreef Kinga het volgende:

[..]
Huh hoezo?
Zij heeft miljoenen schuld
pi_204160233
“Ik heb heel veel paarden gezien.”
Je verwacht het niet.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zondag 20 maart 2022 @ 20:43:05 #105
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_204160244
De dames worden toch behoorlijk nat bij het vooruitzicht van een logeerdparij
pi_204160246
Rock and Rob :D
  zondag 20 maart 2022 @ 20:43:11 #107
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204160248
Ik zou Wendy behandelen als een jachtgeweer.

Voorover knikken en helemaal volladen met kennis.
pi_204160249
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:42 schreef Sfancta het volgende:

[..]
En is psychisch een wrak. Lekkere combi.
U MAD?
pi_204160250
Rob & Roll
pi_204160251
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
“Ik heb heel veel paarden gezien.”
Je verwacht het niet.
_O-
pi_204160252
Tijd voor MAUD
pi_204160254
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:43 schreef SonicVolcano het volgende:

:')
U MAD?
pi_204160256
Deze man blijft zijn inner boer Geert oproepen. Lekker voelen, ruiken, proeven en er bovenop springen.
  zondag 20 maart 2022 @ 20:43:38 #114
14505 OProg
A Life in Music
pi_204160257
Kersenman doet alsof het een grap is maar hij denkt wel aan ze stuk voor stuk in bed.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  zondag 20 maart 2022 @ 20:43:39 #115
344884 monkyyy
pi_204160258
Reuzin neemt het voortouw *O*
pi_204160263
Rob kan niet wachten om er bovenop te duiken. Liefst met alle 3.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 20 maart 2022 @ 20:43:55 #117
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_204160265
De toon is gezet _O-
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  zondag 20 maart 2022 @ 20:44:34 #118
130755 Kinga
versier hier
pi_204160280
quote:

[..]
Oh ja joh? Waarvan in godsnaam..
pi_204160286
Dat gedoe voor dat raam
  zondag 20 maart 2022 @ 20:45:06 #120
14505 OProg
A Life in Music
pi_204160290
Ik hoop dat Maud het aura van broer kan repareren.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
pi_204160292
Wendy :r
  zondag 20 maart 2022 @ 20:45:10 #122
344884 monkyyy
pi_204160293
Koop wassen en melken
  zondag 20 maart 2022 @ 20:45:24 #123
482080 AgnesGru
pi_204160295
Het zou wel prachtig zijn als Koop een van die logees in pikt _O-
pi_204160298
Die broer is net zo down als Evert.
pi_204160301
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:43 schreef SonicVolcano het volgende:

zondag 20 maart 2022 @ 20:45:51 #126
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204160309
Is Koop mans genoeg om appeltaart te bakken?
pi_204160310
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:45 schreef monkyyy het volgende:
Koop wassen en melken
Maud wil ze wel beiden gok ik.
pi_204160312
Hebben die vrouwen al eens van makeup gehoord?
pi_204160316
Heet die broer nou echt Koop?
pi_204160318
Maud-haat
  zondag 20 maart 2022 @ 20:46:06 #131
482080 AgnesGru
pi_204160320
Het zijn TREKKERS Maud.
pi_204160327
quote:

[..]
Die meid moet nu sws een babe zijn (mits 18+) We zijn geen Patrick Geretsen.
Ja is ze ook. Ik weet wie het is namelijk :')
U MAD?
pi_204160328
De familie Evert een leuke rubriek.
  zondag 20 maart 2022 @ 20:46:41 #134
482080 AgnesGru
pi_204160330
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:45 schreef Stepperoller het volgende:
Heet die broer nou echt Koop?
Ja.
pi_204160333
Rob heeft zijn potje Viagra pillen al klaar gezet.
pi_204160335
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:44 schreef Kinga het volgende:

[..]
Oh ja joh? Waarvan in godsnaam..
Hypotheek
  zondag 20 maart 2022 @ 20:47:09 #137
344884 monkyyy
pi_204160342
Zo, 12 flessen wijn op het aanrecht, Rob heeft plannen.
pi_204160343
Rob is een seriemoordenaar.
pi_204160344
Evert en zijn familie zouden prima passen in Man Bijt Hond.
pi_204160349
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:46 schreef Zipportal het volgende:
De familie Evert een leuke rubriek.
  zondag 20 maart 2022 @ 20:47:38 #141
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204160351
Thee zetten is inderdaad vrij pittig.
  zondag 20 maart 2022 @ 20:47:47 #142
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_204160354
Er komen drie vrouwen voor hem langs en Evert is nog mooi aan het werk op de boerderij _O_
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_204160358
Komen jullie ook natuurlijk over?

~monkyyy
  zondag 20 maart 2022 @ 20:49:09 #144
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204160379
Evert zet heel natuurlijk thee. Wees als Evert. Natuurlijk.

~ Silvia
pi_204160388
Jouke gaat er met de cameraman vandoor.

AGAIN.
  zondag 20 maart 2022 @ 20:50:13 #146
344884 monkyyy
pi_204160398
Mensen die binnen op schoenen lopen kan ik geen vriendjes mee worden
  zondag 20 maart 2022 @ 20:50:49 #147
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204160406
De stem van Jouke trek ik bijzonder slecht. En Jouke de cameraman.
pi_204160409
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:46 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ja is ze ook. Ik weet wie het is namelijk :')
Kapster?
pi_204160416
HONT
pi_204160418
MARION!!!!!
pi_204160424
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:50 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die binnen op schoenen lopen kan ik geen vriendjes mee worden
Dan scheiden hier onze wegen.

Geen gedoe. Ben er nog nooit ziek van geworden.
pi_204160428
“Daar zitten we dan” - genot.
  zondag 20 maart 2022 @ 20:52:06 #153
344884 monkyyy
pi_204160429
ongemakkelijk
pi_204160430
Ja
Ja
Ja
pi_204160447
Wow zijn ogen waren net CGI after effects.
  zondag 20 maart 2022 @ 20:53:03 #156
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_204160452
Ja
Op 't randje en erover.
  zondag 20 maart 2022 @ 20:53:14 #157
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204160455
Huntelaar genot
pi_204160463
Michiel vind ik de leukste.
  zondag 20 maart 2022 @ 20:54:01 #159
482080 AgnesGru
pi_204160473
Heeft ie nou een opblaasschaap bij zich? _O-
pi_204160474
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:52 schreef Joop_W het volgende:
“Daar zitten we dan” - genot.
pi_204160480
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Huntelaar genot
De looks van Huntelaar, maar dan zonder voetballers-salaris :{
pi_204160487
Evert Gein.
pi_204160488
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:53 schreef Poison-Ivy het volgende:
Michiel vind ik de leukste.
Leuke gast ja voor haar denk :Y
pi_204160489
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:54 schreef AgnesGru het volgende:
Heeft ie nou een opblaasschaap bij zich? _O-
Hij moet toch wat als ze voor een ander kiest.
pi_204160491
Grafdelver.
pi_204160492
twitter
  zondag 20 maart 2022 @ 20:54:53 #167
482080 AgnesGru
pi_204160494
Maud, hou je bek ff dicht.
pi_204160495
D66-Maud _O_
  zondag 20 maart 2022 @ 20:55:09 #169
344884 monkyyy
pi_204160503
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:54 schreef AgnesGru het volgende:
Maud, hou je bek ff dicht.
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:54 schreef tralalala het volgende:
D66-Maud _O_
Mooie deuren!
pi_204160506
Ik was als eerste, leuk, dan kunnen we nog een één op één gesprek voeren

Ja
Ja
Ja
....
Ja

;(
  zondag 20 maart 2022 @ 20:55:37 #171
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_204160511
Maud is echt briljant gekozen voor TV, maar ik mag hopen dat 't uiteindelijk Nans wordt. _O-
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  zondag 20 maart 2022 @ 20:55:45 #172
14505 OProg
A Life in Music
pi_204160515
Zou toch wel een mooie plottwist zijn als broer er met eentje vandoor gaat.
pi_204160519
Ik gok dat die Koop ook vrijgezel is. Sterker, nog nooit een vriendin heeft gehad.
pi_204160522
Ik kijk geen tv, want check dit altijd maandagmorgen terug, maar Maud is toch "mooie knotsen" he?
pi_204160524
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Maud is echt briljant gekozen voor TV, maar ik mag hopen dat 't uiteindelijk Nans wordt. _O-
Evert gaat voor zijn eigen broer. Extra gemakkelijk nu hij een blessure heeft.
pi_204160526
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:56 schreef Sfancta het volgende:
Ik kijk geen tv, want check dit altijd maandagmorgen terug, maar Maud is toch "mooie knotsen" he?
Yes
  zondag 20 maart 2022 @ 20:56:47 #177
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204160528
Maud met die eeuwige Wibra bloes.
pi_204160530
Hans past net door de gang en trap van zijn huis ;)
pi_204160532
MAUD is een actrice
  zondag 20 maart 2022 @ 20:57:04 #180
344884 monkyyy
pi_204160533
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:55 schreef Pedroso het volgende:
Ik gok dat die Koop ook vrijgezel is. Sterker, nog nooit een vriendin heeft gehad.
Mijn inschatting is dat Evert de slimme is van de twee en Koop is de rokkenjager
pi_204160534
Hans past maar net door het trapgat
  zondag 20 maart 2022 @ 20:57:18 #182
482080 AgnesGru
pi_204160536
Hans _O_
pi_204160537
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:57 schreef Stepperoller het volgende:
Hans past maar net door het trapgat
Bekaf.
pi_204160539
Hans heeft wel een geil buikje.
pi_204160542
Anette is leuk voor hans :P
  roze zondag 20 maart 2022 @ 20:57:28 #186
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204160543
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:57 schreef AgnesGru het volgende:
Hans _O_
Your beauty never ever scared me.
  zondag 20 maart 2022 @ 20:58:16 #187
482080 AgnesGru
pi_204160557
Eigen dekbedden mee _O_
pi_204160558
Janine Marijnissen.
pi_204160562
Huntelaar en Janine hebben een beetje dezelfde gezichtsvorm.
pi_204160568
Jouke ging uiteraard geen dekbedden kopen.
  zondag 20 maart 2022 @ 20:58:44 #191
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_204160569
Van huis meegenomen dekbedden? :{
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_204160571
Koop wordt er voor de zekerheid toch maar uitgegooid. Die is anders ook te verleidelijk. Logisch.
pi_204160580
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jouke ging uiteraard geen dekbedden kopen.
Wel triest eigenlijk ja _O-
pi_204160582
Zwanger paard :')
pi_204160594
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:54 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Meneer van Hoof _O_ _O_
pi_204160600
Jongen loop toch niet zo te lullen en zeg dat je die lange slungel wil neuken
pi_204160607
Haat en nijd straks bij Rob. Mark my words
pi_204160609
Mooie hont wel
pi_204160615
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:00 schreef scrupuleus het volgende:
Jongen loop toch niet zo te lullen en zeg dat je die lange slungel wil neuken

@de_boswachter
pi_204160617
VCA jongens
  zondag 20 maart 2022 @ 21:02:07 #201
482080 AgnesGru
pi_204160625
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:01 schreef SilverEyes het volgende:
Haat en nijd straks bij Rob. Mark my words
Die lange (Wendy?) is trouble :Y
pi_204160627
Ik denk niet dat dat mag van de ARBO, met zijn allen in een laadklep omhoog.
pi_204160647
Janine had nog een kutklusje waar ze al een tijdje tegen aan zat te hikken.
pi_204160651
Laat ze maar lekker staan Sander
pi_204160657
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit lijkt meer op Help Mijn Man is Klusser zo. De romantiek gaat vast hoogtij vieren.
pi_204160658
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat was bij Annemarie toen toch ook?
pi_204160667
Je hebt ook platteland in de randstad
pi_204160683
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:39 schreef Zipportal het volgende:

[..]
monkyyyy aanwezig, @:wereldgozer VERZAAKT.
Nou, ik gluur wel even mee dan.
  zondag 20 maart 2022 @ 21:04:42 #209
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_204160686
Met je ouders het over een date hebben die je netto 10 min hebt gesproken :')
pi_204160687
Peukje erbij, hier gaat aanstaande week wel een rel over komen.
pi_204160690
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:03 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Je hebt ook platteland in de randstad
Zeker, woon er middenin. Het Groene Hart.
  zondag 20 maart 2022 @ 21:05:10 #212
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_204160695
Lekkerding die Marion.
Op 't randje en erover.
pi_204160696
Roken :G
pi_204160698
Roken anno 2022, zo verschrikkelijk kansloos.
pi_204160699
Roken is voor tokkies.
pi_204160705
Met de peuk in de bek tussen de koeien :{w
pi_204160706
Karlijn wil even proeven.
  zondag 20 maart 2022 @ 21:05:51 #218
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_204160707
Karlijn proeft er graag aan. Duidelijke winnaar
  zondag 20 maart 2022 @ 21:05:57 #219
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204160708
Die ouders van Marion had ik heel anders voorgesteld.
Haar vader leek op Octaaf de Bolle :')
pi_204160709
Je mag trouwens toch niet roken op een werkplek?
  zondag 20 maart 2022 @ 21:06:16 #221
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_204160716
Ik gun alle drie de vrouwen een leuker iemand dan Jouke.
pi_204160719
Jouke zit al verlekkerd te kijken naar al die trekkende handjes.
  zondag 20 maart 2022 @ 21:07:17 #223
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_204160726
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik gun alle drie de vrouwen een leuker iemand dan Jouke.
Valt wel mee toch?
Op 't randje en erover.
  zondag 20 maart 2022 @ 21:07:49 #224
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_204160738
Michiel past het beste bij Janine lijkt het.
pi_204160739
Kan iemand mij vertellen wat er zo leuk is aan Jouke? Waar komen die 400+ brieven vandaan?
pi_204160741
Werkstage is meteen begonnen
pi_204160748
De paarden lijken op Hans, allemaal vies dik.
pi_204160749
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Michiel past het beste bij Janine lijkt het.
Ja. En hij is de langste.
pi_204160751
Klinkt net als Danny Noppert @Zipportal
  zondag 20 maart 2022 @ 21:08:52 #230
482080 AgnesGru
pi_204160759
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:07 schreef SilverEyes het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er zo leuk is aan Jouke? Waar komen die 400+ brieven vandaan?
Geen idee, mijn type is het ook niet.
  zondag 20 maart 2022 @ 21:09:05 #231
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204160763
Wie rookte er trouwens? Ik was op dat moment een hilarische post aan het maken :)
pi_204160767
Lekker hatseflatsen met Peter
pi_204160770
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:08 schreef Pedroso het volgende:
De paarden lijken op Hans, allemaal vies dik.
Heb jij je bril op?
  zondag 20 maart 2022 @ 21:09:30 #234
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_204160775
Hans in z'n geile xxl ketelpak
pi_204160779
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Klinkt net als Danny Noppert @:zipportal
Jawhol.
pi_204160780
Standaard wifi-wachtwoord _O_
pi_204160782
quote:
10s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Wie rookte er trouwens? Ik was op dat moment een hilarische post aan het maken :)
Vrouwelijke dierenartsen stinken - Jouke
pi_204160789
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:09 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]
Heb jij je bril op?
Laatste paard was mager maar die eerst 4 hadden een flinke pens.
  zondag 20 maart 2022 @ 21:10:14 #239
344884 monkyyy
pi_204160791
Boomerstruggles
pi_204160792
Boomers…
pi_204160796
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:07 schreef SilverEyes het volgende:
Hij heeft een groot huis, eigen bedrijf en een lekkere lap grond eromheen. Daarnaast ziet ie er ook wel leuk uit. Niet superknap, maar ook niet lelijk. En hij zegt gewoon wat ie denkt.

Daar is een vrouw van in de 20 best gevoelig voor ;)
  Moderator zondag 20 maart 2022 @ 21:10:44 #242
155227 crew  Guppy
dus
pi_204160805
Je bent daar 3 dagen... Hoezo moet je WiFi??
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_204160808
fritzlbox
pi_204160811
Vieze telefoonverslaafden.
  zondag 20 maart 2022 @ 21:11:11 #245
344884 monkyyy
pi_204160813
Gewoon op 4g zitten klaar
  zondag 20 maart 2022 @ 21:11:34 #246
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204160815
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:10 schreef tralalala het volgende:
fritzlbox
'Fritzl, offne die Tur!'
pi_204160818
Boomers en wifi codes :')
pi_204160821
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:10 schreef Guppy het volgende:
Pornhub verbruikt flink veel data
  zondag 20 maart 2022 @ 21:11:51 #249
482080 AgnesGru
pi_204160823
Blauwe trui is te zelfstandig voor Hans, die gaat als eerste exit.
pi_204160825
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:11 schreef Zipportal het volgende:
Vieze telefoonverslaafden.
Boomers zijn het ergste
  Tettenkoning zondag 20 maart 2022 @ 21:12:00 #251
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204160828
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:10 schreef Guppy het volgende:
"Je ken uiteraard nie zonder een stukkie feesboek"
  zondag 20 maart 2022 @ 21:12:38 #252
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_204160837
Wie vraagt er in godsnaam naar de WiFi van anderen? :?
Op 't randje en erover.
  zondag 20 maart 2022 @ 21:12:40 #253
344884 monkyyy
pi_204160838
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:11 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]
Boomers zijn het ergste
Appje sturen en vervolgens bellen of je hun appje hebt gelezen genot
  zondag 20 maart 2022 @ 21:12:46 #254
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_204160841
Kijk dat willen we weten, of die wijven goed kunnen bukken
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_204160845
Ik kan heel goed bukken _O-

Wat een flirt
  zondag 20 maart 2022 @ 21:13:01 #256
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204160849
Wendy kan goed bukken.

Rob krijgt een kloppende kersenpit.
pi_204160853
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:12 schreef monkyyy het volgende:

[..]
pi_204160858
“Hebben jullie nog vragen ?”
Lijkt wel een sollicitatiegesprek ...
  Moderator zondag 20 maart 2022 @ 21:13:45 #259
155227 crew  Guppy
dus
pi_204160871
quote:
10s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:12 schreef Nine. het volgende:

[..]
"Je ken uiteraard nie zonder een stukkie feesboek"
Geen fatsoenlijke 4G-bundel hebben :N
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 20 maart 2022 @ 21:13:52 #260
482080 AgnesGru
pi_204160878
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:13 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
O+
pi_204160883
Wat zijn die dingen enorm
pi_204160884
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:13 schreef Guppy het volgende:

[..]
5g

stukje zendmast
pi_204160896
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat zijn die dingen enorm
Paardenlullen?
  zondag 20 maart 2022 @ 21:14:44 #264
344884 monkyyy
pi_204160899
  Redactie Sport zondag 20 maart 2022 @ 21:14:55 #265
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_204160908
Kunnen die stieren Maud ook niet even op de hoorns nemen?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Tettenkoning zondag 20 maart 2022 @ 21:15:10 #266
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204160914
quote:
Geen fatsoenlijke 4G5G-bundel hebben :N
:P
  zondag 20 maart 2022 @ 21:15:32 #267
14505 OProg
A Life in Music
pi_204160922
Stukje boek lezen over koeiengedrag.

Zo ontzettend interessant.
  zondag 20 maart 2022 @ 21:15:32 #268
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204160923
Maud leest boeken.
pi_204160927
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:12 schreef monkyyy het volgende:

[..]
pi_204160934
Zet Maud even aan het voerhek vast aub
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  Moderator zondag 20 maart 2022 @ 21:16:02 #271
155227 crew  Guppy
dus
pi_204160935
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:14 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
5g

stukje zendmast
Ja fair point... Pijnlijk duidelijk dat m'n iPhone te oud is (cwl)
pi_204160937
quote:

[..]
Paardenlullen?
Stukje Willy Selten
  zondag 20 maart 2022 @ 21:16:17 #273
459912 FlippingCoin
pi_204160942
Wtf hij praat als een recruiter
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  zondag 20 maart 2022 @ 21:16:18 #274
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_204160943
Dit soort 'slechte seks' opmerkingen op deze leeftijd :')
pi_204160944
quote:

[..]
Beetje onzelfstandig om afhankelijk te zijn van andermans WiFi inderdaad.
  zondag 20 maart 2022 @ 21:16:29 #276
344884 monkyyy
pi_204160947
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:15 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
pi_204160948
Rob moet gewoon Wendy gaan neuken en die andere 2 naar huis.
pi_204160951
Mensenmens
pi_204160956
Bij je eerste date al een grote bos rozen meenemen, doe je niet goed Rob
  zondag 20 maart 2022 @ 21:17:12 #280
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_204160959
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:16 schreef InstortendeSter het volgende:
Rob moet gewoon Wendy gaan neuken en die andere 2 naar huis.
Heb ik iets gemist?
Op 't randje en erover.
pi_204160962
HALLO
AANKIJKEN

Jeezzz, doe rustig mens
pi_204160967
quote:

[..]
Paardenlullen?
pi_204160968
Zo gek op die persoon waarmee je een eerste date hebt :')
pi_204160969
Beetje ongemakkelijk allemaal bij Rob, ze staan volgensmij allemaal iets te lang droog.
  Moderator zondag 20 maart 2022 @ 21:17:33 #285
155227 crew  Guppy
dus
pi_204160970
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:16 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Beetje onzelfstandig om afhankelijk te zijn van andermans WiFi inderdaad.
Ik vind het ook een beetje onbeschoft of zo... :@
  zondag 20 maart 2022 @ 21:17:37 #286
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204160971
Wendy is net op de boerderij en nu al zeiken.
pi_204160973
Ah, Rob valt door de mand.
  zondag 20 maart 2022 @ 21:17:49 #288
14505 OProg
A Life in Music
pi_204160974
Op de eerste date al een enorme bos rozen laten brengen.

Eng.
pi_204160979
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:17 schreef Pedroso het volgende:
Bij je eerste date al een grote bos rozen meenemen, doe je niet goed Rob
Dikke afkapper
pi_204160981
De twijfels en het gemopper beginnen op te komen bij Rob zijn vrouwen.
pi_204160987
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:17 schreef Guppy het volgende:

[..]
Ik vind het ook een beetje onbeschoft of zo... :@
Same. Generatiekloof misschien?
  zondag 20 maart 2022 @ 21:18:36 #292
344884 monkyyy
pi_204160996
Als het je niet bevalt ga je toch gewoon weg :W
  zondag 20 maart 2022 @ 21:18:58 #293
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_204161004
Lotte heeft niet teveel smaak aan haar eten :{
pi_204161006
Typisch Nederlands.
pi_204161009
Jouke heeft gekozen, Lotte wint.

Nu wel hopen dat ze minder zoutloos in bed is dan met haar koken.
  zondag 20 maart 2022 @ 21:19:36 #296
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_204161016
Rob leek de meest sociale man maar blijkt tevens de meest egocentrische.
Op 't randje en erover.
pi_204161019
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:19 schreef Zipportal het volgende:
Typisch Nederlands.
Zonder smaak :')
pi_204161025
Dom ding die Janine.
pi_204161028
Kan me voorstellen als je constant 3 van die mannen om je heen hebt dat je wel even alleen wil zijn,
  Moderator zondag 20 maart 2022 @ 21:20:33 #300
155227 crew  Guppy
dus
pi_204161034
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:20 schreef Zipportal het volgende:
Dom ding die Janine.
Ze is óf leeg, of ze heeft issues... Dat laatste kan ook nog best wel eens aan de hand zijn
  zondag 20 maart 2022 @ 21:20:39 #301
459912 FlippingCoin
pi_204161035
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:18 schreef monkyyy het volgende:
Als het je niet bevalt ga je toch gewoon weg :W
Stem voor vrijheid, stem pvv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')