Niet gemaakt, wel theatraal - misschien moet Carmen er eens een woordenboek bij pakken.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:20 schreef Eightyone het volgende:
Volgens Twitteraar Carmen Indi moet Maud behoorlijk meevallen. Ze heeft er meer tweets over geplaatst.
[ tweet ]
Geen last van hoorquote:Op maandag 14 maart 2022 08:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe mannen de dag doorkomen. Als ze al wild worden van de doodnormale dames van Jouke, hoe moeten ze zich dan handhaven in de echte wereld waar ze zich omringd weten door doodnormale dames?
quote:Op maandag 14 maart 2022 08:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoe mannen de dag doorkomen. Als ze al wild worden van de doodnormale dames van Jouke, hoe moeten ze zich dan handhaven in de echte wereld waar ze zich omringd weten door doodnormale dames?
Het programma heet inderdaad boer zoekt vrouw, maar dank je dat je het concept nog eens uitlegt.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:34 schreef DonDruiper het volgende:
Jouke wil gewoon een huishoudster die hij af en toe kan neuken.
Ik hoop toch echt niet dat dat het basis concept is van het programmaquote:Op maandag 14 maart 2022 17:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het programma heet inderdaad boer zoekt vrouw, maar dank je dat je het concept nog eens uitlegt.
Ik denk dat Janine niet weet ze wil. En laten we wel wezen: heb je zelf nooit meegemaakt dat er potentiële geliefden waren die op papier perfect waren maar voor wie je in het echt niks voelde? Ik vind het eerder wonderlijk dat het zo vaak goed gaat in Boer Zoekt Vrouw. Misschien komt het door de wanhoop en uitzichtloosheid van boeren die zich opgeven: ze moeten genoegen nemen met het aanbod of hun dagen in eenzaamheid slijten. Jonge vrouwen hebben doorgaans wat meer opties.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:14 schreef needakill het volgende:
Ik denk wel dat Yvonne wel de juiste vraag had gesteld aan Janine. Ze wilt een vent met tegengas, maar uiteindelijk toch voor die lieve gast gaat.
Het is niet mijn gewoonte om mensen te corrigeren, maar ik denk dat het verstandig is dat je dit even leest: Hij wil / hij wilt.quote:Jouke wilt gewoon een chick die voor hem kiest en daarvoor ook haar leven wilt opgeven.
Ik vind dit seizoen echt te gehaast en raar geknipt en geplakt.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:32 schreef mir1986 het volgende:
Kijken jullie ook naar de vlaamse versie van boer zoekt vrouw? Ik vind dat ook erg leuk, lijkt minder gehaast te zijn.
Ja, dat idee heb ik ook inderdaad. Raar seizoen zo, jammer. Hopelijk wordt het nog beter.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit seizoen echt te gehaast en raar geknipt en geplakt.
Alsof ze met z'n allen de bus moeten halen.
Janine staat wel voor een lastige keuze, want blijkbaar is ze opzoek naar die man die haar tegengas geeft (geeft ze ook aan in de voorrondes) en aan de andere kant is dat vertrouwde bad van een lieve jongen ook verleidelijk. Het is inderdaad lastig om een goede partner te vinden doormiddel van een brief, 5 minuten gesprek en een groepsdate. Hopelijk vind ze alsnog de juiste partner, maar de kans dat ze die via Boer zoekt Vrouw vind is niet groot.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk dat Janine niet weet ze wil. En laten we wel wezen: heb je zelf nooit meegemaakt dat er potentiële geliefden waren die op papier perfect waren maar voor wie je in het echt niks voelde? Ik vind het eerder wonderlijk dat het zo vaak goed gaat in Boer Zoekt Vrouw. Misschien komt het door de wanhoop en uitzichtloosheid van boeren die zich opgeven: ze moeten genoegen nemen met het aanbod of hun dagen in eenzaamheid slijten. Jonge vrouwen hebben doorgaans wat meer opties.
Ja dit dus. Ze heeft de knapste kerels gekozen, maar die wonen ook nog het verste weg. Die ene uit Texel en de Fries vindt zij duidelijk het leukst, maar dat wordt helemaal niks. Jammer dat ze Stefan naar huis heeft gestuurd.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:23 schreef loveli het volgende:
Ik zie Sander niet in het zuiden aarden, maar de Limburger werd naar huis gestuurd.
Vind je dat knappe mannen of relatief aan de rest vd kandidaten?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:57 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja dit dus. Ze heeft de knapste kerels gekozen, maar die wonen ook nog het verste weg. Die ene uit Texel en de Fries vindt zij duidelijk het leukst, maar dat wordt helemaal niks. Jammer dat ze Stefan naar huis heeft gestuurd.
Wat zij denkt de knapsten zijn uit haar briefschrijvers. Ben bang dat ze alleen gaan blijven.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:12 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Vind je dat knappe mannen of relatief aan de rest vd kandidaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |