Tja, je weet nooit hoe dat contact is verlopen??quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:00 schreef JanGroen het volgende:
Daarom had ik het woord ook tussen aanhalingstekens gezet.
Blijft mijn vraag eigenlijk overeind: waarom heb je nog zo veel contact met je ex(en) als je gekwetst bent door hen?
Misschien was de vreselijke ex een kortere relatie en zijn die langere relaties exen uit d'r vriendenkring? Moeilijk om er iets van te vinden op basis van zo weinig informatie.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:00 schreef JanGroen het volgende:
Daarom had ik het woord ook tussen aanhalingstekens gezet.
Blijft mijn vraag eigenlijk overeind: waarom heb je nog zo veel contact met je ex(en) als je gekwetst bent door hen?
Ja, zoals die woonkamer van Joost.quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:44 schreef JanGroen het volgende:
Ik had aan het begin al door dat Evert niet het achterste van z’n tong liet zien. Iets met stille wateren en diepe gronden.
Je gaat zo iemand dan al snel als “simpel” en “wereldvreemd” bestempelen, maar niks is minder waar. Je zag dat ook al een beetje aan z’n boerderij. Daar was ook al wel wat aan verbouwd en gemoderniseerd. Neem als voorbeeld de keuken. Die verwacht je niet in zo’n oude boerderij. Dat hebben we wel eens anders gezien bij BzV.
En over een tijdje:quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:50 schreef loveli het volgende:
Iemand de hangmat van Maud bestellen?
https://www.ibood.com/nl/(...)/olymp-houten-frame/
[ afbeelding ]
Dat was ook een apart koppel ja.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boer Marcel met de Poolse Ksenia
Nee daarom.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:39 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele 20 jarige voor Evert gaan eigenlijk
Het begon zo hoopvol.quote:
Leuk, ik ben benieuwd hoe het ze vergaat.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:30 schreef JanGroen het volgende:
Er zijn 14 afleveringen in totaal. De laatste is een terugblik (“hoe is het nu?”), dus als ik goed gerekend heb nog 2 uitzendingen: nog 1 over de citytrip en 1 met de terugblik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |