En over een tijdje:quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:50 schreef loveli het volgende:
Iemand de hangmat van Maud bestellen?
https://www.ibood.com/nl/(...)/olymp-houten-frame/
[ afbeelding ]
Dat was ook een apart koppel ja.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boer Marcel met de Poolse Ksenia
Nee daarom.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:39 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele 20 jarige voor Evert gaan eigenlijk
Het begon zo hoopvol.quote:
Leuk, ik ben benieuwd hoe het ze vergaat.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:30 schreef JanGroen het volgende:
Er zijn 14 afleveringen in totaal. De laatste is een terugblik (“hoe is het nu?”), dus als ik goed gerekend heb nog 2 uitzendingen: nog 1 over de citytrip en 1 met de terugblik.
Ja, hoewel ik bij Janine nog twijfel.quote:Op zondag 8 mei 2022 10:21 schreef JanGroen het volgende:
Ik denk dat het bij Janine en Rob niks is geworden. Jouke, Hans en Evert hebben hun geluk wel gevonden.
Bij Rob zie ik het niet goedkomen. Ik denk dat Janine Sander wel steeds leuker vindt, maar er is ook kans dat ze door spoken uit haar verleden Sander friendzoned.quote:Op zondag 8 mei 2022 10:21 schreef JanGroen het volgende:
Ik denk dat het bij Janine en Rob niks is geworden. Jouke, Hans en Evert hebben hun geluk wel gevonden.
Vanavond is aflevering 12.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:30 schreef JanGroen het volgende:
Er zijn 14 afleveringen in totaal. De laatste is een terugblik (“hoe is het nu?”), dus als ik goed gerekend heb nog 2 uitzendingen: nog 1 over de citytrip en 1 met de terugblik.
Dan zouden we er nog 3 krijgen? Ach, vanavond weten we het. Als er beelden van de reünie zijn, dan was dit de laatste.quote:
Oh jammer, nog maar 2 afleveringen dus!quote:Op zondag 8 mei 2022 20:03 schreef Sumppi het volgende:
Volgens het AD is de laatste uitzending 15 mei.
https://www.ad.nl/show/bo(...)-van-start~a82d79b8/
'Slapen'quote:
Versta er geen reet van wat ze zeggen.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:31 schreef Mani89 het volgende:
Stel je voor dat Christiaan daar nu zou zitten.
Misschien moet Sander wat GHB in haar drankje doen..quote:Op zondag 8 mei 2022 20:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Mss moeten ze zichzelf gewoon flink bezatten
We zitten in een post tvoh-gate tijdperk!!!!quote:Op zondag 8 mei 2022 20:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Misschien moet Sander wat GHB in haar drankje doen..
Je weet niet wat hij s'nachts allemaal heeft gedaan he.quote:
Lijkt me sterk met die pens.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:34 schreef Pedroso het volgende:
Hans heeft zijn garnaaltje weer eens gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |