Ja, erg he, ze helpen Oekraine zich te verdedigen tegen een inval door een land wat op grote schaal oorlogsmisdaden pleegt. Het is wat.quote:Op zondag 24 april 2022 20:24 schreef halfway het volgende:
De VS zitten er onderhand tot de ellebogen in.
Denk je dat ze dat uit liefdadigheid doen?quote:Op zondag 24 april 2022 20:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, erg he, ze helpen Oekraine zich te verdedigen tegen een inval door een land wat op grote schaal oorlogsmisdaden pleegt. Het is wat.
Slecht. Moet betalen.quote:Op zondag 24 april 2022 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat vinden jullie van deze opinie? https://www.trouw.nl/opin(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Denk je dat het erg is dat ze het niet uit liefdadigheid doen?quote:Op zondag 24 april 2022 20:51 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Denk je dat ze dat uit liefdadigheid doen?
Maakt de reden waarom ze het doen wat uit dan? Als ik in een gracht verzuip en iemand tilt me eruit puur om de views op Tiktok ga ik hem echt niet van me af slaan om te wachten op iemand die het wel om nobele redenen doet.quote:Op zondag 24 april 2022 20:51 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Denk je dat ze dat uit liefdadigheid doen?
Huh ik niet.quote:Op zondag 24 april 2022 21:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zo'n betaalmuur. Om het artikel te kunnen lezen.
Dit zijn toch ook geen sancties man, stop nou gewoon eens met het leveren van voedingsmiddelen, medicijnen en medische apparatuur aan Rusland.quote:Op zondag 24 april 2022 19:29 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik probeer me een situatie te herinneren waarin sancties tegen een land hebben geholpen een oorlog te beindigen maar ik kan niks verzinnen.
Open het in een incognito tabblad, probleem opgelost.quote:Op zondag 24 april 2022 21:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zo'n betaalmuur. Om het artikel te kunnen lezen.
Weet ik. Maar is het daar interessant genoeg voor?quote:Op zondag 24 april 2022 21:03 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Open het in een incognito tabblad, probleem opgelost.
Nee helemaal niet erg, ze hebben ons tenslotte ook bevrijd in WO2.quote:Op zondag 24 april 2022 20:53 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Denk je dat het erg is dat ze het niet uit liefdadigheid doen?
quote:Op zondag 24 april 2022 20:53 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maakt de reden waarom ze het doen wat uit dan? Als ik in een gracht verzuip en iemand tilt me eruit puur om de views op Tiktok ga ik hem echt niet van me af slaan om te wachten op iemand die het wel om nobele redenen doet.
Nee, dat kwam omdat Hitler de oorlog verklaarde aan de VS als gevolg van de as Berlijn-Tokio.quote:Op zondag 24 april 2022 21:09 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nee helemaal niet erg, ze hebben ons tenslotte ook bevrijd in WO2.
Maar dat was ook niet uit liefdadigheid, ze werden niet wakker op een ochtend en dachten: laten we Nederland eens belangeloos gaan bevrijden van de nazi's.
En wij hadden er een groot belang bij net zo goed als dat Oekrane er nu een groot belang bij heeft.
Maar dat neemt niet weg dat de USA er ook een belang bij heeft.
[..]
Je vergeet dat het nadeel vergroot naarmate gas een groter deel van de produktiekosten uitmaakt.quote:Op zondag 24 april 2022 20:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo geweest, Amerikanen betalen ook veel minder voor hun benzine maar aan de andere kant, dat kan het Amerikaanse bedrijfsleven ook flinke verhogingen gaan opleveren als aan Europa verkopen veel meer oplevert dus ik denk dat je dat dan mischien net even verkeerd inschat?
Daar heb je in principe gelijk in.quote:Op zondag 24 april 2022 21:11 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Je vergeet dat het nadeel vergroot naarmate gas een groter deel van de produktiekosten uitmaakt.
1 jaar geleden was de gemiddelde prijs in europa $6.13. Stel dat de totale produktiekosten van een bedrijf $61.3 (per eenheid gas) bedroegen. Dan was aardgas toen goed voor 10% van de produktiekosten, maar vandaag is dat opgelopen tot 43% (aangenomen dat andere kosten gelijk bleven).
De 52 week low price in de VS was $2.69. Aangenomen dat de overige produktiekosten dezelfde zijn, dan maakte gas voor een Amerikaans bedrijf 4.6% van de totale kosten uit. Dat is vandaag gestegen tot 9.7%.
Als je produktiekosten 5.4% (10%-4.6%) hoger liggen hoeft dat geen onoverkomelijk probleem te zijn. Maar vandaag is dat gestegen tot 33.3% (43%-9.7%)...
En wanneer gas je voornaamste grondstof is, bvb bij maken van kunstmest, ben je helemaal genaaid, dan is het zelfs mogelijk dat kunstmest importeren uit de VS minder kost dan het gas nodig om de kunstmest te maken.
Het gaat er natuurlijk niet om of Oekrane die hulp daarom zou moeten weigeren, volstrekt logisch dat ze die verwelkomen.quote:Op zondag 24 april 2022 20:53 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maakt de reden waarom ze het doen wat uit dan? Als ik in een gracht verzuip en iemand tilt me eruit puur om de views op Tiktok ga ik hem echt niet van me af slaan om te wachten op iemand die het wel om nobele redenen doet.
ik ook niet en als ik incognito open dan welquote:
Oh dat is die gast van RT. Echt belachelijk wel dat wij dat niet meer mogen zien.quote:
Ik zeg niet dat Rusland niet de bad guy is. Wat betreft die andere dingen, geen enkele.quote:Op zondag 24 april 2022 19:34 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Oh jee “nuance”.
Vertel in welk opzicht is Rusland hier niet de bad Guy?
Wat geeft Rusland het recht Oekrane binnen te vallen?
Wat geeft Rusland het recht kinderen en bejaarden te vermoorden?
Wat geeft Rusland het recht delen van buurlanden te annexeren?
In Frankrijk stemt 45% voor een Putinvriendin.quote:Op zondag 24 april 2022 21:33 schreef hollandia02 het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)rliamentary_election
In Moldavi zijn de verkiezingen gelukkig nog ver weg, (op dit moment een pro-Europese coalitie) maar in de peilingen staan de russofielen momenteel helaas aan kop met meer dan 55 procent.
Bizar.
Frankrijk wordt niet bedreigt door Rusland, sterker nog de huidige en toekomstige president belt geregeld met Poetin tot voor kort.quote:Op zondag 24 april 2022 21:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In Frankrijk stemt 45% voor een Putinvriendin.
In Frankrijk stemt 45% voor een vrouw.quote:Op zondag 24 april 2022 21:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In Frankrijk stemt 45% voor een Putinvriendin.
Ik vind een verwrongen wereldvreemd juist vreemder als je er verder weg woont.quote:Op zondag 24 april 2022 21:39 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Frankrijk wordt niet bedreigt door Rusland, sterker nog de huidige en toekomstige president belt geregeld met Poetin tot voor kort.
Moldavie ligt naast Oekrane en wordt wel bedreigt. En daar is de afgelopen tijd de populariteit voor de russofielen gestegen.
??quote:Op zondag 24 april 2022 21:41 schreef traveler29 het volgende:
[..]
In Frankrijk stemt 45% voor een vrouw.
Mensen in Frankrijk stemmen dan ook om wat er in Frankrijk gebeurt en niet wat er in het buitenland gebeurt,quote:Op zondag 24 april 2022 21:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind een verwrongen wereldvreemd juist vreemder als je er verder weg woont.
De interventie in Irak is voor mij geen reden om ergens wel of niet op te stemmen.quote:Op zondag 24 april 2022 21:43 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Mensen in Frankrijk stemmen dan ook om wat er in Frankrijk gebeurt en niet wat er in het buitenland gebeurt,
Of stem jij geen CDA meer sinds de interventie in Irak?
Dus stemmen mensen de meeste mensen niet op Le Pen of Macron wegens de oorlog.quote:Op zondag 24 april 2022 21:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De interventie in Irak is voor mij geen reden om ergens wel of niet op te stemmen.
Meer dan een maand oud (11 maart), dus verouderd.quote:Op zondag 24 april 2022 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat vinden jullie van deze opinie? https://www.trouw.nl/opin(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Elke dag zeggen ze dat ze 400+ doelen hebben vernietigdquote:Op zondag 24 april 2022 21:53 schreef AchJa het volgende:
'423 Oekraense doelwitten vernietigd'
Afgelopen nacht zijn er 423 Oekraense doelwitten vernietigd door de Russen, meldt een woordvoerder van het Russische ministerie van Defensie.
Er zijn volgens hem zeker 26 commandoposten en een aantal opslagplekken voor militair materieel zijn geraakt. Ook werden 25 locaties met artillerie van de Oekraners verwoest.
Rusland zegt verder dat een Russisch dorp in de regio Belgorod, vlak over de grens met Oekrane, is beschoten. Het gaat om een artilleriegranaat die neerkwam op een akker "en niet op een begraafplaats zoals sommige massamedia zeiden", zegt een lokale functionaris tegen TASS. Volgens hem zijn er geen slachtoffers gevallen.
NOS Liveblog
Je bent al twee maanden aan het roepen dat Oekrane zich over moet geven omdat je met knikkende knietjes vreest voor een atoombomquote:Op zondag 24 april 2022 21:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Rusland niet de bad guy is. Wat betreft die andere dingen, geen enkele.
Maar dat snapt toch iedereen? Jouw emotie zit zo hoog dat het je helemaal verblind om een discussie te voeren. Ik zeg werkelijk waar nergens dat Rusland ok bezig is...
Goebbels geef je ook geen podium om de concentratiekampen te rechtvaardigen.quote:Op zondag 24 april 2022 21:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Oh dat is die gast van RT. Echt belachelijk wel dat wij dat niet meer mogen zien.
De boodschap is dat je ineens alle sancties moet inzetten en niet in een staffel en dan nog kiezen wat per EU land het beste uitkomt.quote:Op zondag 24 april 2022 21:51 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Meer dan een maand oud (11 maart), dus verouderd.
Ja, maar dat is andere emotie, dat mag welquote:Op zondag 24 april 2022 22:08 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Je bent al twee maanden aan het roepen dat Oekrane zich over moet geven omdat je met knikkende knietjes vreest voor een atoombomover emotie gesproken.
Cognitieve dissonantie dit dat.quote:Op zondag 24 april 2022 22:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar dat is andere emotie, dat mag wel
Net als Moldavie.quote:Op zondag 24 april 2022 21:47 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dus stemmen mensen de meeste mensen niet op Le Pen of Macron wegens de oorlog.
Niet echt. Wat eigenlijk niet echt verrassend is bij een artikel dat een ruscist interessant vindt.quote:Op zondag 24 april 2022 21:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Weet ik. Maar is het daar interessant genoeg voor?
Ja gatver, je zult maar emoties gaan voelen in je veilige kamertje. Ieuw.quote:Op zondag 24 april 2022 16:43 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer, van die foto's om ons extra emotioneel en betrokken te maken.
Net zoals dat dode jongetje op dat Turkse strand.
Ik heb het helemaal niet over nukes gehad.....quote:Op zondag 24 april 2022 23:02 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja gatver, je zult maar emoties gaan voelen in je veilige kamertje. Ieuw.
Maar wel iedere pagina in dit topic nuke dit nuke dat
Ik gun mensen als snoepmannetje weleens een dagje Marioepol, kijken hoeveel minuten het duurt voordat ze om hun moeder gaan roepen, maar gezien diens reactie heb ik zo'n vermoeden dat de relatie tussen candymannetje en zijn moeder niet al te best is.
En dan is het ook nog zo dat Poetin geen zin meer heeft in vredesbesprekingen, maar dat hij nu heel Oekraine wil veroveren omdat ze zijn oorlogsschip hebben laten afzinken. Wat een gedoequote:Op zondag 24 april 2022 23:40 schreef VacaLoca het volgende:
Gevoel bekruipt me dat het er slechter dan ooit voor staat voor Oekrane maar dat het tegelijk ook op laagste punt staat qua publieke zorgen en media aandacht.
aw putin is zijn bootje kwijtquote:Op zondag 24 april 2022 23:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
En dan is het ook nog zo dat Poetin geen zin meer heeft in vredesbesprekingen, maar dat hij nu heel Oekraine wil veroveren omdat ze zijn oorlogsschip hebben laten afzinken. Wat een gedoe
Maar wel flink wat wapens krijgt van de VS. Het duurde even. Maar ze zijn op stoom.quote:Op zondag 24 april 2022 23:40 schreef VacaLoca het volgende:
Gevoel bekruipt me dat het er slechter dan ooit voor staat voor Oekrane maar dat het tegelijk ook op laagste punt staat qua publieke zorgen en media aandacht.
En die wapens zouden natuurlijk niet geleverd worden als Westerse overheden (en de inlichtingendiensten die ze informeren) het idee hadden dat de situatie uitzichtloos was.quote:Op zondag 24 april 2022 23:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar wel flink wat wapens krijgt van de VS. Het duurde even. Maar ze zijn op stoom.
Liet je je pipi zien?quote:Op maandag 25 april 2022 00:08 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb vanavond een Russisch sprekende vrouw laten gillen in bed, nu heb ik er ook verstand van
Dat lijkt me ook meer dan logisch gezien de situatie. Had je van te voren ook wel kunnen weten als je kijkt naar wat men aan het doen is.quote:Op zondag 24 april 2022 23:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
En dan is het ook nog zo dat Poetin geen zin meer heeft in vredesbesprekingen, maar dat hij nu heel Oekraine wil veroveren omdat ze zijn oorlogsschip hebben laten afzinken. Wat een gedoe
Precies, de constante is dat je veel roept maar natuurlijk niets zegt, en wat je dan wel zegt, dat mag iedereen raden,quote:Op zondag 24 april 2022 21:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Rusland niet de bad guy is. Wat betreft die andere dingen, geen enkele.
Maar dat snapt toch iedereen? Jouw emotie zit zo hoog dat het je helemaal verblind om een discussie te voeren. Ik zeg werkelijk waar nergens dat Rusland ok bezig is...
Waarom zou dat relevant zijn?quote:Op zondag 24 april 2022 21:41 schreef traveler29 het volgende:
[..]
In Frankrijk stemt 45% voor een vrouw.
Ukrainian shelling? Heeft dat clubje in de fabriek zware wapens?quote:Op maandag 25 april 2022 00:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Dode Kadyrovite zit tot z'n nek begraven in het puin
[ twitter ]
Maakt niet uit van welke kant. Maar blijft zo naar om te zien.quote:Op maandag 25 april 2022 00:16 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Heeft het misschien te maken met wat voor onsmakelijk volk het is? Kadyrov is het ergste soort van dictator; genadeloos naar zijn volk maar een hielenlikker van zijn meester in het Kremlin.quote:Op maandag 25 april 2022 00:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Maakt niet uit van welke kant. Maar blijft zo naar om te zien.
Waarom in hemelsnaam..
Bestaat dus toch een video waar ze geen allahu akbar roepen.quote:Op maandag 25 april 2022 00:16 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Nope. Minimaal 2 aanvalsonderzeers, 1 fregat voor luchtverdediging, 2 destroyers voor lucht en subsverdediging, en 2 cruisers die als aanvalswapen ingezet kunnen worden. Als dat de Zwarte Zee invaart is Rusland haar maritieme overwicht kwijt daar.quote:Op maandag 25 april 2022 00:19 schreef capricia het volgende:
De USS Truman is in Trieste (Italiaanse haven) aan het bevoorraden.
En die vaart nooit alleen.
Ja en dat gaat dus niet gebeuren.quote:Op maandag 25 april 2022 01:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. Minimaal 2 aanvalsonderzeers, 1 fregat voor luchtverdediging, 2 destroyers voor lucht en subsverdediging, en 2 cruisers die als aanvalswapen ingezet kunnen worden. Als dat de Zwarte Zee invaart is Rusland haar maritieme overwicht kwijt daar.
Dat zou wel heel veel lef zijn.quote:Op maandag 25 april 2022 01:16 schreef Barbusse het volgende:
Als dat de Zwarte Zee invaart is Rusland haar maritieme overwicht kwijt daar.
Truman kan ook haar vliegtuigen tijdelijk op land stationeren in bijvoorbeeld Roemenie of Polen, 4 squadrons met F-18 Super Hornets en een squadron met EA-18 Growlers vziwquote:Op maandag 25 april 2022 01:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. Minimaal 2 aanvalsonderzeers, 1 fregat voor luchtverdediging, 2 destroyers voor lucht en subsverdediging, en 2 cruisers die als aanvalswapen ingezet kunnen worden. Als dat de Zwarte Zee invaart is Rusland haar maritieme overwicht kwijt daar.
Op het moment zie ik dat echt niet gebeuren nee. Maar als Rusland gaat escaleren met chemische wapens of kleine nukes kan daar verandering in komen. Frankrijk heeft ook de Charles de Gaulle vlakbij om dezelfde reden. De reikwijdte van deze twee carriers is groot.quote:Op maandag 25 april 2022 01:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en dat gaat dus niet gebeuren.
En die dingen kunnen ook nog kernwapens aan boord nemen…quote:Op maandag 25 april 2022 01:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op het moment zie ik dat echt niet gebeuren nee. Maar als Rusland gaat escaleren met chemische wapens of kleine nukes kan daar verandering in komen. Frankrijk heeft ook de Charles de Gaulle vlakbij om dezelfde reden. De reikwijdte van deze twee carriers is groot.
Geen onderzeers, geen schepen boven 10.000 ton, samen niet meer dan 30.000 ton. 2 cruisers van 9600 ton en een destroyer van 8000 ton zou bvb mogen. In totaal mag er uit niet-Zwarte Zee landen niet meer dan 45.000 ton aanwezig zijn.quote:Op maandag 25 april 2022 01:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat zou wel heel veel lef zijn.
Vraag is of ze naar binnen mogen van TR.
Volgens de regels mogen ze dat wel, ze zijn immers geen strijdende partij, maar TR lijkt vooralsnog een loopje met de regels te nemen, en wil niemand binnen laten.
Yeps. Maar de enige manier waarop dit kan escaleren is als Rusland gaat escaleren. De VS gaat echt niet zomaar een battlegroup de Zwarte Zee invaren, en Frankrijk trok de Charles de Gaulle zelfs terug. Weer een voorbeeldje hoe Nato niet de aggressor is in dit conflict.quote:Op maandag 25 april 2022 01:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En die dingen kunnen ook nog kernwapens aan boord nemen…
Aangezien Turkyie lid is van Nato gaan die gewoon akkoord trouwens, maar alleen als Rusland escaleert. Wat een dun arbitrair lijntje is imho.quote:Op maandag 25 april 2022 01:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat zou wel heel veel lef zijn.
Vraag is of ze naar binnen mogen van TR.
Volgens de regels mogen ze dat wel, ze zijn immers geen strijdende partij, maar TR lijkt vooralsnog een loopje met de regels te nemen, en wil niemand binnen laten.
Spel het dan tenminste nog goed als je aan dat idiote projectje van Erdo mee wil doen.quote:Op maandag 25 april 2022 02:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aangezien Turkyie lid is van Nato gaan die gewoon akkoord trouwens, maar alleen als Rusland escaleert. Wat een dun arbitrair lijntje is imho.
Och jongquote:Op maandag 25 april 2022 03:26 schreef nostra het volgende:
[..]
Spel het dan tenminste nog goed als je aan dat idiote projectje van Erdo mee wil doen.
Nee johquote:Op maandag 25 april 2022 01:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sjonge…zijn daarover regels of afspraken gemaakt?quote:Op maandag 25 april 2022 02:04 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Geen onderzeers, geen schepen boven 10.000 ton, samen niet meer dan 30.000 ton. 2 cruisers van 9600 ton en een destroyer van 8000 ton zou bvb mogen. In totaal mag er uit niet-Zwarte Zee landen niet meer dan 45.000 ton aanwezig zijn.
In de Russische plaats Brjansk is brand uitgebroken in een oliedepot. Dat melden Russische persbureaus. Details over de brand en mogelijke slachtoffers zijn niet bekendgemaakt. Op sociale media worden verschillende explosies gemeld bij een olieraffinaderij.quote:
Le Pen is een landverradende poetinhoer, net als bijv. Baudet en een groot deel van de SPD.quote:
Slava Ukraini !quote:Op maandag 25 april 2022 05:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
In de Russische plaats Brjansk is brand uitgebroken in een oliedepot. Dat melden Russische persbureaus. Details over de brand en mogelijke slachtoffers zijn niet bekendgemaakt. Op sociale media worden verschillende explosies gemeld bij een olieraffinaderij.
Brjansk ligt zo'n 160 kilometer ten noorden van de grens met Oekrane en zo'n 380 kilometer ten zuidwesten van Moskou.
erg mooi
edit: zojuist in de ochtend
[ twitter ]
edit 2: Das een beste rookpluim.![]()
[ twitter ]
Heeft het Azovbataljon weer toegeslagen?quote:Op maandag 25 april 2022 05:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
In de Russische plaats Brjansk is brand uitgebroken in een oliedepot. Dat melden Russische persbureaus. Details over de brand en mogelijke slachtoffers zijn niet bekendgemaakt. Op sociale media worden verschillende explosies gemeld bij een olieraffinaderij.
Brjansk ligt zo'n 160 kilometer ten noorden van de grens met Oekrane en zo'n 380 kilometer ten zuidwesten van Moskou.
erg mooi
edit: zojuist in de ochtend
[ twitter ]
edit 2: Das een beste rookpluim.![]()
[ twitter ]
Ben benieuwd wanneer dit filmpje is opgenomen, als het een recent filmpje en in Mariupol dan zal die snurkende soldaat wel zijn laatste slaap hebben gehad. Want ik kan mij niet voorstellen dat ze in Mariupol de mogelijkheid hebben om soldaten gevangen te nemen.quote:
Ik zet eerder in op Britse SAS luitjesquote:Op maandag 25 april 2022 07:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heeft het Azovbataljon weer toegeslagen?
Je zegt letterlijk in het stuk waar ik op reageer dat dit geen verhaal van good versus bad guy is. Is je geheugen een beetje stuk? Om je maar even te quoten:quote:Op zondag 24 april 2022 21:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Oh ja emotie, zodra de argumenten op zijn gaat het over emotie, dan hoeft een inhoudelijke reactie verder niet meer. Nee lieve vriend, degene die verblind wordt door emotie ben je echt zelf. De emotie angst die jou verteld dat het beter is dat Oekrane zicht overgeeft. Dat noem jij natuurlijk niet zo, jij noemt dat "onderhandelingen", maar waarover dan te onderhandelen valt vertel je er niet bij. En dat is logisch, want met de russen valt niet te onderhandelen, althans niet in dit stadium.quote:Sommige van jullie zien de werkelijkheid als een good guy bad guy verhaal, en dat is veel te simplistisch.
De sfeer hier is prima, je wordt alleen tegengesproken soms. Daarom heet het ook een discussieforum. Dat jij daar blijkbaar niet zo goed mee kunt omgaan is wat anders.quote:Op zondag 24 april 2022 23:07 schreef Discombobulate het volgende:
Sfeertje hier hoor. Best wel een goed idee om internet niet meer anoniem te laten zijn. Mensen kunnen niet normaal met elkaar anoniem een discussie voeren.
Ik snap die uberlinksen nooit, die voelen zich altijd zo aangevallen door de andere zijde.quote:Op maandag 25 april 2022 06:38 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Le Pen is een landverradende poetinhoer, net als bijv. Baudet en een groot deel van de SPD.
Hahahaquote:Op maandag 25 april 2022 07:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap die uberlinksen nooit, die voelen zich altijd zo aangevallen door de andere zijde.
Le Pen zit alleen maar daar omdat Macron dat gat crert in de bevolking. De bevolking bepaalt wie er in de politiek doorstromen weet je nog. Nou is het beter dat Macron heeft gewonnen maar ik hoop dat die het ziet dat er veel kapot gaat onder zijn te linkse sturing.
Vooral werkenden zijn daar teveel de dupe van in Fr. (vinden ze).
Jij zou Le Pen stemmen?quote:
Of de CIA. Daar kun je ook altijd alles op opschuiven.quote:Op maandag 25 april 2022 07:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zet eerder in op Britse SAS luitjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |