En dan is het ook nog zo dat Poetin geen zin meer heeft in vredesbesprekingen, maar dat hij nu heel Oekraine wil veroveren omdat ze zijn oorlogsschip hebben laten afzinken. Wat een gedoequote:Op zondag 24 april 2022 23:40 schreef VacaLoca het volgende:
Gevoel bekruipt me dat het er slechter dan ooit voor staat voor Oekrane maar dat het tegelijk ook op laagste punt staat qua publieke zorgen en media aandacht.
aw putin is zijn bootje kwijtquote:Op zondag 24 april 2022 23:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
En dan is het ook nog zo dat Poetin geen zin meer heeft in vredesbesprekingen, maar dat hij nu heel Oekraine wil veroveren omdat ze zijn oorlogsschip hebben laten afzinken. Wat een gedoe
Maar wel flink wat wapens krijgt van de VS. Het duurde even. Maar ze zijn op stoom.quote:Op zondag 24 april 2022 23:40 schreef VacaLoca het volgende:
Gevoel bekruipt me dat het er slechter dan ooit voor staat voor Oekrane maar dat het tegelijk ook op laagste punt staat qua publieke zorgen en media aandacht.
En die wapens zouden natuurlijk niet geleverd worden als Westerse overheden (en de inlichtingendiensten die ze informeren) het idee hadden dat de situatie uitzichtloos was.quote:Op zondag 24 april 2022 23:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar wel flink wat wapens krijgt van de VS. Het duurde even. Maar ze zijn op stoom.
Liet je je pipi zien?quote:Op maandag 25 april 2022 00:08 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb vanavond een Russisch sprekende vrouw laten gillen in bed, nu heb ik er ook verstand van
Dat lijkt me ook meer dan logisch gezien de situatie. Had je van te voren ook wel kunnen weten als je kijkt naar wat men aan het doen is.quote:Op zondag 24 april 2022 23:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
En dan is het ook nog zo dat Poetin geen zin meer heeft in vredesbesprekingen, maar dat hij nu heel Oekraine wil veroveren omdat ze zijn oorlogsschip hebben laten afzinken. Wat een gedoe
Precies, de constante is dat je veel roept maar natuurlijk niets zegt, en wat je dan wel zegt, dat mag iedereen raden,quote:Op zondag 24 april 2022 21:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Rusland niet de bad guy is. Wat betreft die andere dingen, geen enkele.
Maar dat snapt toch iedereen? Jouw emotie zit zo hoog dat het je helemaal verblind om een discussie te voeren. Ik zeg werkelijk waar nergens dat Rusland ok bezig is...
Waarom zou dat relevant zijn?quote:Op zondag 24 april 2022 21:41 schreef traveler29 het volgende:
[..]
In Frankrijk stemt 45% voor een vrouw.
Ukrainian shelling? Heeft dat clubje in de fabriek zware wapens?quote:Op maandag 25 april 2022 00:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Dode Kadyrovite zit tot z'n nek begraven in het puin
[ twitter ]
Maakt niet uit van welke kant. Maar blijft zo naar om te zien.quote:Op maandag 25 april 2022 00:16 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Heeft het misschien te maken met wat voor onsmakelijk volk het is? Kadyrov is het ergste soort van dictator; genadeloos naar zijn volk maar een hielenlikker van zijn meester in het Kremlin.quote:Op maandag 25 april 2022 00:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Maakt niet uit van welke kant. Maar blijft zo naar om te zien.
Waarom in hemelsnaam..
Bestaat dus toch een video waar ze geen allahu akbar roepen.quote:Op maandag 25 april 2022 00:16 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Nope. Minimaal 2 aanvalsonderzeers, 1 fregat voor luchtverdediging, 2 destroyers voor lucht en subsverdediging, en 2 cruisers die als aanvalswapen ingezet kunnen worden. Als dat de Zwarte Zee invaart is Rusland haar maritieme overwicht kwijt daar.quote:Op maandag 25 april 2022 00:19 schreef capricia het volgende:
De USS Truman is in Trieste (Italiaanse haven) aan het bevoorraden.
En die vaart nooit alleen.
Ja en dat gaat dus niet gebeuren.quote:Op maandag 25 april 2022 01:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. Minimaal 2 aanvalsonderzeers, 1 fregat voor luchtverdediging, 2 destroyers voor lucht en subsverdediging, en 2 cruisers die als aanvalswapen ingezet kunnen worden. Als dat de Zwarte Zee invaart is Rusland haar maritieme overwicht kwijt daar.
Dat zou wel heel veel lef zijn.quote:Op maandag 25 april 2022 01:16 schreef Barbusse het volgende:
Als dat de Zwarte Zee invaart is Rusland haar maritieme overwicht kwijt daar.
Truman kan ook haar vliegtuigen tijdelijk op land stationeren in bijvoorbeeld Roemenie of Polen, 4 squadrons met F-18 Super Hornets en een squadron met EA-18 Growlers vziwquote:Op maandag 25 april 2022 01:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. Minimaal 2 aanvalsonderzeers, 1 fregat voor luchtverdediging, 2 destroyers voor lucht en subsverdediging, en 2 cruisers die als aanvalswapen ingezet kunnen worden. Als dat de Zwarte Zee invaart is Rusland haar maritieme overwicht kwijt daar.
Op het moment zie ik dat echt niet gebeuren nee. Maar als Rusland gaat escaleren met chemische wapens of kleine nukes kan daar verandering in komen. Frankrijk heeft ook de Charles de Gaulle vlakbij om dezelfde reden. De reikwijdte van deze twee carriers is groot.quote:Op maandag 25 april 2022 01:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en dat gaat dus niet gebeuren.
En die dingen kunnen ook nog kernwapens aan boord nemen…quote:Op maandag 25 april 2022 01:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op het moment zie ik dat echt niet gebeuren nee. Maar als Rusland gaat escaleren met chemische wapens of kleine nukes kan daar verandering in komen. Frankrijk heeft ook de Charles de Gaulle vlakbij om dezelfde reden. De reikwijdte van deze twee carriers is groot.
Geen onderzeers, geen schepen boven 10.000 ton, samen niet meer dan 30.000 ton. 2 cruisers van 9600 ton en een destroyer van 8000 ton zou bvb mogen. In totaal mag er uit niet-Zwarte Zee landen niet meer dan 45.000 ton aanwezig zijn.quote:Op maandag 25 april 2022 01:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat zou wel heel veel lef zijn.
Vraag is of ze naar binnen mogen van TR.
Volgens de regels mogen ze dat wel, ze zijn immers geen strijdende partij, maar TR lijkt vooralsnog een loopje met de regels te nemen, en wil niemand binnen laten.
Yeps. Maar de enige manier waarop dit kan escaleren is als Rusland gaat escaleren. De VS gaat echt niet zomaar een battlegroup de Zwarte Zee invaren, en Frankrijk trok de Charles de Gaulle zelfs terug. Weer een voorbeeldje hoe Nato niet de aggressor is in dit conflict.quote:Op maandag 25 april 2022 01:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En die dingen kunnen ook nog kernwapens aan boord nemen…
Aangezien Turkyie lid is van Nato gaan die gewoon akkoord trouwens, maar alleen als Rusland escaleert. Wat een dun arbitrair lijntje is imho.quote:Op maandag 25 april 2022 01:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat zou wel heel veel lef zijn.
Vraag is of ze naar binnen mogen van TR.
Volgens de regels mogen ze dat wel, ze zijn immers geen strijdende partij, maar TR lijkt vooralsnog een loopje met de regels te nemen, en wil niemand binnen laten.
Spel het dan tenminste nog goed als je aan dat idiote projectje van Erdo mee wil doen.quote:Op maandag 25 april 2022 02:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aangezien Turkyie lid is van Nato gaan die gewoon akkoord trouwens, maar alleen als Rusland escaleert. Wat een dun arbitrair lijntje is imho.
Och jongquote:Op maandag 25 april 2022 03:26 schreef nostra het volgende:
[..]
Spel het dan tenminste nog goed als je aan dat idiote projectje van Erdo mee wil doen.
Nee johquote:Op maandag 25 april 2022 01:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sjonge…zijn daarover regels of afspraken gemaakt?quote:Op maandag 25 april 2022 02:04 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Geen onderzeers, geen schepen boven 10.000 ton, samen niet meer dan 30.000 ton. 2 cruisers van 9600 ton en een destroyer van 8000 ton zou bvb mogen. In totaal mag er uit niet-Zwarte Zee landen niet meer dan 45.000 ton aanwezig zijn.
In de Russische plaats Brjansk is brand uitgebroken in een oliedepot. Dat melden Russische persbureaus. Details over de brand en mogelijke slachtoffers zijn niet bekendgemaakt. Op sociale media worden verschillende explosies gemeld bij een olieraffinaderij.quote:
Le Pen is een landverradende poetinhoer, net als bijv. Baudet en een groot deel van de SPD.quote:
Slava Ukraini !quote:Op maandag 25 april 2022 05:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
In de Russische plaats Brjansk is brand uitgebroken in een oliedepot. Dat melden Russische persbureaus. Details over de brand en mogelijke slachtoffers zijn niet bekendgemaakt. Op sociale media worden verschillende explosies gemeld bij een olieraffinaderij.
Brjansk ligt zo'n 160 kilometer ten noorden van de grens met Oekrane en zo'n 380 kilometer ten zuidwesten van Moskou.
erg mooi
edit: zojuist in de ochtend
[ twitter ]
edit 2: Das een beste rookpluim.![]()
[ twitter ]
Heeft het Azovbataljon weer toegeslagen?quote:Op maandag 25 april 2022 05:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
In de Russische plaats Brjansk is brand uitgebroken in een oliedepot. Dat melden Russische persbureaus. Details over de brand en mogelijke slachtoffers zijn niet bekendgemaakt. Op sociale media worden verschillende explosies gemeld bij een olieraffinaderij.
Brjansk ligt zo'n 160 kilometer ten noorden van de grens met Oekrane en zo'n 380 kilometer ten zuidwesten van Moskou.
erg mooi
[ twitter ]
[ twitter ]
Ben benieuwd wanneer dit filmpje is opgenomen, als het een recent filmpje en in Mariupol dan zal die snurkende soldaat wel zijn laatste slaap hebben gehad. Want ik kan mij niet voorstellen dat ze in Mariupol de mogelijkheid hebben om soldaten gevangen te nemen.quote:
Ik zet eerder in op Britse SAS luitjesquote:Op maandag 25 april 2022 07:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heeft het Azovbataljon weer toegeslagen?
Je zegt letterlijk in het stuk waar ik op reageer dat dit geen verhaal van good versus bad guy is. Is je geheugen een beetje stuk? Om je maar even te quoten:quote:Op zondag 24 april 2022 21:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Rusland niet de bad guy is. Wat betreft die andere dingen, geen enkele.
Maar dat snapt toch iedereen? Jouw emotie zit zo hoog dat het je helemaal verblind om een discussie te voeren. Ik zeg werkelijk waar nergens dat Rusland ok bezig is...
Oh ja emotie, zodra de argumenten op zijn gaat het over emotie, dan hoeft een inhoudelijke reactie verder niet meer. Nee lieve vriend, degene die verblind wordt door emotie ben je echt zelf. De emotie angst die jou verteld dat het beter is dat Oekrane zicht overgeeft. Dat noem jij natuurlijk niet zo, jij noemt dat "onderhandelingen", maar waarover dan te onderhandelen valt vertel je er niet bij. En dat is logisch, want met de russen valt niet te onderhandelen, althans niet in dit stadium.quote:Sommige van jullie zien de werkelijkheid als een good guy bad guy verhaal, en dat is veel te simplistisch.
De sfeer hier is prima, je wordt alleen tegengesproken soms. Daarom heet het ook een discussieforum. Dat jij daar blijkbaar niet zo goed mee kunt omgaan is wat anders.quote:Op zondag 24 april 2022 23:07 schreef Discombobulate het volgende:
Sfeertje hier hoor. Best wel een goed idee om internet niet meer anoniem te laten zijn. Mensen kunnen niet normaal met elkaar anoniem een discussie voeren.
Ik snap die uberlinksen nooit, die voelen zich altijd zo aangevallen door de andere zijde.quote:Op maandag 25 april 2022 06:38 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Le Pen is een landverradende poetinhoer, net als bijv. Baudet en een groot deel van de SPD.
Hahahaquote:Op maandag 25 april 2022 07:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap die uberlinksen nooit, die voelen zich altijd zo aangevallen door de andere zijde.
Le Pen zit alleen maar daar omdat Macron dat gat crert in de bevolking. De bevolking bepaalt wie er in de politiek doorstromen weet je nog. Nou is het beter dat Macron heeft gewonnen maar ik hoop dat die het ziet dat er veel kapot gaat onder zijn te linkse sturing.
Vooral werkenden zijn daar teveel de dupe van in Fr. (vinden ze).
Jij zou Le Pen stemmen?quote:
Of de CIA. Daar kun je ook altijd alles op opschuiven.quote:Op maandag 25 april 2022 07:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zet eerder in op Britse SAS luitjes
Al weer brand? Speciale pyromanische operatie of sabotage?quote:Op maandag 25 april 2022 05:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
erg mooi
[ twitter ]
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |