Ik heb het helemaal niet over nukes gehad.....quote:Op zondag 24 april 2022 23:02 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja gatver, je zult maar emoties gaan voelen in je veilige kamertje. Ieuw.
Maar wel iedere pagina in dit topic nuke dit nuke dat
Ik gun mensen als snoepmannetje weleens een dagje Marioepol, kijken hoeveel minuten het duurt voordat ze om hun moeder gaan roepen, maar gezien diens reactie heb ik zo'n vermoeden dat de relatie tussen candymannetje en zijn moeder niet al te best is.
En dan is het ook nog zo dat Poetin geen zin meer heeft in vredesbesprekingen, maar dat hij nu heel Oekraine wil veroveren omdat ze zijn oorlogsschip hebben laten afzinken. Wat een gedoequote:Op zondag 24 april 2022 23:40 schreef VacaLoca het volgende:
Gevoel bekruipt me dat het er slechter dan ooit voor staat voor Oekraïne maar dat het tegelijk ook op laagste punt staat qua publieke zorgen en media aandacht.
aw putin is zijn bootje kwijtquote:Op zondag 24 april 2022 23:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
En dan is het ook nog zo dat Poetin geen zin meer heeft in vredesbesprekingen, maar dat hij nu heel Oekraine wil veroveren omdat ze zijn oorlogsschip hebben laten afzinken. Wat een gedoe
Maar wel flink wat wapens krijgt van de VS. Het duurde even. Maar ze zijn op stoom.quote:Op zondag 24 april 2022 23:40 schreef VacaLoca het volgende:
Gevoel bekruipt me dat het er slechter dan ooit voor staat voor Oekraïne maar dat het tegelijk ook op laagste punt staat qua publieke zorgen en media aandacht.
En die wapens zouden natuurlijk niet geleverd worden als Westerse overheden (en de inlichtingendiensten die ze informeren) het idee hadden dat de situatie uitzichtloos was.quote:Op zondag 24 april 2022 23:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar wel flink wat wapens krijgt van de VS. Het duurde even. Maar ze zijn op stoom.
Liet je je pipi zien?quote:Op maandag 25 april 2022 00:08 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb vanavond een Russisch sprekende vrouw laten gillen in bed, nu heb ik er ook verstand van
Dat lijkt me ook meer dan logisch gezien de situatie. Had je van te voren ook wel kunnen weten als je kijkt naar wat men aan het doen is.quote:Op zondag 24 april 2022 23:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
En dan is het ook nog zo dat Poetin geen zin meer heeft in vredesbesprekingen, maar dat hij nu heel Oekraine wil veroveren omdat ze zijn oorlogsschip hebben laten afzinken. Wat een gedoe
Precies, de constante is dat je veel roept maar natuurlijk niets zegt, en wat je dan wel zegt, dat mag iedereen raden,quote:Op zondag 24 april 2022 21:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Rusland niet de bad guy is. Wat betreft die andere dingen, geen enkele.
Maar dat snapt toch iedereen? Jouw emotie zit zo hoog dat het je helemaal verblind om een discussie te voeren. Ik zeg werkelijk waar nergens dat Rusland oké bezig is...
Waarom zou dat relevant zijn?quote:Op zondag 24 april 2022 21:41 schreef traveler29 het volgende:
[..]
In Frankrijk stemt 45% voor een vrouw.
Ukrainian shelling? Heeft dat clubje in de fabriek zware wapens?quote:Op maandag 25 april 2022 00:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Dode Kadyrovite zit tot z'n nek begraven in het puin
[ twitter ]
Maakt niet uit van welke kant. Maar blijft zo naar om te zien.quote:Op maandag 25 april 2022 00:16 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Heeft het misschien te maken met wat voor onsmakelijk volk het is? Kadyrov is het ergste soort van dictator; genadeloos naar zijn volk maar een hielenlikker van zijn meester in het Kremlin.quote:Op maandag 25 april 2022 00:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Maakt niet uit van welke kant. Maar blijft zo naar om te zien.
Waarom in hemelsnaam..
Bestaat dus toch een video waar ze geen allahu akbar roepen.quote:Op maandag 25 april 2022 00:16 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Nope. Minimaal 2 aanvalsonderzeers, 1 fregat voor luchtverdediging, 2 destroyers voor lucht en subsverdediging, en 2 cruisers die als aanvalswapen ingezet kunnen worden. Als dat de Zwarte Zee invaart is Rusland haar maritieme overwicht kwijt daar.quote:Op maandag 25 april 2022 00:19 schreef capricia het volgende:
De USS Truman is in Trieste (Italiaanse haven) aan het bevoorraden.
En die vaart nooit alleen.
Ja en dat gaat dus niet gebeuren.quote:Op maandag 25 april 2022 01:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. Minimaal 2 aanvalsonderzeers, 1 fregat voor luchtverdediging, 2 destroyers voor lucht en subsverdediging, en 2 cruisers die als aanvalswapen ingezet kunnen worden. Als dat de Zwarte Zee invaart is Rusland haar maritieme overwicht kwijt daar.
Dat zou wel heel veel lef zijn.quote:Op maandag 25 april 2022 01:16 schreef Barbusse het volgende:
Als dat de Zwarte Zee invaart is Rusland haar maritieme overwicht kwijt daar.
Truman kan ook haar vliegtuigen tijdelijk op land stationeren in bijvoorbeeld Roemenie of Polen, 4 squadrons met F-18 Super Hornets en een squadron met EA-18 Growlers vziwquote:Op maandag 25 april 2022 01:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. Minimaal 2 aanvalsonderzeers, 1 fregat voor luchtverdediging, 2 destroyers voor lucht en subsverdediging, en 2 cruisers die als aanvalswapen ingezet kunnen worden. Als dat de Zwarte Zee invaart is Rusland haar maritieme overwicht kwijt daar.
Op het moment zie ik dat echt niet gebeuren nee. Maar als Rusland gaat escaleren met chemische wapens of kleine nukes kan daar verandering in komen. Frankrijk heeft ook de Charles de Gaulle vlakbij om dezelfde reden. De reikwijdte van deze twee carriers is groot.quote:Op maandag 25 april 2022 01:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en dat gaat dus niet gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |