Oh dat is die gast van RT. Echt belachelijk wel dat wij dat niet meer mogen zien.quote:
Ik zeg niet dat Rusland niet de bad guy is. Wat betreft die andere dingen, geen enkele.quote:Op zondag 24 april 2022 19:34 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Oh jee “nuance”.
Vertel in welk opzicht is Rusland hier niet de bad Guy?
Wat geeft Rusland het recht Oekraïne binnen te vallen?
Wat geeft Rusland het recht kinderen en bejaarden te vermoorden?
Wat geeft Rusland het recht delen van buurlanden te annexeren?
In Frankrijk stemt 45% voor een Putinvriendin.quote:Op zondag 24 april 2022 21:33 schreef hollandia02 het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)rliamentary_election
In Moldavië zijn de verkiezingen gelukkig nog ver weg, (op dit moment een pro-Europese coalitie) maar in de peilingen staan de russofielen momenteel helaas aan kop met meer dan 55 procent.
Bizar.
Frankrijk wordt niet bedreigt door Rusland, sterker nog de huidige en toekomstige president belt geregeld met Poetin tot voor kort.quote:Op zondag 24 april 2022 21:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In Frankrijk stemt 45% voor een Putinvriendin.
In Frankrijk stemt 45% voor een vrouw.quote:Op zondag 24 april 2022 21:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In Frankrijk stemt 45% voor een Putinvriendin.
Ik vind een verwrongen wereldvreemd juist vreemder als je er verder weg woont.quote:Op zondag 24 april 2022 21:39 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Frankrijk wordt niet bedreigt door Rusland, sterker nog de huidige en toekomstige president belt geregeld met Poetin tot voor kort.
Moldavie ligt naast Oekraïne en wordt wel bedreigt. En daar is de afgelopen tijd de populariteit voor de russofielen gestegen.
??quote:Op zondag 24 april 2022 21:41 schreef traveler29 het volgende:
[..]
In Frankrijk stemt 45% voor een vrouw.
Mensen in Frankrijk stemmen dan ook om wat er in Frankrijk gebeurt en niet wat er in het buitenland gebeurt,quote:Op zondag 24 april 2022 21:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind een verwrongen wereldvreemd juist vreemder als je er verder weg woont.
De interventie in Irak is voor mij geen reden om ergens wel of niet op te stemmen.quote:Op zondag 24 april 2022 21:43 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Mensen in Frankrijk stemmen dan ook om wat er in Frankrijk gebeurt en niet wat er in het buitenland gebeurt,
Of stem jij geen CDA meer sinds de interventie in Irak?
Dus stemmen mensen de meeste mensen niet op Le Pen of Macron wegens de oorlog.quote:Op zondag 24 april 2022 21:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De interventie in Irak is voor mij geen reden om ergens wel of niet op te stemmen.
Meer dan een maand oud (11 maart), dus verouderd.quote:Op zondag 24 april 2022 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat vinden jullie van deze opinie? https://www.trouw.nl/opin(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Elke dag zeggen ze dat ze 400+ doelen hebben vernietigdquote:Op zondag 24 april 2022 21:53 schreef AchJa het volgende:
'423 Oekraïense doelwitten vernietigd'
Afgelopen nacht zijn er 423 Oekraïense doelwitten vernietigd door de Russen, meldt een woordvoerder van het Russische ministerie van Defensie.
Er zijn volgens hem zeker 26 commandoposten en een aantal opslagplekken voor militair materieel zijn geraakt. Ook werden 25 locaties met artillerie van de Oekraïners verwoest.
Rusland zegt verder dat een Russisch dorp in de regio Belgorod, vlak over de grens met Oekraïne, is beschoten. Het gaat om een artilleriegranaat die neerkwam op een akker "en niet op een begraafplaats zoals sommige massamedia zeiden", zegt een lokale functionaris tegen TASS. Volgens hem zijn er geen slachtoffers gevallen.
NOS Liveblog
Je bent al twee maanden aan het roepen dat Oekraïne zich over moet geven omdat je met knikkende knietjes vreest voor een atoombomquote:Op zondag 24 april 2022 21:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Rusland niet de bad guy is. Wat betreft die andere dingen, geen enkele.
Maar dat snapt toch iedereen? Jouw emotie zit zo hoog dat het je helemaal verblind om een discussie te voeren. Ik zeg werkelijk waar nergens dat Rusland oké bezig is...
Goebbels geef je ook geen podium om de concentratiekampen te rechtvaardigen.quote:Op zondag 24 april 2022 21:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Oh dat is die gast van RT. Echt belachelijk wel dat wij dat niet meer mogen zien.
De boodschap is dat je ineens alle sancties moet inzetten en niet in een staffel en dan nog kiezen wat per EU land het beste uitkomt.quote:Op zondag 24 april 2022 21:51 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Meer dan een maand oud (11 maart), dus verouderd.
Ja, maar dat is andere emotie, dat mag welquote:Op zondag 24 april 2022 22:08 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Je bent al twee maanden aan het roepen dat Oekraïne zich over moet geven omdat je met knikkende knietjes vreest voor een atoombomover emotie gesproken.
Cognitieve dissonantie dit dat.quote:Op zondag 24 april 2022 22:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar dat is andere emotie, dat mag wel
Net als Moldavie.quote:Op zondag 24 april 2022 21:47 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dus stemmen mensen de meeste mensen niet op Le Pen of Macron wegens de oorlog.
Niet echt. Wat eigenlijk niet echt verrassend is bij een artikel dat een ruscist interessant vindt.quote:Op zondag 24 april 2022 21:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Weet ik. Maar is het daar interessant genoeg voor?
Ja gatver, je zult maar emoties gaan voelen in je veilige kamertje. Ieuw.quote:Op zondag 24 april 2022 16:43 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer, van die foto's om ons extra emotioneel en betrokken te maken.
Net zoals dat dode jongetje op dat Turkse strand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |