Je kan maar beter voorbereid zijnquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:15 schreef H_T het volgende:
[..]
* H_T probeert in allerijl nog wat tompoezen te regelen
Ben je morgen jarig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ben je morgen jarig?
JA!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ben je morgen jarig?
Dat je dat nog moet vragen! Ik zit al een paar dagen in spanning. Nog maar 3 uurtjes!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Si señor!quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het morgen de echte verjaardag van @:Meke?
Ik heb het wel eens gezien. Heel eerlijk?quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:18 schreef Meridiaan het volgende:
Ik zit de serie Girls te kijken. Wat een onuitstaanbare meiden zitten daar in zeg![]()
En ik blijf kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat het inmiddels wel wijds bekend was in de SC dat ik niet drink.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gezien. Heel eerlijk?Het egocentrisme is natuurlijk ook de insteek van de serie, maar het doet dus wat met meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah dan weten we dat het probleem bij Verka lag.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het inmiddels wel wijds bekend was in de SC dat ik niet drink.
T-shirt waardig warm, al moet je natuurlijk wel in de rij buiten staan enzo eerst.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:34 schreef NailQueen het volgende:
Even een praktische vraag; hoe warm kan het worden in een zaal zoals Afas Live? Ik vraag dit voor mijn kledingkast.
Wollige warmtequote:Op dinsdag 5 april 2022 22:34 schreef NailQueen het volgende:
Even een praktische vraag; hoe warm kan het worden in een zaal zoals Afas Live? Ik vraag dit voor mijn kledingkast.
Het is zeker niet te vergelijken met een Paradiso bijvoorbeeld qua warmte. Ik vind een t-shirt te koud.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben nog nooit in Paradiso geweestquote:Op dinsdag 5 april 2022 22:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is zeker niet te vergelijken met een Paradiso bijvoorbeeld qua warmte. Ik vind een t-shirt te koud.
quote:De post die je wilt quoten is 1125 dagen oud. Wil je deze echt quoten?
Toch leuk dat soort posts, met de kennis van nuquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:19 schreef Fred_B het volgende:
Wel jammer dat NL niet de stap kan zetten naar een inzending die mee kan doen voor de winst.
Je kan wel weer zien dat er whatsoever altijd geklaagd zal worden over het Nederlandse ESF-nummer door het forumquote:Op dinsdag 5 april 2022 23:01 schreef Guanabana het volgende:
Zat even het topic terug te lezen waarin Arcade bekend werd.
[..]
[..]
Toch leuk dat soort posts, met de kennis van nu
quote:Op woensdag 6 april 2022 07:45 schreef Cee het volgende:
Even gecheckt of @:Meke nog een verjaardag deelt met een interessant bekend persoon en het blijkt Paul Rudd te zijn en daarmee wint ze het meteen van iedereen.
Wat balen zeg, beterschapquote:Op woensdag 6 april 2022 08:31 schreef MMF93 het volgende:
Tussen alle felicitaties voor @:Mekedoor:
Iemand nog op zoek naar goedkope Eurovision in Concert tickets? Ik heb ze al 2,5 jaar en lig precies deze week gevloerd door corona op de bank. Heb er 3 in de aanbieding.
Zij ook.quote:Op woensdag 6 april 2022 09:11 schreef Yesse het volgende:
Wij hebben een mierenplaag![]()
Ze hebben hun weg via een kier in de voordeur weten te vinden naar het mandje met ons zoete broodbeleg (daar ben ik fan van
).. Dus nu vanmorgen al 40 mieren opgezogen met de stofzuiger en het mandje zelf schoongemaakt. Vanmiddag op zoek naar de mierenkorrels voor tussen de voordeur.
Wat vervelend MMF93!quote:Op woensdag 6 april 2022 08:31 schreef MMF93 het volgende:
Tussen alle felicitaties voor @:Mekedoor:
Iemand nog op zoek naar goedkope Eurovision in Concert tickets? Ik heb ze al 2,5 jaar en lig precies deze week gevloerd door corona op de bank. Heb er 3 in de aanbieding.
Dankjequote:Op woensdag 6 april 2022 09:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat vervelend MMF93!Had je graag weer eens gezien, hopelijk ben je snel weer beter. Beterschap!
Nou he. 2 jaar corona kunnen ontlopen en het had niet ff 1 weekje kunnen wachten nog...quote:
Oh dan zal ik Julia Stiles het slechte nieuws maar vertellen dat ze niet waardig isquote:Op woensdag 6 april 2022 07:45 schreef Cee het volgende:
Even gecheckt of @:Meke nog een verjaardag deelt met een interessant bekend persoon en het blijkt Paul Rudd te zijn en daarmee wint ze het meteen van iedereen.
quote:"Dit is het enige wat telt, lieverd, dat iemand meer in je ziet dan je wist dat er te zien was."
Ik las hem ook net en volgens mij heb ik tegen jou wel mooiere dingen gezegd dus ik ben het er niet mee eens.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:26 schreef Em31 het volgende:
Nou jongens, de mooiste liefdeszin van Nederland
[..]
Ik wist dat jij weer met iets vervelends ging reagerenquote:Op woensdag 6 april 2022 10:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las hem ook net en volgens mij heb ik tegen jou wel mooiere dingen gezegd dus ik ben het er niet mee eens.
Hoezo is dít nou weer vervelend, hartstikke lief juistquote:Op woensdag 6 april 2022 10:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik wist dat jij weer met iets vervelends ging reageren
wat ben je toch een vermoeiende jongen.
Nou dat dacht ik ook, moest dat laatste stukje even twee keer lezen.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo is dít nou weer vervelend, hartstikke lief juist![]()
Maar wat vind je eigenlijk van de zin? Ik vind de betekenis wel mooi maar hij loopt niet zo lekker.
Ik ook ja, het gaf even Koningslied-vibesquote:Op woensdag 6 april 2022 10:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik ook, moest dat laatste stukje even twee keer lezen.
Mooi, poëtisch. Ik heb al jaren geen verbinding met het werksysteemquote:Op woensdag 6 april 2022 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen verbinding meer met het werksysteem.
Mooi de tijd om te appen met een zeker iemandquote:Op woensdag 6 april 2022 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen verbinding meer met het werksysteem.
Hij reageert op je berichtje wanneer hij tijd heeft, AgnesGruquote:Op woensdag 6 april 2022 10:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Mooi de tijd om te appen met een zeker iemand
quote:Op woensdag 6 april 2022 10:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Mooi de tijd om te appen met een zeker iemand
quote:Op woensdag 6 april 2022 10:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij reageert op je berichtje wanneer hij tijd heeft, AgnesGru
Ja, daar dacht ik ook aan.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:49 schreef Dave het volgende:
Gefeliciteerd @:Meke !
Ik neem aan dat de TT als rijm bedoeld is, en dat ik je naam al die tijd al verkeerd "uitspreek".
Keke to beke.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook aan.
Of de naam van cake...
Jaquote:
Hoe spreek je het uit dan?quote:Op woensdag 6 april 2022 10:49 schreef Dave het volgende:
Ik neem aan dat de TT als rijm bedoeld is, en dat ik je naam al die tijd al verkeerd "uitspreek".
Jaquote:Op woensdag 6 april 2022 11:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal ik anders een bericht sturen of moet het echt van Luctor komen?
De film Save the Last Dance was heeeeel lang een favoriete film van mij. Heb m nu al jaren niet meer gezien, misschien weer eens opzettenquote:Op woensdag 6 april 2022 10:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dan zal ik Julia Stiles het slechte nieuws maar vertellen dat ze niet waardig is
Volgende keer eerst appen dus, en pas daarna hier postenquote:Op woensdag 6 april 2022 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het werkt alweer, dus helaas geen tijd meer op iemand een whatsapp-berichtje te sturen.
quote:Op woensdag 6 april 2022 11:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgende keer eerst appen dus, en pas daarna hier posten
Of... het is een list!quote:Op woensdag 6 april 2022 10:49 schreef Dave het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |