Die staat al een tijdje in de OP poppiequote:
Ach dat was calm after the storm ook en meerdere ballads die ESF wonnenquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:18 schreef VeX- het volgende:
Wat een langzaam janknummer. Zit de hele tijd te wachten tot ie eindelijk begint, is ie opeens voorbij. 5.5/10
We gaan er weer af hoor, maak je maar geen illusies.
staat op de FPquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kan ik hem ergens terugkijken/horen?
Nee maar ik hoef het toch niet verplicht te lezen? Ik ga het negeren vandaar fuck emquote:
Ik wachtte inderdaad ook op hèt moment. Maar die kwam maar niet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:18 schreef VeX- het volgende:
Wat een langzaam janknummer. Zit de hele tijd te wachten tot ie eindelijk begint, is ie opeens voorbij. 5.5/10
ho ho. Kritiek is verboden in ESF.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:19 schreef RipCity het volgende:
Jezus wat matig (voor een Esf). Hier gaat niemand voor juichen. Veels te ingewikkeld. Z’n Engels bijna niet te verstaan. Lelijke pukkel in zijn nek in de clip. Boodschap komt totaal niet over in die 3 minuten bij de leek. Alleen bij vakjury gaat dit scoren in bepaalde landen. Totaal geen hoogtepunt in het nummer of er moet een 20 koppig koor mee.
Als zelfs jij positief bent komt het goed! En het kwam al goed dus nu komt het dubbel goed!quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
Het valt me alleszins mee. En dat komt vooral dankzij de uitstekende productie van de plaat. Petje af voor de producenten.
Het is echt enorm afwachten hoe dit live wordt neergezet en hoe de staging eruit ziet. Dat gaat bepalen hoe ver dit nummer komt. Het kan een heel eind komen.
Beste Nederlandse inzending sinds Anouk.
Vond ik juist meevallen. Ik heb ook altijd een beetje moeite met 'kabbelnummers', maar dit nummer heeft juist wel een sterke hook vond ik.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:20 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Ik wachtte inderdaad ook op hèt moment. Maar die kwam maar niet.
Jij bent positief!quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
Het valt me alleszins mee. En dat komt vooral dankzij de uitstekende productie van de plaat. Petje af voor de producenten.
Het is echt enorm afwachten hoe dit live wordt neergezet en hoe de staging eruit ziet. Dat gaat bepalen hoe ver dit nummer komt. Het kan een heel eind komen.
Beste Nederlandse inzending sinds Anouk.
T lijkt er best wel op maar maakt toch een totaal andere indruk op deze manierquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:19 schreef Guanabana het volgende:
Maar voor de mensen die 'm al hadden gehoord: in hoeverre lijkt het nog op die demo/liveversie?
Kap eens joh.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:20 schreef superniger het volgende:
[..]
ho ho. Kritiek is verboden in ESF.
Daar denk ik dus ook. Een sterk nummer dat een mooie aankleding op het podium verdient.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:20 schreef Keyos het volgende:
Dit gaat echt vallen en staan met de staging en de kwaliteit van de live zang. Als je de staging van je leven maakt kan dit volgens mij niets anders dan heel hoog eindigen.
Absoluut, dat is ook de reden dat het vast wel goed gaat scoren.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vond ik juist meevallen. Ik heb ook altijd een beetje moeite met 'kabbelnummers', maar dit nummer heeft juist wel een sterke hook vond ik.
Thanksquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
staat op de FP
En hiermee gaan we het ESF 2019 winnen!!
De demo/live was met piano en een stuk langzamer. Deze versie is stukken eterquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:19 schreef Guanabana het volgende:
Maar voor de mensen die 'm al hadden gehoord: in hoeverre lijkt het nog op die demo/liveversie?
Neequote:Op donderdag 7 maart 2019 19:20 schreef GlennQuagmire het volgende:
Wow niet eens een lading schijtlollige filmpjes van andere landen
Het klinkt goed in de ether inderdaad.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De demo/live was met piano en een stuk langzamer. Deze versie is stukken eter
Dit ja! Ik ben blij!quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:22 schreef Niels93 het volgende:
Ik heb het bloedheet. Maar ik ben zo trots.
Zal morgen vast komen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:20 schreef GlennQuagmire het volgende:
Wow niet eens een lading schijtlollige filmpjes van andere landen
Beterquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het klinkt goed in de ether inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |