Hij is de foetus die we later de schuld kunnen geven als het mis gaatquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:11 schreef Greys het volgende:
Iedereen heeft het nr al gehoord en ik kijk nog naar DWDD en zie nog niks
Idemquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:11 schreef Greys het volgende:
Ja ik doe kennelijk ook iets fout. Figures :’)quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:11 schreef Greys het volgende:
Doel je op je posts? Akkoord.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:12 schreef superniger het volgende:
Generieke meuk. Is al 1000 keer eerder gedaan.
Idd!quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dat begin erg mooi met die stemmen zo.
Denk dat dit zeker in combinatie met heel sfeervolle staging zeker wel iets kan worden!
echt ja, inclusief geweldige staging kan dit echt geweldig wordenquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:14 schreef Greys het volgende:
Met een mysterieuze staging wordt dit awesomer dan awesome.
Zo'n moderne feel!
Wonderschoon.
Waarom?quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:14 schreef FruitofUtopia het volgende:
Kan die superniger ff geblockt wordensneuneus.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:14 schreef DevK het volgende:
'The fuck was that?! Powerful, emotional, and captivating. Is this Sam Smith and James Bay combined??? This is now my new favorite, and I don't mind seeing tulips in Eurovision 2020.'
Comment op Reddit! <3
Dit. Maar met deze clip op de achtergrond of dergelijke visuals op het podium zal het vast meer publiekstemmen trekken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:14 schreef Fascination het volgende:
Klinkt wel modern maar ben er niet kapot van.
Dat is toch ook goed? Als dat in Europa goed te horen is (zoals Euphoria) dan scoort het ook flink.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit is toch gewoon een standaard liedje wat je de hele dag op de radio hoort?
Jaaaaaaquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:14 schreef DevK het volgende:
'The fuck was that?! Powerful, emotional, and captivating. Is this Sam Smith and James Bay combined??? This is now my new favorite, and I don't mind seeing tulips in Eurovision 2020.'
Comment op Reddit! <3
a-side johquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik vind het beetje op een Coldplay b-side lijken. Klinkt best prima.
We moeten zo weer even een reactie topictwitter:escmacrae twitterde op donderdag 07-03-2019 om 19:15:08To the NetherlandsTo Duncan LaurenceThis song is sensational and has somehow made me emotional, stunning, absolutely stunning 👏🏼❤️🇳🇱 reageer retweet
Apple Music was eerstquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:15 schreef Peter het volgende:
En Matthijs had door zo lang te lullen dus niet meer de première.. die was op youtube.
twitter:KatrienVon twitterde op donderdag 07-03-2019 om 19:17:19Lieve Duncan Niet op Twitter kijken reageer retweet
Ja! Ja!quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:17 schreef Aoibhin het volgende:
IK VIND DIT MOOI!![]()
![]()
Kan live ook mooi worden met goede staging. Dit is toch 100x beter dan alles wat nu al bekend is?
Dat is ook t eerste wat ik dacht. Geen idee hoe hij presteert onder druk. Maar ik moet zeggen dat t nummers toch wel interessant klinkt nu, in tegenstelling tot de demo. Nummer op zich is geen winnaar, maar met een goede staging kan ie dat wel worden.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:15 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Best ok, nu hopen sat hij live niet vals zingt
Nederlanders zeker?quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:17 schreef Momo... het volgende:
twitter:KatrienVon twitterde op donderdag 07-03-2019 om 19:17:19Lieve Duncan Niet op Twitter kijken reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |