Ik ook ja, het gaf even Koningslied-vibesquote:Op woensdag 6 april 2022 10:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik ook, moest dat laatste stukje even twee keer lezen.
Mooi, poëtisch. Ik heb al jaren geen verbinding met het werksysteemquote:Op woensdag 6 april 2022 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen verbinding meer met het werksysteem.
Mooi de tijd om te appen met een zeker iemandquote:Op woensdag 6 april 2022 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen verbinding meer met het werksysteem.
Hij reageert op je berichtje wanneer hij tijd heeft, AgnesGruquote:Op woensdag 6 april 2022 10:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Mooi de tijd om te appen met een zeker iemand
quote:Op woensdag 6 april 2022 10:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Mooi de tijd om te appen met een zeker iemand
quote:Op woensdag 6 april 2022 10:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij reageert op je berichtje wanneer hij tijd heeft, AgnesGru
Ja, daar dacht ik ook aan.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:49 schreef Dave het volgende:
Gefeliciteerd @:Meke !
Ik neem aan dat de TT als rijm bedoeld is, en dat ik je naam al die tijd al verkeerd "uitspreek".
Keke to beke.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook aan.
Of de naam van cake...
Jaquote:
Hoe spreek je het uit dan?quote:Op woensdag 6 april 2022 10:49 schreef Dave het volgende:
Ik neem aan dat de TT als rijm bedoeld is, en dat ik je naam al die tijd al verkeerd "uitspreek".
Jaquote:Op woensdag 6 april 2022 11:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal ik anders een bericht sturen of moet het echt van Luctor komen?
De film Save the Last Dance was heeeeel lang een favoriete film van mij. Heb m nu al jaren niet meer gezien, misschien weer eens opzettenquote:Op woensdag 6 april 2022 10:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dan zal ik Julia Stiles het slechte nieuws maar vertellen dat ze niet waardig is
Volgende keer eerst appen dus, en pas daarna hier postenquote:Op woensdag 6 april 2022 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het werkt alweer, dus helaas geen tijd meer op iemand een whatsapp-berichtje te sturen.
quote:Op woensdag 6 april 2022 11:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgende keer eerst appen dus, en pas daarna hier posten
Of... het is een list!quote:Op woensdag 6 april 2022 10:49 schreef Dave het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |