ja ik vind corners ook wel wat anders dan open spelquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uit een corner zie je dat ook altijd, al begrijp ik dan wel het gevaar van aannemen en een eventueel counter.
dat is volgens mij de enige reden die hij had om het nu wel te doenquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Cyril die bal zondag nu gegeven had.
Ik denk dat hij het zondag ook gewoon niet heeft gezien, Toornstra zat ook nog wel redelijk in zijn rug en hij kwam net uit de actie. Ik vond dat gezeik niet echt terecht.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is volgens mij de enige reden die hij had om het nu wel te doen
Nee dat gezeik was ook niet terecht, maar het was wel beter geweest als ie het wel had gezienquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het zondag ook gewoon niet heeft gezien, Toornstra zat ook nog wel redelijk in zijn rug en hij kwam net uit de actie. Ik vond dat gezeik niet echt terecht.
Goeie editquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee dat gezeik was ook niet terecht, maar het was wel beter geweest als ie het wel had gezien
(Joh)
Hij keek ook steeds naar de bal en moest verdedigers afhouden. Sowieso ook wel een opportunistisch type die uit alle standen schiet en zo ook veel goals maakt, maar overzicht ontbreekt nogal in mijn ogen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het zondag ook gewoon niet heeft gezien, Toornstra zat ook nog wel redelijk in zijn rug en hij kwam net uit de actie. Ik vond dat gezeik niet echt terecht.
Eens.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja eens hoor, hij heeft ook heel vaak oogkleppen als hij wel de tijd heeft om even om zich heen te kijken maar dat vond ik hier toch iets minder het gevalquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij keek ook steeds naar de bal en moest verdedigers afhouden. Sowieso ook wel een opportunistisch type die uit alle standen schiet en zo ook veel goals maakt, maar overzicht ontbreekt nogal in mijn ogen.
Ja, dat is ook precies wat er bij hem ontbreekt.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij keek ook steeds naar de bal en moest verdedigers afhouden. Sowieso ook wel een opportunistisch type die uit alle standen schiet en zo ook veel goals maakt, maar overzicht ontbreekt nogal in mijn ogen.
Hopelijk staat hij ook een keer elke keer vooraan tijdens een kampioensfeestje terwijl zijn inbreng 0 wasquote:
Een beetje respect voor zijn 6 assists!quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk staat hij ook een keer elke keer vooraan tijdens een kampioensfeestje terwijl zijn inbreng 0 was
ook een keer elke keerquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk staat hij ook een keer elke keer vooraan tijdens een kampioensfeestje terwijl zijn inbreng 0 was
Excuus, 8-1quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:41 schreef fetX het volgende:
Als we net zo efficient waren als onze tegenstanders stond het nu 6-1
ik heb wel eens leukere dingen gezienquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:49 schreef Haringkop het volgende:
Ohja er wordt gevoetbald vanavond. Zitten we nog te genieten?
aan wat doneer je dan?quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:39 schreef Scrummie het volgende:
Voor elke goal SMS ik 'Feyenoord' naar 4004.
En dan krijg je een link naar een tikkie. Gvd. Waardeloos.
ja dat snap ik, maar heb niet meegekregen naar welke organisatiequote:Op woensdag 23 maart 2022 18:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze pot is voor Oekrane geloof ik. (zie TT)
Feyenoord en RKC Waalwijk spelen volgende week woensdag een onderlinge oefenwedstrijd die in het teken staat van de oorlogssituatie in Oekrane. De opbrengst is bestemd voor hulp aan vluchtelingen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar heb niet meegekregen naar welke organisatie
Zie post van maximusquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar heb niet meegekregen naar welke organisatie
dankuquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord en RKC Waalwijk spelen volgende week woensdag een onderlinge oefenwedstrijd die in het teken staat van de oorlogssituatie in Oekrane. De opbrengst is bestemd voor hulp aan vluchtelingen.
Feyenoord roept supporters op massaal naar de wedstrijd te komen. Voorafgaand aan het duel speelt Feyenoord Vrouwen een demonstratieduel met Saestum, wat voor de vrouwenploeg van de Rotterdammers de eerste wedstrijd in De Kuip ooit is.
Oekraense vluchtelingen worden onder meer ondergebracht in parken van EuroParcs, de hoofdsponsor van Feyenoord. Het bedrijf en Feyenoord willen met de opbrengst rond het oefenduel helpen te voorzien in eerste levensbehoeften.'
Daarbij wordt voornamelijk naar vervoer, kleding, eten en drinken, sport- en lesmaterialen, inzet van coaches, docenten en overige begeleiding voor kinderen gekeken.
Lengte: 1,93 mquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:03 schreef Caland het volgende:
Oh god, Jurgen Strand Larsen
Dat kon niet uitblijven
neequote:Op woensdag 23 maart 2022 19:05 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Stond Ofir eerste helft op doel?
Vorig jaar nog voor zijn komst gepleitquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:03 schreef Caland het volgende:
Dat kon niet uitblijven
Bron?quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:03 schreef Caland het volgende:
Dat kon niet uitblijven
@fetX vindt dit niet leuk.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:03 schreef Caland het volgende:
Dat kon niet uitblijven
Hans Kraay Junior met als argument als je er bij Groningen 14 maakt maak je er bij Feyenoord wel 18quote:
Helaas niet. Had ik in mijn leven heel wat meer vrouwen gescoord.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Hans Kraay Junior met als argument als je er bij Groningen 14 maakt maak je er bij Feyenoord wel 18
Is dat toevallig familie van je?
het was juist die verslaggever toch?quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Hans Kraay Junior met als argument als je er bij Groningen 14 maakt maak je er bij Feyenoord wel 18
Is dat toevallig familie van je?
quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:12 schreef hhh38 het volgende:
Die Bassett bevalt mij wel. Minder ruzie met de bal dan Til en verstopt zich niet
quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:19 schreef aTypisch het volgende:
die besset bevalt mij wel op het eerste gezicht
Verzin een eigen mening.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:21 schreef Caland het volgende:
Die Amerikaan bevalt mij wel
Aardig snel ook nog
Lennard Hartjes en Mimeirhel Benita (Oranje O19)quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:22 schreef Caland het volgende:
Raar dat nu die Benita dan weer geen minuten maakt
Caland is duidelijk een kennerquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lennard Hartjes en Mimeirhel Benita (Oranje O19)
De twee spelers van Feyenoord Onder 21 voegen zich bij hun nationale elftal, maar blijven in eigen land. Hier zullen zij een 4-daagse trainingsstage afwerken.
Wellicht?
Ohquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lennard Hartjes en Mimeirhel Benita (Oranje O19)
De twee spelers van Feyenoord Onder 21 voegen zich bij hun nationale elftal, maar blijven in eigen land. Hier zullen zij een 4-daagse trainingsstage afwerken.
Wellicht?
Wat hebben die statistieken nou met goed voetbal te maken? Onder Gio vond ik het niet echt spectaculair. Gewoon constant en verdedigend sterk.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:49 schreef PietjePuk2000 het volgende: [..] Maar was het voetbal toen heel erg goed of schoot Guidetti gewoon elke bal er in? 2011-2012 was voor Feyenoord-begrippen een aardig seizoen maar 70 punten en 70 goaltjes is toch niet heel erg spectaculair. Dan vind ik het voetbal nu aanzienlijk beter, ook al is er dit seizoen dan slechter gepresteerd tegen Ajax. Als je echt naar de seizoenen kijkt dan heeft Feyenoord sinds 2000 maar 2 seizoenen echt heel erg goed gepresteerd: 2002-2003 en 2016-2017. [ afbeelding ] 2016-2017 was natuurlijk ook nog steeds een geweldig seizoen met 86 goals voor. Maar het team van 2002-2003 had meer kwaliteit en spreekt wat betreft spelers toch wat meer tot de verbeelding. Mooie shirts ook. [ afbeelding ] 2001-2002 blijft nog steeds een enorme fluke natuurlijk.
Nou, hopelijk gaat dat niet echt gebeuren, verschrikkelijk mannetje.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:03 schreef Caland het volgende:
Dat kon niet uitblijven
Volgens mij heb ik iets gemist. Do tell.quote:
Senesi ging op de foto met een stuk of 15 damesquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets gemist. Do tell.
Ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Senesi ging op de foto met een stuk of 15 dames
Van minderjarige leeftijd
En precies daarom mag jij over een half uurtje niet meer internetten, klaas.quote:
Het lig natuurlijk wel een beetje aan de foto.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
En precies daarom mag jij over een half uurtje niet meer internetten, klaas.
Kunnen ze hem nou ook inschrijven door die extra window van UEFA? Heb je meer aan dan Sandlerquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bij die Bassett vraag ik mij wel een beetje af waarom hij zo erg ‘voor de toekomst’ gehaald werd en er nog niet klaar voor zou zijn. Werd in de MLS al gezien als een goede speler, heeft al gedebuteerd in het nationale elftal en bij Feyenoord bevalt het mij enorm wat ik van hem zie tot dusver. Snap dat het nog geen basisspeler is maar zie hem graag meer kansen krijgen. Zit op termijn echt wel wat in.
Voetballend doet hij niet onder voor Guus maar kan hij ook 20 goals maken?quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bij die Bassett vraag ik mij wel een beetje af waarom hij zo erg ‘voor de toekomst’ gehaald werd en er nog niet klaar voor zou zijn. Werd in de MLS al gezien als een goede speler, heeft al gedebuteerd in het nationale elftal en bij Feyenoord bevalt het mij enorm wat ik van hem zie tot dusver. Snap dat het nog geen basisspeler is maar zie hem graag meer kansen krijgen. Zit op termijn echt wel wat in.
In de resterende 10 wedstrijden? Dat lijkt me sterkquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Voetballend doet hij niet onder voor Guus maar kan hij ook 20 goals maken?
Naja die 3-0 en 4-0 tegen ploegen als PEC mag iemand anders er ook wel in schieten. Ik ben vooral enorm fan van hoe hij druk zet. Als ie een bal voorin kan vasthouden/kaatsen en conditioneel ook in orde is heb je dan wel echt wat, zeker voor Slotball.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tikkeltje flauw wel, Guus scoorde zondag nog bij Ajax uit. Verreweg de moeilijkste wedstrijd van het jaar. Verder ook genoeg belangrijke goals gemaakt lijkt me.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja die 3-0 en 4-0 tegen ploegen als PEC mag iemand anders er ook wel in schieten. Ik ben vooral enorm fan van hoe hij druk zet. Als ie een bal voorin kan vasthouden/kaatsen en conditioneel ook in orde is heb je dan wel echt wat, zeker voor Slotball.
Hoe weet je dit nouquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
denk dat je als man van de statistieken wel wat langer nodig hebt dan n oefenwedstrijdjequote:Op woensdag 23 maart 2022 20:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Op basis van wat ik tot nu toe heb gezien.
Dessers liep idd gwn tegen Martinez op. Had gewoon geel moeten hebben voor een schwalbe.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Net bij ESPN nog een terugblik van Danny Makkelie op Ajax-Feyenoord. Daar lieten ze ook op normale snelheid die overtreding van Martinez zien en leek er echt niets aan de hand. Grappig hoe zo'n herhaling dan ook echt een vertekend beeld kan geven.
De herhaling geeft juist het echte beeld, wat je niet mee krijgt op normale snelheid. Daar heb je dus een VAR voor.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Net bij ESPN nog een terugblik van Danny Makkelie op Ajax-Feyenoord. Daar lieten ze ook op normale snelheid die overtreding van Martinez zien en leek er echt niets aan de hand. Grappig hoe zo'n herhaling dan ook echt een vertekend beeld kan geven.
Eens, een vertraging van beeld maakt het nog wel eens wat dramatischer allemaal.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ja, met het beeld van achter begrijp je wel dat Makkelie er zelf niet voor fluit. Maar de VAR had dit vanuit andere hoeken moeten bekijken en moeten concluderen dat het wel degelijk een overtreding was.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
De herhaling geeft juist het echte beeld, wat je niet mee krijgt op normale snelheid. Daar heb je dus een VAR voor.
Het was eigenlijk gewoon een knuffel.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, een vertraging van beeld maakt het nog wel eens wat dramatischer allemaal.
Toch vond ik hier het verschil tussen ware snelheid en de herhaling wel opvallend groot. Maar hoe dat dan komt kan ik ook niet helemaal verklaren.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, met het beeld van achter begrijp je wel dat Makkelie er zelf niet voor fluit. Maar de VAR had dit vanuit andere hoeken moeten bekijken en moeten concluderen dat het wel degelijk een overtreding was.
In de herhaling zie je de impact van die actie beter. Het is geen schouderduw maar een elleboog in de ribben van Dessers met z'n hele lichaamsgewichtquote:Op donderdag 24 maart 2022 11:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Toch vond ik hier het verschil tussen ware snelheid en de herhaling wel opvallend groot. Maar hoe dat dan komt kan ik ook niet helemaal verklaren.
Ajax haalde wel voordeel uit de overtreding, aangezien Dessers niet meer door kon gaan met druk zetten. Maar het is inderdaad niet meer relevant.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik snap dat je bij het beeld wat de VAR zag laat doorspelen (zoals ik eigenlijk ook al vermoedde) maar in de herhaling zie je dat het blok duidelijk op onreglementaire wijze gebeurt.
Verder ben ik de discussie inmiddels wel zat, ik begrijp de op dat moment gemaakte beslissing, Ajax haalde geen voordeel uit de overtreding en uiteindelijk hebben we verloren. Doorgaan.
Precies, alles draait nu om plaatsing voor de Europa League.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:26 schreef Scrummie het volgende:
Laten we geen PSV zijn die na 3 weken en een wiskunde leraar nog steeds over die bal over de lijn zat te zeiken zijn.
Ik haat interlands.
Jahanbakhsh is CORRED
Pas over 2 weken weer Conference League. Dat is dan toch nog weer langer dan je denkt. Heb er een heel goed gevoel over. Zou wat zijn als deze naar Rotterdam komt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, alles draait nu om plaatsing voor de Europa League.
Nou nou, het is toch best een actueel onderwerp als ESPN/KNVB gisteren de beelden vrijgeeft van Makkalie en de VAR. En met het interland weekend voor de deur is er verder toch niet veel om over te praten.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Al zie je nu op een VAR dat Ajax 87 rode kaarten had moeten krijgen die wedstrijd, lekker interessant. Gebeurd is gebeurd, focus op de volgende wedstrijd nu, het is 11 tegen 11 enzo.
Dat betekent niet dat je het hoeft te doenquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:28 schreef Haringkop het volgende: En met het interland weekend voor de deur is er verder toch niet veel om over te praten.
Het is gewoon doodzonde maar we kunnen maar beter accepteren dat het nog tot 2050 duurt voor er weer een keer in Amsterdam gewonnen wordt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nou nou, het is toch best een actueel onderwerp als ESPN/KNVB gisteren de beelden vrijgeeft van Makkalie en de VAR. En met het interland weekend voor de deur is er verder toch niet veel om over te praten.
Breinburg ken ik niet. Die andere drie, daar zit hopelijk echt wat bij voor de toekomstquote:Op donderdag 24 maart 2022 15:26 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Onze O17 lichting staat er goed op nationaal
Opzich hoeven we niks te bespreken hier dat is wel waar.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je het hoeft te doen
Het is gewoon een beetje ‘mimimi’, ja het is jammer maar uiteindelijk verliezen we vooral omdat we een kutkeeper hebben.
Van die kutkeeper gaan we helaas nog even last hebben, plus het is een relevante discussie met welke keep je het restant van het seizoen gaat spelen. Als Marciano onbetrouwbaar blijft kan het je de Europese campagne kosten.quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:56 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Opzich hoeven we niks te bespreken hier dat is wel waar.
Laten we dan ook ophouden over die kutkeeper.
Heeft nog jaar contract in Oekrane, dat is deze zomer 'gewoon' weer geldig tenzij ze bij de FIFA nog weer anders besluiten. Gok niet dat we ervoor gaan betalen eigenlijk. (Volgens transfermarkt 900.000)quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:13 schreef aTypisch het volgende:
Cojocaru gaat mondjes snoeren
in het ideale scenario wil/kan hij na dit seizoen blijven als hij het goed doet
Misschien wordt de Oekraense competitie nog niet hervat na de zomer, dan zouden we hem nog een jaar kunnen hurenquote:Op donderdag 24 maart 2022 16:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heeft nog jaar contract in Oekrane, dat is deze zomer 'gewoon' weer geldig tenzij ze bij de FIFA nog weer anders besluiten. Gok niet dat we ervoor gaan betalen eigenlijk. (Volgens transfermarkt 900.000)
Ja, dat zou zeker kunnen. Contract tot 2023 (net als Marciano) daar trouwens, dus dan is hij daarna transfervrij.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien wordt de Oekraense competitie nog niet hervat na de zomer, dan zouden we hem nog een jaar kunnen huren
quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:26 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Onze O17 lichting staat er goed op nationaal
Kwam op mij over als een echte lijnkeeper, next dus na dit seizoen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat zou zeker kunnen. Contract tot 2023 (net als Marciano) daar trouwens, dus dan is hij daarna transfervrij.
Maar goed eerst maar eens afwachten of het berhaupt wat is.
Ik vraag me af of die Conjo veel beter is al hebben we hem niet veel gezien natuurlijk. Lijkt me alleen wel heel waarschijnlijk dat Marciano ons nog meer punten gaat kosten.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van die kutkeeper gaan we helaas nog even last hebben, plus het is een relevante discussie met welke keep je het restant van het seizoen gaat spelen. Als Marciano onbetrouwbaar blijft kan het je de Europese campagne kosten.
Ben heel benieuwd wat ie kan op dit niveau.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:37 schreef Scrummie het volgende:
Kokcu (weer) in de basis bij Turkije. Lekker hoor.
Ja, toch een aardige tegenstander.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd wat ie kan op dit niveau.
Mwah, vrees vooral Europees voor hem. In de Eredivisie zullen we, PSV misschien uitgezonderd, de meeste wedstrijden op de helft van de tegenstander spelen en dan is Marciano niet zo’n probleem. Als je een voorsprong wil verdedigen en bestookt wordt met afstandsschoten/voorzetten, dan is Marciano kut want hij verwerkt ze gewoon niet goed, en we moeten het daar best wel eens van hebben.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:22 schreef fetX het volgende:
Lijkt me alleen wel heel waarschijnlijk dat Marciano ons nog meer punten gaat kosten.
Toevallig ook nog gekeken?quote:
Toch jammer dat ie niet nog een paar jaartjes jonger is. Al heeft ie wel een stijl die niet heel snel slijtquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gernot is woedend dat niemand in Nederland hondenpoepzakjes gebruikt.
Nee, zag dat alleen Uruguay - Peru werd uitgezondenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toevallig ook nog gekeken?Ze hebben woensdag nog wel een klein wondertje nodig om de pleeoffs te halen.
Ja op 3 zenders, begreep daar niets van. Moest Brazili ook streamen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, zag dat alleen Uruguay - Peru werd uitgezonden
krijgt hij van mij wel een puntje erbijquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik wil dat ‘de mop van Trauner’ een vaste rubriek wordt voor iedere wedstrijd.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Totaal geen reden om toe te happen bij een matig bod en niet te wachten of er meer kapers op de kust zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Geweldig nieuws.Snel verkopen.
Rome was ook genteresseerd toch. Of tenminste hij heeft wel eens contact met Totti.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Totaal geen reden om toe te happen bij een matig bod en niet te wachten of er meer kapers op de kust zijn natuurlijk
Kan me niet voorstellen dat Loewie na de laatste maanden dit weekend voor Wijndal kiestquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:25 schreef aTypisch het volgende:
en volgens Mr Krabby zou Malacia ook wel een stap willen maken, vorige zomer al wat geflirt met Brugge ()
Drukke zomer voor Arnesen
einde bericht
met een type Til op 10 moet je wel een speler als Kokcu naast Aursnes hebbenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:02 schreef Scrummie het volgende:
Het fijne is wel, hoe goed Kokcu dit seizoen ook is, nog steeds niet het gevoel dat ie onvervangbaar is ofzo.
Ja zeker, ik baal nog steeds wel een beetje dat Veerman niet kwam afgelopen winter.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
met een type Til op 10 moet je wel een speler als Kokcu naast Aursnes hebben
een type veerman
Jup, hopen op Malacia als het project van Louis, zeker als hij na de zomer nog blijft. Maar ik ben bang dat die eeuwige Blind gewoon linksback komt te staan in Oranjequote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Loewie na de laatste maanden dit weekend voor Wijndal kiest
+2.4 miljoen dus
jup, maar nu hebben we wel Wlemarkgod alvastquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja zeker, ik baal nog steeds wel een beetje dat Veerman niet kwam afgelopen winter.
Idd, en mocht Kokcu gaan heb je wel wat centjes om een aardig vervangertje te halen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jup, maar nu hebben we wel Wlemarkgod alvast
slecht/traag gehandeld, maar wel goed hersteld met een andere interessante transfer
ja dat gaan we nu zien, want er moet nogal wat gebeurenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd, en mocht Kokcu gaan heb je wel wat centjes om een aardig vervangertje te halen.
#smilingFrank gaat shinen deze zomer.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja dat gaan we nu zien, want er moet nogal wat gebeuren
Een degelijke tweede keeper
Extra centrale verdediger (zelfs als Hendriks Senesi zou kunnen vervangen)
Vervanger van Til
Nieuwe spits
en dus (directe) vervangers van spelers die een transfer maken en nu in de basis staan
Als Senesi vertrekt hoef je geen 2 nieuwe centrale verdedigers te halen hoor. En Bassett zou de vervanger van Til kunnen zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja dat gaan we nu zien, want er moet nogal wat gebeuren
Een degelijke tweede keeper
Extra centrale verdediger (zelfs als Hendriks Senesi zou kunnen vervangen)
Vervanger van Til
Nieuwe spits
en dus (directe) vervangers van spelers die een transfer maken en nu in de basis staan
Hij geeft net aan op de persco dat hij Blinds ziet als optie voor LCV in dit systeem. Ik zou persoonlijk (op basis van de huidige vorm) kiezen voor Wijndal tegen mindere tegenstanders en Malacia tegen goede al valt er zeker in Oranje veel te zeggen voor een vastere bezetting. En misschien onderschat ik de voetballende kwaliteiten van Malacia, ik vind dat vaak niet meevallen qua voorzetten etc.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jup, hopen op Malacia als het project van Louis, zeker als hij na de zomer nog blijft. Maar ik ben bang dat die eeuwige Blind gewoon linksback komt te staan in Oranje
Ohja die hebben we ook nogquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:50 schreef Caland het volgende:
Misschien dat die Sandler opeens fit wordt
Nee ben het met je eens eigenlijk, alhoewel Louis wel van enige vastigheid is dus betwijfel of hij tussen wedstrijden door wil wisselen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij geeft net aan op de persco dat hij Blinds ziet als optie voor LCV in dit systeem. Ik zou persoonlijk (op basis van de huidige vorm) kiezen voor Wijndal tegen mindere tegenstanders en Malacia tegen goede al valt er zeker in Oranje veel te zeggen voor een vastere bezetting. En misschien onderschat ik de voetballende kwaliteiten van Malacia, ik vind dat vaak niet meevallen qua voorzetten etc.
Nee.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:50 schreef Caland het volgende:
Misschien dat die Sandler opeens fit wordt
Geen idee hoe het met die jongen gaat aangezien @Scrummie zijn topic nooit van een update voorzietquote:
Hij is meer van de combinatie op de vleugel, en is vaak gevaarlijk maar niet per se als een typische linksback met een goede trap.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij geeft net aan op de persco dat hij Blinds ziet als optie voor LCV in dit systeem. Ik zou persoonlijk (op basis van de huidige vorm) kiezen voor Wijndal tegen mindere tegenstanders en Malacia tegen goede al valt er zeker in Oranje veel te zeggen voor een vastere bezetting. En misschien onderschat ik de voetballende kwaliteiten van Malacia, ik vind dat vaak niet meevallen qua voorzetten etc.
Er valt niet zoveel te melden helaas!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee hoe het met die jongen gaat aangezien @:scrummie zijn topic nooit van een update voorziet
En waarom moet ik dat hier lezen in plaats van in zijn topic?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er valt niet zoveel te melden helaas!
Hij loopt op krukken las ik wel laatst.
Die gaat nooit een wedstrijd spelen voor ons. Die mag al in het lange lijstje met geflopte spelers.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er valt niet zoveel te melden helaas!
Hij loopt op krukken las ik wel laatst.
Eh ja, weet ik niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
En waarom moet ik dat hier lezen in plaats van in zijn topic?
Oh tering.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dit een niet leuk grapje of moeten we je uitlachen?
Hahahaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oh tering.Je mag me uitlachen.
Intelligente gozer, dat is vaak al het halve werk. Hopelijk geeft Slot hem meer de kans volgend jaar. Wellicht ook als Senesi weggaat.quote:
Vind het toch wel verdom jammer hoe het is gelopen met Senesi. Investeer je eens goed geld in iemand die flink in waarde stijgt, zakt ie in en verlengt ie z’n contact niet. Had echt verwacht dat hij dan eindelijk de felbegeerde 20-25 miljoen speler kon worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:39 schreef bbuddybb het volgende:
Ik hoop dat we Sini nog kunnen behouden. Als (als, als, I know...) ie op het WK gaat vlammen straks, kun je er veel meer voor krijgen.
Kokcu speelt geen WK dus wat je nu voor 'm kunt krijgen is de max en hij is tegelijkertijd ook niet heel moeilijk te vervangen.
Malacia staat hopelijk (I know...) in de basis op het WK dus daar zou je veel meer moeten kunnen krijgen dan wat hij nu waard is.
Mijn gevoel zegt dat we na dit seizoen het best Senesi en Kokcu kunnen verkopen.
Senesi vervang je heel makkelijk door Geertruida op zijn plek te zetten. Dan ga je er meteen op vooruit en heb je ook nog eens een jeugdspeler die zich op zijn eigen positie kan doorontwikkelen.
quote:
Zo intelligent is ie dus nietquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch opvallend dat hij Christelijk is.
(lol)quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Intelligente gozer, dat is vaak al het halve werk. Hopelijk geeft Slot hem meer de kans volgend jaar. Wellicht ook als Senesi weggaat.
Fenerbahe en West Ham United zouden al interesse tonen om Zirkzee definitief over te nemen. Voor Anderlecht, waar Zirkzee dit seizoen vijftien keer wist te scoren in 38 wedstrijden, lijkt die prijs iets te stevig te zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 01:07 schreef De_Pel het volgende:
Wat zou die Zirkzee nou moeten kosten? Hij wil iig naar een team waar hij minuten maakt, en dus weg bij Bayern.
En ben nog altijd wel benieuwd naar dat ventje van Excelsior, zie ik te weinig van om te beoordelen. Gokje waard?
misschien kan hij ook in de spitsquote:
Die opmerking over de kidsclub ook aan het eindquote:Op maandag 28 maart 2022 09:16 schreef fetX het volgende:
Prima optreden van Slot inderdaad.
[ twitter ]
Hopelijk is dit gezeur nu ook eens klaar.
Sowieso maar een matige aflevering. En dit was wel de vraag die je wist dat zou komen.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:16 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Goed ook juist dat die gesteld werd hoor.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso maar een matige aflevering. En dit was wel de vraag die je wist dat zou komen.
Ik vond wel dat je uit zijn optreden mag concluderen dat een optreden langer dan 2 jaar bij Feyenoord behoorlijk ingewikkeld gaat worden. Als hij nog een jaar overpresteert (en hij heeft eigenlijk al zijn hele carrire er meer uitgehaald dan er in zat, dus die kans is groot) dan is hij echt wel weg.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:16 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Dat vond ik wel meevallen eigenlijk. Hij zei ook duidelijk dat hij op lange termijn met Feyenoord goed wil presteren. Wat hij daar dan mee bedoelt in jaren is voor ons alleen maar gissen. Mocht het volgend seizoen weer zo goed gaan (overpresteren vind ik eigenlijk niet) dan zou ik proberen om hem nog 1 extra jaar vast te leggen. Maar goed, allemaal toekomstmuziek.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vond wel dat je uit zijn optreden mag concluderen dat een optreden langer dan 2 jaar bij Feyenoord behoorlijk ingewikkeld gaat worden. Als hij nog een jaar overpresteert (en hij heeft eigenlijk al zijn hele carrire er meer uitgehaald dan er in zat, dus die kans is groot) dan is hij echt wel weg.
Ligt er ook een beetje aan hoe het financieel gaat. Als er volgend seizoen een gelijkwaardig elftal staat maar je wordt dan wel 2e en er kan nog wat genvesteerd worden, dan kan ik me best voorstellen dat ie wel de voorronde Champions League in wil met ons.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vond wel dat je uit zijn optreden mag concluderen dat een optreden langer dan 2 jaar bij Feyenoord behoorlijk ingewikkeld gaat worden. Als hij nog een jaar overpresteert (en hij heeft eigenlijk al zijn hele carrire er meer uitgehaald dan er in zat, dus die kans is groot) dan is hij echt wel weg.
ben al benieuwd hoe hij het volgend seizoen gaat doen, dat kan nog best eens tegen gaan vallenquote:Op maandag 28 maart 2022 09:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van wat er gehaald wordt natuurlijk aangezien er best wat geld binnen zal komen. Valt nog niet zoveel over te zeggen denk ik, maar een uitdaging is het wel.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben al benieuwd hoe hij het volgend seizoen gaat doen, dat kan nog best eens tegen gaan vallen
Oh ik hoop het van harte hoor. Maar alles moet goed vallen wil Feyenoord de komende twee jaar een betere (of op z'n minst gelijkwaardige selectie) hebben als nu. Dat gaf hij ook aan.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat vond ik wel meevallen eigenlijk. Hij zei ook duidelijk dat hij op lange termijn met Feyenoord goed wil presteren. Wat hij daar dan mee bedoelt in jaren is voor ons alleen maar gissen. Mocht het volgend seizoen weer zo goed gaan (overpresteren vind ik eigenlijk niet) dan zou ik proberen om hem nog 1 extra jaar vast te leggen. Maar goed, allemaal toekomstmuziek.
je bedoelt geld uit verkopen?quote:Op maandag 28 maart 2022 09:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van wat er gehaald wordt natuurlijk aangezien er best wat geld binnen zal komen. Valt nog niet zoveel over te zeggen denk ik, maar een uitdaging is het wel.
Klopt ook zeker. Feyenoord moet de komende jaren gewoon blijven verkopen. Voordeel is wel dat er op dit moment behoorlijk waarde op het veld staat en er nog wel wat talenten zijn die zich kunnen ontwikkelen (Walemark, Bassett, Benita, Hartjes, Karim Dermane, Milambo, Hartman bijv.). Maar de uitdaging gaat hem zitten in de vervangers die je haalt.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oh ik hoop het van harte hoor. Maar alles moet goed vallen wil Feyenoord de komende twee jaar een betere (of op z'n minst gelijkwaardige selectie) hebben als nu. Dat gaf hij ook aan.
Maar het financile verhaal is wel bepalend.
dan blijft het weer afwachten wat er voor terug komt, een beetje spits zou wel helpenquote:Op maandag 28 maart 2022 09:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, externe financiers ga ik niet vanuit.
Dat is ook wat ik zegquote:Op maandag 28 maart 2022 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan blijft het weer afwachten wat er voor terug komt, een beetje spits zou wel helpen
Dat is dus al zeer de vraag. Zoals eerder gememoreerd hier is het grootste deel van de doelpunten gemaakt door spelers (Til, Sinisterra, Dessers) die volgend jaar waarschijnlijk niet eens meer bij Feyenoord spelen.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan hoe het financieel gaat. Als er volgend seizoen een gelijkwaardig elftal staat maar je wordt dan wel 2e en er kan nog wat genvesteerd worden, dan kan ik me best voorstellen dat ie wel de voorronde Champions League in wil met ons.
Het moet ook niet zo lastig zijn om met een zakje geld een betere optie dan Bryan Linssen te scouten. Ergo: er valt geen reet van te zeggen.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is dus al zeer de vraag. Zoals eerder gememoreerd hier is het grootste deel van de doelpunten gemaakt door spelers (Til, Sinisterra, Dessers) die volgend jaar waarschijnlijk niet eens meer bij Feyenoord spelen.
Het opvangen van goals is altijd een lastige. Het is maar zeer de vraag of zo'n Walemark (ondanks dat hij best leuk kan spelen) meteen 10 goals kan gaan maken in Feyenoord 1.
Gunstigste scenario is dus een Senesi en Kokcu verkopen en de Conference League winnen. Dan zijn veel van de financile problemen opgelost en heb je nog steeds een aardig elftal. Maar dat soort droomscenario's komen helaas zelden uit.
Ik denk toch dat dw Champions League winnen gunstiger is. Wellicht dat Haaland wel bij ons wil spelen dan, hebben we ook meteen een goede spits!quote:Op maandag 28 maart 2022 10:03 schreef aTypisch het volgende:
Gunstigste scenario is dus nog even kampioen worden. Dan zijn veel van de financile problemen opgelost en heb je nog steeds een aardig elftal. Maar dat soort droomscenario's komen helaas zelden uit.
Kampioen worden lijkt me toch een stuk minder realistisch dan de ECL winnen. Met een vrij makkelijke tegenstander in kwartfinale heb je een aardige kans op die cup.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:03 schreef aTypisch het volgende:
Gunstigste scenario is dus nog even kampioen worden. Dan zijn veel van de financile problemen opgelost en heb je nog steeds een aardig elftal. Maar dat soort droomscenario's komen helaas zelden uit.
Ja leuk jongens.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat dw Champions League winnen gunstiger is. Wellicht dat Haaland wel bij ons wil spelen dan, hebben we ook meteen een goede spits!
De Champions League winnen lijkt me toch een stuk minder realistisch dan de ECL winnen. Met een vrij makkelijke tegenstander in kwartfinale heb je een aardige kans op die cup.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat dw Champions League winnen gunstiger is. Wellicht dat Haaland wel bij ons wil spelen dan, hebben we ook meteen een goede spits!
Maar Slavia Praag is nou niet bepaald vrij makkelijk :Squote:Op maandag 28 maart 2022 10:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
De Champions League winnen lijkt me toch een stuk minder realistisch dan de ECL winnen. Met een vrij makkelijke tegenstander in kwartfinale heb je een aardige kans op die cup.
ECL winnen is ook wat opportuun natuurlijk. Slavia moet je kunnen hebben, maar Marseille wordt een heel ander verhaal. Mocht je dat per ongeluk overleven dan nog Leicester of Roma.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kampioen worden lijkt me toch een stuk minder realistisch dan de ECL winnen. Met een vrij makkelijke tegenstander in kwartfinale heb je een aardige kans op die cup.
Met iemand op doel die onder elke voorzet duikt. Nee, dat wordt hem niet.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:09 schreef fetX het volgende:
[..]
ECL winnen is ook wat opportuun natuurlijk. Slavia moet je kunnen hebben, maar Marseille wordt een heel ander verhaal. Mocht je dat per ongeluk overleven dan nog Leicester of Roma.
goede naamquote:Op maandag 28 maart 2022 10:09 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Zijn goed bezig met de contractjes voor jeugd de laatste tijd. Mooi om te zien.
Het lijkt mij ook erg sterk ja.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Met iemand op doel die onder elke voorzet duikt. Nee, dat wordt hem niet.
Door die kutkeeper is die kans een stuk kleiner geworden. Met Bijlow had je misschien wel 30 procent kans gehad ofzo. Marseille is ook niet meer het Marseille van vroeger, zelfde geldt voor Leicester en Roma.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:09 schreef fetX het volgende:
[..]
ECL winnen is ook wat opportuun natuurlijk. Slavia moet je kunnen hebben, maar Marseille wordt een heel ander verhaal. Mocht je dat per ongeluk overleven dan nog Leicester of Roma.
Of PSV!quote:Op maandag 28 maart 2022 10:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Al hoorde ik dat hij erg goed had gekeept tegen Duitsland, maar wellicht zat daar ook nog wel wat oud zeer.quote:
marseille is slechts de nummer 2 van frankrijkquote:Op maandag 28 maart 2022 10:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Door die kutkeeper is die kans een stuk kleiner geworden. Met Bijlow had je misschien wel 30 procent kans gehad ofzo. Marseille is ook niet meer het Marseille van vroeger, zelfde geldt voor Leicester en Roma.
quote:Op maandag 28 maart 2022 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Al hoorde ik dat hij erg goed had gekeept tegen Duitsland, maar wellicht zat daar ook nog wel wat oud zeer.
quote:Op maandag 28 maart 2022 10:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien moeten we zeggen dat die Tsjechen afstammen van kampbewakers
Had hij dat maar tegen Ajax gedaan.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Al hoorde ik dat hij erg goed had gekeept tegen Duitsland, maar wellicht zat daar ook nog wel wat oud zeer.
Dat zou me verbazen, maar wie weet. De ECL is KNOTSGEK!quote:
Zonder die kutkeeper zou ik ons echt wel een kans geven. Slotball is lastig te bespelen voor veel ploegen. Er is een reden dat we sinds augustus eigenlijk iedere wedstrijd gelijkwaardig of beter zijn dan de tegenstander.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Met iemand op doel die onder elke voorzet duikt. Nee, dat wordt hem niet.
Met een goede spits hadden we wel een punt of 6-8 meer gehad denk ik. Dat maakt het ook zo lastig, want van tevoren zou ik erg tevreden zijn met plek 3 en kwartfinale ECL, maar in de competitie had er toch meer in gezeten (al ben ik alsnog wel tevreden hoor). En toch ook zonde dat je al uit de beker bent geknikkerd.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonder die kutkeeper zou ik ons echt wel een kans geven. Slotball is lastig te bespelen voor veel ploegen. Er is een reden dat we sinds augustus eigenlijk iedere wedstrijd gelijkwaardig of beter zijn dan de tegenstander.
Ja exact dit. En dat zou dan volgens mij ook nog 7 miljoen extra opleveren. Dicht een aardig gat in de begroting.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonder die kutkeeper zou ik ons echt wel een kans geven. Slotball is lastig te bespelen voor veel ploegen. Er is een reden dat we sinds augustus eigenlijk iedere wedstrijd gelijkwaardig of beter zijn dan de tegenstander.
Die wedstrijden moeten eerst nog gespeeld worden. Met een volle Kuip kan het echt nog heel spannend worden, ook tegen de wat grotere clubs.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Met een goede spits hadden we wel een punt of 6-8 meer gehad denk ik. Dat maakt het ook zo lastig, want van tevoren zou ik erg tevreden zijn met plek 3 en kwartfinale ECL, maar in de competitie had er toch meer in gezeten (al ben ik alsnog wel tevreden hoor). En toch ook zonde dat je al uit de beker bent geknikkerd.
Plek 4 zou imo echt een teleurstelling zijn.
laatste seizoen dat ik dat gevoel had was het laatste jaar van koemanquote:Op maandag 28 maart 2022 10:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Met een goede spits hadden we wel een punt of 6-8 meer gehad denk ik. Dat maakt het ook zo lastig, want van tevoren zou ik erg tevreden zijn met plek 3 en kwartfinale ECL, maar in de competitie had er toch meer in gezeten (al ben ik alsnog wel tevreden hoor). En toch ook zonde dat je al uit de beker bent geknikkerd.
Als je niet begrijpt dat het de speelstijl van Feyenoord tegen 'betere ploegen' ontzettend schaadt dat we nu met een keeper moeten spelen die onder de voorzetten duikt dan snap je er geen ene kut van.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:20 schreef aTypisch het volgende:
ah, we doen nog steeds alsof al het slechte wat feyenoord dit seizoen nog gaat overkomen door de reserve keeper komt?
lachen
Hij leest wat selectief natuurlijk, maar voorin (spits) hebben we ook te weinig kwaliteit.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je niet begrijpt dat het de speelstijl van Feyenoord tegen 'betere ploegen' ontzettend schaadt dat we nu met een keeper moeten spelen die onder de voorzetten duikt dan snap je er geen ene kut van.
Maar goed, op enige voetbalkennis heb ik je sowieso nog nooit betrapt. En maar dom lachen om anderen.
quote:Op maandag 28 maart 2022 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je niet begrijpt dat het de speelstijl van Feyenoord tegen 'betere ploegen' ontzettend schaadt dat we nu met een keeper moeten spelen die onder de voorzetten duikt dan snap je er geen ene kut van.
Maar goed, op enige voetbalkennis heb ik je sowieso nog nooit betrapt. En maar dom lachen om anderen.
Welke speelstijl is daar wel geschikt voor dan?quote:Op maandag 28 maart 2022 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maak ttoch niet uit welk speelstijl?quote:Op maandag 28 maart 2022 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn laatste zin klopt wel overigensquote:Op maandag 28 maart 2022 10:25 schreef aTypisch het volgende:
gurney begint de week met een flinke mispeer!
Scorende vermogen is best in orde. Niet alles hangt alleen af van de spits. (Dessers en Linssen die overigens ook al op 25 goals samen staan.)quote:Op maandag 28 maart 2022 10:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij leest wat selectief natuurlijk, maar voorin (spits) hebben we ook te weinig kwaliteit.
lachen is gezondquote:Op maandag 28 maart 2022 10:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn laatste zin klopt wel overigens
Derde en kwartfinale of halve finale ECL zou prima zijn inderdaad. Had begin dit seizoen even meer gehoopt omdat ik PSV toch wel erg zwak vond tegen ons, maar uiteindelijk heb ik met name onze voorhoede ietwat overschat en die van PSV onderschat. Zit natuurlijk ook gewoon een hoop pech bij want ik vind PSV nog steeds niet beter, maar goed. Heb wel echt het idee dat er volgend seizoen weer grote stappen zijn om te maken, das ook fijn. Dit was altijd een tussenjaar.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo'n halve finale gaat echt wel leven als je er eenmaal staat en ik heb toch wel het idee dat Slavia over 2 wedstrijden gewoon gepakt gaat worden. Het is wel Feyenoord, een aardige reputatie op het gebied van gewonnen halve finales en finales.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Derde en kwartfinale of halve finale ECL zou prima zijn inderdaad. Had begin dit seizoen even meer gehoopt omdat ik PSV toch wel erg zwak vond tegen ons, maar uiteindelijk heb ik met name onze voorhoede ietwat overschat en die van PSV onderschat. Zit natuurlijk ook gewoon een hoop pech bij want ik vind PSV nog steeds niet beter, maar goed. Heb wel echt het idee dat er volgend seizoen weer grote stappen zijn om te maken, das ook fijn. Dit was altijd een tussenjaar.
Als je zo gaat reageren ipv nuttig te bijdragen aan een discussie snap ik wel dat men je zat is hierquote:
PSV heeft voorin simpelweg meer kwaliteit inderdaad en pakken daardoor meer punten. Met die verdediging van hen kom je in de Eredivisie wel weg, maar tegen een Kopenhagen krijg je er direct 4 tegen. Onze voorhoede mist teveel kansen en met zo'n keeper gaat het dan helemaal lastig worden.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Derde en kwartfinale of halve finale ECL zou prima zijn inderdaad. Had begin dit seizoen even meer gehoopt omdat ik PSV toch wel erg zwak vond tegen ons, maar uiteindelijk heb ik met name onze voorhoede ietwat overschat en die van PSV onderschat. Zit natuurlijk ook gewoon een hoop pech bij want ik vind PSV nog steeds niet beter, maar goed. Heb wel echt het idee dat er volgend seizoen weer grote stappen zijn om te maken, das ook fijn. Dit was altijd een tussenjaar.
Ja, zeker. Het is wel een beetje alle ballen op Sinisterra, de rest van de voorhoede heeft allemaal wel enkele specifieke kwaliteiten, van het rijtje Jahanbaksh / Linssen / Dessers / Nelson / Walemark vind ik er geen echt slecht, maar het is het allemaal (nog) net niet. Denk dat we zonder Sinigod nog een heel stuk minder punten hadden gehad, wat is die ongelooflijk belangrijk.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij leest wat selectief natuurlijk, maar voorin (spits) hebben we ook te weinig kwaliteit.
nuttig te bijdragenquote:Op maandag 28 maart 2022 10:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je zo gaat reageren ipv nuttig te bijdragen aan een discussie snap ik wel dat men je zat is hier
De voorhoede doet het niet zo slecht. Sini staat op 18, het spitsenduo Dessers/Linssen op 25 en Alireza/Nelson op 10. Dat zijn voor Feyenoordbegrippen echt goede cijfers.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, zeker. Het is wel een beetje alle ballen op Sinisterra, de rest van de voorhoede heeft allemaal wel enkele specifieke kwaliteiten, van het rijtje Jahanbaksh / Linssen / Dessers / Nelson / Walemark vind ik er geen echt slecht, maar het is het allemaal (nog) net niet. Denk dat we zonder Sinigod nog een heel stuk minder punten hadden gehad, wat is die ongelooflijk belangrijk.
Het ontzettend vervelende aan @aTypisch is dat hij geen ene kut er van begrijpt, heb hem wat betreft voetbal echt nog nooit op iets zinnigs betrapt behalve de meest oppervlakkige analyses, maar vervolgens gaat hij kinderachtig n zin eruit pikken bij iemand, vaak een ietwat overduidelijk statement wat gebruikt wordt om de verdere redenering te maken, en daar dom over lachen en de ander belachelijk over maken. Echt de meest walgelijke user van dit topic.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je zo gaat reageren ipv nuttig te bijdragen aan een discussie snap ik wel dat men je zat is hier
@Lenny_Leonardquote:Op maandag 28 maart 2022 10:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het ontzettend vervelende aan @:atypisch is dat hij geen ene kut er van begrijpt, heb hem wat betreft voetbal echt nog nooit op iets zinnigs betrapt behalve de meest oppervlakkige analyses, maar vervolgens gaat hij kinderachtig n zin eruit pikken bij iemand, vaak een ietwat overduidelijk statement wat gebruikt wordt om de verdere redenering te maken, en daar dom over lachen en de ander belachelijk over maken. Echt de meest walgelijke user van dit topic.
dank jequote:Op maandag 28 maart 2022 10:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het ontzettend vervelende aan @:atypisch is dat hij geen ene kut er van begrijpt, heb hem wat betreft voetbal echt nog nooit op iets zinnigs betrapt behalve de meest oppervlakkige analyses, maar vervolgens gaat hij kinderachtig n zin eruit pikken bij iemand, vaak een ietwat overduidelijk statement wat gebruikt wordt om de verdere redenering te maken, en daar dom over lachen en de ander belachelijk over maken. Echt de meest walgelijke user van dit topic.
Laat die man gewoon. Het is een simpele ziel die weinig aandacht verdient.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Door het missen van kansen zijn we toch wel al veel wedstrijden in de problemen gekomen hoor. In plaats van de 1-0 en/of 2-0 te maken stond het uit het niets 0-1 of 1-1. Tegen Groningen (2x), Vitesse (2x), RKC-thuis heb je jezelf volledig in de problemen gebracht door kansen niet af te maken. Nog los van andere wedstrijden waar je ook wel wat recht op meer had en de wedstrijden waar het uiteindelijk nog wel goed kwam.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De voorhoede doet het niet zo slecht. Sini staat op 18, het spitsenduo Dessers/Linssen op 25 en Alireza/Nelson op 10. Dat zijn voor Feyenoordbegrippen echt goede cijfers.
Toornstra die er dan ook nog wat gemaakt heeft als buitenspeler.
Het is ook wel wat simpel en geheel volgens de stijl van Pietjepuk om alleen naar goals te kijken terwijl een goede spits waar je af en toe ook een balletje aan kwijt kan veel belangrijker kan zijn dan dat in je aanvalsspel. Dat is wat mij betreft ook wel een foutje van Slot, te lang vastgehouden aan Linssen. Maarja, die deed het cijfermatig dan ook niet dusdanig slecht dat hij hem meteen kon laten banken.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Door het missen van kansen zijn we toch wel al veel wedstrijden in de problemen gekomen hoor. In plaats van de 1-0 en/of 2-0 te maken stond het uit het niets 0-1 of 1-1. Tegen Groningen (2x), Vitesse (2x), RKC-thuis heb je jezelf volledig in de problemen gebracht door kansen niet af te maken. Nog los van andere wedstrijden waar je ook wel wat recht op meer had en de wedstrijden waar het uiteindelijk nog wel goed kwam.
Het is wat dat betreft ook wel een tweesnijdend zwaard geweest dat Linssen dusdanig goed speelde de eerste seizoenshelft. Nu heb je met Dessers nog steeds geen spits die echt goed kan kaatsen of een bal vast kan houden maar ik heb wel het idee dat hij continu dreigend is, Linssen was voor veel ploegen ook wel erg makkelijk te verdedigen.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook wel wat simpel en geheel volgens de stijl van Pietjepuk om alleen naar goals te kijken terwijl een goede spits waar je af en toe ook een balletje aan kwijt kan veel belangrijker kan zijn dan dat in je aanvalsspel. Dat is wat mij betreft ook wel een foutje van Slot, te lang vastgehouden aan Linssen. Maarja, die deed het cijfermatig dan ook niet dusdanig slecht dat hij hem meteen kon laten banken.
Opnieuw beginnen (wat ze gisteren in Studio Voetbal ook zeiden) vind ik wel overdreven hoor. Dit seizoen was opnieuw beginnen. Komend seizoen heb je het voordeel dat 80% van de spelersgroep (verwacht niet dat er 10 spelers vertrekken) de speelstijl van Slot al kent en er kan gericht gescout worden op wat we nodig hebben. In de scouting heb ik tegenwoordig ook wel weer vertrouwen. Ik denk dat je wel mag rekenen op een volgende stap en dan met name dat het veldoverwicht vaker wordt uitgedrukt in een overwinning.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:29 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV heeft voorin simpelweg meer kwaliteit inderdaad en pakken daardoor meer punten. Met die verdediging van hen kom je in de Eredivisie wel weg, maar tegen een Kopenhagen krijg je er direct 4 tegen. Onze voorhoede mist teveel kansen en met zo'n keeper gaat het dan helemaal lastig worden.
Ik gok volgend jaar trouwens ook weer op een tussen jaar hoor (goh), want je kunt weer opnieuw beginnen. Maar wel met een zak geld. Succes Arnesen!
Hmm, ja dat klopt ook wel. Maar ik verwacht toch wel dat spelers als Malacia, Senesi, Kokcu en Sinisterra vertrekken. En die behoren toch wel tot je belangrijkste spelers, dus dat gaat wel een uitdaging worden. Gelukkig kun je Senesi door Geertruida prima opvangen, maar voor de posities van Sini, Kokcu en Malacia moet je toch wel echt wat gaan halen.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Opnieuw beginnen (wat ze gisteren in Studio Voetbal ook zeiden) vind ik wel overdreven hoor. Dit seizoen was opnieuw beginnen. Komend seizoen heb je het voordeel dat 80% van de spelersgroep (verwacht niet dat er 10 spelers vertrekken) de speelstijl van Slot al kent en er kan gericht gescout worden op wat we nodig hebben. In de scouting heb ik tegenwoordig ook wel weer vertrouwen. Ik denk dat je wel mag rekenen op een volgende stap en dan met name dat het veldoverwicht vaker wordt uitgedrukt in een overwinning.
Is toch ook gewoon waar je tot veroordeeld bent als Nederlandse club. Eigenlijk alleen Ajax kan het zich veroorloven om net iets langer aan een spelersgroep vast te houden (al zal dat wellicht deze zomer ook al lastig worden).quote:Op maandag 28 maart 2022 10:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Opnieuw beginnen (wat ze gisteren in Studio Voetbal ook zeiden) vind ik wel overdreven hoor. Dit seizoen was opnieuw beginnen. Komend seizoen heb je het voordeel dat 80% van de spelersgroep (verwacht niet dat er 10 spelers vertrekken) de speelstijl van Slot al kent en er kan gericht gescout worden op wat we nodig hebben. In de scouting heb ik tegenwoordig ook wel weer vertrouwen. Ik denk dat je wel mag rekenen op een volgende stap en dan met name dat het veldoverwicht vaker wordt uitgedrukt in een overwinning.
Hoop stiekem dat Slot het gaat proberen met Hendriks, ik vind die knul echt een goede indruk maken wanneer hij speelt, zou fijn zijn als je dat intern kan oplossen.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Hmm, ja dat klopt ook wel. Maar ik verwacht toch wel dat spelers als Malacia, Senesi, Kokcu en Sinisterra vertrekken. En die behoren toch wel tot je belangrijkste spelers, dus dat gaat wel een uitdaging worden. Gelukkig kun je Senesi door Geertruida prima opvangen, maar voor de posities van Sini, Kokcu en Malacia moet je toch wel echt wat gaan halen.
quote:Op maandag 28 maart 2022 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook wel wat simpel en geheel volgens de stijl van Pietjepuk om alleen naar goals te kijken terwijl een goede spits waar je af en toe ook een balletje aan kwijt kan veel belangrijker kan zijn dan dat in je aanvalsspel. Dat is wat mij betreft ook wel een foutje van Slot, te lang vastgehouden aan Linssen. Maarja, die deed het cijfermatig dan ook niet dusdanig slecht dat hij hem meteen kon laten banken.
Voetballend komen zowel Linssen als Dessers wel wat te kort ja. Mijn punt is alleen wel dat het vaak kiezen is tussen 2 zaken: Rendement en lekker meevoetballen. Leukste voorbeeld vind ik in dit opzicht altijd Danny Hoesen die ongeveer 2 goals per jaar maakte maar waarbij Frank de Boer na elke wedstrijd zei dat hij zo lekker meegevoetbald had en goed balletjes vasthield.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wat dat betreft ook wel een tweesnijdend zwaard geweest dat Linssen dusdanig goed speelde de eerste seizoenshelft. Nu heb je met Dessers nog steeds geen spits die echt goed kan kaatsen of een bal vast kan houden maar ik heb wel het idee dat hij continu dreigend is, Linssen was voor veel ploegen ook wel erg makkelijk te verdedigen.
Ik kan me goed voorstellen dat Malacia en/of Kkc nog een jaar blijven. Voor Malacia is het ook niet handig om 4 maanden voor het WK ergens op de bank te belanden.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Hmm, ja dat klopt ook wel. Maar ik verwacht toch wel dat spelers als Malacia, Senesi, Kokcu en Sinisterra vertrekken. En die behoren toch wel tot je belangrijkste spelers, dus dat gaat wel een uitdaging worden. Gelukkig kun je Senesi door Geertruida prima opvangen, maar voor de posities van Sini, Kokcu en Malacia moet je toch wel echt wat gaan halen.
Kokcu heeft al wel een aantal keer laten doorschemeren te willen vertrekken na dit seizoen. Sinisterra lijkt me onhoudbaar. Malacia zou ik toch wel verkopen met een contract tot 2024 (al heeft GeertGod dat ook, maar die heeft nog wel wat te laten zien).quote:Op maandag 28 maart 2022 10:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat Malacia en/of Kkc nog een jaar blijven. Voor Malacia is het ook niet handig om 4 maanden voor het WK ergens op de bank te belanden.
Malacia lijkt me wel het type die er nog een jaartje bij wil doen voor een kleine salarisverhoging. Kkc heb je misschien gelijk in, hij lijkt ook wel klaar voor die stap. Maar als Senesi en Sinisterra al eerst weg zijn kan je voor hem wel de hoofdprijs vragen, met dat contract tot 2025.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Kokcu heeft al wel een aantal keer laten doorschemeren te willen vertrekken na dit seizoen. Sinisterra lijkt me onhoudbaar. Malacia zou ik toch wel verkopen met een contract tot 2024 (al heeft GeertGod dat ook, maar die heeft nog wel wat te laten zien).
Heb wel het idee dat je na dit seizoen, zeker als je de hoofdprijs vangt voor Sinisterra en Kkcu, kan gaan bouwen voor de komende twee jaar. Aursnes, Pedersen en Trauner lijken mij spelers die gewoon twee jaar blijven, met Bassett en Walemark is er al voor de toekomst ingekocht, en in tegenstelling tot afgelopen jaren loopt er eigenlijk geen dure troep zonder marktwaarde waar je van af moet.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon waar je tot veroordeeld bent als Nederlandse club. Eigenlijk alleen Ajax kan het zich veroorloven om net iets langer aan een spelersgroep vast te houden (al zal dat wellicht deze zomer ook al lastig worden).
Zo was het bijna een jaar geleden bijna onmogelijk om er beter op te worden zonder FC Berghius.
Wil je feestje niet verstoren maar Slot zei gisteren wel dat bij een verkoop van 15 miljoen euro er nog geen 10 euro kan worden geherinvesteerd en er veel naar aflossing van schulden etcetera zal gaan. Denk dat je weer aan kleine aankopen van rond de 3 miljoen moet denken.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat je na dit seizoen, zeker als je de hoofdprijs vangt voor Sinisterra en Kkcu, kan gaan bouwen voor de komende twee jaar. Aursnes, Pedersen en Trauner lijken mij spelers die gewoon twee jaar blijven, met Bassett en Walemark is er al voor de toekomst ingekocht, en in tegenstelling tot afgelopen jaren loopt er eigenlijk geen dure troep zonder marktwaarde waar je van af moet.
Feyenoord gaat kampioen worden in 2024
Dat zegt Feyenoord al jaren en er kan altijd alsnog genvesteerd worden dus moet dat allemaal nog maar zien.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wil je feestje niet verstoren maar Slot zei gisteren wel dat bij een verkoop van 15 miljoen euro er nog geen 10 euro kan worden geherinvesteerd en er veel naar aflossing van schulden etcetera zal gaan. Denk dat je weer aan kleine aankopen van rond de 3 miljoen moet denken.
Hij zei dat er geen aankoop van 10 miljoen kwam als er iemand voor 15 miljoen wegging toch? Zo begreep ik het tenminste.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wil je feestje niet verstoren maar Slot zei gisteren wel dat bij een verkoop van 15 miljoen euro er nog geen 10 euro kan worden geherinvesteerd en er veel naar aflossing van schulden etcetera zal gaan. Denk dat je weer aan kleine aankopen van rond de 3 miljoen moet denken.
Heb wel het idee dat het voor volgend seizoen open ligt, even afhankelijk of Ten Hag vertrekt maar het wordt een vreemd seizoen met een WK in de "winterstop" dus je moet maar afwachten hoe internationals terugkomen en het wordt hoe dan ook slopend voor ze.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat je na dit seizoen, zeker als je de hoofdprijs vangt voor Sinisterra en Kkcu, kan gaan bouwen voor de komende twee jaar. Aursnes, Pedersen en Trauner lijken mij spelers die gewoon twee jaar blijven, met Bassett en Walemark is er al voor de toekomst ingekocht, en in tegenstelling tot afgelopen jaren loopt er eigenlijk geen dure troep zonder marktwaarde waar je van af moet.
Feyenoord gaat kampioen worden in 2024
Dat klopt, maar eerder gaf hij ook aan dat er de laatste 2 jaar 14 miljoen is afgeschreven op spelers. Aangezien de schulden volgens mij alleen maar zijn toegenomen zal daar toch wel wat geld naartoe moeten.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij zei dat er geen aankoop van 10 miljoen kwam als er iemand voor 15 miljoen wegging toch? Zo begreep ik het tenminste.
Bovendien wordt het aandeel wat geherinvesteerd kan worden groter als het totaalbedrag aan inkomsten ook groter wordt. Van de eerste 10 miljoen kan misschien maar 30% worden geherinvesteerd, maar van de 20 miljoen daarna misschien wel 50-60%
Een top 2 met nieuwe trainers en dat WK in het midden kan zeker voor gek puntverlies gaan zorgen inderdaad.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat het voor volgend seizoen open ligt, even afhankelijk of Ten Hag vertrekt maar het wordt een vreemd seizoen met een WK in de "winterstop" dus je moet maar afwachten hoe internationals terugkomen en het wordt hoe dan ook slopend voor ze.
Dat effect moet ook niet overschat worden met waarschijnlijk 1 of 2 Eredivisie-spelers die lang in zo'n toernooi blijven. Voor veel spelers is het 3 potjes en weer klaar.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een top 2 met nieuwe trainers en dat WK in het midden kan zeker voor gek puntverlies gaan zorgen inderdaad.
Misschien tactisch spelers halen uit landen die niet naar het WK gaan deze zomer
Ja volgend seizoen kan zomaar bijzonder leuk worden bovenin. Heb het idee dat Ajax er al minder met kop en schouders uitsteekt op dit moment en alle onrust daar bovenin helpt niet mee natuurlijk.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat het voor volgend seizoen open ligt, even afhankelijk of Ten Hag vertrekt maar het wordt een vreemd seizoen met een WK in de "winterstop" dus je moet maar afwachten hoe internationals terugkomen en het wordt hoe dan ook slopend voor ze.
Tadic en Berghuis als dragende spelers die een jaartje ouder worden en Antony die wellicht weggaat.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja volgend seizoen kan zomaar bijzonder leuk worden bovenin. Heb het idee dat Ajax er al minder met kop en schouders uitsteekt op dit moment en alle onrust daar bovenin helpt niet mee natuurlijk.
Lang is minstens kwartfinale? Want ik denk dat er heel wat Eredivisiespelers de 8e finale gaan halen hoor. Inclusief de Nederlandersquote:Op maandag 28 maart 2022 11:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat effect moet ook niet overschat worden met waarschijnlijk 1 of 2 Eredivisie-spelers die lang in zo'n toernooi blijven. Voor veel spelers is het 3 potjes en weer klaar.
ik heb niet het idee dat Ajax minder is geworden alleen vorig jaar was het nu al beslist en dat is dus de verdienste van PSVquote:Op maandag 28 maart 2022 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja volgend seizoen kan zomaar bijzonder leuk worden bovenin. Heb het idee dat Ajax er al minder met kop en schouders uitsteekt op dit moment en alle onrust daar bovenin helpt niet mee natuurlijk.
Maar wil geen uitspraken doen dat Feyenoord het dan wel even wordt want wij hebben nog flink wat stappen te zetten.
Als je naar dit seizoen kijkt ; Alvarez (poulefase wellicht overleven), Martinez (ver komen zit er in), Antony (ver komen waarschijnlijk, + de Nederlandse spelers (Blind, Timber, Berghuis, Klaassen Pasveer wellicht) dan heb je het toch over een behoorlijke impact. En dan laat ik nog de nodige internationals van mindere landen weg.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat effect moet ook niet overschat worden met waarschijnlijk 1 of 2 Eredivisie-spelers die lang in zo'n toernooi blijven. Voor veel spelers is het 3 potjes en weer klaar.
Scheelt nog dat Ivoorkust zich niet heeft geplaatst, al zouden die er in de poulefase wel weer uit zijn gevlogen. En voor Feyenoord dat Noorwegen er niet bij isquote:Op maandag 28 maart 2022 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je naar dit seizoen kijkt ; Alvarez (poulefase wellicht overleven), Martinez (ver komen zit er in), Antony (ver komen waarschijnlijk, + de Nederlandse spelers (Blind, Timber, Berghuis, Klaassen Pasveer wellicht) dan heb je het toch over een behoorlijke impact. En dan laat ik nog de nodige internationals van mindere landen weg.
je ziet het aan Sangare die alles gespeeld heeft voor z'n land op de Africa Cup en sowieso als middenvelder is dat zwaar, die heeft geen goeie wedstrijd meer gespeeld sindsdienquote:Op maandag 28 maart 2022 11:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |