Ik kan Neal wel hebben op zich. Die andere 2 zijn hoogstens incidenteel nog betrokken inderdaadquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja, ik trek ze heel slecht maar dat komt waarschijnlijk ook omdat Neal Petersen daar altijd zo'n prominente rol heeft. Die vind ik echt zum kotzen. Overdreven hysterisch presenterend en altijd gasten interrumperend.
Jean-Paul Rison en Yamali vond ik top maar dacht dat die allebei weg zijn daar. Of loop ik achter?
Ieder zo zijn persoonlijke voorkeur zullen we maar zeggen. Vind de AD voetbalpodcast met Sjoerd Mossou trouwens ook prima. Een stuk minder als Wijffels aan het woord is.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan Neal wel hebben op zich. Die andere 2 zijn hoogstens incidenteel nog betrokken inderdaad
Die oefenpotjes vind ik inderdaad nooit interessant. Zelfs tegen Atletico niet.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu ik dit topic lees krijg ik het idee dat men de oefenwedstrijd over vier uur maar weinig serieus neemt.
Ik zit gewoon voor de TV. FF dat RKC oprollen.
En Hallquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord: Cojocaru; Hall, Trauner, Senesi, Hendriks; Hendrix, Toornstra, Bassett; Nelson, Dessers, Linssen
Benieuwd naar Cojacaru en Basset.
Bovenbeen (gelukkig)quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
Geertruida gaat niet met Jong naar Bulgarije trouwens, hep een hamstringblessure.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ranje-naar-bulgarije
Die jongen is zo blij met zijn haar dat hij zo’n lap heeft laten groeien dat het alleen maar meer opvalt dat hij kaal was.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:17 schreef Scrummie het volgende:
Ook in zo'n dom oefenpotje erger ik me kapot aan Hendrix
En het lijkt nog steeds alsof ie een kale plek op z'n achterhoofd heeft soms.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Die jongen is zo blij met zijn haar dat hij zo’n lap heeft laten groeien dat het alleen maar meer opvalt dat hij kaal was.
BRABANTED
Tot zover mijn analyse
wat voor type is dat eigenlijk?quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:23 schreef Scrummie het volgende:
Die Basset geeft wel een paar fijne balletjes eigenlijk.
Ja.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat voor type is dat eigenlijk?
box to box of meer een 10?
Beetje Til volgens mij, veel rennen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat voor type is dat eigenlijk?
box to box of meer een 10?
Uit een corner zie je dat ook altijd, al begrijp ik dan wel het gevaar van aannemen en een eventueel counter.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:24 schreef aTypisch het volgende:
waarom is het een soort van regel dat je als de bal 'lekker komt' je hem uit een onmogelijke hoek moet schieten?
enige reden die ik kan bedenken is dat aannemen moeilijker is dan schieten, want de kans op een goal is in ieder geval nihil
ah, een echte voor SLOTBALquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje Til volgens mij, veel rennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |