Het is ook wel wat simpel en geheel volgens de stijl van Pietjepuk om alleen naar goals te kijken terwijl een goede spits waar je af en toe ook een balletje aan kwijt kan veel belangrijker kan zijn dan dat in je aanvalsspel. Dat is wat mij betreft ook wel een foutje van Slot, te lang vastgehouden aan Linssen. Maarja, die deed het cijfermatig dan ook niet dusdanig slecht dat hij hem meteen kon laten banken.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Door het missen van kansen zijn we toch wel al veel wedstrijden in de problemen gekomen hoor. In plaats van de 1-0 en/of 2-0 te maken stond het uit het niets 0-1 of 1-1. Tegen Groningen (2x), Vitesse (2x), RKC-thuis heb je jezelf volledig in de problemen gebracht door kansen niet af te maken. Nog los van andere wedstrijden waar je ook wel wat recht op meer had en de wedstrijden waar het uiteindelijk nog wel goed kwam.
Het is wat dat betreft ook wel een tweesnijdend zwaard geweest dat Linssen dusdanig goed speelde de eerste seizoenshelft. Nu heb je met Dessers nog steeds geen spits die echt goed kan kaatsen of een bal vast kan houden maar ik heb wel het idee dat hij continu dreigend is, Linssen was voor veel ploegen ook wel erg makkelijk te verdedigen.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook wel wat simpel en geheel volgens de stijl van Pietjepuk om alleen naar goals te kijken terwijl een goede spits waar je af en toe ook een balletje aan kwijt kan veel belangrijker kan zijn dan dat in je aanvalsspel. Dat is wat mij betreft ook wel een foutje van Slot, te lang vastgehouden aan Linssen. Maarja, die deed het cijfermatig dan ook niet dusdanig slecht dat hij hem meteen kon laten banken.
Opnieuw beginnen (wat ze gisteren in Studio Voetbal ook zeiden) vind ik wel overdreven hoor. Dit seizoen was opnieuw beginnen. Komend seizoen heb je het voordeel dat 80% van de spelersgroep (verwacht niet dat er 10 spelers vertrekken) de speelstijl van Slot al kent en er kan gericht gescout worden op wat we nodig hebben. In de scouting heb ik tegenwoordig ook wel weer vertrouwen. Ik denk dat je wel mag rekenen op een volgende stap en dan met name dat het veldoverwicht vaker wordt uitgedrukt in een overwinning.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:29 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV heeft voorin simpelweg meer kwaliteit inderdaad en pakken daardoor meer punten. Met die verdediging van hen kom je in de Eredivisie wel weg, maar tegen een Kopenhagen krijg je er direct 4 tegen. Onze voorhoede mist teveel kansen en met zo'n keeper gaat het dan helemaal lastig worden.
Ik gok volgend jaar trouwens ook weer op een tussen jaar hoor (goh), want je kunt weer opnieuw beginnen. Maar wel met een zak geld. Succes Arnesen!
Hmm, ja dat klopt ook wel. Maar ik verwacht toch wel dat spelers als Malacia, Senesi, Kokcu en Sinisterra vertrekken. En die behoren toch wel tot je belangrijkste spelers, dus dat gaat wel een uitdaging worden. Gelukkig kun je Senesi door Geertruida prima opvangen, maar voor de posities van Sini, Kokcu en Malacia moet je toch wel echt wat gaan halen.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Opnieuw beginnen (wat ze gisteren in Studio Voetbal ook zeiden) vind ik wel overdreven hoor. Dit seizoen was opnieuw beginnen. Komend seizoen heb je het voordeel dat 80% van de spelersgroep (verwacht niet dat er 10 spelers vertrekken) de speelstijl van Slot al kent en er kan gericht gescout worden op wat we nodig hebben. In de scouting heb ik tegenwoordig ook wel weer vertrouwen. Ik denk dat je wel mag rekenen op een volgende stap en dan met name dat het veldoverwicht vaker wordt uitgedrukt in een overwinning.
Is toch ook gewoon waar je tot veroordeeld bent als Nederlandse club. Eigenlijk alleen Ajax kan het zich veroorloven om net iets langer aan een spelersgroep vast te houden (al zal dat wellicht deze zomer ook al lastig worden).quote:Op maandag 28 maart 2022 10:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Opnieuw beginnen (wat ze gisteren in Studio Voetbal ook zeiden) vind ik wel overdreven hoor. Dit seizoen was opnieuw beginnen. Komend seizoen heb je het voordeel dat 80% van de spelersgroep (verwacht niet dat er 10 spelers vertrekken) de speelstijl van Slot al kent en er kan gericht gescout worden op wat we nodig hebben. In de scouting heb ik tegenwoordig ook wel weer vertrouwen. Ik denk dat je wel mag rekenen op een volgende stap en dan met name dat het veldoverwicht vaker wordt uitgedrukt in een overwinning.
Hoop stiekem dat Slot het gaat proberen met Hendriks, ik vind die knul echt een goede indruk maken wanneer hij speelt, zou fijn zijn als je dat intern kan oplossen.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Hmm, ja dat klopt ook wel. Maar ik verwacht toch wel dat spelers als Malacia, Senesi, Kokcu en Sinisterra vertrekken. En die behoren toch wel tot je belangrijkste spelers, dus dat gaat wel een uitdaging worden. Gelukkig kun je Senesi door Geertruida prima opvangen, maar voor de posities van Sini, Kokcu en Malacia moet je toch wel echt wat gaan halen.
quote:Op maandag 28 maart 2022 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook wel wat simpel en geheel volgens de stijl van Pietjepuk om alleen naar goals te kijken terwijl een goede spits waar je af en toe ook een balletje aan kwijt kan veel belangrijker kan zijn dan dat in je aanvalsspel. Dat is wat mij betreft ook wel een foutje van Slot, te lang vastgehouden aan Linssen. Maarja, die deed het cijfermatig dan ook niet dusdanig slecht dat hij hem meteen kon laten banken.
Voetballend komen zowel Linssen als Dessers wel wat te kort ja. Mijn punt is alleen wel dat het vaak kiezen is tussen 2 zaken: Rendement en lekker meevoetballen. Leukste voorbeeld vind ik in dit opzicht altijd Danny Hoesen die ongeveer 2 goals per jaar maakte maar waarbij Frank de Boer na elke wedstrijd zei dat hij zo lekker meegevoetbald had en goed balletjes vasthield.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wat dat betreft ook wel een tweesnijdend zwaard geweest dat Linssen dusdanig goed speelde de eerste seizoenshelft. Nu heb je met Dessers nog steeds geen spits die echt goed kan kaatsen of een bal vast kan houden maar ik heb wel het idee dat hij continu dreigend is, Linssen was voor veel ploegen ook wel erg makkelijk te verdedigen.
Ik kan me goed voorstellen dat Malacia en/of Kökcü nog een jaar blijven. Voor Malacia is het ook niet handig om 4 maanden voor het WK ergens op de bank te belanden.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Hmm, ja dat klopt ook wel. Maar ik verwacht toch wel dat spelers als Malacia, Senesi, Kokcu en Sinisterra vertrekken. En die behoren toch wel tot je belangrijkste spelers, dus dat gaat wel een uitdaging worden. Gelukkig kun je Senesi door Geertruida prima opvangen, maar voor de posities van Sini, Kokcu en Malacia moet je toch wel echt wat gaan halen.
Kokcu heeft al wel een aantal keer laten doorschemeren te willen vertrekken na dit seizoen. Sinisterra lijkt me onhoudbaar. Malacia zou ik toch wel verkopen met een contract tot 2024 (al heeft GeertGod dat ook, maar die heeft nog wel wat te laten zien).quote:Op maandag 28 maart 2022 10:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat Malacia en/of Kökcü nog een jaar blijven. Voor Malacia is het ook niet handig om 4 maanden voor het WK ergens op de bank te belanden.
Malacia lijkt me wel het type die er nog een jaartje bij wil doen voor een kleine salarisverhoging. Kökcü heb je misschien gelijk in, hij lijkt ook wel klaar voor die stap. Maar als Senesi en Sinisterra al eerst weg zijn kan je voor hem wel de hoofdprijs vragen, met dat contract tot 2025.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Kokcu heeft al wel een aantal keer laten doorschemeren te willen vertrekken na dit seizoen. Sinisterra lijkt me onhoudbaar. Malacia zou ik toch wel verkopen met een contract tot 2024 (al heeft GeertGod dat ook, maar die heeft nog wel wat te laten zien).
Heb wel het idee dat je na dit seizoen, zeker als je de hoofdprijs vangt voor Sinisterra en Kökcu, kan gaan bouwen voor de komende twee jaar. Aursnes, Pedersen en Trauner lijken mij spelers die gewoon twee jaar blijven, met Bassett en Walemark is er al voor de toekomst ingekocht, en in tegenstelling tot afgelopen jaren loopt er eigenlijk geen dure troep zonder marktwaarde waar je van af moet.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon waar je tot veroordeeld bent als Nederlandse club. Eigenlijk alleen Ajax kan het zich veroorloven om net iets langer aan een spelersgroep vast te houden (al zal dat wellicht deze zomer ook al lastig worden).
Zo was het bijna een jaar geleden bijna onmogelijk om er beter op te worden zonder FC Berghius.
Wil je feestje niet verstoren maar Slot zei gisteren wel dat bij een verkoop van 15 miljoen euro er nog geen 10 euro kan worden geherinvesteerd en er veel naar aflossing van schulden etcetera zal gaan. Denk dat je weer aan kleine aankopen van rond de 3 miljoen moet denken.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat je na dit seizoen, zeker als je de hoofdprijs vangt voor Sinisterra en Kökcu, kan gaan bouwen voor de komende twee jaar. Aursnes, Pedersen en Trauner lijken mij spelers die gewoon twee jaar blijven, met Bassett en Walemark is er al voor de toekomst ingekocht, en in tegenstelling tot afgelopen jaren loopt er eigenlijk geen dure troep zonder marktwaarde waar je van af moet.
Feyenoord gaat kampioen worden in 2024
Dat zegt Feyenoord al jaren en er kan altijd alsnog geïnvesteerd worden dus moet dat allemaal nog maar zien.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wil je feestje niet verstoren maar Slot zei gisteren wel dat bij een verkoop van 15 miljoen euro er nog geen 10 euro kan worden geherinvesteerd en er veel naar aflossing van schulden etcetera zal gaan. Denk dat je weer aan kleine aankopen van rond de 3 miljoen moet denken.
Hij zei dat er geen aankoop van 10 miljoen kwam als er iemand voor 15 miljoen wegging toch? Zo begreep ik het tenminste.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wil je feestje niet verstoren maar Slot zei gisteren wel dat bij een verkoop van 15 miljoen euro er nog geen 10 euro kan worden geherinvesteerd en er veel naar aflossing van schulden etcetera zal gaan. Denk dat je weer aan kleine aankopen van rond de 3 miljoen moet denken.
Heb wel het idee dat het voor volgend seizoen open ligt, even afhankelijk of Ten Hag vertrekt maar het wordt een vreemd seizoen met een WK in de "winterstop" dus je moet maar afwachten hoe internationals terugkomen en het wordt hoe dan ook slopend voor ze.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat je na dit seizoen, zeker als je de hoofdprijs vangt voor Sinisterra en Kökcu, kan gaan bouwen voor de komende twee jaar. Aursnes, Pedersen en Trauner lijken mij spelers die gewoon twee jaar blijven, met Bassett en Walemark is er al voor de toekomst ingekocht, en in tegenstelling tot afgelopen jaren loopt er eigenlijk geen dure troep zonder marktwaarde waar je van af moet.
Feyenoord gaat kampioen worden in 2024
Dat klopt, maar eerder gaf hij ook aan dat er de laatste 2 jaar 14 miljoen is afgeschreven op spelers. Aangezien de schulden volgens mij alleen maar zijn toegenomen zal daar toch wel wat geld naartoe moeten.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij zei dat er geen aankoop van 10 miljoen kwam als er iemand voor 15 miljoen wegging toch? Zo begreep ik het tenminste.
Bovendien wordt het aandeel wat geherinvesteerd kan worden groter als het totaalbedrag aan inkomsten ook groter wordt. Van de eerste 10 miljoen kan misschien maar 30% worden geherinvesteerd, maar van de 20 miljoen daarna misschien wel 50-60%
Een top 2 met nieuwe trainers en dat WK in het midden kan zeker voor gek puntverlies gaan zorgen inderdaad.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat het voor volgend seizoen open ligt, even afhankelijk of Ten Hag vertrekt maar het wordt een vreemd seizoen met een WK in de "winterstop" dus je moet maar afwachten hoe internationals terugkomen en het wordt hoe dan ook slopend voor ze.
Dat effect moet ook niet overschat worden met waarschijnlijk 1 of 2 Eredivisie-spelers die lang in zo'n toernooi blijven. Voor veel spelers is het 3 potjes en weer klaar.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een top 2 met nieuwe trainers en dat WK in het midden kan zeker voor gek puntverlies gaan zorgen inderdaad.
Misschien tactisch spelers halen uit landen die niet naar het WK gaan deze zomer
Ja volgend seizoen kan zomaar bijzonder leuk worden bovenin. Heb het idee dat Ajax er al minder met kop en schouders uitsteekt op dit moment en alle onrust daar bovenin helpt niet mee natuurlijk.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat het voor volgend seizoen open ligt, even afhankelijk of Ten Hag vertrekt maar het wordt een vreemd seizoen met een WK in de "winterstop" dus je moet maar afwachten hoe internationals terugkomen en het wordt hoe dan ook slopend voor ze.
Tadic en Berghuis als dragende spelers die een jaartje ouder worden en Antony die wellicht weggaat.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja volgend seizoen kan zomaar bijzonder leuk worden bovenin. Heb het idee dat Ajax er al minder met kop en schouders uitsteekt op dit moment en alle onrust daar bovenin helpt niet mee natuurlijk.
Lang is minstens kwartfinale? Want ik denk dat er heel wat Eredivisiespelers de 8e finale gaan halen hoor. Inclusief de Nederlandersquote:Op maandag 28 maart 2022 11:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat effect moet ook niet overschat worden met waarschijnlijk 1 of 2 Eredivisie-spelers die lang in zo'n toernooi blijven. Voor veel spelers is het 3 potjes en weer klaar.
ik heb niet het idee dat Ajax minder is geworden alleen vorig jaar was het nu al beslist en dat is dus de verdienste van PSVquote:Op maandag 28 maart 2022 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja volgend seizoen kan zomaar bijzonder leuk worden bovenin. Heb het idee dat Ajax er al minder met kop en schouders uitsteekt op dit moment en alle onrust daar bovenin helpt niet mee natuurlijk.
Maar wil geen uitspraken doen dat Feyenoord het dan wel even wordt want wij hebben nog flink wat stappen te zetten.
Als je naar dit seizoen kijkt ; Alvarez (poulefase wellicht overleven), Martinez (ver komen zit er in), Antony (ver komen waarschijnlijk, + de Nederlandse spelers (Blind, Timber, Berghuis, Klaassen Pasveer wellicht) dan heb je het toch over een behoorlijke impact. En dan laat ik nog de nodige internationals van mindere landen weg.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat effect moet ook niet overschat worden met waarschijnlijk 1 of 2 Eredivisie-spelers die lang in zo'n toernooi blijven. Voor veel spelers is het 3 potjes en weer klaar.
Scheelt nog dat Ivoorkust zich niet heeft geplaatst, al zouden die er in de poulefase wel weer uit zijn gevlogen. En voor Feyenoord dat Noorwegen er niet bij isquote:Op maandag 28 maart 2022 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je naar dit seizoen kijkt ; Alvarez (poulefase wellicht overleven), Martinez (ver komen zit er in), Antony (ver komen waarschijnlijk, + de Nederlandse spelers (Blind, Timber, Berghuis, Klaassen Pasveer wellicht) dan heb je het toch over een behoorlijke impact. En dan laat ik nog de nodige internationals van mindere landen weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |