ja ik vind corners ook wel wat anders dan open spelquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uit een corner zie je dat ook altijd, al begrijp ik dan wel het gevaar van aannemen en een eventueel counter.
dat is volgens mij de enige reden die hij had om het nu wel te doenquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Cyril die bal zondag nu gegeven had.
Ik denk dat hij het zondag ook gewoon niet heeft gezien, Toornstra zat ook nog wel redelijk in zijn rug en hij kwam net uit de actie. Ik vond dat gezeik niet echt terecht.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is volgens mij de enige reden die hij had om het nu wel te doen
Nee dat gezeik was ook niet terecht, maar het was wel beter geweest als ie het wel had gezienquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het zondag ook gewoon niet heeft gezien, Toornstra zat ook nog wel redelijk in zijn rug en hij kwam net uit de actie. Ik vond dat gezeik niet echt terecht.
Goeie editquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee dat gezeik was ook niet terecht, maar het was wel beter geweest als ie het wel had gezien
(Joh)
Hij keek ook steeds naar de bal en moest verdedigers afhouden. Sowieso ook wel een opportunistisch type die uit alle standen schiet en zo ook veel goals maakt, maar overzicht ontbreekt nogal in mijn ogen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het zondag ook gewoon niet heeft gezien, Toornstra zat ook nog wel redelijk in zijn rug en hij kwam net uit de actie. Ik vond dat gezeik niet echt terecht.
Eens.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja eens hoor, hij heeft ook heel vaak oogkleppen als hij wel de tijd heeft om even om zich heen te kijken maar dat vond ik hier toch iets minder het gevalquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij keek ook steeds naar de bal en moest verdedigers afhouden. Sowieso ook wel een opportunistisch type die uit alle standen schiet en zo ook veel goals maakt, maar overzicht ontbreekt nogal in mijn ogen.
Ja, dat is ook precies wat er bij hem ontbreekt.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij keek ook steeds naar de bal en moest verdedigers afhouden. Sowieso ook wel een opportunistisch type die uit alle standen schiet en zo ook veel goals maakt, maar overzicht ontbreekt nogal in mijn ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |