Ohja die hebben we ook nogquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:50 schreef Caland het volgende:
Misschien dat die Sandler opeens fit wordt
Nee ben het met je eens eigenlijk, alhoewel Louis wel van enige vastigheid is dus betwijfel of hij tussen wedstrijden door wil wisselen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij geeft net aan op de persco dat hij Blinds ziet als optie voor LCV in dit systeem. Ik zou persoonlijk (op basis van de huidige vorm) kiezen voor Wijndal tegen mindere tegenstanders en Malacia tegen goede al valt er zeker in Oranje veel te zeggen voor een vastere bezetting. En misschien onderschat ik de voetballende kwaliteiten van Malacia, ik vind dat vaak niet meevallen qua voorzetten etc.
Nee.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:50 schreef Caland het volgende:
Misschien dat die Sandler opeens fit wordt
Geen idee hoe het met die jongen gaat aangezien @Scrummie zijn topic nooit van een update voorzietquote:
Hij is meer van de combinatie op de vleugel, en is vaak gevaarlijk maar niet per se als een typische linksback met een goede trap.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij geeft net aan op de persco dat hij Blinds ziet als optie voor LCV in dit systeem. Ik zou persoonlijk (op basis van de huidige vorm) kiezen voor Wijndal tegen mindere tegenstanders en Malacia tegen goede al valt er zeker in Oranje veel te zeggen voor een vastere bezetting. En misschien onderschat ik de voetballende kwaliteiten van Malacia, ik vind dat vaak niet meevallen qua voorzetten etc.
Er valt niet zoveel te melden helaas!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee hoe het met die jongen gaat aangezien @:scrummie zijn topic nooit van een update voorziet
En waarom moet ik dat hier lezen in plaats van in zijn topic?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er valt niet zoveel te melden helaas!
Hij loopt op krukken las ik wel laatst.
Die gaat nooit een wedstrijd spelen voor ons. Die mag al in het lange lijstje met geflopte spelers.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er valt niet zoveel te melden helaas!
Hij loopt op krukken las ik wel laatst.
Eh ja, weet ik niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
En waarom moet ik dat hier lezen in plaats van in zijn topic?
Oh tering.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dit een niet leuk grapje of moeten we je uitlachen?
Hahahaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oh tering.Je mag me uitlachen.
Intelligente gozer, dat is vaak al het halve werk. Hopelijk geeft Slot hem meer de kans volgend jaar. Wellicht ook als Senesi weggaat.quote:
Vind het toch wel verdom jammer hoe het is gelopen met Senesi. Investeer je eens goed geld in iemand die flink in waarde stijgt, zakt ie in en verlengt ie z’n contact niet. Had echt verwacht dat hij dan eindelijk de felbegeerde 20-25 miljoen speler kon worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:39 schreef bbuddybb het volgende:
Ik hoop dat we Sini nog kunnen behouden. Als (als, als, I know...) ie op het WK gaat vlammen straks, kun je er veel meer voor krijgen.
Kokcu speelt geen WK dus wat je nu voor 'm kunt krijgen is de max en hij is tegelijkertijd ook niet heel moeilijk te vervangen.
Malacia staat hopelijk (I know...) in de basis op het WK dus daar zou je veel meer moeten kunnen krijgen dan wat hij nu waard is.
Mijn gevoel zegt dat we na dit seizoen het best Senesi en Kokcu kunnen verkopen.
Senesi vervang je heel makkelijk door Geertruida op zijn plek te zetten. Dan ga je er meteen op vooruit en heb je ook nog eens een jeugdspeler die zich op zijn eigen positie kan doorontwikkelen.
quote:
Zo intelligent is ie dus nietquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch opvallend dat hij Christelijk is.
(lol)quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Intelligente gozer, dat is vaak al het halve werk. Hopelijk geeft Slot hem meer de kans volgend jaar. Wellicht ook als Senesi weggaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |