Fenerbahe en West Ham United zouden al interesse tonen om Zirkzee definitief over te nemen. Voor Anderlecht, waar Zirkzee dit seizoen vijftien keer wist te scoren in 38 wedstrijden, lijkt die prijs iets te stevig te zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 01:07 schreef De_Pel het volgende:
Wat zou die Zirkzee nou moeten kosten? Hij wil iig naar een team waar hij minuten maakt, en dus weg bij Bayern.
En ben nog altijd wel benieuwd naar dat ventje van Excelsior, zie ik te weinig van om te beoordelen. Gokje waard?
misschien kan hij ook in de spitsquote:
Die opmerking over de kidsclub ook aan het eindquote:Op maandag 28 maart 2022 09:16 schreef fetX het volgende:
Prima optreden van Slot inderdaad.
[ twitter ]
Hopelijk is dit gezeur nu ook eens klaar.
Sowieso maar een matige aflevering. En dit was wel de vraag die je wist dat zou komen.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:16 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Goed ook juist dat die gesteld werd hoor.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso maar een matige aflevering. En dit was wel de vraag die je wist dat zou komen.
Ik vond wel dat je uit zijn optreden mag concluderen dat een optreden langer dan 2 jaar bij Feyenoord behoorlijk ingewikkeld gaat worden. Als hij nog een jaar overpresteert (en hij heeft eigenlijk al zijn hele carrire er meer uitgehaald dan er in zat, dus die kans is groot) dan is hij echt wel weg.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:16 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Dat vond ik wel meevallen eigenlijk. Hij zei ook duidelijk dat hij op lange termijn met Feyenoord goed wil presteren. Wat hij daar dan mee bedoelt in jaren is voor ons alleen maar gissen. Mocht het volgend seizoen weer zo goed gaan (overpresteren vind ik eigenlijk niet) dan zou ik proberen om hem nog 1 extra jaar vast te leggen. Maar goed, allemaal toekomstmuziek.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vond wel dat je uit zijn optreden mag concluderen dat een optreden langer dan 2 jaar bij Feyenoord behoorlijk ingewikkeld gaat worden. Als hij nog een jaar overpresteert (en hij heeft eigenlijk al zijn hele carrire er meer uitgehaald dan er in zat, dus die kans is groot) dan is hij echt wel weg.
Ligt er ook een beetje aan hoe het financieel gaat. Als er volgend seizoen een gelijkwaardig elftal staat maar je wordt dan wel 2e en er kan nog wat genvesteerd worden, dan kan ik me best voorstellen dat ie wel de voorronde Champions League in wil met ons.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vond wel dat je uit zijn optreden mag concluderen dat een optreden langer dan 2 jaar bij Feyenoord behoorlijk ingewikkeld gaat worden. Als hij nog een jaar overpresteert (en hij heeft eigenlijk al zijn hele carrire er meer uitgehaald dan er in zat, dus die kans is groot) dan is hij echt wel weg.
ben al benieuwd hoe hij het volgend seizoen gaat doen, dat kan nog best eens tegen gaan vallenquote:Op maandag 28 maart 2022 09:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van wat er gehaald wordt natuurlijk aangezien er best wat geld binnen zal komen. Valt nog niet zoveel over te zeggen denk ik, maar een uitdaging is het wel.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben al benieuwd hoe hij het volgend seizoen gaat doen, dat kan nog best eens tegen gaan vallen
Oh ik hoop het van harte hoor. Maar alles moet goed vallen wil Feyenoord de komende twee jaar een betere (of op z'n minst gelijkwaardige selectie) hebben als nu. Dat gaf hij ook aan.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat vond ik wel meevallen eigenlijk. Hij zei ook duidelijk dat hij op lange termijn met Feyenoord goed wil presteren. Wat hij daar dan mee bedoelt in jaren is voor ons alleen maar gissen. Mocht het volgend seizoen weer zo goed gaan (overpresteren vind ik eigenlijk niet) dan zou ik proberen om hem nog 1 extra jaar vast te leggen. Maar goed, allemaal toekomstmuziek.
je bedoelt geld uit verkopen?quote:Op maandag 28 maart 2022 09:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van wat er gehaald wordt natuurlijk aangezien er best wat geld binnen zal komen. Valt nog niet zoveel over te zeggen denk ik, maar een uitdaging is het wel.
Klopt ook zeker. Feyenoord moet de komende jaren gewoon blijven verkopen. Voordeel is wel dat er op dit moment behoorlijk waarde op het veld staat en er nog wel wat talenten zijn die zich kunnen ontwikkelen (Walemark, Bassett, Benita, Hartjes, Karim Dermane, Milambo, Hartman bijv.). Maar de uitdaging gaat hem zitten in de vervangers die je haalt.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oh ik hoop het van harte hoor. Maar alles moet goed vallen wil Feyenoord de komende twee jaar een betere (of op z'n minst gelijkwaardige selectie) hebben als nu. Dat gaf hij ook aan.
Maar het financile verhaal is wel bepalend.
dan blijft het weer afwachten wat er voor terug komt, een beetje spits zou wel helpenquote:Op maandag 28 maart 2022 09:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, externe financiers ga ik niet vanuit.
Dat is ook wat ik zegquote:Op maandag 28 maart 2022 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan blijft het weer afwachten wat er voor terug komt, een beetje spits zou wel helpen
Dat is dus al zeer de vraag. Zoals eerder gememoreerd hier is het grootste deel van de doelpunten gemaakt door spelers (Til, Sinisterra, Dessers) die volgend jaar waarschijnlijk niet eens meer bij Feyenoord spelen.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan hoe het financieel gaat. Als er volgend seizoen een gelijkwaardig elftal staat maar je wordt dan wel 2e en er kan nog wat genvesteerd worden, dan kan ik me best voorstellen dat ie wel de voorronde Champions League in wil met ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |