laatste seizoen dat ik dat gevoel had was het laatste jaar van koemanquote:Op maandag 28 maart 2022 10:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Met een goede spits hadden we wel een punt of 6-8 meer gehad denk ik. Dat maakt het ook zo lastig, want van tevoren zou ik erg tevreden zijn met plek 3 en kwartfinale ECL, maar in de competitie had er toch meer in gezeten (al ben ik alsnog wel tevreden hoor). En toch ook zonde dat je al uit de beker bent geknikkerd.
Plek 4 zou imo echt een teleurstelling zijn.
Als je niet begrijpt dat het de speelstijl van Feyenoord tegen 'betere ploegen' ontzettend schaadt dat we nu met een keeper moeten spelen die onder de voorzetten duikt dan snap je er geen ene kut van.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:20 schreef aTypisch het volgende:
ah, we doen nog steeds alsof al het slechte wat feyenoord dit seizoen nog gaat overkomen door de reserve keeper komt?
lachen
Hij leest wat selectief natuurlijk, maar voorin (spits) hebben we ook te weinig kwaliteit.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je niet begrijpt dat het de speelstijl van Feyenoord tegen 'betere ploegen' ontzettend schaadt dat we nu met een keeper moeten spelen die onder de voorzetten duikt dan snap je er geen ene kut van.
Maar goed, op enige voetbalkennis heb ik je sowieso nog nooit betrapt. En maar dom lachen om anderen.
quote:Op maandag 28 maart 2022 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je niet begrijpt dat het de speelstijl van Feyenoord tegen 'betere ploegen' ontzettend schaadt dat we nu met een keeper moeten spelen die onder de voorzetten duikt dan snap je er geen ene kut van.
Maar goed, op enige voetbalkennis heb ik je sowieso nog nooit betrapt. En maar dom lachen om anderen.
Welke speelstijl is daar wel geschikt voor dan?quote:Op maandag 28 maart 2022 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maak ttoch niet uit welk speelstijl?quote:Op maandag 28 maart 2022 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn laatste zin klopt wel overigensquote:Op maandag 28 maart 2022 10:25 schreef aTypisch het volgende:
gurney begint de week met een flinke mispeer!
Scorende vermogen is best in orde. Niet alles hangt alleen af van de spits. (Dessers en Linssen die overigens ook al op 25 goals samen staan.)quote:Op maandag 28 maart 2022 10:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij leest wat selectief natuurlijk, maar voorin (spits) hebben we ook te weinig kwaliteit.
lachen is gezondquote:Op maandag 28 maart 2022 10:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn laatste zin klopt wel overigens
Derde en kwartfinale of halve finale ECL zou prima zijn inderdaad. Had begin dit seizoen even meer gehoopt omdat ik PSV toch wel erg zwak vond tegen ons, maar uiteindelijk heb ik met name onze voorhoede ietwat overschat en die van PSV onderschat. Zit natuurlijk ook gewoon een hoop pech bij want ik vind PSV nog steeds niet beter, maar goed. Heb wel echt het idee dat er volgend seizoen weer grote stappen zijn om te maken, das ook fijn. Dit was altijd een tussenjaar.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Met een goede spits hadden we wel een punt of 6-8 meer gehad denk ik. Dat maakt het ook zo lastig, want van tevoren zou ik erg tevreden zijn met plek 3 en kwartfinale ECL, maar in de competitie had er toch meer in gezeten (al ben ik alsnog wel tevreden hoor). En toch ook zonde dat je al uit de beker bent geknikkerd.
Plek 4 zou imo echt een teleurstelling zijn.
Zo'n halve finale gaat echt wel leven als je er eenmaal staat en ik heb toch wel het idee dat Slavia over 2 wedstrijden gewoon gepakt gaat worden. Het is wel Feyenoord, een aardige reputatie op het gebied van gewonnen halve finales en finales.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Derde en kwartfinale of halve finale ECL zou prima zijn inderdaad. Had begin dit seizoen even meer gehoopt omdat ik PSV toch wel erg zwak vond tegen ons, maar uiteindelijk heb ik met name onze voorhoede ietwat overschat en die van PSV onderschat. Zit natuurlijk ook gewoon een hoop pech bij want ik vind PSV nog steeds niet beter, maar goed. Heb wel echt het idee dat er volgend seizoen weer grote stappen zijn om te maken, das ook fijn. Dit was altijd een tussenjaar.
Als je zo gaat reageren ipv nuttig te bijdragen aan een discussie snap ik wel dat men je zat is hierquote:
PSV heeft voorin simpelweg meer kwaliteit inderdaad en pakken daardoor meer punten. Met die verdediging van hen kom je in de Eredivisie wel weg, maar tegen een Kopenhagen krijg je er direct 4 tegen. Onze voorhoede mist teveel kansen en met zo'n keeper gaat het dan helemaal lastig worden.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Derde en kwartfinale of halve finale ECL zou prima zijn inderdaad. Had begin dit seizoen even meer gehoopt omdat ik PSV toch wel erg zwak vond tegen ons, maar uiteindelijk heb ik met name onze voorhoede ietwat overschat en die van PSV onderschat. Zit natuurlijk ook gewoon een hoop pech bij want ik vind PSV nog steeds niet beter, maar goed. Heb wel echt het idee dat er volgend seizoen weer grote stappen zijn om te maken, das ook fijn. Dit was altijd een tussenjaar.
Ja, zeker. Het is wel een beetje alle ballen op Sinisterra, de rest van de voorhoede heeft allemaal wel enkele specifieke kwaliteiten, van het rijtje Jahanbaksh / Linssen / Dessers / Nelson / Walemark vind ik er geen echt slecht, maar het is het allemaal (nog) net niet. Denk dat we zonder Sinigod nog een heel stuk minder punten hadden gehad, wat is die ongelooflijk belangrijk.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij leest wat selectief natuurlijk, maar voorin (spits) hebben we ook te weinig kwaliteit.
nuttig te bijdragenquote:Op maandag 28 maart 2022 10:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je zo gaat reageren ipv nuttig te bijdragen aan een discussie snap ik wel dat men je zat is hier
De voorhoede doet het niet zo slecht. Sini staat op 18, het spitsenduo Dessers/Linssen op 25 en Alireza/Nelson op 10. Dat zijn voor Feyenoordbegrippen echt goede cijfers.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, zeker. Het is wel een beetje alle ballen op Sinisterra, de rest van de voorhoede heeft allemaal wel enkele specifieke kwaliteiten, van het rijtje Jahanbaksh / Linssen / Dessers / Nelson / Walemark vind ik er geen echt slecht, maar het is het allemaal (nog) net niet. Denk dat we zonder Sinigod nog een heel stuk minder punten hadden gehad, wat is die ongelooflijk belangrijk.
Het ontzettend vervelende aan @aTypisch is dat hij geen ene kut er van begrijpt, heb hem wat betreft voetbal echt nog nooit op iets zinnigs betrapt behalve de meest oppervlakkige analyses, maar vervolgens gaat hij kinderachtig één zin eruit pikken bij iemand, vaak een ietwat overduidelijk statement wat gebruikt wordt om de verdere redenering te maken, en daar dom over lachen en de ander belachelijk over maken. Echt de meest walgelijke user van dit topic.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je zo gaat reageren ipv nuttig te bijdragen aan een discussie snap ik wel dat men je zat is hier
@Lenny_Leonardquote:Op maandag 28 maart 2022 10:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het ontzettend vervelende aan @:atypisch is dat hij geen ene kut er van begrijpt, heb hem wat betreft voetbal echt nog nooit op iets zinnigs betrapt behalve de meest oppervlakkige analyses, maar vervolgens gaat hij kinderachtig één zin eruit pikken bij iemand, vaak een ietwat overduidelijk statement wat gebruikt wordt om de verdere redenering te maken, en daar dom over lachen en de ander belachelijk over maken. Echt de meest walgelijke user van dit topic.
dank jequote:Op maandag 28 maart 2022 10:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het ontzettend vervelende aan @:atypisch is dat hij geen ene kut er van begrijpt, heb hem wat betreft voetbal echt nog nooit op iets zinnigs betrapt behalve de meest oppervlakkige analyses, maar vervolgens gaat hij kinderachtig één zin eruit pikken bij iemand, vaak een ietwat overduidelijk statement wat gebruikt wordt om de verdere redenering te maken, en daar dom over lachen en de ander belachelijk over maken. Echt de meest walgelijke user van dit topic.
Laat die man gewoon. Het is een simpele ziel die weinig aandacht verdient.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Door het missen van kansen zijn we toch wel al veel wedstrijden in de problemen gekomen hoor. In plaats van de 1-0 en/of 2-0 te maken stond het uit het niets 0-1 of 1-1. Tegen Groningen (2x), Vitesse (2x), RKC-thuis heb je jezelf volledig in de problemen gebracht door kansen niet af te maken. Nog los van andere wedstrijden waar je ook wel wat recht op meer had en de wedstrijden waar het uiteindelijk nog wel goed kwam.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De voorhoede doet het niet zo slecht. Sini staat op 18, het spitsenduo Dessers/Linssen op 25 en Alireza/Nelson op 10. Dat zijn voor Feyenoordbegrippen echt goede cijfers.
Toornstra die er dan ook nog wat gemaakt heeft als buitenspeler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |