Hopelijk staat hij ook een keer elke keer vooraan tijdens een kampioensfeestje terwijl zijn inbreng 0 wasquote:
Een beetje respect voor zijn 6 assists!quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk staat hij ook een keer elke keer vooraan tijdens een kampioensfeestje terwijl zijn inbreng 0 was
ook een keer elke keerquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk staat hij ook een keer elke keer vooraan tijdens een kampioensfeestje terwijl zijn inbreng 0 was
Excuus, 8-1quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:41 schreef fetX het volgende:
Als we net zo efficient waren als onze tegenstanders stond het nu 6-1
ik heb wel eens leukere dingen gezienquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:49 schreef Haringkop het volgende:
Ohja er wordt gevoetbald vanavond. Zitten we nog te genieten?
aan wat doneer je dan?quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:39 schreef Scrummie het volgende:
Voor elke goal SMS ik 'Feyenoord' naar 4004.
En dan krijg je een link naar een tikkie. Gvd. Waardeloos.
ja dat snap ik, maar heb niet meegekregen naar welke organisatiequote:Op woensdag 23 maart 2022 18:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze pot is voor Oekraïne geloof ik. (zie TT)
Feyenoord en RKC Waalwijk spelen volgende week woensdag een onderlinge oefenwedstrijd die in het teken staat van de oorlogssituatie in Oekraïne. De opbrengst is bestemd voor hulp aan vluchtelingen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar heb niet meegekregen naar welke organisatie
Zie post van maximusquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar heb niet meegekregen naar welke organisatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |