Voetballend doet hij niet onder voor Guus maar kan hij ook 20 goals maken?quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bij die Bassett vraag ik mij wel een beetje af waarom hij zo erg ‘voor de toekomst’ gehaald werd en er nog niet klaar voor zou zijn. Werd in de MLS al gezien als een goede speler, heeft al gedebuteerd in het nationale elftal en bij Feyenoord bevalt het mij enorm wat ik van hem zie tot dusver. Snap dat het nog geen basisspeler is maar zie hem graag meer kansen krijgen. Zit op termijn echt wel wat in.
In de resterende 10 wedstrijden? Dat lijkt me sterkquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Voetballend doet hij niet onder voor Guus maar kan hij ook 20 goals maken?
Naja die 3-0 en 4-0 tegen ploegen als PEC mag iemand anders er ook wel in schieten. Ik ben vooral enorm fan van hoe hij druk zet. Als ie een bal voorin kan vasthouden/kaatsen en conditioneel ook in orde is heb je dan wel echt wat, zeker voor Slotball.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tikkeltje flauw wel, Guus scoorde zondag nog bij Ajax uit. Verreweg de moeilijkste wedstrijd van het jaar. Verder ook genoeg belangrijke goals gemaakt lijkt me.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja die 3-0 en 4-0 tegen ploegen als PEC mag iemand anders er ook wel in schieten. Ik ben vooral enorm fan van hoe hij druk zet. Als ie een bal voorin kan vasthouden/kaatsen en conditioneel ook in orde is heb je dan wel echt wat, zeker voor Slotball.
Hoe weet je dit nouquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
denk dat je als man van de statistieken wel wat langer nodig hebt dan één oefenwedstrijdjequote:Op woensdag 23 maart 2022 20:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Op basis van wat ik tot nu toe heb gezien.
Dessers liep idd gwn tegen Martinez op. Had gewoon geel moeten hebben voor een schwalbe.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Net bij ESPN nog een terugblik van Danny Makkelie op Ajax-Feyenoord. Daar lieten ze ook op normale snelheid die overtreding van Martinez zien en leek er echt niets aan de hand. Grappig hoe zo'n herhaling dan ook echt een vertekend beeld kan geven.
De herhaling geeft juist het echte beeld, wat je niet mee krijgt op normale snelheid. Daar heb je dus een VAR voor.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Net bij ESPN nog een terugblik van Danny Makkelie op Ajax-Feyenoord. Daar lieten ze ook op normale snelheid die overtreding van Martinez zien en leek er echt niets aan de hand. Grappig hoe zo'n herhaling dan ook echt een vertekend beeld kan geven.
Eens, een vertraging van beeld maakt het nog wel eens wat dramatischer allemaal.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ja, met het beeld van achter begrijp je wel dat Makkelie er zelf niet voor fluit. Maar de VAR had dit vanuit andere hoeken moeten bekijken en moeten concluderen dat het wel degelijk een overtreding was.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
De herhaling geeft juist het echte beeld, wat je niet mee krijgt op normale snelheid. Daar heb je dus een VAR voor.
Het was eigenlijk gewoon een knuffel.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, een vertraging van beeld maakt het nog wel eens wat dramatischer allemaal.
Toch vond ik hier het verschil tussen ware snelheid en de herhaling wel opvallend groot. Maar hoe dat dan komt kan ik ook niet helemaal verklaren.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, met het beeld van achter begrijp je wel dat Makkelie er zelf niet voor fluit. Maar de VAR had dit vanuit andere hoeken moeten bekijken en moeten concluderen dat het wel degelijk een overtreding was.
In de herhaling zie je de impact van die actie beter. Het is geen schouderduw maar een elleboog in de ribben van Dessers met z'n hele lichaamsgewichtquote:Op donderdag 24 maart 2022 11:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Toch vond ik hier het verschil tussen ware snelheid en de herhaling wel opvallend groot. Maar hoe dat dan komt kan ik ook niet helemaal verklaren.
Ajax haalde wel voordeel uit de overtreding, aangezien Dessers niet meer door kon gaan met druk zetten. Maar het is inderdaad niet meer relevant.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik snap dat je bij het beeld wat de VAR zag laat doorspelen (zoals ik eigenlijk ook al vermoedde) maar in de herhaling zie je dat het blok duidelijk op onreglementaire wijze gebeurt.
Verder ben ik de discussie inmiddels wel zat, ik begrijp de op dat moment gemaakte beslissing, Ajax haalde geen voordeel uit de overtreding en uiteindelijk hebben we verloren. Doorgaan.
Precies, alles draait nu om plaatsing voor de Europa League.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:26 schreef Scrummie het volgende:
Laten we geen PSV zijn die na 3 weken en een wiskunde leraar nog steeds over die bal over de lijn zat te zeiken zijn.
Ik haat interlands.
Jahanbakhsh is CORRED
Pas over 2 weken weer Conference League. Dat is dan toch nog weer langer dan je denkt. Heb er een heel goed gevoel over. Zou wat zijn als deze naar Rotterdam komt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, alles draait nu om plaatsing voor de Europa League.
Nou nou, het is toch best een actueel onderwerp als ESPN/KNVB gisteren de beelden vrijgeeft van Makkalie en de VAR. En met het interland weekend voor de deur is er verder toch niet veel om over te praten.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Al zie je nu op een VAR dat Ajax 87 rode kaarten had moeten krijgen die wedstrijd, lekker interessant. Gebeurd is gebeurd, focus op de volgende wedstrijd nu, het is 11 tegen 11 enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |