dankuquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord en RKC Waalwijk spelen volgende week woensdag een onderlinge oefenwedstrijd die in het teken staat van de oorlogssituatie in Oekraïne. De opbrengst is bestemd voor hulp aan vluchtelingen.
Feyenoord roept supporters op massaal naar de wedstrijd te komen. Voorafgaand aan het duel speelt Feyenoord Vrouwen een demonstratieduel met Saestum, wat voor de vrouwenploeg van de Rotterdammers de eerste wedstrijd in De Kuip ooit is.
Oekraïense vluchtelingen worden onder meer ondergebracht in parken van EuroParcs, de hoofdsponsor van Feyenoord. Het bedrijf en Feyenoord willen met de opbrengst rond het oefenduel helpen te voorzien in eerste levensbehoeften.'
Daarbij wordt voornamelijk naar vervoer, kleding, eten en drinken, sport- en lesmaterialen, inzet van coaches, docenten en overige begeleiding voor kinderen gekeken.
Lengte: 1,93 mquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:03 schreef Caland het volgende:
Oh god, Jurgen Strand Larsen
Dat kon niet uitblijven
neequote:Op woensdag 23 maart 2022 19:05 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Stond Ofir eerste helft op doel?
Vorig jaar nog voor zijn komst gepleitquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:03 schreef Caland het volgende:
Dat kon niet uitblijven
Bron?quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:03 schreef Caland het volgende:
Dat kon niet uitblijven
@fetX vindt dit niet leuk.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:03 schreef Caland het volgende:
Dat kon niet uitblijven
Hans Kraay Junior met als argument als je er bij Groningen 14 maakt maak je er bij Feyenoord wel 18quote:
Helaas niet. Had ik in mijn leven heel wat meer vrouwen gescoord.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Hans Kraay Junior met als argument als je er bij Groningen 14 maakt maak je er bij Feyenoord wel 18
Is dat toevallig familie van je?
het was juist die verslaggever toch?quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Hans Kraay Junior met als argument als je er bij Groningen 14 maakt maak je er bij Feyenoord wel 18
Is dat toevallig familie van je?
quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:12 schreef hhh38 het volgende:
Die Bassett bevalt mij wel. Minder ruzie met de bal dan Til en verstopt zich niet
quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:19 schreef aTypisch het volgende:
die besset bevalt mij wel op het eerste gezicht
Verzin een eigen mening.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:21 schreef Caland het volgende:
Die Amerikaan bevalt mij wel
Aardig snel ook nog
Lennard Hartjes en Mimeirhel Benita (Oranje O19)quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:22 schreef Caland het volgende:
Raar dat nu die Benita dan weer geen minuten maakt
Caland is duidelijk een kennerquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lennard Hartjes en Mimeirhel Benita (Oranje O19)
De twee spelers van Feyenoord Onder 21 voegen zich bij hun nationale elftal, maar blijven in eigen land. Hier zullen zij een 4-daagse trainingsstage afwerken.
Wellicht?
Ohquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lennard Hartjes en Mimeirhel Benita (Oranje O19)
De twee spelers van Feyenoord Onder 21 voegen zich bij hun nationale elftal, maar blijven in eigen land. Hier zullen zij een 4-daagse trainingsstage afwerken.
Wellicht?
Wat hebben die statistieken nou met goed voetbal te maken? Onder Gio vond ik het niet echt spectaculair. Gewoon constant en verdedigend sterk.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:49 schreef PietjePuk2000 het volgende: [..] Maar was het voetbal toen heel erg goed of schoot Guidetti gewoon elke bal er in? 2011-2012 was voor Feyenoord-begrippen een aardig seizoen maar 70 punten en 70 goaltjes is toch niet heel erg spectaculair. Dan vind ik het voetbal nu aanzienlijk beter, ook al is er dit seizoen dan slechter gepresteerd tegen Ajax. Als je echt naar de seizoenen kijkt dan heeft Feyenoord sinds 2000 maar 2 seizoenen echt heel erg goed gepresteerd: 2002-2003 en 2016-2017. [ afbeelding ] 2016-2017 was natuurlijk ook nog steeds een geweldig seizoen met 86 goals voor. Maar het team van 2002-2003 had meer kwaliteit en spreekt wat betreft spelers toch wat meer tot de verbeelding. Mooie shirts ook. [ afbeelding ] 2001-2002 blijft nog steeds een enorme fluke natuurlijk.
Nou, hopelijk gaat dat niet echt gebeuren, verschrikkelijk mannetje.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:03 schreef Caland het volgende:
Dat kon niet uitblijven
Volgens mij heb ik iets gemist. Do tell.quote:
Senesi ging op de foto met een stuk of 15 damesquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets gemist. Do tell.
Ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Senesi ging op de foto met een stuk of 15 dames
Van minderjarige leeftijd
En precies daarom mag jij over een half uurtje niet meer internetten, klaas.quote:
Het lig natuurlijk wel een beetje aan de foto.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
En precies daarom mag jij over een half uurtje niet meer internetten, klaas.
Kunnen ze hem nou ook inschrijven door die extra window van UEFA? Heb je meer aan dan Sandlerquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bij die Bassett vraag ik mij wel een beetje af waarom hij zo erg ‘voor de toekomst’ gehaald werd en er nog niet klaar voor zou zijn. Werd in de MLS al gezien als een goede speler, heeft al gedebuteerd in het nationale elftal en bij Feyenoord bevalt het mij enorm wat ik van hem zie tot dusver. Snap dat het nog geen basisspeler is maar zie hem graag meer kansen krijgen. Zit op termijn echt wel wat in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |