Kan iemand heeftquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:27 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand heeft geagiteerd reageren op mijn stelling dat mensen die niet stemmen dom zijn?
Ik post dat niet voor niks natuurlijk
Sta je dan met je kale bats en je plakplaatjes te huilen om een voetbalpotje.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:34 schreef GGMM het volgende:
Oh de OP is aangepast
Ja, die gast zag ik gisteren ook daar moest ik dan wel weer om lachen.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:35 schreef GGMM het volgende:
Even FeyenoordTM namens Scrummie bedreigen.
Fok en anders zoeken naar fruit wat een droombaan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:43 schreef GGMM het volgende:
Ik loop even naar een andere verdieping waar ook een fruitschaal staat, om te zien of ik daar nog een banaan kan bemachtigen.
@:wereldgozer @:afcniels
Veel succes ouwe reus. Ik hoop dat je in je missie slaagt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:43 schreef GGMM het volgende:
Ik loop even naar een andere verdieping waar ook een fruitschaal staat, om te zien of ik daar nog een banaan kan bemachtigen.
Anders loop even naar de Frederiklaan 10A. Daar staat ook een fruitschaal.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:43 schreef GGMM het volgende:
FOK!quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fok en anders zoeken naar fruit wat een droombaan.
Twee Bommelaren ha ha ha.quote:
Altijd lokaal stemmenquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hebben jullie al gestemd. Ik twijfel enorm.
Jouw katten passen echt 5x in mijn gigantische unit he. (Bierflesje voor de verhouding)quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Ik zal van de week wel even nieuwe maken, als ze weer wat opgelapt zijn.
De kat van @GGMM past zelfs in het bierflesje.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw katten passen echt 5x in mijn gigantische unit he. (Bierflesje voor de verhouding)
[ afbeelding ]
Hallo Onloquote:
Jammer dat het Ajax is die een einde maakt aan de coëfficiëntpolonaise. Kunnen die gasten helemaal niets of zo???quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Hallo Onlo
Hoe voel jij je nu na de uitschakeling van Ajax?
Die eet 2 kippen per week?quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw katten passen echt 5x in mijn gigantische unit he. (Bierflesje voor de verhouding)
[ afbeelding ]
De foto vertekent wel een beetje, Tony heeft wel wat spek. Meadow is smerig dun. Maar die van jou is wel echt gigantisch ja, ik neem aan dat dit zijn standaard houding is?quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit lijkt mij echt een kat voor @Orientequote:Op woensdag 16 maart 2022 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, denk het wel eigenlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:12 schreef Coco het volgende:
Forum admin @:GGMM komt ietwat kribbig over.
Heeft dat te maken met de zoektocht naar de fruitschaal of het verlies van Ajax?
Kloptquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:12 schreef Coco het volgende:
Forum admin @:GGMM komt ietwat kribbig over.
Heeft dat te maken met de zoektocht naar de fruitschaal of het verlies van Ajax?
Dat vind ik net iets minder erg dan types als @Scrummie die op FvD stemmen maar alsnog een erg kwalijke zaak.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag je mening over mensen die niet stemmen.
Eigenlijk wel en hij beweegt dan ook zelden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De foto vertekent wel een beetje, Tony heeft wel wat spek. Meadow is smerig dun. Maar die van jou is wel echt gigantisch ja, ik neem aan dat dit zijn standaard houding is?
Technisch gezien is het mijn kat niet. Ik zorg slechts voor zijn eten, aandacht en dierenartskosten.quote:
Oh dat heb je goed geregeldquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Technisch gezien is het mijn kat niet. Ik zorg slechts voor zijn eten, aandacht en dierenartskosten.
Stop met deze laster.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vind ik net iets minder erg dan types als @:scrummie die op FvD stemmen maar alsnog een erg kwalijke zaak.
Zeker. Het verhaal schijnt dat ze deze kat enkel hebben gekozen in het asiel omdat hij tot 4x toe met zijn kop tegen de tralies aanliep en nog niet begreep dat het niet werkte.quote:
Als je Ongehoord Nederland kijkt krijg je ook wel erg veel van die propaganda te zien natuurlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vind ik net iets minder erg dan types als @:scrummie die op FvD stemmen maar alsnog een erg kwalijke zaak.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tip: vraag dit niet elke keer, beetje vermoeiend.
Ik zie het vanzelf wel.
Gefeliciteerd Coco!quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:23 schreef Coco het volgende:
Goed nieuws trouwens,
Net gesprek met mijn leidinggevende en ik kreeg uit het niets salarisverhoging.
Bohh.
Lekker maat, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:23 schreef Coco het volgende:
Goed nieuws trouwens,
Bohh.
Dat is als er niks aan de hand is.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
150 euro in ongeveer een jaar tijd, valt nog mee.
Klinkt als een leukere tijd dan op mijn werkquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:23 schreef Coco het volgende:
Goed nieuws trouwens,
Bohh.
Gefeliciteerd maatquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:23 schreef Coco het volgende:
Goed nieuws trouwens,
Bohh.
Maar jij hebt toch een e-step van de zaak?quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Klinkt als een leukere tijd dan op mijn werk
Ik had het wel gevraagd over een paar maanden daar niet van, maar merk wel dat niemand dat echt doet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn collega's weigeren salarisverhoging te eisen ondanks mijn gepush en aangezien ik al veel meer verdien dan hen doe ik het dan ook maar niet (lol)
Nee want het boeit mij echt helemaal niets.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:25 schreef GGMM het volgende:
Toto wil graag dat iemand naar zijn werk vraagt
Kan iemand dat even oppakken?
En als een operatie nodig is wordt het gewoon nog duurder.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh als je kat ziek wordt lopen de kosten op, dat meen je niet?!
Dat dit kan in NEDERLAND!quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:27 schreef Sked het volgende:
[..]
En als een operatie nodig is wordt het gewoon nog duurder.
BIZAR!
Pics?quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat dit kan in NEDERLAND!
Al stond er wel een leuk meisje achter de balie dus ik wil best vaker gaan.
Ik heb zelfs mijn salarisstrookje in hun gezicht gedrukt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik had het wel gevraagd over een paar maanden daar niet van, maar merk wel dat niemand dat echt doet.
Je hoeft maar 1 keer salarissen naast elkaar te zetten van collega's maar in Nederland praat men daar niet graag over.
Misschien kan je een grafiek maken die de correlatie laat zien tussen ziekte en dierenartskosten.quote:
Ik heb het er graag voor over.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
10k per kat heb ik gelezen bij mijn onderzoek toen ik me afvroeg of ik een kat wilde.
Per maand, per jaar, of over het gehele leven van de kat genomen?quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
10k per kat heb ik gelezen bij mijn onderzoek toen ik me afvroeg of ik een kat wilde.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:23 schreef Coco het volgende:
Goed nieuws trouwens,
Bohh.
Ja 10.000 euro per maand René.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Per maand, per jaar, of over het gehele leven van de kat genomen?
Onlo jr. en ik kijken ook voor katten.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zijn er geen pics van je kat?
Heeft je vriendin vaak een ontvlooiing/ontwormingskuur nodig?quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
Goedkoper dan mijn vriendin dus ik weet wel wie er als eerste uitgaat.
Dat zou geen overbodige luxe zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft je vriendin vaak een ontvlooiing/ontwormingskuur nodig?
Ik gok dat je 'noemen' bedoelt. Zou een leuke naam zijn!quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo jr. en ik kijken ook voor katten.
We overwegen één van de 2 Scrummie te nemen.
Oh, ja noemenquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik gok dat je 'noemen' bedoelt. Zou een leuke naam zijn!
Ben nog aan het kijken voor een kat.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zijn er geen pics van je kat?
Sinds een zeker twitteraccount jouw identiteit heeft prijsgegeven kan Onlogisch zo voor je stoep staan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik gok dat je 'noemen' bedoelt. Zou een leuke naam zijn!
Oh zo, nou, gewoon doen. Is erg leuk.quote:
Wat leukquote:
Scrummie is wel een leuke naam voor een kat.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo jr. en ik kijken ook voor katten.
We overwegen één van de 2 Scrummie te nemen.
@Scrummie en ik gaan prima door één deur (Tenzij ik 2 kapsalons verorber)quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds een zeker twitteraccount jouw identiteit heeft prijsgegeven kan Onlogisch zo voor je stoep staan.
Speel niet met mijn privé.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds een zeker twitteraccount jouw identiteit heeft prijsgegeven kan Onlogisch zo voor je stoep staan.
Jij was wel aan het denken tochquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh zo, nou, gewoon doen. Is erg leuk.
Ik heb zelf geen kat. Als ik er 1 zou nemen zou ik hem onlogisch noemen.
Er is maar 1 Benji.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Ik zou een schildpad nemen als ik jou was
@:scrummie een schildpadkat niet een schildpad ipv een kat
Ik twijfel nog steeds.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij was wel aan het denken toch
Heb je besloten het niet te doen, of twijfel je nog steeds?
Daarom moet je er ook gewoon 2 nemen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds.
Ik blijf het zielig vinden omdat ik de hele dag op kantoor zit en ik geen groot appartement heb.
Sorry ik zal de grap bij dezen niet meer maken en ik hoop echt dat Onlogisch jou niet tot zijn kat maakt.quote:
Dan doe je ze overdag naar buiten?quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds.
Ik blijf het zielig vinden omdat ik de hele dag op kantoor zit en ik geen groot appartement heb.
Neem er dan 2, dan hebben ze elkaar.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds.
Jezus wat een lap tekst.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:36 schreef Coco het volgende:
5. Schildpadkatten hebben een speciaal karakter
Vaak wordt gezegd dat schildpadkatten een specifiek karakter hebben, een beetje brutaal, veel energie en misschien zelfs een beetje agressief. Er werd in het Engels zelfs een naam voor bedacht, tortitude. Onderzoekers van het UC Davis Veterinary Medical Teaching Hospital konden dit wel niet bevestigen in hun studie over het verband tussen kleur van de vacht en het karakter van katten.
6. Schildpadkatten brengen geluk
Vele landen en volkeren koppelen schildpadkatten aan verscheidene vormen van geluk. In de VS gelooft men dat schildpadkatten voor rijkdom zullen zorgen. Volgens Engelse folklore geneest een wrat door er op te wrijven met de staart van een schildpadkat. In Japan gelooft men dat schildpadkatten bescherming bieden tegen geesten.
Ik heb geen tuin dus dat vind ik wel jammer voor een kat.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds.
Mijn katten zijn echt zelden in mijn eigen tuin.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin dus dat vind ik wel jammer voor een kat.
Maar je kan toch enkele dagen thuiswerken?
quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:36 schreef Coco het volgende:
5. Schildpadkatten hebben een speciaal karakter
Vaak wordt gezegd dat schildpadkatten een specifiek karakter hebben, een beetje brutaal, veel energie en misschien zelfs een beetje agressief. Er werd in het Engels zelfs een naam voor bedacht, tortitude. Onderzoekers van het UC Davis Veterinary Medical Teaching Hospital konden dit wel niet bevestigen in hun studie over het verband tussen kleur van de vacht en het karakter van katten.
checks out.quote:
Ik zal erover nadenken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:37 schreef GGMM het volgende:
En neem een kattenluikje die alleen opengaat als hun chip in de buurt komt @:scrummie dan kunnen ze vrijuit naar buiten zonder dat je andere beesten binnenkrijgt
quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Keek gisteren zeker niet mee met Ajax.
Al ga ik nooit meer een asielkat nemen hoe spijtig dan ook.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:39 schreef Coco het volgende:
Naja inderdaad alles beter dan in een asiel.
Wat een enorme tokkienaam.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:39 schreef GGMM het volgende:
https://www.dierenasiels.(...)C54-AC5D4EAA1530DAB7
@:scrummie @:coco kijk hoe mooi
quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:39 schreef GGMM het volgende:
Ja dat houdt bij mij al op.quote:Lily Deveney is een poes van 6 maanden oud. Ze is bij ons afgestaan omdat ze te wild was voor de andere kat des huizes en ook het leven op een flat is niet iets voor Lily. Ze zal veel gelukkiger worden als ze in haar nieuwe huis lekker naar buiten kan gaan.
Erg lief.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:39 schreef GGMM het volgende:
Hoe ze met kinderen overweg kan weten wij niet, wel is deze meid er niet altijd van gediend om geaaid te worden. Ze wil graag zelf bepalen wanneer het knuffeltijd is, met kleine kinderen is het dan ook niet verstandig om samen te wonen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:40 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Ja dat houdt bij mij al op.
Deze is voor @:scrummie
Heeft hij dan wel tenminste een goed excuus.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:41 schreef GGMM het volgende:
Ik zie scrummie nu vloeiend voor me met krassen op z'n hand
Ik wilde wel een asielkitten maar die waren er toen niet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:41 schreef Coco het volgende:
Liever een kitten die ik zelf kan opvoeden.
Vloeiend?quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:41 schreef GGMM het volgende:
Gewoon niet goed mee omgegaan door die kutmensen die hem weggedaan hebbenquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe ze met kinderen overweg kan weten wij niet, wel is deze meid er niet altijd van gediend om geaaid te worden. Ze wil graag zelf bepalen wanneer het knuffeltijd is, met kleine kinderen is het dan ook niet verstandig om samen te wonen.
Op schoot zitten doet Lily niet, daarvoor heeft ze het te druk.
Gewoon een kutkat dus die je maar hebt te voeden.
Waarom neem jij haar niet?quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon niet goed mee omgegaan door die kutmensen die hem weggedaan hebben
En nu kan ze daardoor ook nog eens geen nieuwe baas krijgen.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon niet goed mee omgegaan door die kutmensen die hem weggedaan hebben
En nu kan ze daardoor ook nog eens geen nieuwe baas krijgen.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij niet een type kat die boven een snackbar wil wonen.
Deze lijkt nu al op haar toekomstig baasje en naamgenoot.quote:Bij de mensen die ze kent en vertrouwd komt ze graag op schoot, kletst tegen ons, laat zich aanhalen en optillen. Ze geniet hier zo enorm van dat ze er zelfs van gaat kwijlen.
Ik kwijl heul niet!quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze lijkt nu al op haar toekomstig baasje en naamgenoot.
Dit zit me nog steeds dwars want jij weet helemaal niet hoe ik eruit zie.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:41 schreef GGMM het volgende:
Female undead warlockquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit zit me nog steeds dwars want jij weet helemaal niet hoe ik eruit zie.
Zo, dat is eruit.
Een kat die het ‘te druk’ heeft om op je schoot te zitten.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Op schoot zitten doet Lily niet, daarvoor heeft ze het te druk.
Dat is codetaal voor ADHD kat die uithaalt als je de kat wilt aaien.
Wiens foto heb je dan op je Twitterprofiel?quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit zit me nog steeds dwars want jij weet helemaal niet hoe ik eruit zie.
Zo, dat is eruit.
Laat maar.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wiens foto heb je dan op je Twitterprofiel?
quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat maar.
Speel niet met mijn privé.
Sorry dat was onder de gordel ik zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat maar.
Speel niet met mijn privé.
Gelukkig is dat nu helemaal anders nu @Sked er bij is gekomenquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:56 schreef GGMM het volgende:
Nou ja toeval
Ik ben de enige die in VBL TR's afhandelt.
Was hij er in het livetopic gisteren?quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig is dat nu helemaal anders nu @:Sked er bij is gekomen.
Ja, hij werd gewezen op de policy dat het woord negers wel degelijk mocht.quote:
Erg agressief hij had zijn nek kunnen breken toen die tengere agente hem de auto in smeetquote:
Er is bij een bedrijf hier een gifwolk ontsnapt. Althans zo lees ik het op Facebook.quote:
quote:ONGELOOFLIJK!!!
Met ongeloof lees ik dit bericht dat bij dit bedrijf een ongeval heeft plaatsgevonden. Weert is ontsnapt aan een ramp mensen.
Bij dit bedrijf worden de grootste gevaarlijkste stoffen verhandeld. Dat op zich is al heel gevaarlijk. Naast dit bedrijf heeft zich een plastic recycling gevestigd. Als hier bij de een of ander echt brand uitbreekt ………..
Dan kunnen alle koeien co2 blijven uitstoten, kunnen we nog 100ste langer op fossiele brandstof rondrijden, hebben we in Weert geen windmolen nodig en kan het gemeentebestuur direct aftreden en worden op de dag van verkiezingen direct weer nieuwe uitgeroepen.
Oh hij is vorige week serieus 18 geworden en momenteel 6 vwo scholier.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wel leuk dat de VVD 13 jarige op de kieslijst heeft in Rheden.
Update: er is een NL-alert verstuurd. Mensen die bij Bredox binnen zijn of bij de Weerterbergen verblijven wordt geadviseerd om naar binnen te gaan en ramen en deuren te sluiten. Zet ook de ventilatie uit, is het advies.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:05 schreef Caland het volgende:
Er loopt zeker weer een pedo rond in de contreien waar @:lange_lans woont
quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wel leuk dat de VVD 13 jarige op de kieslijst heeft in Rheden.
Waardeloze ondertiteling.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:12 schreef Lange_Lans het volgende:
NWS / Live Topic NL Alert Weert Lange_Lans
Waarom doe je dit? Nu ben ik in de war en sluit ik fok af voor vandaag.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:12 schreef Lange_Lans het volgende:
NWS / Live Topic NL Alert Weert Lange_Lans
Limburgs hè.quote:
Daar baal ik een beetje van. Voel me redelijk schuldig nu.quote:
Dat hoeft ook niet. Maar je hebt @Littlerabbit ook weggejaagd, misschien kan je daar iets mee doen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar baal ik een beetje van. Voel me redelijk schuldig nu.
Vind het te ver gaan om mijn excuses aan te bieden echter.
Vanzelfsprekend heb ik die een berichtje gestuurd om mijn excuses aan te bieden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Maar je hebt @:littlerabbit ook weggejaagd, misschien kan je daar iets mee doen.
Je bent een goed mens Lange_Lansquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend heb ik die een berichtje gestuurd om mijn excuses aan te bieden.
Openbaar je spijt uitspreken is mij meer waard dan een bericht, een bericht wat verder nooit gestuurd is maar dat maakt dan niet meer uit.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent een goed mens Lange_Lans.
Ik heb hier erg veel zin in.quote:De KNVB heeft een geschikte datum gevonden voor de laatste zes minuten van de gestaakte wedstrijd tussen Vitesse en Sparta. Het restant van dat duel wordt op dinsdag 19 april om 18.45 uur afgewerkt. Zes minuten later zal het laatste fluitsignaal al klinken.
Ik hoop dat iedereen hier gaat kijken.quote:
Ik zal je hartelijk feliciteren de 14e.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja het is alweer bijna april enkel door deze post besef ik spoedig jarig te zijn (lol)
Leuk geprobeerd.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zal je hartelijk feliciteren de 14e.
ik heb je via de Xbox een bericht gestuurd.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Openbaar je spijt uitspreken is mij meer waard dan een bericht, een bericht wat verder nooit gestuurd is maar dat maakt dan niet meer uit.
Mijn petekind is op 1 april jarig. (geen grap)quote:
Als je doelt op mijn oude gebruikersnaam. Dat is gebaseerd op mijn toetreding op het internet.quote:
Misschien moet je nog even wennen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Corona is toch minder leuk dan je denkt met een fysieke baan @:afcniels
Ik verveel mij zo erg en ga prima zolang ik niks doe maar zodra ik mij teveel inspan ga ik plat
Einde dagboek.
Mensen uit 1998 zijn doorgaans niet kaal neequote:Op woensdag 16 maart 2022 15:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Als je doelt op mijn oude gebruikersnaam. Dat is gebaseerd op mijn toetreding op het internet.
Ook een soort geboortejaar.
Daar vergis je je gruwelijk in.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mensen uit 1998 zijn doorgaans niet kaal nee
16 april, neem je eigen drank mee.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Als je doelt op mijn oude gebruikersnaam. Dat is gebaseerd op mijn toetreding op het internet.
Ook een soort geboortejaar.
Je probeert deze grap nu al een aantal keerquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja maar dat was vroeger mijn broer, dusja...
Ik heb toevallig gisteren nieuwe besteld. Dit keer van JBL aangezien die 120 euro goedkoper zijn en ik een beetje op de kleintjes moet letten!quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien heeft hij airpods
Die bevallen @:caland uitstekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb toevallig gisteren nieuwe besteld. Dit keer van JBL aangezien die 120 euro goedkoper zijn en ik een beetje op de kleintjes moet letten!![]()
Ik ontvang ze vanavond via DHL @:scrummie @:onlogischVeel plezier ermee Caland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(geen Apple AirPods![]()
![]()
)
Ben wel benieuwd, vond die airpods altijd top qua gebruiksgemak maar heb het idee dat het geluid toch wel wat beter kan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Veel plezier ermee Caland!
(geen Apple AirPods![]()
![]()
)
JBL wel prima merk geloof ik. Maar ik heb de Pro's van Apple, de normale nooit gehad dus kan niet vergelijken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, vond die airpods altijd top qua gebruiksgemak maar heb het idee dat het geluid toch wel wat beter kan.
bass van airpods pro is erg kut en batterij is matig, verder is alles wel top.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, vond die airpods altijd top qua gebruiksgemak maar heb het idee dat het geluid toch wel wat beter kan.
Dan zullen ze zich wel lullig voelen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik moet altijd hard lachen om mensen die airpods hebben en dan zeggen dat er een goed geluid in zit.
Dan ben je waarschijnlijk niet zo kritisch.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik moet altijd hard lachen om mensen die airpods hebben en dan zeggen dat er een goed geluid in zit.
klopt, alleen resale value is wel na 1-2 jaar hoger dan de concurrentie dat wel. Op basis van prijs heb je bijvoorbeeld die sony (die overigens ook geweldig klinken) die zelfs duurder is dan airpods proquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dan ben je wel heel erg bezig met je veel te dure aankoop goed te praten voor jezelf. Voor minder dan de helft koop je betere doppen van een ander merk.
Hoef je niet eens te zoeken en vergelijken, want de meeste zijn beter.
Ziet er niet uit zo'n spermakwak in je oor.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik moet altijd hard lachen om mensen die airpods hebben
Je gaat toch geen oortjes kopen die in iemand anders z'n oor hebben gezeten dan ben je echt smerigquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
klopt, alleen resale value is wel na 1-2 jaar hoger dan de concurrentie dat wel.
Heeft volgens mij met de chips te makenquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gaat toch geen oortjes kopen die in iemand anders z'n oor hebben gezeten dan ben je echt smerig
Welke smaak?quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heeft volgens mij met de chips te maken
Ik heb een set van Xiaomi gehad die qua geluid veel beter in balans waren dan de Airpods. Die waren nog geen ¤ 35,-.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb vandaag toevallig ook oortjes ontvangen via de post. Goedkoop spul, maar da's meer dan genoeg voor me
Oke dus niet de Croky Bolognesequote:Op woensdag 16 maart 2022 16:26 schreef KingRoland het volgende:
@:lavenderr niet de chips die je kan eten
Die dan dus mogelijk wel.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke dus niet de Croky Bolognese
Die is namelijk niet te eten
Hahaha
Aan wie geef je die rode kaart?quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of paprikahallo mannen
![]()
![]()
alles goed met jullie? Ik hoop het.
Het hele elftal?quote:
Oh daar heeft Ajax wel een handje van!quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het hele elftal?
Waar ik me kapot aan ergerde is dat liggen rollen en draaien op de grond. Die aanstelleritis.
Gelachen @Wereldgozer @Dj_Day-V check deze grapquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahaha
De nieuwe onlogisch is uit.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb een set van Xiaomi gehad die qua geluid veel beter in balans waren dan de Airpods. Die waren nog geen ¤ 35,-.
too soonquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh daar heeft Ajax wel een handje van!
Waar heb je dat vandaan?quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:19 schreef KingRoland het volgende:
@:erasmus had jij niet laatst een macbook gekocht?
Haal dat betrouwbaar maar weg, lol.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
uit zeer betrouwbare bron vernomen
Daar ben ik nou al 100 jaar niet meer geweest.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:52 schreef KingRoland het volgende:
dit weekend ga ik even naar de Albert Cuyp @:karina @:tarado
Zo en of. Ik had het gewoon lastig om die zak binnen 2 minuten leeg te krijgen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahaha
Dit was extra ribbels of zo. Gortdroog en bijna geen smaak.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:59 schreef Caland het volgende:
Mensen die wel de lays en niet de croky bolognese lusten zijn mensen die ik niet vertrouw in het leven.
Ik ga nog even naar de supermarkt, maar mijn plan is om bloemkoolrijst te proberenquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe kebab
Genoeg olie bij het aanbakken gebruiken anders worden de stukjes moker hard.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb je eindelijk de goede weten te vinden?quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ookquote:
Ik ookquote:
Joah, degene waar ik gister al naar zat te kijkenquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je eindelijk de goede weten te vinden?
Ik ookquote:
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Joah, degene waar ik gister al naar zat te kijken
Nu kan je een draai om je oren verwachten van Drizztquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Ik ga voor zuurkool vandaag.
Hoezo?quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu kan je een draai om je oren verwachten van Drizzt
Nou ik vroeg laatst eens wat iedereen ging eten hier.quote:
Roerbak. Zo lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zulk walgelijk gedrag zou ik nooit durven vertonen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Nou ik vroeg laatst eens wat iedereen ging eten hier.
Dat heb ik geweten hoor!
quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dankjewelquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Ik ga voor zuurkool vandaag.
Zo stemmen in Rotterdamquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gelachen @:wereldgozer @:dj_day-v check deze grap
Ik las het. De inkomsten van dat programmaatje vallen zeker toch een beetje beter.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Famke Louisegodin heeft Roddelpraat weer aan het bedelen gekregen.
Famke
We zijn hier niet in China. Ik heb liever dat je net zoals iedereen hier gewoon Xsinomie zegt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sjauwmi. En ik kan het weten want zo sprak een Chinese vriend het uit!
Ik denk dat ze gewoon graag misbruik van hun eigen achterban maken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las het. De inkomsten van dat programmaatje vallen zeker toch een beetje beter.
Zoals je ziet volg ik het belangrijke wereld nieuws nog steeds op de voet.
Zeg je Naijk of Naaikie?quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
We zijn hier niet in China. Ik heb liever dat je net zoals iedereen hier gewoon Xsinomie zegt.
Dat zou het ook kunnen zijn. Zullen er echt idioten zijn die daarvoor geld geven?quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon graag misbruik van hun eigen achterban maken.
Naijk natuurlijk.quote:
Ik doe ook mee.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:10 schreef Wereldgozer het volgende:
Wereldgozer in FB / Waarom mag het één wel en het ander niet?
Speldenprikje uitgedeeld in FB
Wat heb je gestemd makker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |