Kan iemand heeftquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:27 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand heeft geagiteerd reageren op mijn stelling dat mensen die niet stemmen dom zijn?
Ik post dat niet voor niks natuurlijk
Sta je dan met je kale bats en je plakplaatjes te huilen om een voetbalpotje.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:34 schreef GGMM het volgende:
Oh de OP is aangepast
Ja, die gast zag ik gisteren ook daar moest ik dan wel weer om lachen.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:35 schreef GGMM het volgende:
Even FeyenoordTM namens Scrummie bedreigen.
Fok en anders zoeken naar fruit wat een droombaan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:43 schreef GGMM het volgende:
Ik loop even naar een andere verdieping waar ook een fruitschaal staat, om te zien of ik daar nog een banaan kan bemachtigen.
@:wereldgozer @:afcniels
Veel succes ouwe reus. Ik hoop dat je in je missie slaagt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:43 schreef GGMM het volgende:
Ik loop even naar een andere verdieping waar ook een fruitschaal staat, om te zien of ik daar nog een banaan kan bemachtigen.
Anders loop even naar de Frederiklaan 10A. Daar staat ook een fruitschaal.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:43 schreef GGMM het volgende:
FOK!quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fok en anders zoeken naar fruit wat een droombaan.
Twee Bommelaren ha ha ha.quote:
Altijd lokaal stemmenquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hebben jullie al gestemd. Ik twijfel enorm.
Jouw katten passen echt 5x in mijn gigantische unit he. (Bierflesje voor de verhouding)quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Ik zal van de week wel even nieuwe maken, als ze weer wat opgelapt zijn.
De kat van @GGMM past zelfs in het bierflesje.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw katten passen echt 5x in mijn gigantische unit he. (Bierflesje voor de verhouding)
[ afbeelding ]
Hallo Onloquote:
Jammer dat het Ajax is die een einde maakt aan de coëfficiëntpolonaise. Kunnen die gasten helemaal niets of zo???quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Hallo Onlo
Hoe voel jij je nu na de uitschakeling van Ajax?
Die eet 2 kippen per week?quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw katten passen echt 5x in mijn gigantische unit he. (Bierflesje voor de verhouding)
[ afbeelding ]
De foto vertekent wel een beetje, Tony heeft wel wat spek. Meadow is smerig dun. Maar die van jou is wel echt gigantisch ja, ik neem aan dat dit zijn standaard houding is?quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit lijkt mij echt een kat voor @Orientequote:Op woensdag 16 maart 2022 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, denk het wel eigenlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:12 schreef Coco het volgende:
Forum admin @:GGMM komt ietwat kribbig over.
Heeft dat te maken met de zoektocht naar de fruitschaal of het verlies van Ajax?
Kloptquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:12 schreef Coco het volgende:
Forum admin @:GGMM komt ietwat kribbig over.
Heeft dat te maken met de zoektocht naar de fruitschaal of het verlies van Ajax?
Dat vind ik net iets minder erg dan types als @Scrummie die op FvD stemmen maar alsnog een erg kwalijke zaak.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag je mening over mensen die niet stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |