Voor @KingRoland heb ik vrijwel alles over. Wanneer beginnen we het gebed?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:57 schreef Sked het volgende:
[..]
We moeten vandaag een keer voor hem bidden.
Enkeltje Siberie ook een optie tegenwoordig lijkt me.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet voornamelijk boze tweets en nu.nl reacties die hem voor de tribunalen willen vanwege haatzaaierij en oproepen tot geweld.
Over een kwartier. Hopelijk staat @KingRoland er dan weer goed op voor Ajax begint.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor @:kingroland heb ik vrijwel alles over. Wanneer beginnen we het gebed?
Hemelse Vader,quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Over een kwartier. Hopelijk staat @:KingRoland er dan weer goed op voor Ajax begint.
Vader, ik weet dat ik Uw wetten heb overtreden en dat mijn zonden mij van U hebben weggehouden. Het spijt me echt en ik wil nu van mijn vroegere zondige leven tegenover U weglopen. Vergeef mij alstublieft en help me om niet meer te zondigen. Ik geloof dat Uw zoon, Jezus Christus, voor mijn zonden stierf, dat Hij uit de dood is opgestaan, leeft en mijn gebeden hoort. Ik nodig Jezus uit om de Heer van mijn leven te worden, om vanaf vandaag in mijn hart te heersen. Stuur alstublieft Uw Heilige Geest om mij te helpen U te gehoorzamen en voor de rest van mijn leven Uw wil te volbrengen. Ik bid hiervoor in de naam van Jezus. Amen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Over een kwartier. Hopelijk staat @:KingRoland er dan weer goed op voor Ajax begint.
Maar wie hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt maar wordt niet moe, hij rent maar raakt niet uitgeput.quote:
Hup Ajaxquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Maar wie hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt maar wordt niet moe, hij rent maar raakt niet uitgeput.
Een tijdje terug heel Wikipedia uitgelezen omtrent kadyrov, zijn verleden, vijanden en alles.quote:
Echt?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een tijdje terug heel Wikipedia uitgelezen omtrent kadyrov, zijn verleden, vijanden en alles.
Die is niet helemaal goed.
Ik ben eigenlijk volledig kalm.quote:
Het had wel een hoog rubriek gehalte ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk volledig kalm.
Het was zo typisch allemaal dat het eigenlijk gewoon grappig is.
Het ging eigenlijk precies zo als veel mensen al een beetje aan voelden komen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk volledig kalm.
Het was zo typisch allemaal dat het eigenlijk gewoon grappig is.
Ik ben toch wel een beetje klaar met dit seizoen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het had wel een hoog rubriek gehalte ja.
Competitie kan nog wel leuk worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben toch wel een beetje klaar met dit seizoen.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat het de komende jaren niet beter gaat worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De titel cadeau geven aan PSV noem ik niet leuk.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Competitie kan nog wel leuk worden.
Ik verwacht wel wat kanonnen van Gerry Hamstra hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat het de komende jaren niet beter gaat worden.
Valt sowieso tegen als je ziet hoe en tegen wie je eruit gaat na de halve finale.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voetbal in de slowchatquote:Op woensdag 16 maart 2022 07:14 schreef Caland het volgende:
Boys
Héérlijk wakker geworden vandaag
Is er gisteren eigenlijk nog gevoetbald?
Ajax moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De CL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:10 schreef maxi-mus het volgende:
Morguh, net Tony & Meadow weggebracht naar de dierenarts. Zo'n kooitje werd NIET gewaardeerd.
Je hebt ze niet vervoerd in een gouden mandje?quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:10 schreef maxi-mus het volgende:
Morguh, net Tony & Meadow weggebracht naar de dierenarts. Zo'n kooitje werd NIET gewaardeerd.
Jazeker, voordat de hele cast van Sopranos hier binnenkort in de buurt rondloopt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat gaat er met ze gebeuren? Sterilisatie?
Nee ze waren beide roze zelfs. Ik heb die troep zelf niet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt ze niet vervoerd in een gouden mandje?
quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind dat het tijd is voor nieuwe foto's van Tony & Meadow, maar ook van Benji.
@:maxi-mus @:GGMM
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
(je leest de SC vast niet):Ik zal van de week wel even nieuwe maken, als ze weer wat opgelapt zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieve poesjes.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Ik zal van de week wel even nieuwe maken, als ze weer wat opgelapt zijn.
Ergens in DRT laatst foto's gepostquote:Op woensdag 16 maart 2022 09:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lieve poesjes.
Ik kijk uit naar de nieuwe foto's.
Nu Benji nog.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ergens in DRT laatst foto's gepost
Als je het zo boeiend vindt zoek hem zelf maar even.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet, behalve om foto's van Benji te posten.
Om half 8 al gedaan.quote:
Bedanktquote:
Eensquote:
Gezien inmiddels. Benji is een mooi beestje.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet, behalve om foto's van Benji te posten.
Ja want we stemmen op dezelfde persoon. Maar anders zou ik dat ook doen hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Stem je wel netjes wat je ouders willen?
Lokale partij?quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja want we stemmen op dezelfde persoon. Maar anders zou ik dat ook doen hoor.
Goedemorgen Don,quote:
1/10quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Goedemorgen Don,
Graag jouw reactie in 1 zin op Ajax - Benfica.
Daarmee impliceer je dat ik ook zou werken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom je je nieuwe collega inwerken?
Hallo!
Oh ja @DonRaja ik heb @Sked mod gemaaktquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo!
Zo dan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo!
Cool, hij heeft het toch niet druk met naar het stadion gaan ofzo.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja @:donraja ik heb @:sked mod gemaakt
Zondag RKC-thuis. Genieten.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cool, hij heeft het toch niet druk met naar het stadion gaan ofzo.
Daar ging ik absoluut niet vanuit hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daarmee impliceer je dat ik ook zou werken.
Ik sla 'm over. Even geen zin om daar geld aan te spenderen na het gekut op en buiten en veld de afgelopen tijd.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Morgen niet naar het geliefde Italië?
Ja, ze tuinden er volledig in toen ik Duits ging mompelen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mag je er weer in na die veldbestorming?
Jawel want dit gaat over lokale onzin, en ik klaag al nooit over de politiek in mijn woonplaatsquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima maar dan mag je ook niet klagen. (nergens over)
Ik maak me niet echt druk over de locatie van het zwembad in deze gemeente dus komt goedquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fijn, dan neem ik aan dat je de komende 4 jaar je mond houdt over dit soort zaken.
Goedemorgen Don, wat leuk dat je er bent.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn er in Duitsland ook verkiezingen nu dan?
Waarom geldt dat op regionaal vlak? Ik heb echt minder dan 0 binding met dit gebied en heb er ook geen mening over. Sterker nog, deze gemeente bestrijkt een heel gebied en totaal niet mijn woonomgeving.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fijn, dan neem ik aan dat je de komende 4 jaar je mond houdt over dit soort zaken.
Insgelijksquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goedemorgen Don, wat leuk dat je er bent.
Omdat gemeentelijke verkiezingen tegenwoordig amper nog over de gemeente gaan en gemeentes zelf ook weinig invloed hebben op een hoop potjes en zaken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom geldt dat op regionaal vlak? Ik heb echt minder dan 0 binding met dit gebied en heb er ook geen mening over. Sterker nog, deze gemeente bestrijkt een heel gebied en totaal niet mijn woonomgeving.
Niet dat ik de ambitie had een sterke politieke mening te uiten dus prima.
Wel als er een lokale aan de macht komt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat gemeentelijke verkiezingen tegenwoordig amper nog over de gemeente gaan en gemeentes zelf ook weinig invloed hebben op een hoop potjes en zaken.
Eens ja, regionaal stem ik ook niet. Woon in een gemeente louter voor m’n werk waar ik verder geen binding mee heb.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom geldt dat op regionaal vlak? Ik heb echt minder dan 0 binding met dit gebied en heb er ook geen mening over. Sterker nog, deze gemeente bestrijkt een heel gebied en totaal niet mijn woonomgeving.
Niet dat ik de ambitie had een sterke politieke mening te uiten dus prima.
Heen of terug? Ook wel prima eigenlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed hoor, ben aan het wachten om te boarden. Hoe is het met jou?
Heen naar Praag.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Heen of terug? Ook wel prima eigenlijk.
In mijn gemeente kan ik op Lachgaskoning Deniz (wie?) stemmen. Dan weet je het wel.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
In Delft kon ik tenminste nog op deze god stemmen (rip) dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk.
Je dacht daadwerkelijk dat je mij daarmee zou provoceren?quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:27 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand heeft geagiteerd reageren op mijn stelling dat mensen die niet stemmen dom zijn?
Ik post dat niet voor niks natuurlijk
kan iemand heeftquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:27 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand heeft geagiteerd reageren op mijn stelling dat mensen die niet stemmen dom zijn?
Ik post dat niet voor niks natuurlijk
Nee als het zo moet hoeft het al niet meerquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je dacht daadwerkelijk dat je mij daarmee zou provoceren?
Ik wil wel doen alsof hoor gezien mijn verveling.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
kan iemand heeft
En Littlerabbit heeft betere argumenten om niet te stemmen dan wel. (wow, dikke tieten)
Ja, goed punt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
kan iemand heeft
En Littlerabbit heeft betere argumenten om niet te stemmen dan wel. (wow, dikke tieten)
Ja precies. Ik vind 'als je maar stemt' ook onzin. Als je maar wat doet heeft stemmen totaal geen nut.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, goed punt.
Ik las ook ergens in m'n tijdlijn dat er kartbanen en andere troep in de strijd gegooid worden om mensen te laten stemmen.
Dan denk ik als je alleen maar stemt om te gaan karten blijf dan gewoon lekker thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |