Een tijdje terug heel Wikipedia uitgelezen omtrent kadyrov, zijn verleden, vijanden en alles.quote:
Echt?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een tijdje terug heel Wikipedia uitgelezen omtrent kadyrov, zijn verleden, vijanden en alles.
Die is niet helemaal goed.
Ik ben eigenlijk volledig kalm.quote:
Het had wel een hoog rubriek gehalte ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk volledig kalm.
Het was zo typisch allemaal dat het eigenlijk gewoon grappig is.
Het ging eigenlijk precies zo als veel mensen al een beetje aan voelden komen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk volledig kalm.
Het was zo typisch allemaal dat het eigenlijk gewoon grappig is.
Ik ben toch wel een beetje klaar met dit seizoen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het had wel een hoog rubriek gehalte ja.
Competitie kan nog wel leuk worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben toch wel een beetje klaar met dit seizoen.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat het de komende jaren niet beter gaat worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De titel cadeau geven aan PSV noem ik niet leuk.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Competitie kan nog wel leuk worden.
Ik verwacht wel wat kanonnen van Gerry Hamstra hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat het de komende jaren niet beter gaat worden.
Valt sowieso tegen als je ziet hoe en tegen wie je eruit gaat na de halve finale.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voetbal in de slowchatquote:Op woensdag 16 maart 2022 07:14 schreef Caland het volgende:
Boys
Héérlijk wakker geworden vandaag
Is er gisteren eigenlijk nog gevoetbald?
Ajax moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De CL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:10 schreef maxi-mus het volgende:
Morguh, net Tony & Meadow weggebracht naar de dierenarts. Zo'n kooitje werd NIET gewaardeerd.
Je hebt ze niet vervoerd in een gouden mandje?quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:10 schreef maxi-mus het volgende:
Morguh, net Tony & Meadow weggebracht naar de dierenarts. Zo'n kooitje werd NIET gewaardeerd.
Jazeker, voordat de hele cast van Sopranos hier binnenkort in de buurt rondloopt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat gaat er met ze gebeuren? Sterilisatie?
Nee ze waren beide roze zelfs. Ik heb die troep zelf niet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt ze niet vervoerd in een gouden mandje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |