Dan zullen ze zich wel lullig voelen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik moet altijd hard lachen om mensen die airpods hebben en dan zeggen dat er een goed geluid in zit.
Dan ben je waarschijnlijk niet zo kritisch.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik moet altijd hard lachen om mensen die airpods hebben en dan zeggen dat er een goed geluid in zit.
klopt, alleen resale value is wel na 1-2 jaar hoger dan de concurrentie dat wel. Op basis van prijs heb je bijvoorbeeld die sony (die overigens ook geweldig klinken) die zelfs duurder is dan airpods proquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dan ben je wel heel erg bezig met je veel te dure aankoop goed te praten voor jezelf. Voor minder dan de helft koop je betere doppen van een ander merk.
Hoef je niet eens te zoeken en vergelijken, want de meeste zijn beter.
Ziet er niet uit zo'n spermakwak in je oor.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik moet altijd hard lachen om mensen die airpods hebben
Je gaat toch geen oortjes kopen die in iemand anders z'n oor hebben gezeten dan ben je echt smerigquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
klopt, alleen resale value is wel na 1-2 jaar hoger dan de concurrentie dat wel.
Heeft volgens mij met de chips te makenquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gaat toch geen oortjes kopen die in iemand anders z'n oor hebben gezeten dan ben je echt smerig
Welke smaak?quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heeft volgens mij met de chips te maken
Ik heb een set van Xiaomi gehad die qua geluid veel beter in balans waren dan de Airpods. Die waren nog geen ¤ 35,-.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb vandaag toevallig ook oortjes ontvangen via de post. Goedkoop spul, maar da's meer dan genoeg voor me
Oke dus niet de Croky Bolognesequote:Op woensdag 16 maart 2022 16:26 schreef KingRoland het volgende:
@:lavenderr niet de chips die je kan eten
Die dan dus mogelijk wel.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke dus niet de Croky Bolognese
Die is namelijk niet te eten
Hahaha
Aan wie geef je die rode kaart?quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of paprikahallo mannen
![]()
![]()
alles goed met jullie? Ik hoop het.
Het hele elftal?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |