Ik had het wel gevraagd over een paar maanden daar niet van, maar merk wel dat niemand dat echt doet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn collega's weigeren salarisverhoging te eisen ondanks mijn gepush en aangezien ik al veel meer verdien dan hen doe ik het dan ook maar niet (lol)
Nee want het boeit mij echt helemaal niets.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:25 schreef GGMM het volgende:
Toto wil graag dat iemand naar zijn werk vraagt
Kan iemand dat even oppakken?
En als een operatie nodig is wordt het gewoon nog duurder.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh als je kat ziek wordt lopen de kosten op, dat meen je niet?!
Dat dit kan in NEDERLAND!quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:27 schreef Sked het volgende:
[..]
En als een operatie nodig is wordt het gewoon nog duurder.
BIZAR!
Pics?quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat dit kan in NEDERLAND!
Al stond er wel een leuk meisje achter de balie dus ik wil best vaker gaan.
Ik heb zelfs mijn salarisstrookje in hun gezicht gedrukt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik had het wel gevraagd over een paar maanden daar niet van, maar merk wel dat niemand dat echt doet.
Je hoeft maar 1 keer salarissen naast elkaar te zetten van collega's maar in Nederland praat men daar niet graag over.
Misschien kan je een grafiek maken die de correlatie laat zien tussen ziekte en dierenartskosten.quote:
Ik heb het er graag voor over.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
10k per kat heb ik gelezen bij mijn onderzoek toen ik me afvroeg of ik een kat wilde.
Per maand, per jaar, of over het gehele leven van de kat genomen?quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
10k per kat heb ik gelezen bij mijn onderzoek toen ik me afvroeg of ik een kat wilde.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:23 schreef Coco het volgende:
Goed nieuws trouwens,
Net gesprek met mijn leidinggevende en ik kreeg uit het niets salarisverhoging.
Bohh.
Ja 10.000 euro per maand René.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Per maand, per jaar, of over het gehele leven van de kat genomen?
Onlo jr. en ik kijken ook voor katten.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zijn er geen pics van je kat?
Heeft je vriendin vaak een ontvlooiing/ontwormingskuur nodig?quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
Goedkoper dan mijn vriendin dus ik weet wel wie er als eerste uitgaat.
Dat zou geen overbodige luxe zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft je vriendin vaak een ontvlooiing/ontwormingskuur nodig?
Ik gok dat je 'noemen' bedoelt. Zou een leuke naam zijn!quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo jr. en ik kijken ook voor katten.
We overwegen één van de 2 Scrummie te nemen.
Oh, ja noemenquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik gok dat je 'noemen' bedoelt. Zou een leuke naam zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |