Ik zal erover nadenken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:37 schreef GGMM het volgende:
En neem een kattenluikje die alleen opengaat als hun chip in de buurt komt @:scrummie dan kunnen ze vrijuit naar buiten zonder dat je andere beesten binnenkrijgt
quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Keek gisteren zeker niet mee met Ajax.
Al ga ik nooit meer een asielkat nemen hoe spijtig dan ook.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:39 schreef Coco het volgende:
Naja inderdaad alles beter dan in een asiel.
Wat een enorme tokkienaam.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:39 schreef GGMM het volgende:
https://www.dierenasiels.(...)C54-AC5D4EAA1530DAB7
@:scrummie @:coco kijk hoe mooi
quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:39 schreef GGMM het volgende:
Ja dat houdt bij mij al op.quote:Lily Deveney is een poes van 6 maanden oud. Ze is bij ons afgestaan omdat ze te wild was voor de andere kat des huizes en ook het leven op een flat is niet iets voor Lily. Ze zal veel gelukkiger worden als ze in haar nieuwe huis lekker naar buiten kan gaan.
Erg lief.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:39 schreef GGMM het volgende:
Hoe ze met kinderen overweg kan weten wij niet, wel is deze meid er niet altijd van gediend om geaaid te worden. Ze wil graag zelf bepalen wanneer het knuffeltijd is, met kleine kinderen is het dan ook niet verstandig om samen te wonen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:40 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Ja dat houdt bij mij al op.
Deze is voor @:scrummie
Heeft hij dan wel tenminste een goed excuus.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:41 schreef GGMM het volgende:
Ik zie scrummie nu vloeiend voor me met krassen op z'n hand
Ik wilde wel een asielkitten maar die waren er toen niet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:41 schreef Coco het volgende:
Liever een kitten die ik zelf kan opvoeden.
Vloeiend?quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:41 schreef GGMM het volgende:
Ik zie scrummie nu vloeiend voor me met krassen op z'n hand
Gewoon niet goed mee omgegaan door die kutmensen die hem weggedaan hebbenquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe ze met kinderen overweg kan weten wij niet, wel is deze meid er niet altijd van gediend om geaaid te worden. Ze wil graag zelf bepalen wanneer het knuffeltijd is, met kleine kinderen is het dan ook niet verstandig om samen te wonen.
Op schoot zitten doet Lily niet, daarvoor heeft ze het te druk.
Gewoon een kutkat dus die je maar hebt te voeden.
Waarom neem jij haar niet?quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon niet goed mee omgegaan door die kutmensen die hem weggedaan hebben
En nu kan ze daardoor ook nog eens geen nieuwe baas krijgen.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon niet goed mee omgegaan door die kutmensen die hem weggedaan hebben
En nu kan ze daardoor ook nog eens geen nieuwe baas krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |