quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:27 schreef Tourniquet het volgende:
- “oh, chips”
Ondertiteling: “ik wil chips”
En in het voorstelfilmpje van Dimitri werd zelfs zijn naam compleet verkeerd ondertiteld:quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:49 schreef Tourniquet het volgende:
Nawel: "Boerenkool, ik heb dat nog nooit gegeten".
Ondertiteling: "Boerenkool. Goed idee."
Ik dacht nog dat de ondertitelaar het maar had opgegeven.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:03 schreef Hunter het volgende:
Van de week was er helemaal geen ondertiteling
Mijn God.....echt serieus...en dit is hun vak? Ik zou het 100 keer beter doen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:04 schreef Tourniquet het volgende:
Klopt, is echt gepruts. Maar dat was vorig jaar ook al.
Had in het tv-topic ook wat voorbeelden gezet:
[..]
[..]
En in het voorstelfilmpje van Dimitri werd zelfs zijn naam compleet verkeerd ondertiteld:
"Ik ben Dimitri Rodaro" werd "Ik ben Dimitri van den Bergh"![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:47 schreef Pino112 het volgende:
Pranks die ze voor de reclame vertalen als prank en na de reclame als poets.
Amateurs.
Ik vind het echt belachelijk dat bangelijk fantastisch is in het Vlaamsquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:26 schreef Pino112 het volgende:
Belachelijk ipv bangelijk (Vlaams voor fantastisch, blijkbaar)
Wel onvoorstelbaar dat zo'n bedrijf daar dan ook nog geld voor vangt. Ik vind 't echt beschamend dat ze zulke slechte ondertitels uit durven zenden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:10 schreef Alex1 het volgende:
Tegenwoordig doet de computer de ondertiteling, en blijkbaar is er niemand die het even nakijkt.
Past wel goed bij de kwaliteit van het programmaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:20 schreef Danny het volgende:
[..]
Wel onvoorstelbaar dat zo'n bedrijf daar dan ook nog geld voor vangt. Ik vind 't echt beschamend dat ze zulke slechte ondertitels uit durven zenden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |