Eens.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:36 schreef Gert het volgende:
Ik nomineer Nawel, Kristov.![]()
En Leroy mag niet op gestemp worre.
edit - en Nouch mag ook![]()
Er is dan nog wel een verschil tussen dat écht te proberen te analyseren, en het blijven hangen in een zelfingenomen: ik ben met mijn beauty en mijn streetsmart brains - en daardoor mijn onafhankeijkheid - een grote concurrent voor de andere bewoners.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:15 schreef KraideN het volgende:
Haha, die opmerking van Grace: "Maar je moet ook afvragen waarom?" Die kop van Nawel
Je vergeet Equote:
Ik moest daar ook hardop om lachen ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:22 schreef Pino112 het volgende:
Ik kijk gisteren terug, Leroy vindt 5000 euro een oneven getal
Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Salar die zijn pingpongballetje moest achterlaten in de dagboekkamer
Ik snap gewoon niet waarom ze het niet doenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
En weer hebben ze niet alle nominaties getoond. Ziek jammer dit.
Nouchine is een soort vleesgeworden Zwitserland, ik snap ook wel dat dat weerstand begint op te roepen. Denk niet dat het een bewuste tactiek van haar is en dat ze echt wel een allemansvriendje is, maar het gaat op een gegeven moment schuren.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:22 schreef Dazalbest het volgende:
Toch heeft Nawel een punt over Nousch.... die loopt alleen maar zielig te doen.... weinig eigen persoonlijkheid.... maar ze leek het in gesprek met Hanne wel wat door te krijgen
Opmerking van Grace was wel mooi ja
ja vind het sneu voor Noushquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:28 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
Och wat is die Nawel vals naar Nouchine zeg met haar: ik houd van je,maar..
Dit durft ze echt niet bij Leroy. Nouchine blijft maar trouw aan Nawel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |