quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:18 schreef Tourniquet het volgende:
Leroy be like (100 keer per dag):
[ afbeelding ]
Ik vond die reactie ook erg matig. Ja maar, 5000 is ook een mooi bedrag. En, ik heb 3000 verdient door over lego te lopen. En, Peter had een kutprank met 3 pinnen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:23 schreef TheVulture het volgende:
Tuurlijk mag Leroy 'm pakken, alleen weet je dat je met zo'n actie ook de schijnwerpers op je krijgt gericht, commentaar krijgt en later de rekening krijgt. Daar moet je dan niet over janken en je verschuilen achter de actie van Peter.
Ik zou het niet weten eigenlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:04 schreef superniger het volgende:
Wat is hier eng/moeilijk aan voor Hanne?
Of Nawel weg uit BB.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:05 schreef livelink het volgende:
Nou Nouchine, luister dan maar gewoon naar je hart vanaf nu. Weg bij Nawel.
Salar gaat er niet uit .quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:09 schreef livelink het volgende:
Als Salar er nu uit gaat, weet ik niet of ik het nog wel leuk vind.
Sinds vorige week twijfel ik gewoon.quote:
Nu maak je mij ook zenuwachtig!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Sinds vorige week twijfel ik gewoon.
Wordt dat door een Belg gedaan ofzo? Het is echt zeldzaam slecht.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:12 schreef BasEnAad het volgende:
Die ondertiteling, allejezus wat slecht.
is er een leven buiten fok! ?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:14 schreef BasEnAad het volgende:
Op FOK! is Salar wel populair, maar ik weet niet of dat overal zo is.
Eens.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:36 schreef Gert het volgende:
Ik nomineer Nawel, Kristov.![]()
En Leroy mag niet op gestemp worre.
edit - en Nouch mag ook![]()
Er is dan nog wel een verschil tussen dat écht te proberen te analyseren, en het blijven hangen in een zelfingenomen: ik ben met mijn beauty en mijn streetsmart brains - en daardoor mijn onafhankeijkheid - een grote concurrent voor de andere bewoners.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:15 schreef KraideN het volgende:
Haha, die opmerking van Grace: "Maar je moet ook afvragen waarom?" Die kop van Nawel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |