Ja dat was wel supersnel.quote:
Ja, dacht dat ze wat meer kracht in haar armen zou hebben na al dat kneden van dat natte pizzadeeg.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 21:18 schreef Pjotr1953 het volgende:
[..]
Ja, dacht dat ze wat meer kracht in haar armen zou hebben na al dat kneden van dat natte pizzadeeg.
Ja ze dekte zich toen al in wat betreft die spellen.,quote:Op maandag 10 januari 2022 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ik had wel verwacht dat het niet lang zou duren. Ze gaf op de stream al aan dat ze niet uit keek naar de survival week.
Snap het ook wel. Ze heeft natuurlijk in juni een hartaanval gehad. Dan zit je hier ook niet op te wachten.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:22 schreef Pjotr1953 het volgende:
[..]
Ja ze dekte zich toen al in wat betreft die spellen.,
Preciesquote:Op maandag 10 januari 2022 21:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap het ook wel. Ze heeft natuurlijk in juni een hartaanval gehad. Dan zit je hier ook niet op te wachten.
dan had ze zich niet moeten inschrijvenquote:Op maandag 10 januari 2022 21:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap het ook wel. Ze heeft natuurlijk in juni een hartaanval gehad. Dan zit je hier ook niet op te wachten.
Dat is ook weer waar.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:27 schreef just me het volgende:
[..]
dan had ze zich niet moeten inschrijven
zoals ik al topics geleden zei, ze is snel hersteldquote:
Vaccin?quote:Op maandag 10 januari 2022 21:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja duurt meestal wel een jaar.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
zoals ik al topics geleden zei, ze is snel hersteld
af en toe is goed genoegquote:Op maandag 10 januari 2022 21:31 schreef Pjotr1953 het volgende:
Nou, morgen maar weer af en toe de streams aan.
Ik zet ze af en toe even aan. Lees wel in de cos als er iets is 😉quote:Op maandag 10 januari 2022 21:31 schreef Pjotr1953 het volgende:
Nou, morgen maar weer af en toe de streams aan.
of ik gebruik de livestreams als radio en luister ik terwijl ik bezig benquote:Op maandag 10 januari 2022 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zet ze af en toe even aan. Lees wel in de cos als er iets is 😉
Ik heb als ik het aansta ook vaak alleen als geluid. Maar ik vind het vaak niet echt boeiend genoeg om te lauisteren.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:40 schreef just me het volgende:
[..]
of ik gebruik de livestreams als radio en luister ik terwijl ik bezig ben
deed ik vroeger op mijn werk altijd en toen vroeg mijn leidinggevende of ik niet meer aan het luisteren was dan aan het werk en toen zei ik, jij hebt toch ook altijd de radio aan. Discussie geslotenquote:Op maandag 10 januari 2022 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb als ik het aansta ook vaak alleen als geluid. Maar ik vind het vaak niet echt boeiend genoeg om te lauisteren.
quote:Op maandag 10 januari 2022 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
deed ik vroeger op mijn werk altijd en toen vroeg mijn leidinggevende of ik niet meer aan het luisteren was dan aan het werk en toen zei ik, jij hebt toch ook altijd de radio aan. Discussie gesloten
Zoals of je haar goed zit.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:39 schreef Pjotr1953 het volgende:
En zo zie je maar hè.Eenieder heeft zo zijn problemen/verhalen.
Hahahaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoals of je haar goed zit.
Of K3 in je hoofd.
Ja ze beleven wat hè, daar.
Brugge ...Beste zeetong meuniere ooit gegeten !quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zuid, woon in het Westen van België
Tegen Brugge aan dus best ver eigenlijk
Altijd opzoek naar goede restaurantjesquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Brugge ...Beste zeetong meuniere ooit gegeten !
Zo te zien hebben ze op jonge leeftijd de vierdaagse gelopen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een terrortweeling zou echt deze BB gewoon afmaken. Dan neem ik vakantie om de streams te kijken
Dag 11 hahahaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:16 schreef Juan_Roman het volgende:
Kitty haar pak is dus echt nog niet in de was geweest tot nu toe 😂
Tamelijk adequate omschrijving van oma's voorkomen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Kers op de taart is wel die enorm vervelende vieze Kitty die het kijken nog moeilijker maakt.. Bah, het oreren van dat vod.. En het zal maar je eten bereiden met die vette klauwen in dat zure joggingpak![]()
[..]
nou...quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Tamelijk adequate omschrijving van oma's voorkomen.![]()
Een kloppende vetklomp goed hart heeft ze echter wél, misschien.![]()
Wow! Dat wist ik dus niet!quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
nou...![]()
https://lovereality.nl/he(...)en-door-hartinfarct/
Anyway, vanavond weer voor de buis om (als niet-streamer) te weten te komen of De Gouden Kaart wordt gevangen door Nouchine.quote:Kitty Mager doet mee aan Big Brother 2022. Met haar iconische roze huispak is ze momenteel niet te missen in het programma. Een half jaar geleden zag haar leven er echter heel anders uit. Zo werd ze in de avond van 15 juni erg ziek en bleek ze later getroffen te zijn door een hartinfarct. Op Facebook hield ze haar volgers toentertijd op de hoogte van haar situatie.
Ook al 11 dgn hetzelfde ondergoed aan.quote:
Wel sneu voor Kitty, dat een niet al te succesvolle schlagerzanger haar natuurlijke bazigheid niet tolereert.quote:
Alle twee zijn sneuneuzen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel sneu voor Kitty, dat een niet al te succesvolle schlagerzanger haar natuurlijke bazigheid niet tolereert.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel sneu voor Kitty, dat een niet al te succesvolle schlagerzanger haar natuurlijke bazigheid niet tolereert.
Schat je het nog laag inquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:02 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zou niet eens weten wat conditioner doet
daar word lang haar kambaar doorquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:02 schreef BasEnAad het volgende:
Dankjewel!quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
daar word lang haar kambaar door
Conditionerenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:02 schreef BasEnAad het volgende:
Ze kan niet tegen ONRECHT!!!quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:07 schreef Pjotr1953 het volgende:
Kitty speelt de rechtdoorzee volksvrouw.
Mwah, denk het niet. Ze is niet geslepen genoeg om het kijkvolk te misleiden. Op jou na dan..quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:06 schreef superniger het volgende:
Kitty gaat winnen. Een soort Jill. Heeft sympathie van de kijkers.
Ze slaapt er zelfs in.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:01 schreef tompsv18 het volgende:
Is dat pak sinds het begin serieus nog niet uitgeweest en gewassen?
Vraag me af of ze een volhouder is. Zie haar ook wel in staat om er ineens uit te stappen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:06 schreef superniger het volgende:
Kitty gaat winnen. Een soort Jill. Heeft sympathie van de kijkers.
Juist, dat was al een duidelijke hint.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:25 schreef Joyce-43 het volgende:
ze hadden dus goed moeten luisteren en Kitty helemaal diegene zonder papiertje moet plaats nemen aan de tafel bij de andere met een vrijstelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |