Wat muziek niet kan doen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:45 schreef TLC het volgende:
Met al die ellende in Oekraine toch ff dit nummer
(en daarom post ik het ook in het ESF topic)
Gewoon Tweetdeck gebruiken als een pro jeweetog.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:11 schreef Em31 het volgende:
Wat heeft Twitter nou weer gedaan met dat Startpagina/Nieuwste tweets
Wat is dat nou weer, mobiel ook?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon Tweetdeck gebruiken als een pro jeweetog.
Het heeft ook een betere verhaallijn dan Het Weerquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:06 schreef Strani het volgende:
Ik heb met het journaal altijd dat ik het rustig een seizoen of twee niet kan zien en dat ik dan een paar afleveringen kijk en direct weer helemaal in het verhaal zit. Maar ik vind het wel heel jammer dat verhaallijnen vaak herhaald worden.
Dacht het wel ja, dat het ook mobiel bestaan. Op PC is het heel fijn want je krijgt de tweets in real-time door en je kan allemaal verschillende columns naast elkaar hebben.quote:
Eigenlijk gek dat ook onweer gewoon in het weer wordt aangekondigd. Je zou denken dat dat een ander programma is.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Het heeft ook een betere verhaallijn dan Het Weer
Ik zie geen verschil?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:11 schreef Em31 het volgende:
Wat heeft Twitter nou weer gedaan met dat Startpagina/Nieuwste tweets
Ach, bij wielrennen zie je ook zelden iemand lopenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk gek dat ook onweer gewoon in het weer wordt aangekondigd. Je zou denken dat dat een ander programma is.
Zodat @Em31 eerst met alle bugs kan dealen en wij daarna meteen een goed werkend systeem krijgen?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet trouwens. Maar zal wel z'n roll-out zijn die niet voor iedereen tegelijk gebeurt.
Dat is niet waar. Vorige week nog werd Omloop Het Nieuwsblad gewonnen door de materiaalman van Lotto Soudal die slechts 14 seconden nodig had om met een reservewiel van de auto naar een renner te rennen en weer terug. Heroisch.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, bij wielrennen zie je ook zelden iemand lopen
Boven staat nuquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet trouwens. Maar zal wel z'n roll-out zijn die niet voor iedereen tegelijk gebeurt.
Dat heb ik inderdaad nog niet. Maar klinkt nu al irritant.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Boven staat nu
Startpagina Nieuwste tweets
En hij springt automatisch steeds weer naar startpagina
Web of app? Ik zie nog geen verschil in ieder geval.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Boven staat nu
Startpagina Nieuwste tweets
En hij springt automatisch steeds weer naar startpagina
App!quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Web of app? Ik zie nog geen verschil in ieder geval.
Ik denk dat ik wel voor de voltallige SC (op misschien één of twee mensen na) spreek wanneer ik zeg dat jou hetzelfde toekomt!quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:23 schreef Meke het volgende:
Tevens wens ik u allen een gezegende avond, jongelui
Heb een vraag aan jouquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:23 schreef Meke het volgende:
Ik doe idd niet aan zegeningen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel voor de voltallige SC (op misschien één of twee mensen na) spreek wanneer ik zeg dat jou hetzelfde toekomt!
Alleen verwensingen, ik weet hetquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik doe idd niet aan zegeningen.
En hij gaat echt elke keer als je de app sluit weer naar Startpagina waar je natuurlijk ook meteen weer Baudet zooi ziet en andere random dingen die mensen delen die ik helemaal niet wil zienquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Absurd. Maar goed, bij ons moet de automatische update waarschijnlijk nog gewoon gebeuren.
Ik zit er dus ook al lang over na te denken om instagram aan te makenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb een vraag aan jou
Ik heb net voor het eerst Instagram genomen (alleen om anderen te volgen, niet onder mijn echte naam verder, ga zelf ook niks posten), weet jij nog leuke inspirerende mensen om te volgen?
(Of doe jij ook niet aan Instagram, weet even niet meer)
Maar heeft ie ook om een krant heen gelopen?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Vorige week nog werd Omloop Het Nieuwsblad gewonnen door de materiaalman van Lotto Soudal die slechts 14 seconden nodig had om met een reservewiel van de auto naar een renner te rennen en weer terug. Heroisch.
En de oudelui moeten het maar zonder je zege doen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:23 schreef Meke het volgende:
Die heeft bij mij al jaren een eigen kolom in Tweetdeckquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:23 schreef Meke het volgende:
Ik kijk alleen hier op Twitter: https://mobile.twitter.com/i/lists/7625211
Wat is er kut aan dan? Ik volg naast mensen die ik ken ook een hoop kunst-accounts. Die posten meestal eens per dag een mooi schilderij, al dan niet met achtergrond-informatie, en vind het dan heerlijk om daar af en toe doorheen te scrollen. Het is net wat je ermee wilt doen.quote:
Doe het niet, heb er nu al spijt vanquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zit er dus ook al lang over na te denken om instagram aan te maken
Maar is er dan een verschil tussen die twee?quote:
quote:
Je zou eventueel ook Twitter kunnen uinstallen en dan de APK van de vorige versie zoeken en installeren, en dan hopen dat die nog een tijdje ondersteund wordt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
En hij gaat echt elke keer als je de app sluit weer naar Startpagina waar je natuurlijk ook meteen weer Baudet zooi ziet en andere random dingen die mensen delen die ik helemaal niet wil zien
Nee dat niet maar hij stond er daags na de wedstrijd wel inquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar heeft ie ook om een krant heen gelopen?
Ik heb dus alleen facebook, maar dat begint een beetje hyves te wordenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Doe het niet, heb er nu al spijt van
Ik had nooit Facebook wat altijd wel chill voelde, maar nu ben ik ook onderdeel van Zuckerbergs enge Meta
Instagram is veel relaxter, vind ik persoonlijk. Gewoon een beetje plaatjes scrollen en geen politiek gedoe of mensen die boos zijn omdat je hun verjaardag vergeten bent.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb dus alleen facebook, maar dat begint een beetje hyves te worden
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is er kut aan dan? Ik volg naast mensen die ik ken ook een hoop kunst-accounts. Die posten meestal eens per dag een mooi schilderij, al dan niet met achtergrond-informatie, en vind het dan heerlijk om daar af en toe doorheen te scrollen. Het is net wat je ermee wilt doen.
Op de startpagina zit Twitter veel meer te kloten met volgorde. Tweets die je al drie keer hebt gezien komen boven tweets die je nog niet hebt gezien, Twitter ramt er allemaal 'suggesties' tussen van accounts die je niet volgt maar misschien wel wil volgen en dat soort geëikel. Ik vind het behoorlijk irritantquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar is er dan een verschil tussen die twee?
Als ik nu op startpagina druk zie ik (min of meer) de nieuwste tweets van wie ik volg.
Ja startpagina staat vol met suggesties en dingen die de mensen die je volgt likenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar is er dan een verschil tussen die twee?
Als ik nu op startpagina druk zie ik (min of meer) de nieuwste tweets van wie ik volg.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Op de startpagina zit Twitter veel meer te kloten met volgorde. Tweets die je al drie keer hebt gezien komen boven tweets die je nog niet hebt gezien, Twitter ramt er allemaal 'suggesties' tussen van accounts die je niet volgt maar misschien wel wil volgen en dat soort geëikel. Ik vind het behoorlijk irritant
Ah ok.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja startpagina staat vol met suggesties en dingen die de mensen die je volgt liken
Als ik zo even kijk is het bij mij 1 tweet van iemand die ik volg en dan rond de 5-10 tweets met suggesties
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zou eventueel ook Twitter kunnen uinstallen en dan de APK van de vorige versie zoeken en installeren, en dan hopen dat die nog een tijdje ondersteund wordt.
Instagram is wat Facebook nog had kunnen zijn totdat ze dat hele algoritme verkloot hebben. Vroeger was er alsnog genoeg mis mee. Maar het was wel leuk om vrienden en kennissen te volgen die wat zinnigs/leuks te delen hadden. En verder ook ideaal om je favoriete bands te volgen. En ook voor sport etc. Plus dat je dan gericht bepaalde mensen volgde die in de journalistiek zaten (Nicholas Kristoff o.a.) en daardoor ook daar wat mee kreeg.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Instagram is veel relaxter, vind ik persoonlijk. Gewoon een beetje plaatjes scrollen en geen politiek gedoe of mensen die boos zijn omdat je hun verjaardag vergeten bent.
Ik zag net iets interessants voorbij komen van het NRC via zo'n tweetsuggestie. Geklikt, artikel zat achter betaalmuur, weggekliktquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Ah ok.
Waarschijnlijk volg ik daar niet genoeg mensen voor om dat tot een vervelende hoeveelheid te maken.
Heel soms zie ik er juist iets leuks door voorbij komen.
Kom maar even met je mobiel naar de bosjes achter je huis, ik fix het wel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zal maar gewoon gaan wennen aan het swipen elke keer
Het ging natuurlijk vooral over Twitter. Dat kan ook heel goed werken. Maar daar moet je wat zorgvuldiger zijn in je volgt. Als je dat goed doet, dan werkt dat ook gewoon prettig.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Instagram is wat Facebook nog had kunnen zijn totdat ze dat hele algoritme verkloot hebben. Vroeger was er alsnog genoeg mis mee. Maar het was wel leuk om vrienden en kennissen te volgen die wat zinnigs/leuks te delen hadden. En verder ook ideaal om je favoriete bands te volgen. En ook voor sport etc. Plus dat je dan gericht bepaalde mensen volgde die in de journalistiek zaten (Nicholas Kristoff o.a.) en daardoor ook daar wat mee kreeg.
Nu is het enige nuttige dat ik veel wielernieuws meekrijg en wat meer stukken van De Correspondent. Maar verder is het echt heel matig.
Dat idee wordt nu door @Em31 weggeswiped.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Kom maar even met je mobiel naar de bosjes achter je huis, ik fix het wel.
Naar rechts?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat idee wordt nu door @:Em31 weggeswiped.
Waarschijnlijk ook minder wappies en complotdenkersquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Instagram is veel relaxter, vind ik persoonlijk. Gewoon een beetje plaatjes scrollen en geen politiek gedoe of mensen die boos zijn omdat je hun verjaardag vergeten bent.
Zolang het maar weg is natuurlijkquote:
Mja die zitten er vast ook allemaal wel maar op Instagram posten ze dan weer de foto's van hun hond, en daar valt qua complotten weinig over te zeggen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook minder wappies en complotdenkers
Nou ja totdat je nieuwsberichten aan klikt, hoe lichtvoetig ze ook zijn, dan vliegen de wappies je wel om de oren.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook minder wappies en complotdenkers
Ik volg sowieso geen nieuwsbronnen meer, niet op Insta en ook niet op Facebook. Alleen De Speld komt er bij mij nog in via social media.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja totdat je nieuwsberichten aan klikt, hoe lichtvoetig ze ook zijn, dan vliegen de wappies je wel om de oren.
Ik hoop maar dat hij aan die tip denkt van het niet die shuttle tegen haar hoofd slaan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:45 schreef Strani het volgende:
Zou onze Luctor ondertussen al z'n shuttle op de andere baan geslagen hebben?
Snap ik. Maar ook bij TeamNL sport weten de wappies altijd wel wat te vinden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik volg sowieso geen nieuwsbronnen meer, niet op Insta en ook niet op Facebook. Alleen De Speld komt er bij mij nog in via social media.
Die heeft wel de shuttle op de andere baan geslagen, maar het was de verkeerde baan. Nu zit die vast aan Gerdaquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:45 schreef Strani het volgende:
Zou onze Luctor ondertussen al z'n shuttle op de andere baan geslagen hebben?
Onmenselijke taferelenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heeft wel de shuttle op de andere baan geslagen, maar het was de verkeerde baan. Nu zit die vast aan Gerda
Pekinezen zijn spionnen voor China! Labrador? Labra-backdoor zal je bedoelen! KGBloedhonden overal!quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja die zitten er vast ook allemaal wel maar op Instagram posten ze dan weer de foto's van hun hond, en daar valt qua complotten weinig over te zeggen.
Ik bedoelde de 'homepage' zeg maar, maar misschien dat dat mobiel beter werkt?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is er kut aan dan? Ik volg naast mensen die ik ken ook een hoop kunst-accounts. Die posten meestal eens per dag een mooi schilderij, al dan niet met achtergrond-informatie, en vind het dan heerlijk om daar af en toe doorheen te scrollen. Het is net wat je ermee wilt doen.
Ja maar dat is allemaal allang bewezen. Ik bedoel echt nieuwe complotten hèquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Pekinezen zijn spionnen voor China! Labrador? Labra-backdoor zal je bedoelen! KGBloedhonden overal!
Hmm voor mij zit er niet zo veel verschil tussen. Zowel op mobiel als op PC is het gewoon een feed van posts, en bovenaan de 'stories'.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik bedoelde de 'homepage' zeg maar, maar misschien dat dat mobiel beter werkt?
Dat is een nieuwe hobby van die kranten blijkbaar. Richard van de Crommert linkt ook steeds naar betaalde artikelen in de Telegraaf.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zag net iets interessants voorbij komen van het NRC via zo'n tweetsuggestie. Geklikt, artikel zat achter betaalmuur, weggeklikt
AD.nl is ook nauwelijks meer te doen met hoeveel daar een premium-artikel isquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is een nieuwe hobby van die kranten blijkbaar. Richard van de Crommert linkt ook steeds naar betaalde artikelen in de Telegraaf.
Het nieuwe complot zit juist bij de honden zelf. Hond Wappie die voorheen dansles gaf aan andere honden zegt dat zijn baas 5G chips zijn eten verstopt en al die schapen trappen er in, maar hij natuurlijk niet. En iedereen die niet wil luisteren is een slapende hondquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat is allemaal allang bewezen. Ik bedoel echt nieuwe complotten hè
Dit seizoen is het ongekende weelde op de Europese velden voor de Nederlandse clubs. Zelfs in een op papier minder toernooi zou een gelijkspelletje bij een tegenstander als Partizan geen rare uitslag zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:44 schreef Redefine het volgende:
Feyenoord heeft een mooie stap gezet naar de volgende rondeDit mogen ze in de return niet meer weggeven.
Dan kan die daarna een shuttle run test doen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat hij aan die tip denkt van het niet die shuttle tegen haar hoofd slaan.
Die hele betaalconstructies voor artikelen blijft heel bijzonder (vervelend) ja. Dan is er weer iets gematigd interessant, maar dan moet je gaan betalen om dat stuk te gaan lezen. Als het dan nog onderzoeksjournalistiek zou zijn a la, maar niet voor een of ander artikel van de Telegraaf, AD, Volkskrant of NRC.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm voor mij zit er niet zo veel verschil tussen. Zowel op mobiel als op PC is het gewoon een feed van posts, en bovenaan de 'stories'.
Precies. Nu is de Conference League ook wel meer het niveau voor de meeste Nederlandse clubs. Maar dit jaar winnen ze (bijna) alle wedstrijden die ze op papier kunnen winnen. Voorheen legden ze het vaak genoeg af tegen dit soort clubs.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit seizoen is het ongekende weelde op de Europese velden voor de Nederlandse clubs. Zelfs in een op papier minder toernooi zou een gelijkspelletje bij een tegenstander als Partizan geen rare uitslag zijn.
Ja, en het is niet dat je het echt merkt in stijgende kwaliteit ofzoquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:56 schreef H_T het volgende:
[..]
AD.nl is ook nauwelijks meer te doen met hoeveel daar een premium-artikel is
Ja, in de volgende ronde kunnen de Nederlandse clubs elkaar ook loten (mits die doorgaan uiteraard), dat zou ook wel weer een keer leuk zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Precies. Nu is de Conference League ook wel meer het niveau voor de meeste Nederlandse clubs. Maar dit jaar winnen ze (bijna) alle wedstrijden die ze op papier kunnen winnen. Voorheen legden ze het vaak genoeg af tegen dit soort clubs.
Oh wat leuukk!! Jaloers, ik wil er ook heen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Kut dan zit ik al bij Paulien Cornelisse![]()
#zwaarleven
Wat voor mensen wil je een beetje? Ik volg er 948quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb een vraag aan jou
Ik heb net voor het eerst Instagram genomen (alleen om anderen te volgen, niet onder mijn echte naam verder, ga zelf ook niks posten), weet jij nog leuke inspirerende mensen om te volgen?
(Of doe jij ook niet aan Instagram, weet even niet meer)
Iederéén hier is toch haske jong?!quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En de oudelui moeten het maar zonder je zege doen.
Dit vind ik raar, want ik heb maar 947 accountsquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat voor mensen wil je een beetje? Ik volg er 948
Man naar m'n hartquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Die heeft bij mij al jaren een eigen kolom in Tweetdeck
Dit vind ik zo geen zin voor jouquote:
Ja heel leukquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:04 schreef Guanabana het volgende:
(Heb dit even gequote uit ander topic)
[..]
Oh wat leuukk!! Jaloers, ik wil er ook heen.
Ja die en @Eurovision natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit vind ik raar, want ik heb maar 947 accounts
Paulien Cornelisse is een van m'n favoriete personen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja heel leukHeeeel veel zin in ook
Maar had ook wel naar dat concert gewild
![]()
Ik ga echt NOOIT naar dat soort dingen, dan is het toch oneerlijk dat het op dezelfde avond isMaargoed, gelukkig geen stomme vergadering ofzo
Psvquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Precies. Nu is de Conference League ook wel meer het niveau voor de meeste Nederlandse clubs. Maar dit jaar winnen ze (bijna) alle wedstrijden die ze op papier kunnen winnen. Voorheen legden ze het vaak genoeg af tegen dit soort clubs.
Hoezo?quote:
Dat is eigenlijk nog de enige die onder presteert dit seizoen. Eigenlijk waren ze tegen Benfica nog op hun best, maar redden ze het niet. Daarna in de poule soms goed, maar ook veel onnodig verloren. En dan u weer achterquote:
Je verwart mij met poep zor.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Van jou verwachten we meer iets als 'lekkere wijve kijke' eigenlijk.
Het gaat ook elke keer zo dom, zo sullig.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog de enige die onder presteert dit seizoen. Eigenlijk waren ze tegen Benfica nog op hun best, maar redden ze het niet. Daarna in de poule soms goed, maar ook veel onnodig verloren. En dan u weer achter
Ja. En ook al jaren. Ze spelen dan best vaak prima, waarvan je denkt dat het ergens op lijkt. Om daarna toch weer te verliezen van wie dan ook.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het gaat ook elke keer zo dom, zo sullig.
Die benzine en diesel zullen met een paar dagen wel weer bijgestegen zijn, verder wel een aardig stapje in de goede richting.quote:
Dat is eindelijk een keer doorpakken.quote:
Heeft de VVD toch maar mooi voor elkaar! Wat heeft Gemeente Belang Kampen nou recent gedaan aan de BTW?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die benzine en diesel zullen met een paar dagen wel weer bijgestegen zijn, verder wel een aardig stapje in de goede richting.
Mooi gebaar zo vlak voor verkiezingen. Een cynischer iemand dan ik zou er nog wat achter gaan zoeken en zich afvragen hoeveel hiervan over een week nog overeind staat.
Meeste Nederlandse ploegen zijn ook best leuk om te kijken, maar bij PSV zit ik met geregeld te ergeren. Nu ook, dat doelpunt uit die corner, complete lamlendigheid.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En ook al jaren. Ze spelen dan best vaak prima, waarvan je denkt dat het ergens op lijkt. Om daarna toch weer te verliezen van wie dan ook.
En sinds Schmidt is dat alleen maar erger geworden. Die man heeft best wel talent, maar sinds een aantal jaren het onvermogen om dat talent op de juiste manier te gebruiken. Die man is onnavolgbaarquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Meeste Nederlandse ploegen zijn ook best leuk om te kijken, maar bij PSV zit ik met geregeld te ergeren. Nu ook, dat doelpunt uit die corner, complete lamlendigheid.
Nou, ze hebben natuurlijk nog niks voor elkaar, behalve dan zeggen dat ze gaan proberen dit voor elkaar te krijgen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Heeft de VVD toch maar mooi voor elkaar! Wat heeft Gemeente Belang Kampen nou recent gedaan aan de BTW?
Echt hè. Ik zie ook steeds minder een lijn in het spel. T is puur teren op de talenten van Madueke en Gakpo. (Niet eens die van Gotze)quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
En sinds Schmidt is dat alleen maar erger geworden. Die man heeft best wel talent, maar sinds een aantal jaren het onvermogen om dat talent op de juiste manier te gebruiken. Die man is onnavolgbaar
Zeker. Ik denk ook altijd dat jij tong bent.Maar jij dat dus blijkbaar niet achter het doel in 1988.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, ja. Een makkelijk een vaak gemaakte fout.
Nee klopt, ik zat niet net naast dat spandoek over de fiets van oma.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Ik denk ook altijd dat jij tong bent.Maar jij dat dus blijkbaar niet achter het doel in 1988.
Alsnog meer dan Progressief Accoord Coevorden heeft gedaanquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou, ze hebben natuurlijk nog niks voor elkaar, behalve dan zeggen dat ze gaan proberen dit voor elkaar te krijgen.
Ja. Dan doet Pascal Janssen het een stuk beter met AZ. Alle topspelers verkocht en na een stroeve start zover komen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Echt hè. Ik zie ook steeds minder een lijn in het spel. T is puur teren op de talenten van Madueke en Gakpo. (Niet eens die van Gotze)
Maar jij wast toch wel topscorer bij FC Bal op het dak?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee klopt, ik zat niet net naast dat spandoek over de fiets van oma.
Dat weet ik zo net nog niet. Ze zijn bijvoorbeeld beide hier in de SC genoemd, wat mij toch een behoorlijk belangrijke graadmeter voor succes lijkt. Zo bezien lijken ze toch allemaal vrij vergelijkbare resultaten te hebben behaald.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Alsnog meer dan Progressief Accoord Coevorden heeft gedaan
Ja oké. Maar: En??quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eerst twee partijen tegen haar gespeeld. Daarna wat gepraat met z'n drieën. Vervolgens nog een partij met haar gespeeld.
Veel contact dusquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eerst twee partijen tegen haar gespeeld. Daarna wat gepraat met z'n drieën. Vervolgens nog een partij met haar gespeeld.
Gezellig. Het is iemand die makkelijk contact maakt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Veel contact dus![]()
Hoe was je gevoel erbij?
Ja zo kan het ook, ik vroeg het net iets subtielerquote:
Liet Emergo het afweten, Luctor?quote:
Ja, die houdt niet van badminton, dus die was thuis voetbal blijven kijken.quote:
Daar hebben we toch helemaal geen tijd voor Ari!quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja zo kan het ook, ik vroeg het net iets subtieler
We hebben juist alle tijd, het is niet alsof we aan de vooravond van een derde wereldoorlog staan of zo.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar hebben we toch helemaal geen tijd voor Ari!
Daar kan ik nu nog niks over zeggen. De tekenen geven wel aan dat ze single is in ieder geval.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:36 schreef Arizona het volgende:
Maar serieus: denk je dat er op termijn meer in het vat kan zitten dan “gezellig” ?
Of is het nog te vroeg daar wat over te zeggen?
We willen het inderdaad nog wel weten voordat we seniel zijn geworden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar hebben we toch helemaal geen tijd voor Ari!
Dat is al een prima startpuntquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kan ik nu nog niks over zeggen. De tekenen geven wel aan dat ze single is in ieder geval.
Dat ze geen ring om heeft wil tegenwoordig niet per se zeggen dat iemand single is, zelfs in Zeeland niet, dat weet je?quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kan ik nu nog niks over zeggen. De tekenen geven wel aan dat ze single is in ieder geval.
3-4. Ongelofelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Dan doet Pascal Janssen het een stuk beter met AZ. Alle topspelers verkocht en na een stroeve start zover komen.
En al stonden we wel op de rand van de afgrond, dan is het alsnog niet erg om weg te dromen bij luctors sprookjequote:Op donderdag 10 maart 2022 22:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We hebben juist alle tijd, het is niet alsof we aan de vooravond van een derde wereldoorlog staan of zo.
Ja ik vind haar ook fan-tas-tischquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Paulien Cornelisse is een van m'n favoriete personen.Lijkt me enig om haar als vriendin te hebben.
Daar heb ik niet eens op gelet.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat ze geen ring om heeft wil tegenwoordig niet per se zeggen dat iemand single is, zelfs in Zeeland niet, dat weet je?
quote:
Je hebt het daar niet zo vaak overquote:
Als ik nou 'lekkere wijven' had gezegd was het nog wat anders geweestquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:42 schreef Meke het volgende:
j
[..]
Je hebt het daar niet zo vaak overEn ik zie het ook niet zo voor me bij jou.
Als ik aan de rand van een afgrond sta heb ik het iets te druk met mijn hoogtevrees om waar dan ook bij weg te dromen, ben ik bang.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
En al stonden we wel op de rand van de afgrond, dan is het alsnog niet erg om weg te dromen bij luctors sprookje
#knotsgekquote:
Toevallig heb ik die afleveringen met haar laatst opgezocht, ga ze binnenkort allemaal luisteren.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik vind haar ook fan-tas-tisch![]()
Luister jij Eeuw van de Amateur? De afleveringen met haar daarin zijn zo ontzettend leuk
"Ik wil best eens wat gaan drinken, maar niet in het openbaar en zeker niet bij mij thuis, bel mij niet ik bel jou wel."quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar heb ik niet eens op gelet.
Maar meer door wat ze gezegd heeft.
#lammenenblindenquote:
Ja, precies dat zei ze.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Ik wil best eens wat gaan drinken, maar niet in het openbaar en zeker niet bij mij thuis, bel mij niet ik bel jou wel."
Zulke dingen bijvoorbeeld? Ja, dat zal wel goed zitten dan idd.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:50 schreef Guanabana het volgende:
Leuk Luctor, en laat je niet opjagen/gek maken
(Moet ik zeggen, ik loop altijd teringhard van stapel)
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, precies dat zei zei.
Duidelijker kan het niet, toch?
Dat kan niet meer mis, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, precies dat zei zei.
Duidelijker kan het niet, toch?
#G-voetbalquote:
(Götze-voetbal) (die was niet zo best)quote:
Dat dacht ik.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kan niet meer mis, zou ik zeggen.
Daniël Dekker gespotquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kan niet meer mis, zou ik zeggen.
Zie je wel, knotsgekquote:PSV is in de achtste finales van de
Conference League in een knotsgek duel
in Eindhoven met FC Kopenhagen op 4-4
uitgekomen.De koploper van Denemarken
verspeelde een 3-1 voorsprong.
Zó kaal ben ik nog lang niet.quote:
Nee Reddy dit is gewoon witwassen van je ESF-interesse.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ik nou 'lekkere wijven' had gezegd was het nog wat anders geweestMaar vaak genoeg over mooie vrouwen gehad, waaronder dat het juist dat het een van de vele pluspunten van het ESF is
Als je nice and slow wil gaan is dat wel wenselijk ja.quote:
Ja, zoals jij mij geleerd hebtquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee Reddy dit is gewoon witwassen van je ESF-interesse.
Goede jinx wel ditquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Toen ik het zei stond AZ nog wel gelijk, maar stond PSV achter. Dus per saldo is er niet veel veranderd voor de coëfficientenlijstquote:
Als jij het nou niet had gezegd, hadden ze allebei nog gewonnen!quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Toen ik het zei stond AZ nog wel gelijk, maar stond PSV achter. Dus per saldo is er niet veel veranderd voor de coëfficientenlijst
PSV en winnenquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als jij het nou niet had gezegd, hadden ze allebei nog gewonnen!
Dat is maar goed ook. Anders wordt de eredivisie nog saaier. Want dan wordt Ajax nog makkelijker kampioenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In de eredivisie lukt het ze wel te vaak.
Jij bent aan het slaapzwaaienquote:
Hè jammer, is het ons weer niet gelukt om jou buiten de deur te houdenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 07:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Het lukte eerst niet om in te loggen.Bleek mijn wachtwoord verlopen te zijn.
Daar is wel meer voor nodig.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 07:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hè jammer, is het ons weer niet gelukt om jou buiten de deur te houden
Een Rus die nog even snel wat geld uit geeft, voordat ie er niet meer bij kan?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:27 schreef TheVulture het volgende:
Er is op SMarkets blijkbaar iemand die heel graag van zijn geld af wil, door enorme bedragen in te leggen op kansloze inzendingen zoals Slovenie, de rest van de balkan en Roemenie etc. Die staan nu allemaal 2 tegen 1 genoteerd daar. Hij is blijkbaar ook fan van Australie
Ik heb dat al vaker gezien. Blijkbaar is er een grote market maker actief, die af en toe verbinding verliest of al zijn prijzen er tegelijk afhaalt. Misschien moest hij net even een grote boodschap doen ofzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:27 schreef TheVulture het volgende:
Er is op SMarkets blijkbaar iemand die heel graag van zijn geld af wil, door enorme bedragen in te leggen op kansloze inzendingen zoals Slovenie, de rest van de balkan en Roemenie etc. Die staan nu allemaal 2 tegen 1 genoteerd daar. Hij is blijkbaar ook fan van Australie
Nee al die bookies zijn er afgegooid met die nieuwe wet- en regelgeving, volgens mij is de Toto op dit moment de enige waar je op dingen kunt wedden. Er zitten volgens mij wel weer wat partijen aan te komen, maar die moesten eerst een tijd van de markt af omdat ze in het verleden 'illegaal' hun diensten in Nederland aanboden.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:50 schreef Em31 het volgende:
Je mag/kan in Nederland dus helemaal niet meer op dit soort dingen wedden?
Stuur mij je geld maar en dan zet ik het wel voor je inquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:50 schreef Em31 het volgende:
Je mag/kan in Nederland dus helemaal niet meer op dit soort dingen wedden?
Kan jij het niet gewoon vast voor ons inzetten en het dan later gewoon verrekenen met het gewonnen bedrag?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Stuur mij je geld maar en dan zet ik het wel voor je in
Er zijn wel meer gokbedrijven nu legaal actief in Nederland naast de Toto, maar de laatste keer dat ik een rondje maakte zag ik daar vooral sportweddenschappen staan en geen ESFquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee al die bookies zijn er afgegooid met die nieuwe wet- en regelgeving, volgens mij is de Toto op dit moment de enige waar je op dingen kunt wedden. Er zitten volgens mij wel weer wat partijen aan te komen, maar die moesten eerst een tijd van de markt af omdat ze in het verleden 'illegaal' hun diensten in Nederland aanboden.
Bij pokeren is het hetzelfde, Pokerstars zit daarom ook nog in de wachtstand.
Bijzonderquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:43 schreef Arizona het volgende:
Mijn darmpijn is weg. Zo, poef. Weg.
Na weken en weken. Hopelijk blijft het weg![]()
Alleen nog pijn onder mijn rechterribben en die is ook draaglijker geworden.
Duim duim duim dat dit het was….
Ja er zijn er in totaal een stuk of 10, heb me er niet heel erg in verdiept. Weet alleen dat Holland Casino en GG Poker het pokeren aanbieden, en TOTO sportwedstrijden, de rest van de partijen ken ik niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zijn wel meer gokbedrijven nu legaal actief in Nederland naast de Toto, maar de laatste keer dat ik een rondje maakte zag ik daar vooral sportweddenschappen staan en geen ESF
* Alle spiegels in bubbeltjesplastic inpakt, flinke stapel hout voor Arizona regelt om af te kloppen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:43 schreef Arizona het volgende:
Mijn darmpijn is weg. Zo, poef. Weg.
Na weken en weken. Hopelijk blijft het weg![]()
Alleen nog pijn onder mijn rechterribben en die is ook draaglijker geworden.
Duim duim duim dat dit het was….
Zo dat is best strengquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee al die bookies zijn er afgegooid met die nieuwe wet- en regelgeving, volgens mij is de Toto op dit moment de enige waar je op dingen kunt wedden. Er zitten volgens mij wel weer wat partijen aan te komen, maar die moesten eerst een tijd van de markt af omdat ze in het verleden 'illegaal' hun diensten in Nederland aanboden.
Bij pokeren is het hetzelfde, Pokerstars zit daarom ook nog in de wachtstand.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Stuur mij je geld maar en dan zet ik het wel voor je in
Uitstekend plan van Roger, begin maar vast Strani.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan jij het niet gewoon vast voor ons inzetten en het dan later gewoon verrekenen met het gewonnen bedrag?
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan jij het niet gewoon vast voor ons inzetten en het dan later gewoon verrekenen met het gewonnen bedrag?
Oké, schakel ik de motorclub vast in voor de administratie.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Uitstekend plan van Roger, begin maar vast Strani.
Ik ook niet, ik ben niet zo'n gokker.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo dat is best strengwat mij betreft wel prima, maar ik deed zoiets sowieso al nooit. Dus weet niet wat de gokkers hier denken, te streng?
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:47 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Oké, schakel ik de motorclub vast in voor de administratie.
Jarenlang was Toto de enige waar je officieel in Nederland op sport mocht wedden, net zoals dat Holland Casino de enige legale aanbieder van tafelgokken was (gokkasten mochten wel meer aanbieders doen). Verschillende bedrijven waren via Malta toch in Nederland actief (Unibet, Betfair, nog wel een paar) en boden ook sportweddenschappen aan. Nu is de wetgeving verruimd en worden er meer bedrijven toegelaten op de Nederlandse online gokmarkt, alleen moeten de boefjes die stiekem actief zijn geweest nu een stuk langer wachten. Ik vind het geen probleem dat die nu 'gestraft' worden en dat bedrijven die keurig gewacht hebben tot alles legaal kon nu een eerlijke kans krijgen klanten te werven, zonder tegen de installed userbase van de boefjes hoeft op te boksenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo dat is best strengwat mij betreft wel prima, maar ik deed zoiets sowieso al nooit. Dus weet niet wat de gokkers hier denken, te streng?
Oh dat snap ik wel, lijkt me echt klote als dat je gebeurt, heel de buurt blij.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ben niet zo'n gokker.
Ik kom niet verder dan meedoen aan de postcodeloterij, en dat is alleen maar omdat New Mexico dat wel wou en ik het niet op durf te zeggen omdat ik bang ben dat dan er een grote prijs op onze postcode valt
Dat is hun verdienmodel, FOMOquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh dat snap ik wel, lijkt me echt klote als dat je gebeurt, heel de buurt blij.wat natuurlijk uitstekend werkt voor de postcodeloterij
Ik vond het ook al spannend met verhuizen, want wanneer geef je nou precies je nieuwe postcode door? Stel dat je het in de verkeerde week doet en daardoor miljoenen misloopt!quote:
Je hebt toch ook al een overleg gehad vandaag?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een uitnodiging gekregen voor een overleg via teams straks om 14 uur.
Daar heb ik helemaal geen zin in.
Ja, klopt, vanmorgen ook al eentje gehad inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hebt toch ook al een overleg gehad vandaag?
Ze moeten je niet overvragen hoor
Nu is het meer een was-ik-maar-vrijdagquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, klopt, vanmorgen ook al eentje gehad inderdaad.
En dat allemaal op een vrijdag.
Zeg dat je een andere meeting heb (oftewel WEEKENDquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het heeft er voorlopig toe geleid dat de Toto vrij agressief promotie maakt, in de hoop jongeren aan zich te binden (niet echt iets wat een staatsbedrijf zou moeten doen) en dat de mensen die af en toe eens een gokje willen wagen last hebben van minder mogelijkheden en slechtere quoteringen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Jarenlang was Toto de enige waar je officieel in Nederland op sport mocht wedden, net zoals dat Holland Casino de enige legale aanbieder van tafelgokken was (gokkasten mochten wel meer aanbieders doen). Verschillende bedrijven waren via Malta toch in Nederland actief (Unibet, Betfair, nog wel een paar) en boden ook sportweddenschappen aan. Nu is de wetgeving verruimd en worden er meer bedrijven toegelaten op de Nederlandse online gokmarkt, alleen moeten de boefjes die stiekem actief zijn geweest nu een stuk langer wachten. Ik vind het geen probleem dat die nu 'gestraft' worden en dat bedrijven die keurig gewacht hebben tot alles legaal kon nu een eerlijke kans krijgen klanten te werven, zonder tegen de installed userbase van de boefjes hoeft op te boksen
Fanatieke mensen op vrijdagmiddag zijn irritant inderdaadquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Fanatieke mensen op vrijdagmiddag zijn irritant inderdaad
Toto was daarvoor ook al druk met die Koning Toto-ongein en alles wat erbij hoort. Dat er nu wat weddenschappen missen is jammer, maar ik zou niet weten wat Betcity bijvoorbeeld tegenhoudt om zulke weddenschappen aan te gaan biedenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het heeft er voorlopig toe geleid dat de Toto vrij agressief promotie maakt, in de hoop jongeren aan zich te binden (niet echt iets wat een staatsbedrijf zou moeten doen) en dat de mensen die af en toe eens een gokje willen wagen last hebben van minder mogelijkheden en slechtere quoteringen.
Hee, vrijwillig voor opgegeven hè! Dan hoort het erbij, man up!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En dan vanavond ook nog eens een bestuursvergadering van de badminton.
Het is eerder een vergaderdag dan een vrijdag.
Ja, ok.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hee, vrijwillig voor opgegeven hè! Dan hoort het erbij, man up!![]()
![]()
Meeluisteren kan heel belangrijk zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ok.
meeting alweer klaar. Maar het was meer een PZ aangelegenheid, dus ik zat er een beetje bij om mee te luisteren. ;')
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meeluisteren kan heel belangrijk zijn.![]()
Stel dat de rest nu allemaal zit te zuipen en straks niet meer weet wat er precies besproken was? Dan ben jij daar nog als de grote held om alles op te helderen (plus dat je dan zelf eea ertussen kan proppen wat je graag geregeld zou zien maar wat nooit besproken is, weten ze dan toch niet meer.![]()
)
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meeluisteren kan heel belangrijk zijn.![]()
Stel dat de rest nu allemaal zit te zuipen en straks niet meer weet wat er precies besproken was? Dan ben jij daar nog als de grote held om alles op te helderen (plus dat je dan zelf eea ertussen kan proppen wat je graag geregeld zou zien maar wat nooit besproken is, weten ze dan toch niet meer.![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:54 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:54 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:01 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Brouwerij Maximus is wel een gezellige, maar dan moet je wel een stukje fietsenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:42 schreef H_T het volgende:
Op naar Utrecht, daar wat fastfood naar binnen persen en dan ergens aan het bierWaar precies allemaal zie ik nog wel
Veel plezier! Klinkt als het recept voor een toffe avond.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:42 schreef H_T het volgende:
Op naar Utrecht, daar wat fastfood naar binnen persen en dan ergens aan het bierWaar precies allemaal zie ik nog wel
Oe, ben wel benieuwd!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:11 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga zo deze vegan Big American proberen.
[ afbeelding ]
/avontuurlijk leven
8,5% geraspte pizza topping op basis van kokosolie (water, gemodificeerd aardappelzetmeel, kokosolie, zeezout, natuurlijk aroma, kleurstof (carotenen), antioxidant (ascorbinezuur))quote:
geharde kokosolie dus. Dat is toch een betere term dan vegan cheese alternative.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
8,5% geraspte pizza topping op basis van kokosolie (water, gemodificeerd aardappelzetmeel, kokosolie, zeezout, natuurlijk aroma, kleurstof (carotenen), antioxidant (ascorbinezuur))
Die vind ik heel erg lekkerquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:22 schreef BillDauterive het volgende:
Dat ziet er best lekker uit, Guana! Is het een goed alternatief?
Ik heb voor morgen de broccoli/champignon pizza.
quote:
Vond 'm lekker!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:22 schreef BillDauterive het volgende:
Dat ziet er best lekker uit, Guana! Is het een goed alternatief?
Ik heb voor morgen de broccoli/champignon pizza.
En dan komt een mogelijke aanval van het Belarussische leger die vermoedelijk op dit moment in gang wordt gezet er nog aanquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:32 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Vreselijk al zoveel mensen in 1 stad....
Heb niet echt iets van vegan kaas gemerkt of geproefd, het was niet heel kazigquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Smaakte de vegan kaas? Ik heb het ooit gehad, maar smaakte nergens naar.
Ik mag die oude man wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:59 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Ik kan hier niet zo om lachen maar ik ben wel benieuwd wat de reactie van @:Roger_Epiales zou zijn als hij een hele Madame Jeanette zou eten.
Ongeduldige, ik was nog aan het typen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:07 schreef Strani het volgende:
Zo, is iedereen ergens dronken aan het worden of is er gewoon een NSF gaande ergens?
Ruim twee uur lang?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ongeduldige, ik was nog aan het typen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:07 schreef Strani het volgende:
Zo, is iedereen ergens dronken aan het worden of is er gewoon een NSF gaande ergens?
quote:
Ik was van plan hier over anderhalf uur met "Ja" op te antwoorden, maar ik had geen zin zo lang te wachten.quote:
Prima om uit zo'n glas te willen drinken, maar oefen dat dan wel even.quote:
Series kijken.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:07 schreef Strani het volgende:
Die was me te ver uit het centrumquote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Brouwerij Maximus is wel een gezellige, maar dan moet je wel een stukje fietsen
@Em31 zie hier de stekkerschurk!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ah kijk, zie je wel? Licht aan en de mensen komen vanzelf.![]()
* Nog wat extra lampen inplugt
[ afbeelding ]
Pff, this is fine.quote:
hmmmm geen storing geweest geloof ikquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had bestuursvergadering. Bij thuiskomst eerst nog even wat gebabbeld met mijn ouders en einde van de Max pubquiz gekeken, daarna de Avondshow van Lubach en nog een stukje studio sport. Op de een of andere manier kon ik toen niet op FOK! komen.
Gelukkig werkt het nu weer wel nu ik in bed lig.
Andere websites lukte ook niet. Dus zal wel iets met mijn verbinding zijn geweest. Geen idee verder.quote:
Soms blijven wat bitjes steken in de bekabeling. Het invetten van de ethernetkabel kan dan helpen, maar kijk wel uit dat je de stekkers niet meeneemt!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Andere websites lukte ook niet. Dus zal wel iets met mijn verbinding zijn geweest. Geen idee verder.
Helpt dat niet? Dan kalibreren door middel van waterpomptang.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Soms blijven wat bitjes steken in de bekabeling. Het invetten van de ethernetkabel kan dan helpen, maar kijk wel uit dat je de stekkers niet meeneemt!
De harde reset per klauwhamer is een uiterste redmiddel, maar wel effectiefquote:Op zaterdag 12 maart 2022 00:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Helpt dat niet? Dan kalibreren door middel van waterpomptang.
Ik lees dit en denk: "Dat was op 11 maart", ja, dat was vandaag. 18 jaar terug alweer. We worden oud.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:11 schreef Strani het volgende:
Vandaag overigens alweer 18 jaar geleden dat de aanslagen in Madrid waren. Die datum staat toch altijd wel in m'n geheugen gegrift.
Ledig Erfquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Die was me te ver uit het centrumHet werd uiteindelijk eten bij Five Guys, drinken bij België, op het Ledig Erf en Mick O'Connells en nu op weg naar huis
We? We worden oud?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 02:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik lees dit en denk: "Dat was op 11 maart", ja, dat was vandaag. 18 jaar terug alweer. We worden oud.
Goed bezig! Wat is je geheim?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 02:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We? We worden oud?![]()
Ik herken mijzelf hier niet in, ik ben nog geen jaar ouder dan vorige week.
Rijst met bonen en rode pepers, aan te vullen met groentes naar keuze.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 02:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goed bezig! Wat is je geheim?
Bedankt voor de tip, met mijn klunzigheid een hele goedequote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Prima om uit zo'n glas te willen drinken, maar oefen dat dan wel even.
Dat is een drinkskill waar je naartoe moet werken, anders gaat minstens de helft over je shirt, zoals blijkt.
Was zeker leukquote:Op zaterdag 12 maart 2022 02:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ledig ErfBij het Louis Hartlooper Complex waar ik nog wel eens een te pretentieuze film bekeken heb. Waar ik een date had (naja, niet echt, maar ach) tijdens een bokbierfestival. Mooie herinneringen, hopelijk heb je ook een mooie avond gehad!
'Schijt aan de buren, daar gaat ie nog een keer'quote:
Ik heb een potttje met vet, ik heb een potje potje POTJE POTJE POTJE POTJE POTJE POTJE vehehett!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ik hoor de buren meezingen.
Arm beest.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:21 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat na het drinkfeest van gisteren de meesten hier nog met een kater op bed liggen deze ochtend.
Anti-climax ditquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee, ik kon er niks van maken.
#prayforfredquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:35 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik ben gewoon nog steeds een beetje geschokt dat @BillDauterive vond dat we allemaal ouder werden.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:21 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat na het drinkfeest van gisteren de meesten hier nog met een kater op bed liggen deze ochtend.
DierenleedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Er zijn ook nog andere virussen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:35 schreef Guanabana het volgende:
Werd vanochtend vroeg wakker met kriebelhoest en mwe voelen. Zelftest gedaan maar was negatief. Maar ik geloofde het niet, dus net nog een gedaan (met dit keer ook keelswab), weer negatief.
Snap niet waarom ik ineens hoest, het kan dan voor mijn gevoel alleen maar corona zijn.
Leugens, alleen corona bestaat!!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zijn ook nog andere virussen.
Best veel zelfs. Genoeg om liever niet aan te willen denken.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zijn ook nog andere virussen.
miljoenen, misschien zelfs miljarden.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Best veel zelfs. Genoeg om liever niet aan te willen denken.
Hmm. GGD-testje voor de zekerheid?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:35 schreef Guanabana het volgende:
Werd vanochtend vroeg wakker met kriebelhoest en mwe voelen. Zelftest gedaan maar was negatief. Maar ik geloofde het niet, dus net nog een gedaan (met dit keer ook keelswab), weer negatief.
Snap niet waarom ik ineens hoest, het kan dan voor mijn gevoel alleen maar corona zijn.
Miljoenen zou ik ook wel denken, miljarden is misschien een beetje veel, maar wie weet...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
miljoenen, misschien zelfs miljarden.
Het is een complot van big cheese om je bij vegan pizza's weg te houden!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Leugens, alleen corona bestaat!!
/is een omgekeerde wappie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke grap van je @H_Tquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Corona ontbreekt bij Hoffenheim, dat lijkt me geen nadeel.
Kan Hoffenheim toch mooi zeggen dat ze Corona-vrij zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Corona ontbreekt bij Hoffenheim, dat lijkt me geen nadeel.
@TheFreshPrince, kan jij hier misschien uitleg over geven?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo heeft Fresh prince of bel-air geen Nederlandse ondertiteling op hbomax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |