Mist dan een stukje context zo te zien, teletekst heeft ook maar korte stukjes meestal.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Stukje van teletekst. Die laatste zin is vrij bijzonder als je cliënt net betrapt is op het bekennen van waar die van verdacht wat. Of die telefoontaps waren niet legaal.
Zoals het hier staat zou Spong zeggen dat hij zeker zou worden vrijgesproken specifiek voor een aanklacht "poging tot moord". Kan je nog steeds over discussiëren of dat niet een tikje voorbarig is, maar het is iig al iets minder opmerkelijk.quote:'Poging tot moord'
Uit de telefoongesprekken met zijn vader lijkt het erop dat Promes gewacht heeft met het aanvallen van zijn neef tot het feest ten einde was. Promes zegt in het gesprek: "Je kan wel zeggen: alcohol, want als ik zo dronken was, zou ik hem in het begin van het feest al pakken. Ik heb toch netjes gewacht."
Voor advocaat Moszkowicz is dat reden om in een klachtprocedure bij het hof te eisen dat Promes poging tot moord ten laste zal worden gelegd. "Ik zie in de taps, maar ook in getuigenverklaringen, aanleiding om aan te nemen dat er sprake is geweest van voorbedachte raad." Dat zou betekenen dat de zaak die voor 31 maart op de rol staat, voor onbepaalde tijd wordt uitgesteld.
Maar vandaag deed Promes' advocaat Spong een opmerkelijke stap. Hij laat Nieuwsuur weten dat wat hem betreft de aanklacht "poging doodslag" mag worden omgezet in "poging moord" als dat de zaak bespoedigt. Omdat hij "ervan overtuigd is dat Quincy hiervan wordt vrijgesproken". Of het OM hiermee akkoord gaat, is nog onduidelijk.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)geheime-telefoontaps
Dat is inderdaad wel een nuance die wel een wat ander beeld schept.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mist dan een stukje context zo te zien, teletekst heeft ook maar korte stukjes meestal.
NOS heeft een flink artikel erover met tegen het eind oa:
[..]
Zoals het hier staat zou Spong zeggen dat hij zeker zou worden vrijgesproken specifiek voor een aanklacht "poging tot moord". Kan je nog steeds over discussiëren of dat niet een tikje voorbarig is, maar het is iig al iets minder opmerkelijk.
quote:
quote:
ik heb heimwee naar.... ja wat eigenlijk. In ieder geval niet nuquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb heimwee naar Festival di San Remo
Jij hebt heimwee naar andere SC's, denk ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb heimwee naar.... ja wat eigenlijk. In ieder geval niet nu
San Remo Festival is een beetje een drug, laat me je helpen even een snelle fix te krijgen:quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:31 schreef NailQueen het volgende:
Nog maar 11 maandjes wachten, dan mogen we weer.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:31 schreef NailQueen het volgende:
Nu mis ik het nog meerquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
San Remo Festival is een beetje een drug, laat me je helpen even een snelle fix te krijgen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze kende ik nog niet. Maar nu wel gelukkig.quote:
Ha fijn! Ik beluister 'm de laatste tijd vaak.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet. Maar nu wel gelukkig.
Ik kan het complete concert wel aanbevelen!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet. Maar nu wel gelukkig.
Bedoel niet echt Fokquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij hebt heimwee naar andere SC's, denk ik.
Ik heb tegenwoordig nooit gedoe meer eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bedoel niet echt Fok
Bedoel meer het zorgeloze leven zonder gedoe. Al hebben we in NL weinig te klagen.
Mendiequote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:22 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig nooit gedoe meer eigenlijk.
In die 'zorgeloze 90s' hadden we anders ook een oorlog in Europa, inclusief massamoord en miljoenen vluchtelingen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:34 schreef Koen66 het volgende:
En met 'gedoe' bedoel ik corona gedoe, oorlogsdreiging gedoe en stijgende prijzen gedoe
Maar dank God op m'n blote knieën niet in Oekraïne te wonen, die arme mensen daar, dus behalve het feit dat het niet meer de zorgeloze 90s zijn hebben we het hier niet zo beroerd
Ok, vergeten we de jaren 90. Jaren 40 waren ook niet onverdeeld geweldig, maar alles daartussen dan. Jaren 50 t/m 80, toen was er vast niks aan de hand in de wereld. Een en al rust en warme vrede.quote:Op woensdag 9 maart 2022 00:09 schreef sportfreak het volgende:
[..]
In die 'zorgeloze 90s' hadden we anders ook een oorlog in Europa, inclusief massamoord en miljoenen vluchtelingen.![]()
En laten we ook even denken aan de bevolking van Jemen, Libië en Syrië, die al jarenlang gebukt gaan onder de gevolgen van oorlog.
Precies. Plus dat in de jaren negentig de ETA en IRA nog actief waren.quote:Op woensdag 9 maart 2022 00:09 schreef sportfreak het volgende:
[..]
In die 'zorgeloze 90s' hadden we anders ook een oorlog in Europa, inclusief massamoord en miljoenen vluchtelingen.![]()
En laten we ook even denken aan de bevolking van Jemen, Libië en Syrië, die al jarenlang gebukt gaan onder de gevolgen van oorlog.
wakkerquote:
Echt belachelijk ditquote:Op woensdag 9 maart 2022 07:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik las vanmorgen in de krant dat het restant van Vitesse - Sparta alsnog uitgespeeld moet gaan worden. Wedstrijd werd 6 minuten voor tijd gestaakt.Mogen ze vanuit Rotterdam even naar Arnhem voor nog ongeveer 10 minuten voetbal.
Ja, dat was ook mijn gedachte. Nu wordt Sparta gestraft voor het wangedrag van de Vitesse-'supporters'.quote:
sowieso clubs die er niks aan kunnen doen straffen dankzij 'Supporters"quote:Op woensdag 9 maart 2022 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat was ook mijn gedachte. Nu wordt Sparta gestraft voor het wangedrag van de Vitesse-'supporters'.
Ik speciaal een blauw en een geel lampje boven elkaar aangezet om Oekraïne te steunen nu ze weer met een dooie mig mus blij lijken te zijn gemaakt, ga jij nog een beetje natrappen door die lampjes uit te doen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 04:24 schreef Strani het volgende:
Hallo, mensen, dat licht aan laten kost klauwen vol geld hè. Ik doe hem snel uit.
Lekker rustig.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:19 schreef Yesse het volgende:
Vandaag weer op kantoor, zijn er slechts 3 man
Ja maar we komen naar kantoor om mensen te ontmoeten. Dat was in ieder geval het uitgangspuntquote:
Ja, dat snap ik.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar we komen naar kantoor om mensen te ontmoeten. Dat was in ieder geval het uitgangspunt
Die zieke teamgenote, om haar beterschap te wensen?quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb haar een appje gestuurd.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb haar een appje gestuurd.
Ja, die ook, maar dat had ik gisteren al gedaan. Nu naar iemand anders.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die zieke teamgenote, om haar beterschap te wensen?
Dat zal ze wel appreciëren denk ik.
Is toch prima johquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had gevraagd of ze kan invallen, maar er ook gelijk bij gezegd dat ik oud teamgenoot, die door blessures nog niet in actie was gekomen, ook gevraagd en dat ik die andere niet wil passeren. Ze reageerde positief. Maar andere dame had ook al gereageerd dat ze kan spelen. Dus oud-teamgenoot speelt nu.
Daarna vroeg zij of ik er morgen ben, zodat we dan misschien weer even samen kunnen spelen. Dus ik heb gereageerd dat het wel de bedoeling is en dat het me leuk lijkt om weer met haar te spelen.
Nu zit ik alleen te bedenken, maar ik heb gezegd dat het me leuk lijkt en niet gewoon dat het leuk is....
Dat laatste maakt alleen in jouw hoofd wat uit, maak je geen zorgen. Goeie stap!quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had gevraagd of ze kan invallen, maar er ook gelijk bij gezegd dat ik oud teamgenoot, die door blessures nog niet in actie was gekomen, ook gevraagd en dat ik die andere niet wil passeren. Ze reageerde positief. Maar andere dame had ook al gereageerd dat ze kan spelen. Dus oud-teamgenoot speelt nu.
Daarna vroeg zij of ik er morgen ben, zodat we dan misschien weer even samen kunnen spelen. Dus ik heb gereageerd dat het wel de bedoeling is en dat het me leuk lijkt om weer met haar te spelen.
Nu zit ik alleen te bedenken, maar ik heb gezegd dat het me leuk lijkt en niet gewoon dat het leuk is....
Bij zo'n eerste app naar iemand die je leuk vindt weet ik niet of dat handig is.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:28 schreef Strani het volgende:
Althans ik ga er vanuit dat er wel gewoon een dickpic bij zat.
Ja, dat is wel zo, maar dat zijn dan altijd dingen waar ik dan achteraf aan ga denken en over ga twijfelen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat laatste maakt alleen in jouw hoofd wat uit, maak je geen zorgen. Goeie stap!
Hm ja dat laatste sowieso. Maar dat eerste is dan misschien toch net dat kleine leeftijdsverschil tussen ons, dat ik dat gewoon wel normaal vind.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij zo'n eerste app naar iemand die je leuk vindt weet ik niet of dat handig is.
Bij dat beterschap appje naar die zieke teamgenote verwacht ik het natuurlijk wel gewoon.
Heeft iedereen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo, maar dat zijn dan altijd dingen waar ik dan achteraf aan ga denken en over ga twijfelen.
Ik weet niet of ze hier nou zo blij van wordt.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:28 schreef Strani het volgende:
Althans ik ga er vanuit dat er wel gewoon een dickpic bij zat.
Snap ik hoor! Maar dit zal echt geen verschil maken, geloof onsquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo, maar dat zijn dan altijd dingen waar ik dan achteraf aan ga denken en over ga twijfelen.
Je hebt gelijk. Dát zou wél raar zijn geweest van Luctor om te zeggen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:33 schreef BillDauterive het volgende:
Er zit een lek bij de waterschakelaar in de meterkast.
Als zij het naar mij op die manier zou sturen, zou ik er inderdaad ook niet op letten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap ik hoor! Maar dit zal echt geen verschil maken, geloof ons
Dat zal het wel zijn ja.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm ja dat laatste sowieso. Maar dat eerste is dan misschien toch net dat kleine leeftijdsverschil tussen ons, dat ik dat gewoon wel normaal vind.
Maar mijn kerstpakket is wel net bezorgd.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:33 schreef BillDauterive het volgende:
Dat is vervelend. En zit die lek voor de meter of er na?quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:33 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar mijn kerstpakket is wel net bezorgd.
Een dag met twee gezichten.
Zit er wat leuks in?quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar mijn kerstpakket is wel net bezorgd.
Een dag met twee gezichten.
Euhm, goede vraag, ik vrees na de meter. De buurman komt straks kijken als die terug is van de Welkoop.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is vervelend. En zit die lek voor de meter of er na?
Dit was ook het eerste wat in mij opkwam.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is vervelend. En zit die lek voor de meter of er na?
Ja, toch. Sowieso vervelend, maar als je er ook nog eens voor moet betalen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit was ook het eerste wat in mij opkwam.
Het is natuurlijk sowieso vervelend, maar helemaal als je nog voor al dat water betaalt ook.
CHICHINAU O BUCHUREST (sp?)quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:22 schreef Guanabana het volgende:
Hey ho! Let's go!
Folklore & Rock'n'roll
Tsjechië moet ik nog horen, Estland doet me weinig (al begrijp ik wel wat anderen er goed aan vinden).quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:43 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb gisteren en vandaag toch wel wat leuke inzendingen gehoord, dus heb al meer vertrouwen in dit ESF jaar
(TsjechiëEstland
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ja, een mooie slowcooker. Zondag eet ik vast draadjesvleesquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zit er wat leuks in?pakketjes die bezorgd zijn
Dat het lek alweer gedicht lijkt te zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, een mooie slowcooker. Zondag eet ik vast draadjesvlees
Het lek is alweer gedicht, althans, daar lijkt het op. Dus is het alsnog een mooie dag
Ja, heerlijkquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat het lek alweer gedicht lijkt te zijn.
En draadjesvlees.
ik ben benieuwd naar de resultaten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, heerlijkIk ben benieuwd hoe zacht het gaat zijn.
Slowcookers zijn echt fijne apparatenquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, een mooie slowcooker. Zondag eet ik vast draadjesvlees
Het lek is alweer gedicht, althans, daar lijkt het op. Dus is het alsnog een mooie dag
Die had ik net ook aanquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:22 schreef Guanabana het volgende:
Hey ho! Let's go!
Folklore & Rock'n'roll
Leuk lijken en leuk zijn is hetzelfde hoorquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik neem dat je de benzinekosten alsnog moet betalen en die niet afkoopt met de boete.quote:
tijdens copy/paste van deze heb ik geen brononderzoek gedaanquote:Op woensdag 9 maart 2022 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik neem dat je de benzinekosten alsnog moet betalen en die niet afkoopt met de boete.
Oh die is zo leukquote:
Leuk! Wanneer ga je? Ik ben dinsdag al aan de beurtquote:
da's het voordeel van thuiswerken, als je moe bent kan je een powernapje doenquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:55 schreef Yesse het volgende:
Huidige status van op kantoor werken: ik ben moeAlles gaat nu in een soort waas aan mij voorbij.
Volgende week vrijdag. Ben benieuwd wat je er van vindtquote:Op woensdag 9 maart 2022 13:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk! Wanneer ga je? Ik ben dinsdag al aan de beurt
Doe je dat wel eens?quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's het voordeel van thuiswerken, als je moe bent kan je een powernapje doen
niet dagelijks, maar ik kan niet beweren het nooit te doenquote:
Ik ben al een keer geweestquote:Op woensdag 9 maart 2022 13:30 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag. Ben benieuwd wat je er van vindt![]()
Vooralsnog vind ik het duur
Ik zou dat nu dus wel doen. Ik ben vooral bezig mezelf wakker te houden nu i.p.v. dat ik daadwerkelijk werk uitvoerquote:
Ik zou zeggen dat een dutje de baas nu toch meer oplevert haha. Heb je niet zo’n ruimte op kantoor daarvoor?quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zou dat nu dus wel doen. Ik ben vooral bezig mezelf wakker te houden nu i.p.v. dat ik daadwerkelijk werk uitvoer
Ook naar deze Amerikaanse cast weer? Ben benieuwd!quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben al een keer geweestDat zou genoeg moeten zeggen.
Duur is het zeker! Da's ook gelijk een deel van de reden dat ik op dinsdag ga. Dezelfde plaatsen op zaterdag waren ruim 20 euro duurder, en op dinsdag kosten ze al 60 euro
Is mijn nummer 1 op dit moment!quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Die had ik net ook aanZat gezellig een beetje mee te huppen bij de trekzak
Beide shows volledig in het Engels, maar ik weet niet of het 100% dezelfde cast is. Dat maakt me ook niet uitquote:Op woensdag 9 maart 2022 13:56 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ook naar deze Amerikaanse cast weer? Ben benieuwd!
Ik ga op een vrijdag, dus ik betaal vast ook het volle pond. Maar soit.
Dat zou ik dus echt graag willen. Maar helaas.quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:53 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat een dutje de baas nu toch meer oplevert haha. Heb je niet zo’n ruimte op kantoor daarvoor?
Wij hebben dat![]()
![]()
Geen idee of het gebruikt wordt trouwens.
Zonder wansmaak ook geen goede smaakquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:28 schreef Guanabana het volgende:
Oke ik heb denk ik officieel wansmaak, want ik vind Israël veel minder kut dan iedereen hier als ik naar de toplijstjes kijk![]()
Via de OR een balletje opgooien dusquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat zou ik dus echt graag willen. Maar helaas.
Wansmaak is ook een smaakquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:28 schreef Guanabana het volgende:
Oke ik heb denk ik officieel wansmaak, want ik vind Israël veel minder kut dan iedereen hier als ik naar de toplijstjes kijk![]()
tot 21 maart mag het nog.quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:10 schreef H_T het volgende:
Ook al is het maart, ik heb net een kop winterglow voor mezelf gezet.
Nou ja, kop... mok!
Ben je lekker mee dan.quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:22 schreef Em31 het volgende:
Er was hier vanochtend een beetje een onervaren iemand met de stroom bezig.
Resultaat van wat tot nu toe kapot is:
Vaatwasser
Oplader telefoon
Chromecast (dat usb deel knalde er zelfs uit)
Bureaulamp
Maar er waren meer knallen dus waarschijnlijk nog meer
Pfff....quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:22 schreef Em31 het volgende:
Vaatwasser
Oplader telefoon
Bureaulamp
Wtfquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:22 schreef Em31 het volgende:
Vaatwasser
Oplader telefoon
Bureaulamp
Jemigquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:22 schreef Em31 het volgende:
Vaatwasser
Oplader telefoon
Bureaulamp
Nou ik heb geluk gehad denk ik, want ik had de stekker eruit getrokken omdat ik 'm per ongeluk nog aandeed via de Chromecast van de week en de afstandsbediening verder was dan de stekker uit de muur te trekkenquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:27 schreef H_T het volgende:
[..]
JemigHoe krijgen ze dat voor elkaar? En als je Chromecast zo'n optater krijgt, hoe is je tv er dan aan toe?
Jezus.quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:34 schreef Em31 het volgende:
En 'geluk' gehad dat ik een paar weken geleden een waardeloze stekkerdoos had gekocht bij de Kwantum, want die trek ik ook steeds uit de muur voor het geval dat en misschien was m'n laptop/scherm en alles anders ook wel kapot geweest.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:22 schreef Em31 het volgende:
Vaatwasser
Oplader telefoon
Bureaulamp
Ik dacht even dat je Israel als land bedoeldequote:Op woensdag 9 maart 2022 14:28 schreef Guanabana het volgende:
Al debunked als fake-news.quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:41 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jan Roos valt ook door de mand
Als je op de site van roddelpraat kijkt, dan zie je dat heel veel comments anti-Jan en anti-Dennis zijn. Dit lijkt er ook op, want hoe groot is de kans dat net de medewerker van de desbetreffende Action op roddelpraat kijkt om zo'n comment neer te zetten?quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:41 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jan Roos valt ook door de mand
Nou dat wordt gezelligquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:47 schreef Guanabana het volgende:
Rechter: Volt moet Kamerlid Gündogan terugnemen in fractie
Nou ze zijn lekker aan het imploderen daarquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:47 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet niet wat in de eerste plaats het probleem was (ik neem iig aan dat er iets was dat er iemand aan bezig was), maar dit klinkt niet alsof je echt veel verder geholpen bent.quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:22 schreef Em31 het volgende:
Vaatwasser
Oplader telefoon
Bureaulamp
Ja had te maken met zonnepanelen voor een deel van de buurt, alles moest eraf en dat ging hier niet helemaal goed toen het teruggezet moest worden.quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet wat in de eerste plaats het probleem was (ik neem iig aan dat er iets was dat er iemand aan bezig was), maar dit klinkt niet alsof je echt veel verder geholpen bent.![]()
Ik heb wel eens de hoofdschakelaar (van de hoofdmeter voor vijf huizen, waren de buren blij mee) laten springen, maar zo bont als jouw figuur heb ik het nooit weten te maken.
Oh wow dat is schrikkenquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:22 schreef Em31 het volgende:
Vaatwasser
Oplader telefoon
Bureaulamp
De Groep Gündogan erbij neem ik aan? Dat is dan de 20e fractie in de kamerquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:47 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Groep Gündogan erbij neem ik aan? Dat is dan de 20e fractie in de kamer
Nog vijf en we hebben een nieuw jubileumquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Groep Gündogan erbij neem ik aan? Dat is dan de 20e fractie in de kamer
Net als het CDA vorig jaarquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nou ze zijn lekker aan het imploderen daar
Ik had GroenLinks en 2 lokale partijen bovenaan. Alle 3 hebben ze 67%quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een stemwijzer gevonden voor mijn gemeente
1. D66
2. Groenlinks-PvdA
3. CDA
Onderaan SGP.
Bij mij 73% en de andere 2 72%.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had GroenLinks en 2 lokale partijen bovenaan. Alle 3 hebben ze 67%
quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
HBO MAX genomen![]()
Sorry @:Hamlapje voor de daling van je Disney aandelen
Oh, dan hoop ik wel dat ze voor het daadwerkelijk installeren van die dingen iemand met iets meer ervaring achter de hand hebben gehouden, of was dat deze zelfde figuur?quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja had te maken met zonnepanelen voor een deel van de buurt, alles moest eraf en dat ging hier niet helemaal goed toen het teruggezet moest worden.![]()
Oh zoiets heb ik ooit ook gehad in een appartementencomplex toen ik de oven aan wilde doen, hele verdieping in het donker
Hopelijk zijn de opstartproblemen nu voorbij. Gisteren waren er problemen voor mensen die met Ideal hebben betaald.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ook abonnement afgesloten. Gelijk 4 mails erover.
Wel met ideal betaald en kon inloggen, nog niet geprobeerd iets te kijken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hopelijk zijn de opstartproblemen nu voorbij. Gisteren waren er problemen voor mensen die met Ideal hebben betaald.
[ twitter ]
Ja vanmiddag was de baas hierquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dan hoop ik wel dat ze voor het daadwerkelijk installeren van die dingen iemand met iets meer ervaring achter de hand hebben gehouden, of was dat deze zelfde figuur?
Edit: Oh, en bij jou was het dan gewoon de oven waaraan waarschijnlijk iets mis was. Bij mij was het gewoon mijn eigen schuld. Iets met niet opletten en zo, altijd handig als je met elektriciteit bezig bent.![]()
quote:In de Week van de Nieuwswijsheid kun je op 14, 16, 17 en 18 maart online kijken naar Nieuwswijsheid Masterclasses! Eline Donker (18 jaar) is student aan de Hogeschool voor Journalistiek in Utrecht en moderator van online te bekijken Nieuwswijsheid Masterclasses. Daarin vraagt zij experts het hemd van het lijf, om zo meer te weten te komen over nieuwswijsheid en de invloed van media. De Nieuwswijsheid Masterclasses zijn op deze pagina (gratis) live te bekijken van 11-11.45 uur en blijven hier bovendien tot eind maart beschikbaar om later terug te kijken.
https://denhaag.beeldenge(...)UZcL7-yvIT_IffNmbxB0
Ik wil haar wel zonder hemd zien. Oh wacht..quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:53 schreef usagi414 het volgende:
@:molloot200
Volgens mij is dit wel iets voor je.
[..]
één tegelijk Lucquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil haar wel zonder hemd zien. Oh wacht..
Tijdens een livestream kunnen er toch meerdere mensen tegelijk kijken?quote:
Een naamsveranderingquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Aangezien ze niet mee mochten doen voor Duitsland, hoeft het niet in het Duitse topic, lijkt mij, maar er is nieuws over E. Callboy!
En dat voor een Zeeuwquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een stemwijzer gevonden voor mijn gemeente
1. D66
2. Groenlinks-PvdA
3. CDA
Onderaan SGP.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:22 schreef Em31 het volgende:
Vaatwasser
Oplader telefoon
Bureaulamp
Er zat een stelling bij over of evenementen op zondag verboden moeten zijn/worden. Daar was ik tegen, dus dan eindigt de SGP sowieso laatste.quote:
Ik neem aan dat eerst diezelfde jongen het gaat proberen te repareren.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:04 schreef AgnesGru het volgende:
[..]![]()
En nu dan? Neem aan dat ze het wel vergoeden?
Ik verklap niet de nieuwe naamquote:
Ja iets voor de vaatwasser is al besteld en hij kwam vanmiddag meteen terug met dat deel wat in het stopcontact zit van de oplader en chromecast (weet niet hoe je dat noemtquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:04 schreef AgnesGru het volgende:
[..]![]()
En nu dan? Neem aan dat ze het wel vergoeden?
JA IK OOK NUquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook HBO Max afgesloten, die voor 4 euro in de maand. Werkt hier prima, zelfs met iDeal-betaling.
Maar zometeen gewoon linear kijken naar Het verhaal van Nederland![]()
@Em31 neeeee, wat een ellendeHopelijk blijft het bij deze apparaten. Is er al contact geweest over de schadeafhandeling?
Wij hebben zoiets een keer gehad bij een blikseminslag. Computer, tv, echt vanalles was stuk. Er stond verdorie gewoon een bliksemafleider op de flat waar wij toen woonden, maar die had duidelijk zijn dag niet
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:21 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond!Ja, dat ga ik straks ook kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook HBO Max afgesloten, die voor 4 euro in de maand. Werkt hier prima, zelfs met iDeal-betaling.
Maar zometeen gewoon linear kijken naar Het verhaal van Nederland![]()
@:em31 neeeee, wat een ellendeHopelijk blijft het bij deze apparaten. Is er al contact geweest over de schadeafhandeling?
Wij hebben zoiets een keer gehad bij een blikseminslag. Computer, tv, echt vanalles was stuk. Er stond verdorie gewoon een bliksemafleider op de flat waar wij toen woonden, maar die had duidelijk zijn dag niet
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Fijn!quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja iets voor de vaatwasser is al besteld en hij kwam vanmiddag meteen terug met dat deel wat in het stopcontact zit van de oplader en chromecast (weet niet hoe je dat noemt). En wordt verder helemaal opgelost en vergoed.
De laatste knal was van de oplader van de tandenborstel kwam ik net achter. Op de vaatwasser na kon het allemaal erger.
Als je die nog in je huis wil hebbenquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik neem aan dat eerst diezelfde jongen het gaat proberen te repareren.
Goede keuzequote:Op woensdag 9 maart 2022 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zat een stelling bij over of evenementen op zondag verboden moeten zijn/worden. Daar was ik tegen, dus dan eindigt de SGP sowieso laatste.
Ik snap echt niets van dit soort dingen, maar het kwam erop neer dat er wat teveel stroom tegelijkertijd weer terug kwam. Klinkt wel plausibel.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Fijn!
Weet ie ook het precies is gekomen of was het botte pech?
Zolang er nog werkende apparatuur in huis is valt er voor die jongen nog wat te leren, waarom zou je hem dat niet gunnen?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Als je die nog in je huis wil hebben
Leuk dorp ja, maar nog geen Zoutelande natuurlijk.quote:
Neeee, dat zie je verkeerd!quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Goede keuze
Ik snap dat nooit zo van de SGP, ze willen respect dat zij op zondag (meerdere keren) naar de kerk willen, maar oh wee als een ander iets gaat doen. Dat kan echt niet
Dat is nogal lastig als er niks georganiseerd mag worden.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Neeee, dat zie je verkeerd!
De SGP vindt dat zondag dé (heilige) rustdag is en derhalve iedereen die rust moet nemen
Aangezien de zondag een heilige dag is, mag je dan wel naar de kerk, maar de hardcore SGP'ers gaan dan bijvoorbeeld ook niet met de auto, want dat hoort niet op de rustdag.
Goed, achterhaalde gedachte natuurlijk
Maar het principe van een dag waarop niets moet en alles mag, vind ik op zich wel een goeie, waar toch niet iedereen aan toe komt. Maar dat hoeft niet per se de zondag te zijn natuurlijk
quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De SGP vindt dat zondag dé (heilige) rustdag is en derhalve iedereen die rust moet nemen
Aangezien de zondag een heilige dag is, mag je dan wel naar de kerk, maar de hardcore SGP'ers gaan dan bijvoorbeeld ook niet met de auto, want dat hoort niet op de rustdag.
Goed, achterhaalde gedachte natuurlijk
Maar het principe van een dag waarop niets moet en alles mag, vind ik op zich wel een goeie, waar toch niet iedereen aan toe komt. Maar dat hoeft niet per se de zondag te zijn natuurlijk
quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is nogal lastig als er niks georganiseerd mag worden.
Ja, ho, de laatste alinea gaat niet meer over wat de SGP vindt en voor principes heeft, maar hoe ondergetekende ernaar kijktquote:
Jammer van het eind, toen ze het over de mis in Den Bosch na de moord hadden maar een belangrijke gebeurtenis onvermeld lieten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was weer een interessante aflevering.
quote:Op 25 juli 1584, twee weken na de moord, werd in de Sint-Janskathedraal in Den Bosch overdag het het ‘Te Deum Laudamus’ gezongen wegens het vermoorden van Willem van Oranje. 's-avonds sloeg de bliksem in en brandde de grote middentoren af, die werd nooit meer hersteld.
Een teken van Godquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:43 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Jammer van het eind, toen ze het over de mis in Den Bosch na de moord hadden maar een belangrijke gebeurtenis onvermeld lieten.
stukje extra geschiedenisles:
[..]
Ah ok. Maar dan nog steeds wel met zekere beperkingen en niet allemaal op dezelfde dag, neem ik aan?quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[..]
Ja, ho, de laatste alinea gaat niet meer over wat de SGP vindt en voor principes heeft, maar hoe ondergetekende ernaar kijkt
Of toeval, hoog houten puntdak icm onweer is in het verleden wel vaker geen fijne combi gebleken.quote:
Het leek mij wel leuk als iedereen op een andere dag van de week aan een stukje anarchie mocht doen anders!quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah ok. Maar dan nog steeds wel met zekere beperkingen en niet allemaal op dezelfde dag, neem ik aan?
Zelf je karretje aanzetten. Dan snel gaan zitten en beugel vastmaken, terwijl het karretje al rijdt.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het leek mij wel leuk als iedereen op een andere dag van de week aan een stukje anarchie mocht doen anders!
Maar ja, alles mag wel binnen de grenzen van de wet natuurlijk en zeker niet per se allemaal op dezelfde dag. Is toch onhandig als je dan naar, ik noem eens wat, de Efteling wil en daar niemand aan het werk is
De Efteling, ook dat is belangrijk. Ik dacht meer aan ziekenhuizen en zo. Al het zorgpersoneel en de keukenstaf die wekelijks allemaal tegelijk een hele dag wegblijven en de dag daarna maar zien wie er zoal nog in leven is.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het leek mij wel leuk als iedereen op een andere dag van de week aan een stukje anarchie mocht doen anders!
Maar ja, alles mag wel binnen de grenzen van de wet natuurlijk en zeker niet per se allemaal op dezelfde dag. Is toch onhandig als je dan naar, ik noem eens wat, de Efteling wil en daar niemand aan het werk is
De Waarbeek heeft hier al een oplossing voor bedachtquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zelf je karretje aanzetten. Dan snel gaan zitten en beugel vastmaken, terwijl het karretje al rijdt.
Leukquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:01 schreef H_T het volgende:
Ik was vandaag bij de opnames van De Avondshow van Arjen LubachVolgens mij wordt het een leuke aflevering!
Je hebt vast The Purge gekekenquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
High-tech Hengelo!quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De Waarbeek heeft hier al een oplossing voor bedacht
[ afbeelding ]
Zondag met Lubach heb ik ook een keer geprobeerd maar kwam ik toen niet door. Wat dat betreft is het een stuk makkelijker met meerdere shows in de weekquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Leuk
Ik had me ooit eens aangemeld voor Zondag Met Lubach, maar dat ging toen niet door. Volgens mij was dat vlak voor corona begon en het zonder publiek moest.
Hoe gaat het precies? Wordt het in een ruk opgenomen of moeten er ook dingen over?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Zondag met Lubach heb ik ook een keer geprobeerd maar kwam ik toen niet door. Wat dat betreft is het een stuk makkelijker met meerdere shows in de week
Als het nodig is doen ze dingetjes over, anders nietquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe gaat het precies? Wordt het in een ruk opgenomen of moeten er ook dingen over?
Leuk om mee te makenquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het nodig is doen ze dingetjes over, anders nietAls iets zeker over moet doen ze dat meteen, kleine dingetjes of twijfelgevallen doen ze aan het eind. Wat dat betreft zijn die filmpjes ook heel handig, dan doen ze het hele stukje tussen twee filmpjes opnieuw en plakken ze dat erin.
De interviewgast van vandaag had ook een nogal groot attribuut nodig, dan wordt er even gestopt om alles op zijn plaats te zetten, camera's weer goed te krijgen enz. Ze vroegen het publiek om rekening te houden met 17:30-19:30 qua opnametijd. De echte opnames begonnen vandaag aanzienlijk later dan dat, maar om 19:30 was alles klaar
Ja! Laatste keer dat ik in het publiek zat bij tv-opnames was voor Dit was het nieuws toen het nog op RTL 4 was, dus dat is alweer een tijdje geledenquote:
Dus... voetbal?quote:
Dat is toch zonder luiken?quote:
Was het de opname van vanavond, of doen ze dat een dag eerder al?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:01 schreef H_T het volgende:
Ik was vandaag bij de opnames van De Avondshow van Arjen LubachVolgens mij wordt het een leuke aflevering!
Heel goed dat je daar aan denkt, Straniquote:Op woensdag 9 maart 2022 04:24 schreef Strani het volgende:
Hallo, mensen, dat licht aan laten kost klauwen vol geld hè. Ik doe hem snel uit.
Nee voor vanavond. Die hoef ik dus niet te kijken, want sommige van die grappen heb ik nu al drie keer gezienquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was het de opname van vanavond, of doen ze dat een dag eerder al?
Zo nee, na vannacht hoopt deze jongen voor middernacht nog in dromenland te zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heel goed dat je daar aan denkt, Strani![]()
Ik ga er van uit dat je dat vanavond ook weer regelt!
Zó snel ben ik nietquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoopte nog even dat we de verschillen moeten zoeken
Leuke grap, stomme stadquote:
Ik wilde de tv uitzetten, maar ik heb 'm toch nog maar aan gelaten.quote:
En gisteren om 4.00 uur nachts nog inbreken in de toko om het licht uit te doen?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo nee, na vannacht hoopt deze jongen voor middernacht nog in dromenland te zijn.
Ik zat al te zoeken, maar ik zag zo snel niks.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoopte nog even dat we de verschillen moeten zoeken
Nou ja ik was net thuis dus ik dacht ik kom nog even kijken of er mensen zijn die niet kunnen slapen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En gisteren om 4.00 uur nachts nog de toko inbreken om het licht uit te doen?
En dat alles op slot zat deed jou geen belletje rinkelen?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik was net thuis dus ik dacht ik kom nog even kijken of er mensen zijn die niet kunnen slapen.
Niks goed, dat waren Oekraïense protestlampjes.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heel goed dat je daar aan denkt, Strani![]()
Ik ga er van uit dat je dat vanavond ook weer regelt!
Een keer Luik is al teveelquote:
En heb je nog een camera in je gezicht gehad, of valt er weinig te spotten?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee voor vanavond. Die hoef ik dus niet te kijken, want sommige van die grappen heb ik nu al drie keer gezien
Ik denk niet dat ik op beeld te zien zal zijnquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En heb je nog een camera in je gezicht gehad, of valt er weinig te spotten?
Ik vorig jaar, en het beviel niet echtquote:
Logisch, daar moet je gewoon een wafel bestellenquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vorig jaar, en het beviel niet echtIk moest zelfs moeite doen om ergens een Luikse wafel te vinden, en die viel nog tegen ook
Deze SC is altijd openquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En dat alles op slot zat deed jou geen belletje rinkelen?
Ook die waren moeilijk te vindenquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Logisch, daar moet je gewoon een wafel bestellen
En is dit nog gelukt?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo nee, na vannacht hoopt deze jongen voor middernacht nog in dromenland te zijn.
er stond nog een lampje aanquote:Op donderdag 10 maart 2022 01:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Even checkt of de lampjes nog aan zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:04 schreef Arizona het volgende:
Oh gets. Heeft ze klachten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was idd wel de bedoeling, ja.quote:Op donderdag 10 maart 2022 06:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er stond nog een lampje aan
Goedesmorgens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Verkouden en keelpijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Verkouden en keelpijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Verkouden en keelpijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Kijk, zo moet hetquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren een mailtje gehad van een klant met "Je bent geweldig!! Dankjewel!"
Vandaag op kantoor dat mailtje uitgeprint en opgehangen.
Leuk is datquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarschijnlijk was ie jaloers, omdat hij/zij zelf nooit dat soort mailtjes ontving.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk is dat
Ik heb ook een tijdje lang compliimenten-mails geprint en opgehangen. Wij kregen in die tijd zoveel sh*t over ons heen, dat je echt opfleurde als er eens een compliment kwam. Van mijn toenmalige manager moest ik de complimentenmails echter weghalen, het is me nooit duidelijk geworden waarom
Waren er klantgegevens op leesbaar? Dan is dat het misschien. Ook al is het maar iets simpels als een mailadresquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk is dat
Ik heb ook een tijdje lang compliimenten-mails geprint en opgehangen. Wij kregen in die tijd zoveel sh*t over ons heen, dat je echt opfleurde als er eens een compliment kwam. Van mijn toenmalige manager moest ik de complimentenmails echter weghalen, het is me nooit duidelijk geworden waarom
Nee, het waren interne mails en de header (met daarin de afzender) hadden we netjes weggevouwen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Waren er klantgegevens op leesbaar? Dan is dat het misschien. Ook al is het maar iets simpels als een mailadres
Graag gedaan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben het al gewend hoe FOK! werkt met reclames.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:07 schreef Redefine het volgende:
Mijn FOK! abonnement is vandaag afgelopen. Wilde even testen hoe het met reclames gaat etc.
Ik was even vergeten hoe beschamend slecht FOK! met reclames werkt t.o.v. met een abonnement![]()
Blijft toch achterlijk dat je een abonnement moet nemen om te voorkomen dat het gebruik veel slechter wordt![]()
Binnenkort dan toch maar weer een abonnement nemen...
Je ging hem toch nog mailen dat hij de komma verkeerd had gezet op die rekening?quote:
Ik heb er op het moment juist heel erg weinig last van.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:07 schreef Redefine het volgende:
Mijn FOK! abonnement is vandaag afgelopen. Wilde even testen hoe het met reclames gaat etc.
Ik was even vergeten hoe beschamend slecht FOK! met reclames werkt t.o.v. met een abonnement![]()
Blijft toch achterlijk dat je een abonnement moet nemen om te voorkomen dat het gebruik veel slechter wordt![]()
Binnenkort dan toch maar weer een abonnement nemen...
Snap ik. Als je van een abonnement afkomt is het verschil enorm.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben het al gewend hoe FOK! werkt met reclames.
Nee. Dat was namelijk in mijn voordeelquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je ging hem toch nog mailen dat hij de komma verkeerd had gezet op die rekening?
Maar jij gebruikt FOK! ook niet op mobiel, dus dan merk je er veel minder vanquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb er op het moment juist heel erg weinig last van.
Zelden zo'n goede reden gezien waarom je niet alles maar altijd mobiel moet willen doen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar jij gebruikt FOK! ook niet op mobiel, dus dan merk je er veel minder van
Ok Boomer.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zelden zo'n goede reden gezien waarom je niet alles maar altijd mobiel moet willen doen.
Geliket door een Zeeuw en een Friesquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zeeuws spek op Fries roggebrood.
Wie zegt dat een multiculturele samenleving geen voordelen kent zou dat toch eens moeten proberen.
De hele week wordt best aardig. Het weekend wel wat meer bewolking maar verder super lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een rondje gewandeld. Het is echt lekker weer buiten.![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:30 schreef Arizona het volgende:
En dat is 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Voor het weekend geven ze regen af, zie ik al de hele week in de krant staan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
De hele week wordt best aardig. Het weekend wel wat meer bewolking maar verder super lekker
Oh 14-daagse voorspelling in Rotterdam is droog maar bewolktquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor het weekend geven ze regen af, zie ik al de hele week in de krant staan.
Geloof de msm niet !!11’!quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor het weekend geven ze regen af, zie ik al de hele week in de krant staan.
Ja. Pas als Ongehoord Nederland het zegt is het waar.quote:
Nu is het topic stuk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Pas als Ongehoord Nederland het zegt is het waar.
Wat is die zon toch héérlijk he. Kom maar door lentequote:Op donderdag 10 maart 2022 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een rondje gewandeld. Het is echt lekker weer buiten.![]()
Leuk! Welke dag gaan jullie trouwen?quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:49 schreef MMF93 het volgende:
We zijn de muziek voor de trouwdag aan het uitzoeken, we mogen 3 nummers doorgeven (het is maar een ceremonie van 20/30min). Het ESF nummer is Amor pelos dois geworden, dat jaar was het eerste songfestival die we samen gekeken hebben.
Allemaal de schuld van Karskensquote:
Wat leukquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:49 schreef MMF93 het volgende:
We zijn de muziek voor de trouwdag aan het uitzoeken, we mogen 3 nummers doorgeven (het is maar een ceremonie van 20/30min). Het ESF nummer is Amor pelos dois geworden, dat jaar was het eerste songfestival die we samen gekeken hebben.
De trouwdag, dat stond gewoon in de tekst.quote:
Hm, de weken in mijn agenda hebben helemaal geen trouwdag, alleen de standaard maan- t/m zondag.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De trouwdag, dat stond gewoon in de tekst.
Oh ja, hoe kon ik dat nou vergetenquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat zekerquote:Goed, achterhaalde gedachte natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Toepasselijk muziekje erbij:quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik heb de aflevering net teruggekeken. Ik kom uit de buurt van het eerste failliete gemeentequote:Op woensdag 9 maart 2022 22:01 schreef H_T het volgende:
Maar dat maakt bij een actualiteitenprogramma toch niet uit? Ik heb al een paar maanden het Journaal niet gezien, daar was ik eigenlijk niet van plan eerst de achterstand in te halen, voor ik weer een episode bekijkquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben er mee gestopt om dat te kijken. Ik heb intussen al teveel afleveringen gemist.
Maar dan weet je toch helemaal niet meer waar het over gaat?quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar dat maakt bij een actualiteitenprogramma toch niet uit? Ik heb al een paar maanden het Journaal niet gezien, daar was ik eigenlijk niet van plan eerst de achterstand in te halen, voor ik weer een episode bekijk
quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar dat maakt bij een actualiteitenprogramma toch niet uit? Ik heb al een paar maanden het Journaal niet gezien, daar was ik eigenlijk niet van plan eerst de achterstand in te halen, voor ik weer een episode bekijk
Nou precies.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan weet je toch helemaal niet meer waar het over gaat?
Is het personeel ook echt lekker?quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering net teruggekeken. Ik kom uit de buurt van het eerste failliete gemeente
Het is inderdaad een teleurstelling maar de pizzeria is absoluut een aanrader!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |