Wat muziek niet kan doen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:45 schreef TLC het volgende:
Met al die ellende in Oekraine toch ff dit nummer
(en daarom post ik het ook in het ESF topic)
Gewoon Tweetdeck gebruiken als een pro jeweetog.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:11 schreef Em31 het volgende:
Wat heeft Twitter nou weer gedaan met dat Startpagina/Nieuwste tweets
Wat is dat nou weer, mobiel ook?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon Tweetdeck gebruiken als een pro jeweetog.
Het heeft ook een betere verhaallijn dan Het Weerquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:06 schreef Strani het volgende:
Ik heb met het journaal altijd dat ik het rustig een seizoen of twee niet kan zien en dat ik dan een paar afleveringen kijk en direct weer helemaal in het verhaal zit. Maar ik vind het wel heel jammer dat verhaallijnen vaak herhaald worden.
Dacht het wel ja, dat het ook mobiel bestaan. Op PC is het heel fijn want je krijgt de tweets in real-time door en je kan allemaal verschillende columns naast elkaar hebben.quote:
Eigenlijk gek dat ook onweer gewoon in het weer wordt aangekondigd. Je zou denken dat dat een ander programma is.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Het heeft ook een betere verhaallijn dan Het Weer
Ik zie geen verschil?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:11 schreef Em31 het volgende:
Wat heeft Twitter nou weer gedaan met dat Startpagina/Nieuwste tweets
Ach, bij wielrennen zie je ook zelden iemand lopenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk gek dat ook onweer gewoon in het weer wordt aangekondigd. Je zou denken dat dat een ander programma is.
Zodat @Em31 eerst met alle bugs kan dealen en wij daarna meteen een goed werkend systeem krijgen?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet trouwens. Maar zal wel z'n roll-out zijn die niet voor iedereen tegelijk gebeurt.
Dat is niet waar. Vorige week nog werd Omloop Het Nieuwsblad gewonnen door de materiaalman van Lotto Soudal die slechts 14 seconden nodig had om met een reservewiel van de auto naar een renner te rennen en weer terug. Heroisch.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, bij wielrennen zie je ook zelden iemand lopen
Boven staat nuquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet trouwens. Maar zal wel z'n roll-out zijn die niet voor iedereen tegelijk gebeurt.
Dat heb ik inderdaad nog niet. Maar klinkt nu al irritant.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Boven staat nu
Startpagina Nieuwste tweets
En hij springt automatisch steeds weer naar startpagina
Web of app? Ik zie nog geen verschil in ieder geval.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Boven staat nu
Startpagina Nieuwste tweets
En hij springt automatisch steeds weer naar startpagina
App!quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Web of app? Ik zie nog geen verschil in ieder geval.
Ik denk dat ik wel voor de voltallige SC (op misschien één of twee mensen na) spreek wanneer ik zeg dat jou hetzelfde toekomt!quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:23 schreef Meke het volgende:
Tevens wens ik u allen een gezegende avond, jongelui
Heb een vraag aan jouquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:23 schreef Meke het volgende:
Ik doe idd niet aan zegeningen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel voor de voltallige SC (op misschien één of twee mensen na) spreek wanneer ik zeg dat jou hetzelfde toekomt!
Alleen verwensingen, ik weet hetquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik doe idd niet aan zegeningen.
En hij gaat echt elke keer als je de app sluit weer naar Startpagina waar je natuurlijk ook meteen weer Baudet zooi ziet en andere random dingen die mensen delen die ik helemaal niet wil zienquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Absurd. Maar goed, bij ons moet de automatische update waarschijnlijk nog gewoon gebeuren.
Ik zit er dus ook al lang over na te denken om instagram aan te makenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb een vraag aan jou
Ik heb net voor het eerst Instagram genomen (alleen om anderen te volgen, niet onder mijn echte naam verder, ga zelf ook niks posten), weet jij nog leuke inspirerende mensen om te volgen?
(Of doe jij ook niet aan Instagram, weet even niet meer)
Maar heeft ie ook om een krant heen gelopen?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Vorige week nog werd Omloop Het Nieuwsblad gewonnen door de materiaalman van Lotto Soudal die slechts 14 seconden nodig had om met een reservewiel van de auto naar een renner te rennen en weer terug. Heroisch.
En de oudelui moeten het maar zonder je zege doen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:23 schreef Meke het volgende:
Die heeft bij mij al jaren een eigen kolom in Tweetdeckquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:23 schreef Meke het volgende:
Ik kijk alleen hier op Twitter: https://mobile.twitter.com/i/lists/7625211
Wat is er kut aan dan? Ik volg naast mensen die ik ken ook een hoop kunst-accounts. Die posten meestal eens per dag een mooi schilderij, al dan niet met achtergrond-informatie, en vind het dan heerlijk om daar af en toe doorheen te scrollen. Het is net wat je ermee wilt doen.quote:
Doe het niet, heb er nu al spijt vanquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zit er dus ook al lang over na te denken om instagram aan te maken
Maar is er dan een verschil tussen die twee?quote:
quote:
Je zou eventueel ook Twitter kunnen uinstallen en dan de APK van de vorige versie zoeken en installeren, en dan hopen dat die nog een tijdje ondersteund wordt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
En hij gaat echt elke keer als je de app sluit weer naar Startpagina waar je natuurlijk ook meteen weer Baudet zooi ziet en andere random dingen die mensen delen die ik helemaal niet wil zien
Nee dat niet maar hij stond er daags na de wedstrijd wel inquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar heeft ie ook om een krant heen gelopen?
Ik heb dus alleen facebook, maar dat begint een beetje hyves te wordenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Doe het niet, heb er nu al spijt van
Ik had nooit Facebook wat altijd wel chill voelde, maar nu ben ik ook onderdeel van Zuckerbergs enge Meta
Instagram is veel relaxter, vind ik persoonlijk. Gewoon een beetje plaatjes scrollen en geen politiek gedoe of mensen die boos zijn omdat je hun verjaardag vergeten bent.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb dus alleen facebook, maar dat begint een beetje hyves te worden
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is er kut aan dan? Ik volg naast mensen die ik ken ook een hoop kunst-accounts. Die posten meestal eens per dag een mooi schilderij, al dan niet met achtergrond-informatie, en vind het dan heerlijk om daar af en toe doorheen te scrollen. Het is net wat je ermee wilt doen.
Op de startpagina zit Twitter veel meer te kloten met volgorde. Tweets die je al drie keer hebt gezien komen boven tweets die je nog niet hebt gezien, Twitter ramt er allemaal 'suggesties' tussen van accounts die je niet volgt maar misschien wel wil volgen en dat soort geëikel. Ik vind het behoorlijk irritantquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar is er dan een verschil tussen die twee?
Als ik nu op startpagina druk zie ik (min of meer) de nieuwste tweets van wie ik volg.
Ja startpagina staat vol met suggesties en dingen die de mensen die je volgt likenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar is er dan een verschil tussen die twee?
Als ik nu op startpagina druk zie ik (min of meer) de nieuwste tweets van wie ik volg.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Op de startpagina zit Twitter veel meer te kloten met volgorde. Tweets die je al drie keer hebt gezien komen boven tweets die je nog niet hebt gezien, Twitter ramt er allemaal 'suggesties' tussen van accounts die je niet volgt maar misschien wel wil volgen en dat soort geëikel. Ik vind het behoorlijk irritant
Ah ok.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja startpagina staat vol met suggesties en dingen die de mensen die je volgt liken
Als ik zo even kijk is het bij mij 1 tweet van iemand die ik volg en dan rond de 5-10 tweets met suggesties
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zou eventueel ook Twitter kunnen uinstallen en dan de APK van de vorige versie zoeken en installeren, en dan hopen dat die nog een tijdje ondersteund wordt.
Instagram is wat Facebook nog had kunnen zijn totdat ze dat hele algoritme verkloot hebben. Vroeger was er alsnog genoeg mis mee. Maar het was wel leuk om vrienden en kennissen te volgen die wat zinnigs/leuks te delen hadden. En verder ook ideaal om je favoriete bands te volgen. En ook voor sport etc. Plus dat je dan gericht bepaalde mensen volgde die in de journalistiek zaten (Nicholas Kristoff o.a.) en daardoor ook daar wat mee kreeg.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Instagram is veel relaxter, vind ik persoonlijk. Gewoon een beetje plaatjes scrollen en geen politiek gedoe of mensen die boos zijn omdat je hun verjaardag vergeten bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |