SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Nee, spot on.quote:
quote:
Hey Salar, jouw mening graag over Nawel die nooit zenderchecks krijgt, hele dag mag slapen, eigenlijk niets hoeft te doen, mag roddelen a volonté, in haar badjas blijft rondlopen terwijl de rest dit niet mag en trouwen de gedoodverfde favoriet tot eindwinst is ? Wat doet dat met je ?quote:
nopequote:Op donderdag 10 maart 2022 16:33 schreef 5thencounter het volgende:
Het wordt bijna saai..Zelfs Olijke Vrolijke Salar gaat eraan naast Lieverdje van Febo
![]()
[ afbeelding ]
Uitzetten die streams !!quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik lees net op twitter dat ik te oud ben om BB te volgen haha
nopequote:Op donderdag 10 maart 2022 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, en Ik ben een NaweeKenner
Ik ben ook voor een leeftijdsgrens volgende BBquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik lees net op twitter dat ik te oud ben om BB te volgen haha
Late reactiequote:
Ik vertik hetquote:
En welke os dat dan? Hahaquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben ook voor een leeftijdsgrens volgende BB
Ja zit op me telefoon, niet ideaal en doe van alles tussendoor net kat en hond gekamt hahaquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:41 schreef engine het volgende:
[..]
Late reactie
Is al sinds BB begonnen is geband zo ongeveer. Helaas.
Ja weet ik het, ik gaf commentaar op nawel en kreeg als antwoord ben jij niet te oud om streams te volgenquote:
40quote:
Is ook belangrijkquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja zit op me telefoon, niet ideaal en doe van alles tussendoor net kat en hond gekamt haha
Dont underestimate the power of The TikTokquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
ook jij hebt het wel eens fout
Ik bedoel het feit dat de boel weer belazerd wordt. BB heeft zijn favorieten overduidelijk weer bepaald.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:31 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
alsof er echte verhalen in de story zouden staan
Lekker spontaan eerst z'n zender af gedaanquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar heeft zin in gekkigheid
[ afbeelding ]
En jouw antwoord?quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:52 schreef Joyce-43 het volgende:
Letterlijke tekst was dit
Ben jij niet te oud om zo te praten over mensen in een tv programma
Hoi Nawel, wat vind jij ervan dat BB er na 6 banken toch in is geslaagd jou kalt te stellen ten faveure van zijn eigen favorieten Kristof en Salar? Voel jij je net zo verneukt als 'Opa' Koos uit BB2? Of erger, want Koos kreeg nog geld mee...quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:32 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Hey Salar, jouw mening graag over Nawel die nooit zenderchecks krijgt, hele dag mag slapen, eigenlijk niets hoeft te doen, mag roddelen a volonté, in haar badjas blijft rondlopen terwijl de rest dit niet mag en trouwen de gedoodverfde favoriet tot eindwinst is ? Wat doet dat met je ?
Ik ben voor geen micrometer fan van Nawel gezien zij geen waarden, normen, beleefdheid, wereldkennis noch inschattingsvermogen heeft. Toch zou ik willen dat zij BB wint. Dit om de eenvoudige reden dat wanneer zij terugkeert naar de buitenwereld zij zal worden uitgespuwd dat het geen deugd is. Dit zal haar misschien, toch twijfel ik sterk, laten beseffen van wat voor onbenul zij eigenlijk betekent. Als zij desdoende dit besef kan opbrengen zal zij haar ontvankelijkheid t.o.v. anderen kunnen aanpassen. Zoniet is zij een vogel voor de kat. Er is hoop voor haar maar dit ligt volledig in haar handen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:32 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Hey Salar, jouw mening graag over Nawel die nooit zenderchecks krijgt, hele dag mag slapen, eigenlijk niets hoeft te doen, mag roddelen a volonté, in haar badjas blijft rondlopen terwijl de rest dit niet mag en trouwen de gedoodverfde favoriet tot eindwinst is ? Wat doet dat met je ?
Nope, dit keer zie je het toch echt niet scherp.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:33 schreef 5thencounter het volgende:
Het wordt bijna saai..Zelfs Olijke Vrolijke Salar gaat eraan naast Lieverdje van Febo
![]()
[ afbeelding ]
Haha echt moeder en dochter we posten allebei hetzelfdequote:Op donderdag 10 maart 2022 16:55 schreef Joyce-43 het volgende:
Hij maakt zich druk om zijn haren,nee pikachu met 2 eendjes is een porum![]()
Dat vind ik juist zo grappig aan hem Hij moet gewoon blijven.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
Kijk salar nou met zijn pikachu oortjes en badeendjes en dan maakt ie zich druk om zijn haar![]()
![]()
Nare fans zitten ertussen.....quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja weet ik het, ik gaf commentaar op nawel en kreeg als antwoord ben jij niet te oud om streams te volgen
Als je u vereenzelvigd met Nawel dan betreur ik jouw naasten want dit zit fout maar je zal het niet eens beseffen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nope, dit keer zie je het toch echt niet scherp.
Krijst ze niet zoquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:59 schreef Verida het volgende:
Zo, grees weer lekker one of the guys aan het zijn?
Eensquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:58 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat vind ik juist zo grappig aan hem Hij moet gewoon blijven.
50/50 kans geef ik je .. Saler is de mannelijk versie van Nawee.. een even oud wijf al maanden de pias uithangen voor de gunst van "De Kijkers"quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nope, dit keer zie je het toch echt niet scherp.
Jij moet dit soort sturingen toch ook herkennen uit duizenden, je zit al net zo lang in het RLS-wereldje als ik.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
50/50 kans geef ik je .. Saler is de mannelijk versie van Nawee.. een even oud wijf al maanden de pias uithangen voor de gunst van "De Kijkers"
Beter als weken roddelen en kwaadsprekend in je nest liggen. En altijd ziek zwak of misselijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
50/50 kans geef ik je .. Saler is de mannelijk versie van Nawee.. een even oud wijf al maanden de pias uithangen voor de gunst van "De Kijkers"
quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:08 schreef Hendrik83 het volgende:
Wat een drukte van een wijntje.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:08 schreef Hendrik83 het volgende:
Wat een drukte van een wijntje.
[ afbeelding ]
Ja hier wordt je wel vrolijk vanquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:09 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
heerlijk dat ze zo'n lol hebben met elkaar
En zijn schoenen uit hahaquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:51 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker spontaan eerst z'n zender af gedaan
Hier wil ik voor kijken......quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:09 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
heerlijk dat ze zo'n lol hebben met elkaar
Maar om dit vreselijke debacle wat moest doorgaan als BB 22 de Heftigste aan de schandpaal te hangen.. dient Lieverdje van Achter, de Hoer van de Regie, TikTokKutje van de Mediaquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:06 schreef sylviae het volgende:
[..]
Beter als weken roddelen en kwaadsprekend in je nest liggen. En altijd ziek zwak of misselijk.
Nu had kristoff de wasmachine lied moeten zingenquote:
Of er een leeftijd voor staat, ben al gemeen en 8 door mijn andere tweets op andere hahahaquote:
De twee actieve winnaars van BB. Labiele (on)mensen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:12 schreef Hendrik83 het volgende:
Positie van nawel is wel gevaarlijk bij nouchine.
[ afbeelding ]
Gaan we weer gegil en geschreeuw krijgen zekerquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:14 schreef Hendrik83 het volgende:
Die gezelligheid willen ze niet missen.
[ afbeelding ]
Mijn kippen zijn er niets tegen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:15 schreef humpty het volgende:
[..]
Gaan we weer gegil en geschreeuw krijgen zeker
oke dat moet ik bij videoland zoekenquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Deden ze zelf, heel hard steeds opschuiven......
een fok! aboquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:16 schreef rinardo het volgende:
Steek je favoriete bewoner een hart onder de riem!
Stuur jouw aanmoedigingen, cadeautjes, leuke verrassingen... naar MediArena 2 - 1114 BC Amsterdam & wie weet liggen deze volgende week in de Mini Mall!
quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke dat moet ik bij videoland zoeken
hebben ze de hawaii hemden van BB bekomen?
okequote:Op donderdag 10 maart 2022 17:18 schreef zodeju het volgende:
[..]Van feestje van Tobias zijn verjaardag. Ook alle zomer spullen en zonnenbrillen.
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:42 schreef Poedelpoes het volgende:
NEEE IK LEES NU PAS DE NOMINATIES... Zou Nawel echt kunnen winnen van Salar? Echt jammer.
Het wordt er op of er onder maar het ziet er goed uit voor Salar.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:42 schreef Poedelpoes het volgende:
NEEE IK LEES NU PAS DE NOMINATIES... Zou Nawel echt kunnen winnen van Salar? Echt jammer.
Nou als je de schema volgt NL en dan BE klopt dat toch al nietquote:
Dat is niet gezegd, maar dat is het patroon wel...quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is niet gezegd, het is nu 3 tegen 3, 3 Belgen tegen 3 Nederlanders.
Soms niet, maar meestal wel dit seizoen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou als je de schema volgt NL en dan BE klopt dat toch al niet
We zien t wel, zou jammer vinden als Salar weg gaat..quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Soms niet, maar meestal wel dit seizoen.
Dat denk ik wel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
En vorig jaar won een Nederlander dus nu dan een Belg? Kristof, Nouchine of Nawel?
Kris dan maar geen Nawel Nouch liever ook nietquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
En vorig jaar won een Nederlander dus nu dan een Belg? Kristof, Nouchine of Nawel?
Als hij niet wint zaterdag, dan kijk ik niet meer. Dan is het toch wel duidelijk wat het gaat worden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
We zien t wel, zou jammer vinden als Salar weg gaat..
Verwacht toch dat we van de finaleweek weinig kunnen zien.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als hij niet wint zaterdag, dan kijk ik niet meer. Dan is het toch wel duidelijk wat het gaat worden.
nee, is al eerder vanaf geweken deze BBquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is niet gezegd, maar dat is het patroon wel...
Denk dat de streams er uit gaan in de finale week.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Verwacht toch dat we van de finaleweek weinig kunnen zien.
1x dacht ik.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:55 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, is al eerder vanaf geweken deze BB
Dat krijgen ze deze week te horen...quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:56 schreef Angelique61 het volgende:
Weten ze nu al dat het bijna afgelopen is?
Nawel als winnaarquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als hij niet wint zaterdag, dan kijk ik niet meer. Dan is het toch wel duidelijk wat het gaat worden.
Die zit er diep in bij BB en BB bij haar...maar het tegendeel gaat bewezen worden zaterdag..of niet.quote:
Op wereldreis....quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:00 schreef JDB94 het volgende:
Maar ff, waar is Mario gebleven, maak me zorgen
Zit in een andere topic, en heeft net nog hier gepostquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:00 schreef JDB94 het volgende:
Die zag ik vandaag wel ergens voorbij komenquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:00 schreef JDB94 het volgende:
Zou haast wel denken idd, 6 keer op de bank en nog zit ze erquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zit er diep in bij BB en BB bij haar...maar het tegendeel gaat bewezen worden zaterdag..of niet.
Etenstijd bij de Febo.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waarom 2 zelfde streams ben ze nu wel zat
Rimpeligquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:03 schreef Verida het volgende:
hoe zou de huid van de voeten van Grees en Toob eruit zien? Die zitten volgens mij al uren in dat water....
Wees maar gerust. Jij hebt genoeg RLS-ervaring om te weten hoe de vlag erbij hangt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Juist.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wees maar gerust. Jij hebt genoeg RLS-ervaring om te weten hoe de vlag erbij hangt.
Kun je dat ook op je CV zetten ?quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wees maar gerust. Jij hebt genoeg RLS-ervaring om te weten hoe de vlag erbij hangt.
en Kris helemaal verbaasd dat het gehuurd was..quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:08 schreef Krambo het volgende:
Ze moeten alle troep opruimen en inleveren
Tobi wil de shirts houden als herinnering en gaat in onderhandeling met BBquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:10 schreef Verida het volgende:
[..]
en Kris helemaal verbaasd dat het gehuurd was..
En daarna weer terug naar Toob en Grees terwijl Toob nog even doorzevert en zielig is met zijn enkel.....doet nog pijn bij het springen enz, Wat een watje is dat toch ook,
Die wilde zojuist nog wetenquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:00 schreef JDB94 het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:14 schreef Poedelpoes het volgende:
Is Kristoff trouwens nu finalist voor finale? Of hoe zit dat
Ja, die heeft de gouden sleutel, goed voor de finalequote:Op donderdag 10 maart 2022 18:14 schreef Poedelpoes het volgende:
Bij de laatste 4 iigquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:14 schreef Poedelpoes het volgende:
Letterlijk eerste finalist. Vorig jaar waren dat de laatste 3 toch?quote:
Er was een zonnebril ook stuk. En moet fouad ook weg? Dat is die aap zeg maar ben nu nieuws kijken dus zie niets hahaquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:08 schreef Verida het volgende:
wat was dat nu?
alles van het feest was gehuurd en moet nu terug en de shirts zijn kapot o.a. ?
Fouad ligt tegen de borsten van Grace aanquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Er was een zonnebril ook stuk. En moet fouad ook weg? Dat is die aap zeg maar ben nu nieuws kijken dus zie niets haha
quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:14 schreef Poedelpoes het volgende:
Volgens mij gingen ze vorig jaar de laatste week ook in met 4 en viel Michel ergens halverwege die laatste week af.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:17 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Letterlijk eerste finalist. Vorig jaar waren dat de laatste 3 toch?
Niet dat dat veel uit gaat maken, nog 2 weekjes.
Waarom die kijkt of hier zit hahah vraagt altijd allesquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die wilde zojuist nog weten
hoe kan die hottub draaien?
hoe komen ze aan die hawai shirts?
wat eten ze?
wees gerust die is wel ergens
Dus die gaat niet terug?quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:18 schreef just me het volgende:
[..]
Fouad ligt tegen de borsten van Grace aan
Ik heb geen idee, ze moesten alles teruggevenquote:
Ja, op donderdag toen. Finale was ook op zaterdag.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:20 schreef Krambo het volgende:
[..]
Volgens mij gingen ze vorig jaar de laatste week ook in met 4 en viel Michel ergens halverwege die laatste week af.
Kristof favoriet zou ik niet zo direct durven zeggen... ja heb de argumenten gelezen dat hij keer op keer door BB is gered. Wrong. 2x door Salar, 1x door eigen pin te kopen (Nawel heeft ook stem gekocht), enz...quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoi Nawel, wat vind jij ervan dat BB er na 6 banken toch in is geslaagd jou kalt te stellen ten faveure van zijn eigen favorieten Kristof en Salar? Voel jij je net zo verneukt als 'Opa' Koos uit BB2? Of erger, want Koos kreeg nog geld mee...
Stopt twee weken eerder dan de 100 dagen die het meestal duurt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:42 schreef lonneberga het volgende:
Is het al bijna afgelopen dan?
Ik snap het even niet,duurt toch tot in april ofzo?
26 maart dus nu al.. waarschijnlijk omdat de kijkcijfers niet hoog genoeg zijn..quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:42 schreef lonneberga het volgende:
Is het al bijna afgelopen dan?
Ik snap het even niet,duurt toch tot in april ofzo?
Je vindt het te saai?quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:45 schreef MacDeMarco het volgende:
ik kijk niet meer, maar ik ga toch nog even op salar stemmen
quote:
Geef je wel gelijk, kijk t ook niet veel misschien 2 uur op een dagquote:
Meisje begrijpt echt niet wat dat later gaat teweegbrengen op haar maagwand.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:49 schreef Verida het volgende:
Wat gaat grees als een idioot tekeer met die tandenborstel op haar tong.
bij de vorige editie ben ik wel veel eerder afgehaakt, deze had nog z'n momenten. ik ben toch meer van utopia en de gouden kooi al zullen die (en vooral de laatste) nooit meer worden gemaakt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geef je wel gelijk, kijk t ook niet veel misschien 2 uur op een dag
Daar ben ik juist later mee begonnen met kijken.. Maar utopia was idd 10 x leukerquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
bij de vorige editie ben ik wel veel eerder afgehaakt, deze had nog z'n momenten. ik ben toch meer van utopia en de gouden kooi al zullen die (en vooral de laatste) nooit meer worden gemaakt.
OHH De gouden kooi was mijn favoriet. Dag en nacht zat ik achter de streams als ik niet hoefde te werkenquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar ben ik juist later mee begonnen met kijken.. Maar utopia was idd 10 x leuker
Goudenkooi vond ik dan weer niet zo leuk
ik kijk af en toe even en ze zijn al de hele dag in beeldquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Nog steeds zien we Grace en Tobias
Vreemd wel hebben de andere een stream off day ofzquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:58 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik kijk af en toe even en ze zijn al de hele dag in beeld
De rest slaapt alleen Kristof nietquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Nog steeds zien we Grace en Tobias
Het is te hopen dat dit soort edities ook nooit meer gemaakt worden, en dat dit het laatste Hotel met Spelletjes voor vervelende Nederlanders en Belgjes is.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
bij de vorige editie ben ik wel veel eerder afgehaakt, deze had nog z'n momenten. ik ben toch meer van utopia en de gouden kooi al zullen die (en vooral de laatste) nooit meer worden gemaakt.
En waar is die dan?quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:59 schreef Lillfex het volgende:
[..]
De rest slaapt alleen Kristof niet
quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:29 schreef humpty het volgende:
Nouch haar spullen ook netjes ingeleverd?
Bril ananasding en de rest
Geen stream aan maar zie het helemaal voor me Fritsquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
Grace en Toto aan de afwas in standje slak
Nee hij mag van mij lekker nog even blijven. Heb tot nu toe altijd Nawel gestemd omdat Salar niet genomineerd was maar nu krijgt Salar mijn stemquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah, hij mag Zaterdag naar zijn Mama
ik vrees er voorquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is te hopen dat dit soort edities ook nooit meer gemaakt worden, en dat dit het laatste Hotel met Spelletjes voor vervelende Nederlanders en Belgjes is.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
omg wat zegt Salar nu?
heb ik nooit jou grot geroken??
free bee-end naar de finalequote:Op donderdag 10 maart 2022 19:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu ligt ze weer lekker bij Salar.
Je hoeft Nouchine niet te vertellen hoe de hazen lopen.![]()
[ afbeelding ]
Het TikTok legioen is nog niet in stelling gebracht hč.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:16 schreef greysbones het volgende:
zie dat Salar een dikke 1000 stemmen voor staat
dat geeft de burger moed
maar dat is al veel langer zoquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het TikTok legioen is nog niet in stelling gebracht hč.
Maar die moed mag je wel hebben hoor: de sturende hand van BB is weer eens allesbepalend, ook al stem je 1000x.
Klopt, maar je hoopt toch ieder jaar weer tegen beter weten in dat het nu wel een keer fair en square zal gaan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dat is al veel langer zo
de FEBO bepaald
hoe heeft anders een Hiske Utopia kunnen winnen
ach je bent niet de enige die in de mop van de FEBO is getraptquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt, maar je hoopt toch ieder jaar weer tegen beter weten in dat het nu wel een keer fair en square zal gaan.
I know, there's a sucker born every ten minutes.
de wereld wordt steeds gekkerquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:28 schreef Lillfex het volgende:
Ik kan me daarom ook niet voorstellen dat mensen deelnemers gaan bedreigen en zo Dan ben je toch niet goed bij je hoofd
Yeah right.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach je bent niet de enige die in de mop van de FEBO is getrapt
dit jaar harder![]()
dit jaar bepaal jij![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Yeah right.
„Zijn we er tóch ingetuind.” Legendarische woorden van een sportverslaggever uit de oertijd.
Dit soort debielen bedreigt, tv-personality's, BN'ers, politici.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:28 schreef Lillfex het volgende:
Ik kan me daarom ook niet voorstellen dat mensen deelnemers gaan bedreigen en zo Dan ben je toch niet goed bij je hoofd
Nawel gaat die echt niet kennen. Wist zelfs niet wie Napoleon was. Zegt wel veel over die okkernoot-hersenen van haar.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Yeah right.
„Zijn we er tóch ingetuind.” Legendarische woorden van een sportverslaggever uit de oertijd.
Met het verhaal vooraf dat er 2 Belgen en 2 NL'ers in de finale zullen zijn, weet je genoeg.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt, maar je hoopt toch ieder jaar weer tegen beter weten in dat het nu wel een keer fair en square zal gaan.
I know, there's a sucker born every ten minutes.
Ik pak zo lekker een saunaatje en daarna gaan we even lekker buiten de deur eten. Dat kan gelukkig weerquote:
Ik denk zomaar dat jij 'm ook niet kent.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nawel gaat die echt niet kennen. Wist zelfs niet wie Napoleon was. Zegt wel veel over die okkernoot-hersenen van haar.
Ik ken wel zeer goed mijn belgische geschiedenis. Is aan Nawel natuurlijk niet toebedeeld met haar roots, als ge uw punina veegt aan onderwijs, maar enkel met TikTok bezig bent.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat jij 'm ook niet kent.
dit.. baal wel dat t eerder af is gelopen, i know heb geen levenquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:42 schreef humpty het volgende:
Ooh Grace gaat over een film vertellen begrijp ik![]()
Tijd om wat anders te gaan doen dus
Heb mij ook verdiept in, en veel gelezen over de Belgische geschiedenisquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ken wel zeer goed mijn belgische geschiedenis. Is aan Nawel natuurlijk niet toebedeeld met haar roots, als ge uw punina veegt aan onderwijs, maar enkel met TikTok bezig bent.
Ik zie haar eerder als Mary Stuart, de gedepriveerde koningin wier hoofd op het hakblok werd gelegd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:39 schreef Jockari het volgende:
Nawel is eigenlijk de byzanteinse Theophano... Hopelijk klopt mijn verhaal.
Tja. Je hebt groot gelijk. Die werd ook gedood. Net als Nawel nu zaterdag.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zie haar eerder als Mary Stuart, de gedepriveerde koningin wier hoofd op het hakblok werd gelegd.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tja. Je hebt groot gelijk. Die werd ook gedood. Net als Nawel nu zaterdag.
Ochja maar dat was al heel vroeg.quote:
King Lear zou meer ontopic zijn, gezien het koningsdrama dat zich daar nu aan het voltrekken is.quote:
Dat meen je toch niet?quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:43 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
dit.. baal wel dat t eerder af is gelopen, i know heb geen leven
Dolle pret in een Nawel-bed zal het niet worden natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Welke film gaat ze zo recenseren?
Pikant gevrij in de Alpenwei?
Met jouw waldhoorn tussen mijn Alpen?
nou doei dan maar hequote:Op donderdag 10 maart 2022 16:48 schreef engine het volgende:
[..]
40
Die geldt dan ook voor de deelnemers.
oh, dacht je dat ik daadwerkelijk zat te luisterenquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
King Lear zou meer ontopic zijn, gezien het koningsdrama dat zich daar nu aan het voltrekken is.
ja maar dat ligt echt aan jou hahaa welke film is ze vertellen?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hoe kan je in jezusnaam een hele film navertellen, als ik serie heb gekeken op netflix en @:Joyce-43 vraagt paar dagen erna hoe het is gegaan weet ik het echt niet meer![]()
Angel of my geloof ikquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar dat ligt echt aan jou hahaa welke film is ze vertellen?
Vaarwellekequote:Op donderdag 10 maart 2022 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie zal eerder afgezet zijn, Queen Nawel of President Zelensky?
Ik heb het niet over de gesprekken op stream, maar over de door BB geleide coup tegen Nawel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh, dacht je dat ik daadwerkelijk zat te luisteren![]()
Heb pas geleden een mooie serie op netflix gekeken over Mary Stuart.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zie haar eerder als Mary Stuart, de gedepriveerde koningin wier hoofd op het hakblok werd gelegd.
Geweldig ja.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:07 schreef sylviae het volgende:
[..]
Heb pas geleden een mooie serie op netflix gekeken over Mary Stuart.
Reign, echt een mooie serie.
ja en poes is loops dus vraagt veel aandacht haha en dan wil de hond ook weer aandacht is gekkenhuis hierquote:
Geweldige seriequote:Op donderdag 10 maart 2022 20:07 schreef sylviae het volgende:
[..]
Heb pas geleden een mooie serie op netflix gekeken over Mary Stuart.
Reign, echt een mooie serie.
ja die is bijzonder.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de gesprekken op stream, maar over de door BB geleide coup tegen Nawel.
Ja vreselijk hequote:Op donderdag 10 maart 2022 20:10 schreef Hznootje het volgende:
Wtf..wie heeft Grace deze zendtijd gegeven
Ik vermoed Totoquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:10 schreef Hznootje het volgende:
Wtf..wie heeft Grace deze zendtijd gegeven
Dat klopt. Die hebben ze eraf gehaald.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:12 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Net gezocht staat er niet meer op
ja een uur eerderquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:14 schreef rinardo het volgende:
is in belgie de tv uitz eerder? ik zie allemaal uitspraken over salar en huilen
Wauw wat en mooie vrouw de moeder van Salar... Wat een emotionele opdracht zeg pff.. #bigbrothernlbe
Ja die begint vroeger als hierquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:14 schreef rinardo het volgende:
Wauw wat en mooie vrouw de moeder van Salar... Wat een emotionele opdracht zeg pff.. #bigbrothernlbe
ahhh bedankt, vandaar dat ze twitteren over huilende salarquote:
Was gisteren in de uitzending, maar belgie zendt uitzending ook eerder uit voor zover ik heb begrepenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:14 schreef rinardo het volgende:
Gisteren al een voorstukjequote:Op donderdag 10 maart 2022 20:14 schreef rinardo het volgende:
met dank aan: spiegels op maatquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gisteren al een voorstukje
[ afbeelding ]
Volgend jaar he. Blijf nog evenquote:
3 seizoenen zijn wel bij bol.com te koopquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:12 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Net gezocht staat er niet meer op
Mijn dvd doet het niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
3 seizoenen zijn wel bij bol.com te koopen anders ff kijken op m arktplaats
oh gaat het dan in aha ok dan ben ik er nog wel evenquote:
Mijn dvd doet het niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
3 seizoenen zijn wel bij bol.com te koopen anders ff kijken op m arktplaats
Geen laptop en pc staat onder trap niet fijn kijkenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
en in je laptop/pc geen cd/dvd lade?
Die heb ik gezien 👍quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:28 schreef sylviae het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 10 maart 2022 20:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Mijn dvd doet het niet meer
[/quote
Anne with an E is ook een mooie serie.
zo technisch hoor 2 qoutes en een fotoquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Mijn dvd doet het niet meer
[..]
Geen laptop en pc staat onder trap niet fijn kijken [ afbeelding ]
Die moeten toch gestoord worden van dat gehang en niets doen de hele dag.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:37 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben een zware dag achter de rug (een barbecue) en liggen nu allemaal horizontaal.
Ik hoop dat ze een filmavond krijgen met een film die Grace al helemaal heeft besproken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vreselijk, Grace die films verteld, waar moet je het hier nog over hebben. Er beweegt verder niemand, saai, saaier, saaist.
Je inderdaad. Altijd Salar.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:39 schreef spapaars het volgende:
Als er iets stiekem moet gebeuren nemen ze wel steeds dezelfde bewoners.
Zo maak je ze ook populair.
Ik hoop dat ze vanaf nu gewoon constant films draaien tot het einde. Tot ze er helemaal gek van worden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een filmavond krijgen met een film die Grace al helemaal heeft besproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |