bij de vorige editie ben ik wel veel eerder afgehaakt, deze had nog z'n momenten. ik ben toch meer van utopia en de gouden kooi al zullen die (en vooral de laatste) nooit meer worden gemaakt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geef je wel gelijk, kijk t ook niet veel misschien 2 uur op een dag
Daar ben ik juist later mee begonnen met kijken.. Maar utopia was idd 10 x leukerquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
bij de vorige editie ben ik wel veel eerder afgehaakt, deze had nog z'n momenten. ik ben toch meer van utopia en de gouden kooi al zullen die (en vooral de laatste) nooit meer worden gemaakt.
OHH De gouden kooi was mijn favoriet. Dag en nacht zat ik achter de streams als ik niet hoefde te werkenquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar ben ik juist later mee begonnen met kijken.. Maar utopia was idd 10 x leuker
Goudenkooi vond ik dan weer niet zo leuk
ik kijk af en toe even en ze zijn al de hele dag in beeldquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Nog steeds zien we Grace en Tobias
Vreemd wel hebben de andere een stream off day ofzquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:58 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik kijk af en toe even en ze zijn al de hele dag in beeld
De rest slaapt alleen Kristof nietquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Nog steeds zien we Grace en Tobias
Het is te hopen dat dit soort edities ook nooit meer gemaakt worden, en dat dit het laatste Hotel met Spelletjes voor vervelende Nederlanders en Belgjes is.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
bij de vorige editie ben ik wel veel eerder afgehaakt, deze had nog z'n momenten. ik ben toch meer van utopia en de gouden kooi al zullen die (en vooral de laatste) nooit meer worden gemaakt.
En waar is die dan?quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:59 schreef Lillfex het volgende:
[..]
De rest slaapt alleen Kristof niet
quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:29 schreef humpty het volgende:
Nouch haar spullen ook netjes ingeleverd?
Bril ananasding en de rest
Geen stream aan maar zie het helemaal voor me Fritsquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
Grace en Toto aan de afwas in standje slak
Nee hij mag van mij lekker nog even blijven. Heb tot nu toe altijd Nawel gestemd omdat Salar niet genomineerd was maar nu krijgt Salar mijn stemquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah, hij mag Zaterdag naar zijn Mama
ik vrees er voorquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is te hopen dat dit soort edities ook nooit meer gemaakt worden, en dat dit het laatste Hotel met Spelletjes voor vervelende Nederlanders en Belgjes is.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
omg wat zegt Salar nu?
heb ik nooit jou grot geroken??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |