quote:
Op donderdag 10 maart 2022 16:56 schreef Pearlbitch het volgende:[..]
Hoi Nawel, wat vind jij ervan dat BB er na 6 banken toch in is geslaagd jou kalt te stellen ten faveure van zijn eigen favorieten Kristof en Salar? Voel jij je net zo verneukt als 'Opa' Koos uit BB2? Of erger, want Koos kreeg nog geld mee...
Kristof favoriet zou ik niet zo direct durven zeggen... ja heb de argumenten gelezen dat hij keer op keer door BB is gered. Wrong. 2x door Salar, 1x door eigen pin te kopen (Nawel heeft ook stem gekocht), enz...
Over Salar durf ik mij niet uitspreken natuurlijk.
En feit dat Nawel er telkens bovenop is gekomen is niet zozeer te danken aan haar ijverigheid in het huis. Als je dit eerlijk kan toegeven? Wel aan de hele resem fans (met of niet veel fake-accounts... maar ja, bij welke bewoner is dat niet gebeurd?); maar ook omdat haar opponenten of veel te zwak waren; en eigenlijk uitgespuwd werden.
Ik geef grif toe dat Nawel beter in beter naar voor kwam, ze meer moeite deed. Toch plezier wou maken en wou vechten. Maar feiten zijn feiten. Ze werd enorm veel gespaard.
De grote schare fans zeiden tegen de rest van BE-NL.. niets doorgestoken kaart dat men op voorhand wist dat Nawel zou winnen tegen Vera & Leroy. Liggen verkondigen dat het super-super-spannend was, om dan 5min later te vertellen dat er een groots feest was gepland voor haar. Dus hier wel ripoff. Maar nu dat het andersom islezen we overal doorgestoken kaart ?
Begrijp me niet verkeerd, heb niets tegen haar persoonlijk want ken haar niet. Maar men heeft toch ogen om bepaalde dingen te zien hé.