Nou als je de schema volgt NL en dan BE klopt dat toch al nietquote:
Dat is niet gezegd, maar dat is het patroon wel...quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is niet gezegd, het is nu 3 tegen 3, 3 Belgen tegen 3 Nederlanders.
Soms niet, maar meestal wel dit seizoen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou als je de schema volgt NL en dan BE klopt dat toch al niet
We zien t wel, zou jammer vinden als Salar weg gaat..quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Soms niet, maar meestal wel dit seizoen.
Dat denk ik wel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
En vorig jaar won een Nederlander dus nu dan een Belg? Kristof, Nouchine of Nawel?
Kris dan maar geen Nawel Nouch liever ook nietquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
En vorig jaar won een Nederlander dus nu dan een Belg? Kristof, Nouchine of Nawel?
Als hij niet wint zaterdag, dan kijk ik niet meer. Dan is het toch wel duidelijk wat het gaat worden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
We zien t wel, zou jammer vinden als Salar weg gaat..
Verwacht toch dat we van de finaleweek weinig kunnen zien.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als hij niet wint zaterdag, dan kijk ik niet meer. Dan is het toch wel duidelijk wat het gaat worden.
nee, is al eerder vanaf geweken deze BBquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is niet gezegd, maar dat is het patroon wel...
Denk dat de streams er uit gaan in de finale week.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Verwacht toch dat we van de finaleweek weinig kunnen zien.
1x dacht ik.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:55 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, is al eerder vanaf geweken deze BB
Dat krijgen ze deze week te horen...quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:56 schreef Angelique61 het volgende:
Weten ze nu al dat het bijna afgelopen is?
Nawel als winnaarquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als hij niet wint zaterdag, dan kijk ik niet meer. Dan is het toch wel duidelijk wat het gaat worden.
Die zit er diep in bij BB en BB bij haar...maar het tegendeel gaat bewezen worden zaterdag..of niet.quote:
Op wereldreis....quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:00 schreef JDB94 het volgende:
Maar ff, waar is Mario gebleven, maak me zorgen
Zit in een andere topic, en heeft net nog hier gepostquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:00 schreef JDB94 het volgende:
Die zag ik vandaag wel ergens voorbij komenquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:00 schreef JDB94 het volgende:
Zou haast wel denken idd, 6 keer op de bank en nog zit ze erquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zit er diep in bij BB en BB bij haar...maar het tegendeel gaat bewezen worden zaterdag..of niet.
Etenstijd bij de Febo.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waarom 2 zelfde streams ben ze nu wel zat
Rimpeligquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:03 schreef Verida het volgende:
hoe zou de huid van de voeten van Grees en Toob eruit zien? Die zitten volgens mij al uren in dat water....
Wees maar gerust. Jij hebt genoeg RLS-ervaring om te weten hoe de vlag erbij hangt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Juist.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wees maar gerust. Jij hebt genoeg RLS-ervaring om te weten hoe de vlag erbij hangt.
Kun je dat ook op je CV zetten ?quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wees maar gerust. Jij hebt genoeg RLS-ervaring om te weten hoe de vlag erbij hangt.
en Kris helemaal verbaasd dat het gehuurd was..quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:08 schreef Krambo het volgende:
Ze moeten alle troep opruimen en inleveren
Tobi wil de shirts houden als herinnering en gaat in onderhandeling met BBquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:10 schreef Verida het volgende:
[..]
en Kris helemaal verbaasd dat het gehuurd was..
En daarna weer terug naar Toob en Grees terwijl Toob nog even doorzevert en zielig is met zijn enkel.....doet nog pijn bij het springen enz, Wat een watje is dat toch ook,
Die wilde zojuist nog wetenquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:00 schreef JDB94 het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:14 schreef Poedelpoes het volgende:
Is Kristoff trouwens nu finalist voor finale? Of hoe zit dat
Ja, die heeft de gouden sleutel, goed voor de finalequote:Op donderdag 10 maart 2022 18:14 schreef Poedelpoes het volgende:
Bij de laatste 4 iigquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:14 schreef Poedelpoes het volgende:
Letterlijk eerste finalist. Vorig jaar waren dat de laatste 3 toch?quote:
Er was een zonnebril ook stuk. En moet fouad ook weg? Dat is die aap zeg maar ben nu nieuws kijken dus zie niets hahaquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:08 schreef Verida het volgende:
wat was dat nu?
alles van het feest was gehuurd en moet nu terug en de shirts zijn kapot o.a. ?
Fouad ligt tegen de borsten van Grace aanquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Er was een zonnebril ook stuk. En moet fouad ook weg? Dat is die aap zeg maar ben nu nieuws kijken dus zie niets haha
quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:14 schreef Poedelpoes het volgende:
Volgens mij gingen ze vorig jaar de laatste week ook in met 4 en viel Michel ergens halverwege die laatste week af.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:17 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Letterlijk eerste finalist. Vorig jaar waren dat de laatste 3 toch?
Niet dat dat veel uit gaat maken, nog 2 weekjes.
Waarom die kijkt of hier zit hahah vraagt altijd allesquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die wilde zojuist nog weten
hoe kan die hottub draaien?
hoe komen ze aan die hawai shirts?
wat eten ze?
wees gerust die is wel ergens
Dus die gaat niet terug?quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:18 schreef just me het volgende:
[..]
Fouad ligt tegen de borsten van Grace aan
Ik heb geen idee, ze moesten alles teruggevenquote:
Ja, op donderdag toen. Finale was ook op zaterdag.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:20 schreef Krambo het volgende:
[..]
Volgens mij gingen ze vorig jaar de laatste week ook in met 4 en viel Michel ergens halverwege die laatste week af.
Kristof favoriet zou ik niet zo direct durven zeggen... ja heb de argumenten gelezen dat hij keer op keer door BB is gered. Wrong. 2x door Salar, 1x door eigen pin te kopen (Nawel heeft ook stem gekocht), enz...quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoi Nawel, wat vind jij ervan dat BB er na 6 banken toch in is geslaagd jou kalt te stellen ten faveure van zijn eigen favorieten Kristof en Salar? Voel jij je net zo verneukt als 'Opa' Koos uit BB2? Of erger, want Koos kreeg nog geld mee...
Stopt twee weken eerder dan de 100 dagen die het meestal duurt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:42 schreef lonneberga het volgende:
Is het al bijna afgelopen dan?
Ik snap het even niet,duurt toch tot in april ofzo?
26 maart dus nu al.. waarschijnlijk omdat de kijkcijfers niet hoog genoeg zijn..quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:42 schreef lonneberga het volgende:
Is het al bijna afgelopen dan?
Ik snap het even niet,duurt toch tot in april ofzo?
Je vindt het te saai?quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:45 schreef MacDeMarco het volgende:
ik kijk niet meer, maar ik ga toch nog even op salar stemmen
Geef je wel gelijk, kijk t ook niet veel misschien 2 uur op een dagquote:
Meisje begrijpt echt niet wat dat later gaat teweegbrengen op haar maagwand.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:49 schreef Verida het volgende:
Wat gaat grees als een idioot tekeer met die tandenborstel op haar tong.
bij de vorige editie ben ik wel veel eerder afgehaakt, deze had nog z'n momenten. ik ben toch meer van utopia en de gouden kooi al zullen die (en vooral de laatste) nooit meer worden gemaakt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geef je wel gelijk, kijk t ook niet veel misschien 2 uur op een dag
Daar ben ik juist later mee begonnen met kijken.. Maar utopia was idd 10 x leukerquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
bij de vorige editie ben ik wel veel eerder afgehaakt, deze had nog z'n momenten. ik ben toch meer van utopia en de gouden kooi al zullen die (en vooral de laatste) nooit meer worden gemaakt.
OHH De gouden kooi was mijn favoriet. Dag en nacht zat ik achter de streams als ik niet hoefde te werkenquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar ben ik juist later mee begonnen met kijken.. Maar utopia was idd 10 x leuker
Goudenkooi vond ik dan weer niet zo leuk
ik kijk af en toe even en ze zijn al de hele dag in beeldquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Nog steeds zien we Grace en Tobias
Vreemd wel hebben de andere een stream off day ofzquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:58 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik kijk af en toe even en ze zijn al de hele dag in beeld
De rest slaapt alleen Kristof nietquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Nog steeds zien we Grace en Tobias
Het is te hopen dat dit soort edities ook nooit meer gemaakt worden, en dat dit het laatste Hotel met Spelletjes voor vervelende Nederlanders en Belgjes is.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
bij de vorige editie ben ik wel veel eerder afgehaakt, deze had nog z'n momenten. ik ben toch meer van utopia en de gouden kooi al zullen die (en vooral de laatste) nooit meer worden gemaakt.
En waar is die dan?quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:59 schreef Lillfex het volgende:
[..]
De rest slaapt alleen Kristof niet
quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:29 schreef humpty het volgende:
Nouch haar spullen ook netjes ingeleverd?
Bril ananasding en de rest
Geen stream aan maar zie het helemaal voor me Fritsquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
Grace en Toto aan de afwas in standje slak
Nee hij mag van mij lekker nog even blijven. Heb tot nu toe altijd Nawel gestemd omdat Salar niet genomineerd was maar nu krijgt Salar mijn stemquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah, hij mag Zaterdag naar zijn Mama
ik vrees er voorquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is te hopen dat dit soort edities ook nooit meer gemaakt worden, en dat dit het laatste Hotel met Spelletjes voor vervelende Nederlanders en Belgjes is.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
omg wat zegt Salar nu?
heb ik nooit jou grot geroken??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |