Nou als je de schema volgt NL en dan BE klopt dat toch al nietquote:
Dat is niet gezegd, maar dat is het patroon wel...quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is niet gezegd, het is nu 3 tegen 3, 3 Belgen tegen 3 Nederlanders.
Soms niet, maar meestal wel dit seizoen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou als je de schema volgt NL en dan BE klopt dat toch al niet
We zien t wel, zou jammer vinden als Salar weg gaat..quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Soms niet, maar meestal wel dit seizoen.
Dat denk ik wel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
En vorig jaar won een Nederlander dus nu dan een Belg? Kristof, Nouchine of Nawel?
Kris dan maar geen Nawel Nouch liever ook nietquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
En vorig jaar won een Nederlander dus nu dan een Belg? Kristof, Nouchine of Nawel?
Als hij niet wint zaterdag, dan kijk ik niet meer. Dan is het toch wel duidelijk wat het gaat worden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
We zien t wel, zou jammer vinden als Salar weg gaat..
Verwacht toch dat we van de finaleweek weinig kunnen zien.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als hij niet wint zaterdag, dan kijk ik niet meer. Dan is het toch wel duidelijk wat het gaat worden.
nee, is al eerder vanaf geweken deze BBquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is niet gezegd, maar dat is het patroon wel...
Denk dat de streams er uit gaan in de finale week.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Verwacht toch dat we van de finaleweek weinig kunnen zien.
1x dacht ik.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:55 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, is al eerder vanaf geweken deze BB
Dat krijgen ze deze week te horen...quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:56 schreef Angelique61 het volgende:
Weten ze nu al dat het bijna afgelopen is?
Nawel als winnaarquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als hij niet wint zaterdag, dan kijk ik niet meer. Dan is het toch wel duidelijk wat het gaat worden.
Die zit er diep in bij BB en BB bij haar...maar het tegendeel gaat bewezen worden zaterdag..of niet.quote:
Op wereldreis....quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:00 schreef JDB94 het volgende:
Maar ff, waar is Mario gebleven, maak me zorgen
Zit in een andere topic, en heeft net nog hier gepostquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:00 schreef JDB94 het volgende:
Die zag ik vandaag wel ergens voorbij komenquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:00 schreef JDB94 het volgende:
Zou haast wel denken idd, 6 keer op de bank en nog zit ze erquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zit er diep in bij BB en BB bij haar...maar het tegendeel gaat bewezen worden zaterdag..of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |