50/50 kans geef ik je .. Saler is de mannelijk versie van Nawee.. een even oud wijf al maanden de pias uithangen voor de gunst van "De Kijkers"quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nope, dit keer zie je het toch echt niet scherp.
Jij moet dit soort sturingen toch ook herkennen uit duizenden, je zit al net zo lang in het RLS-wereldje als ik.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
50/50 kans geef ik je .. Saler is de mannelijk versie van Nawee.. een even oud wijf al maanden de pias uithangen voor de gunst van "De Kijkers"
Beter als weken roddelen en kwaadsprekend in je nest liggen. En altijd ziek zwak of misselijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
50/50 kans geef ik je .. Saler is de mannelijk versie van Nawee.. een even oud wijf al maanden de pias uithangen voor de gunst van "De Kijkers"
quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:08 schreef Hendrik83 het volgende:
Wat een drukte van een wijntje.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:08 schreef Hendrik83 het volgende:
Wat een drukte van een wijntje.
[ afbeelding ]
Ja hier wordt je wel vrolijk vanquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:09 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
heerlijk dat ze zo'n lol hebben met elkaar
En zijn schoenen uit hahaquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:51 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker spontaan eerst z'n zender af gedaan
Hier wil ik voor kijken......quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:09 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
heerlijk dat ze zo'n lol hebben met elkaar
Maar om dit vreselijke debacle wat moest doorgaan als BB 22 de Heftigste aan de schandpaal te hangen.. dient Lieverdje van Achter, de Hoer van de Regie, TikTokKutje van de Mediaquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:06 schreef sylviae het volgende:
[..]
Beter als weken roddelen en kwaadsprekend in je nest liggen. En altijd ziek zwak of misselijk.
Nu had kristoff de wasmachine lied moeten zingenquote:
Of er een leeftijd voor staat, ben al gemeen en 8 door mijn andere tweets op andere hahahaquote:
De twee actieve winnaars van BB. Labiele (on)mensen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:12 schreef Hendrik83 het volgende:
Positie van nawel is wel gevaarlijk bij nouchine.
[ afbeelding ]
Gaan we weer gegil en geschreeuw krijgen zekerquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:14 schreef Hendrik83 het volgende:
Die gezelligheid willen ze niet missen.
[ afbeelding ]
Mijn kippen zijn er niets tegen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:15 schreef humpty het volgende:
[..]
Gaan we weer gegil en geschreeuw krijgen zeker
oke dat moet ik bij videoland zoekenquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Deden ze zelf, heel hard steeds opschuiven......
een fok! aboquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:16 schreef rinardo het volgende:
Steek je favoriete bewoner een hart onder de riem!
Stuur jouw aanmoedigingen, cadeautjes, leuke verrassingen... naar MediArena 2 - 1114 BC Amsterdam & wie weet liggen deze volgende week in de Mini Mall!
quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke dat moet ik bij videoland zoeken
hebben ze de hawaii hemden van BB bekomen?
okequote:Op donderdag 10 maart 2022 17:18 schreef zodeju het volgende:
[..]Van feestje van Tobias zijn verjaardag. Ook alle zomer spullen en zonnenbrillen.
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:42 schreef Poedelpoes het volgende:
NEEE IK LEES NU PAS DE NOMINATIES... Zou Nawel echt kunnen winnen van Salar? Echt jammer.
Het wordt er op of er onder maar het ziet er goed uit voor Salar.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:42 schreef Poedelpoes het volgende:
NEEE IK LEES NU PAS DE NOMINATIES... Zou Nawel echt kunnen winnen van Salar? Echt jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |