SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Nee, spot on.quote:
quote:
Hey Salar, jouw mening graag over Nawel die nooit zenderchecks krijgt, hele dag mag slapen, eigenlijk niets hoeft te doen, mag roddelen a volonté, in haar badjas blijft rondlopen terwijl de rest dit niet mag en trouwen de gedoodverfde favoriet tot eindwinst is ? Wat doet dat met je ?quote:
nopequote:Op donderdag 10 maart 2022 16:33 schreef 5thencounter het volgende:
Het wordt bijna saai..Zelfs Olijke Vrolijke Salar gaat eraan naast Lieverdje van Febo
![]()
[ afbeelding ]
Uitzetten die streams !!quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik lees net op twitter dat ik te oud ben om BB te volgen haha
nopequote:Op donderdag 10 maart 2022 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, en Ik ben een NaweeKenner
Ik ben ook voor een leeftijdsgrens volgende BBquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik lees net op twitter dat ik te oud ben om BB te volgen haha
Late reactiequote:
Ik vertik hetquote:
En welke os dat dan? Hahaquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben ook voor een leeftijdsgrens volgende BB
Ja zit op me telefoon, niet ideaal en doe van alles tussendoor net kat en hond gekamt hahaquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:41 schreef engine het volgende:
[..]
Late reactie
Is al sinds BB begonnen is geband zo ongeveer. Helaas.
Ja weet ik het, ik gaf commentaar op nawel en kreeg als antwoord ben jij niet te oud om streams te volgenquote:
40quote:
Is ook belangrijkquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja zit op me telefoon, niet ideaal en doe van alles tussendoor net kat en hond gekamt haha
Dont underestimate the power of The TikTokquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
ook jij hebt het wel eens fout
Ik bedoel het feit dat de boel weer belazerd wordt. BB heeft zijn favorieten overduidelijk weer bepaald.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:31 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
alsof er echte verhalen in de story zouden staan
Lekker spontaan eerst z'n zender af gedaanquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar heeft zin in gekkigheid
[ afbeelding ]
En jouw antwoord?quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:52 schreef Joyce-43 het volgende:
Letterlijke tekst was dit
Ben jij niet te oud om zo te praten over mensen in een tv programma
Hoi Nawel, wat vind jij ervan dat BB er na 6 banken toch in is geslaagd jou kalt te stellen ten faveure van zijn eigen favorieten Kristof en Salar? Voel jij je net zo verneukt als 'Opa' Koos uit BB2? Of erger, want Koos kreeg nog geld mee...quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:32 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Hey Salar, jouw mening graag over Nawel die nooit zenderchecks krijgt, hele dag mag slapen, eigenlijk niets hoeft te doen, mag roddelen a volonté, in haar badjas blijft rondlopen terwijl de rest dit niet mag en trouwen de gedoodverfde favoriet tot eindwinst is ? Wat doet dat met je ?
Ik ben voor geen micrometer fan van Nawel gezien zij geen waarden, normen, beleefdheid, wereldkennis noch inschattingsvermogen heeft. Toch zou ik willen dat zij BB wint. Dit om de eenvoudige reden dat wanneer zij terugkeert naar de buitenwereld zij zal worden uitgespuwd dat het geen deugd is. Dit zal haar misschien, toch twijfel ik sterk, laten beseffen van wat voor onbenul zij eigenlijk betekent. Als zij desdoende dit besef kan opbrengen zal zij haar ontvankelijkheid t.o.v. anderen kunnen aanpassen. Zoniet is zij een vogel voor de kat. Er is hoop voor haar maar dit ligt volledig in haar handen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:32 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Hey Salar, jouw mening graag over Nawel die nooit zenderchecks krijgt, hele dag mag slapen, eigenlijk niets hoeft te doen, mag roddelen a volonté, in haar badjas blijft rondlopen terwijl de rest dit niet mag en trouwen de gedoodverfde favoriet tot eindwinst is ? Wat doet dat met je ?
Nope, dit keer zie je het toch echt niet scherp.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:33 schreef 5thencounter het volgende:
Het wordt bijna saai..Zelfs Olijke Vrolijke Salar gaat eraan naast Lieverdje van Febo
![]()
[ afbeelding ]
Haha echt moeder en dochter we posten allebei hetzelfdequote:Op donderdag 10 maart 2022 16:55 schreef Joyce-43 het volgende:
Hij maakt zich druk om zijn haren,nee pikachu met 2 eendjes is een porum![]()
Dat vind ik juist zo grappig aan hem Hij moet gewoon blijven.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
Kijk salar nou met zijn pikachu oortjes en badeendjes en dan maakt ie zich druk om zijn haar![]()
![]()
Nare fans zitten ertussen.....quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja weet ik het, ik gaf commentaar op nawel en kreeg als antwoord ben jij niet te oud om streams te volgen
Als je u vereenzelvigd met Nawel dan betreur ik jouw naasten want dit zit fout maar je zal het niet eens beseffen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nope, dit keer zie je het toch echt niet scherp.
Krijst ze niet zoquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:59 schreef Verida het volgende:
Zo, grees weer lekker one of the guys aan het zijn?
Eensquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:58 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat vind ik juist zo grappig aan hem Hij moet gewoon blijven.
50/50 kans geef ik je .. Saler is de mannelijk versie van Nawee.. een even oud wijf al maanden de pias uithangen voor de gunst van "De Kijkers"quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nope, dit keer zie je het toch echt niet scherp.
Jij moet dit soort sturingen toch ook herkennen uit duizenden, je zit al net zo lang in het RLS-wereldje als ik.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
50/50 kans geef ik je .. Saler is de mannelijk versie van Nawee.. een even oud wijf al maanden de pias uithangen voor de gunst van "De Kijkers"
Beter als weken roddelen en kwaadsprekend in je nest liggen. En altijd ziek zwak of misselijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
50/50 kans geef ik je .. Saler is de mannelijk versie van Nawee.. een even oud wijf al maanden de pias uithangen voor de gunst van "De Kijkers"
quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:08 schreef Hendrik83 het volgende:
Wat een drukte van een wijntje.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:08 schreef Hendrik83 het volgende:
Wat een drukte van een wijntje.
[ afbeelding ]
Ja hier wordt je wel vrolijk vanquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:09 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
heerlijk dat ze zo'n lol hebben met elkaar
En zijn schoenen uit hahaquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:51 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker spontaan eerst z'n zender af gedaan
Hier wil ik voor kijken......quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:09 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
heerlijk dat ze zo'n lol hebben met elkaar
Maar om dit vreselijke debacle wat moest doorgaan als BB 22 de Heftigste aan de schandpaal te hangen.. dient Lieverdje van Achter, de Hoer van de Regie, TikTokKutje van de Mediaquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:06 schreef sylviae het volgende:
[..]
Beter als weken roddelen en kwaadsprekend in je nest liggen. En altijd ziek zwak of misselijk.
Nu had kristoff de wasmachine lied moeten zingenquote:
Of er een leeftijd voor staat, ben al gemeen en 8 door mijn andere tweets op andere hahahaquote:
De twee actieve winnaars van BB. Labiele (on)mensen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:12 schreef Hendrik83 het volgende:
Positie van nawel is wel gevaarlijk bij nouchine.
[ afbeelding ]
Gaan we weer gegil en geschreeuw krijgen zekerquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:14 schreef Hendrik83 het volgende:
Die gezelligheid willen ze niet missen.
[ afbeelding ]
Mijn kippen zijn er niets tegen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:15 schreef humpty het volgende:
[..]
Gaan we weer gegil en geschreeuw krijgen zeker
oke dat moet ik bij videoland zoekenquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Deden ze zelf, heel hard steeds opschuiven......
een fok! aboquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:16 schreef rinardo het volgende:
Steek je favoriete bewoner een hart onder de riem!
Stuur jouw aanmoedigingen, cadeautjes, leuke verrassingen... naar MediArena 2 - 1114 BC Amsterdam & wie weet liggen deze volgende week in de Mini Mall!
quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke dat moet ik bij videoland zoeken
hebben ze de hawaii hemden van BB bekomen?
okequote:Op donderdag 10 maart 2022 17:18 schreef zodeju het volgende:
[..]Van feestje van Tobias zijn verjaardag. Ook alle zomer spullen en zonnenbrillen.
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:42 schreef Poedelpoes het volgende:
NEEE IK LEES NU PAS DE NOMINATIES... Zou Nawel echt kunnen winnen van Salar? Echt jammer.
Het wordt er op of er onder maar het ziet er goed uit voor Salar.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:42 schreef Poedelpoes het volgende:
NEEE IK LEES NU PAS DE NOMINATIES... Zou Nawel echt kunnen winnen van Salar? Echt jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |