50/50 kans geef ik je .. Saler is de mannelijk versie van Nawee.. een even oud wijf al maanden de pias uithangen voor de gunst van "De Kijkers"quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nope, dit keer zie je het toch echt niet scherp.
Jij moet dit soort sturingen toch ook herkennen uit duizenden, je zit al net zo lang in het RLS-wereldje als ik.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
50/50 kans geef ik je .. Saler is de mannelijk versie van Nawee.. een even oud wijf al maanden de pias uithangen voor de gunst van "De Kijkers"
Beter als weken roddelen en kwaadsprekend in je nest liggen. En altijd ziek zwak of misselijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
50/50 kans geef ik je .. Saler is de mannelijk versie van Nawee.. een even oud wijf al maanden de pias uithangen voor de gunst van "De Kijkers"
quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:08 schreef Hendrik83 het volgende:
Wat een drukte van een wijntje.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:08 schreef Hendrik83 het volgende:
Wat een drukte van een wijntje.
[ afbeelding ]
Ja hier wordt je wel vrolijk vanquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:09 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
heerlijk dat ze zo'n lol hebben met elkaar
En zijn schoenen uit hahaquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:51 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker spontaan eerst z'n zender af gedaan
Hier wil ik voor kijken......quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:09 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
heerlijk dat ze zo'n lol hebben met elkaar
Maar om dit vreselijke debacle wat moest doorgaan als BB 22 de Heftigste aan de schandpaal te hangen.. dient Lieverdje van Achter, de Hoer van de Regie, TikTokKutje van de Mediaquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:06 schreef sylviae het volgende:
[..]
Beter als weken roddelen en kwaadsprekend in je nest liggen. En altijd ziek zwak of misselijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |