SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Nee, spot on.quote:
quote:
Hey Salar, jouw mening graag over Nawel die nooit zenderchecks krijgt, hele dag mag slapen, eigenlijk niets hoeft te doen, mag roddelen a volonté, in haar badjas blijft rondlopen terwijl de rest dit niet mag en trouwen de gedoodverfde favoriet tot eindwinst is ? Wat doet dat met je ?quote:
nopequote:Op donderdag 10 maart 2022 16:33 schreef 5thencounter het volgende:
Het wordt bijna saai..Zelfs Olijke Vrolijke Salar gaat eraan naast Lieverdje van Febo
![]()
[ afbeelding ]
Uitzetten die streams !!quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik lees net op twitter dat ik te oud ben om BB te volgen haha
nopequote:Op donderdag 10 maart 2022 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, en Ik ben een NaweeKenner
Ik ben ook voor een leeftijdsgrens volgende BBquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik lees net op twitter dat ik te oud ben om BB te volgen haha
Late reactiequote:
Ik vertik hetquote:
En welke os dat dan? Hahaquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben ook voor een leeftijdsgrens volgende BB
Ja zit op me telefoon, niet ideaal en doe van alles tussendoor net kat en hond gekamt hahaquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:41 schreef engine het volgende:
[..]
Late reactie
Is al sinds BB begonnen is geband zo ongeveer. Helaas.
Ja weet ik het, ik gaf commentaar op nawel en kreeg als antwoord ben jij niet te oud om streams te volgenquote:
40quote:
Is ook belangrijkquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja zit op me telefoon, niet ideaal en doe van alles tussendoor net kat en hond gekamt haha
Dont underestimate the power of The TikTokquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
ook jij hebt het wel eens fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |